Şimdi Ara

Elektrikli Bisiklet Kiti Magic Pie (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
340
Cevap
22
Favori
54.112
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlker KORKMAZ 39

    Selam arkadaşlar. Salcano antalya man elektrikli bisiklet siparişini verdik, 1 haftaya kadar geleceğini söylediler, randımanı merak ediyorum, hayırlısı bakalım.

    incelemenizi beklemekteyim
  • Adabis'te bugün takıldı ve uzun yolda test ettim. 48V 1000W Golden Motor. Pedal desteksiz 50 kmh yi gördüm.
    (tekerlek 26 inch)
     Elektrikli Bisiklet Kiti Magic Pie
  • Takipteyiz izlenimlerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hemen hemen her gün bisikleti kullanıyorum. Bu kitler kesinlikle bisiklet sürüş keyfini kat kat arttırıyor.
    8-10 bin TL lik bir bisiklet bile bu keyife yaklaşamaz bence.
    Sıfırdan belli bir hıza ulaşmak için vitesle oynamak veya pedala asılmak gerekmiyor.
    Gaza basınca anında hızlanıyor ve gazı bırakıp pedalla devam edebiliyorsunuz.
    Bisikletim ağır bir Mountain bike fakat oldukça pahalı süper bisikletlerin yanından hızla geçip gidebiliyorum.
    Yukarı eğimli yollarda (çok dik yokuşlardan bahsetmiyorum) gücü kesilmiyor.
    Eğim dik ise pedalla destek de verilebilir. Motoru zorlamamak adına çok dik yokuş denemedim.
    Hıza gelince öncedende söylediğim gibi 40-50-60 kmh leri görmek mümkün. Tekerlek çapına bağlı.
    Lithium ion pillerin 10Ah olanlarının menzili 20-25 km. 20Ah ler ise 40-50 km.
    En fazla 3-4 saatte şarj oluyor. Bitene dek performans değişmiyor.
    İstendiği an şarj edilebiliyor. Bisikletten çıkarılıp elde taşınıyor. Şarj aleti sırt çantasına konabilir (0.5 kg. falan tahminim)
    1000 defa bile şarj ömrü olsa (bendekinde 2000 defa yazıyor , 3000 defa olanlarıda gördüm)
    Haftanın 5 günü şarj edildiği taktirde yılda 5 X 4 X 12= yılda 240 şarj eder.
    1000 defa şarj edilebilenlerden yola çıkalım. 1000 / 240 = 4,16 Yani en az 4 yıl ömrü var demektir.
    Bu hesaba göre benim pile 7-8 yıl biçmişler. Zaten 4 yıl sonra bile bu akülerin fiyatları yarıya düşer.
    Yani piller şu an pahalı ama kısa ömürlü görünmüyor.




  • Açıkcası ben bu tür elektrik aparatlarına bisiklette kullanmaya kesinlikle karşıyım heleki şehir içinde kendi hayatınızla kumar oynamaktır. Hiç bir bisiklet fren sistemi saatte 60 km hız ile giderken sizi durduramaz . Trafik içerisindeki sürücüler sizin elektrik takviyeli bir bisiklet kullandığınızı anlayamaz ve yapacağınız hareketleri asla ve asla kestiremez buna yayalarda dahildir. Yüksek hızlarda ani bir frenle bisikleti kaydırıp düştüğünüzde veya bir yere çarptığınızda sakat kalmanız kesindir. Bu tarz bir elektrik sistemi istiyorsanız önce kendi iyiliğiniz daha sonradaki sokaktaki herkes için lütfen elektrikli motorlara yönelin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C3nK35

    Açıkcası ben bu tür elektrik aparatlarına bisiklette kullanmaya kesinlikle karşıyım heleki şehir içinde kendi hayatınızla kumar oynamaktır. Hiç bir bisiklet fren sistemi saatte 60 km hız ile giderken sizi durduramaz . Trafik içerisindeki sürücüler sizin elektrik takviyeli bir bisiklet kullandığınızı anlayamaz ve yapacağınız hareketleri asla ve asla kestiremez buna yayalarda dahildir. Yüksek hızlarda ani bir frenle bisikleti kaydırıp düştüğünüzde veya bir yere çarptığınızda sakat kalmanız kesindir. Bu tarz bir elektrik sistemi istiyorsanız önce kendi iyiliğiniz daha sonradaki sokaktaki herkes için lütfen elektrikli motorlara yönelin

    dediklerin dikkate alındığında başka bir arkadaşın yaptığı sistem daha mantıklı oluyor, 25 km maksimum hıza çıkan ama torku yüksek bir sistemden bahsetmişti




  • Evet fren sistemi hakkında haklısınız fren sistemi iyi çalışır, lastiklerin dişli ve geniş olmalı. (o yüzden Mountain bike kullanıyorum)
    Şu ana kadar kullandığım hızlarda fren ile ilgili hiçbir sıkıntı veya tehlike yaşamadım.
    Tabi ki sürekli 50-60 kmh gibi hızlarla gitmiyorum. (hatta çoğunlukla gitmiyorum)
    Gerektiğinde kaldırıma çıkıp yaya hızındada ilerleyebiliyorum (yayalara saygılı bir biçimde).
    Zaten altınızdaki araç bisikletse ona göre gidiyorsunuz. Slalom yapmaya veya arabaları geçmeye çalışmıyorsunuz.
    Ama trafik durunca otomatik olarak en sağdan yavaşça giderek hepsinin önünde buluyorsunuz kendinizi.
    Çok geniş caddelerde veya tehlikeli bölgelerde kaldırım veya bisiklet yolunu kullanıyorsunuz.
    Karşı caddeye geçerken yaya geçidi kullanabildiğiniz bir araçtan bahsediyorum.
    Üstelik Kask ve hertür koruma kullanmak da mümkün.

    Bu arada Motorsikletlerin sık sık duramayıp kayarak kaza yaptığına da şahit oluyorum.
    Kendilerini araba statüsünde gördüklerinden diğer sürücülerle kavga etiklerinide. (belki haklılarda)
    Ben böyle stresler yaşamayı sevmiyorum.( yıllarca diğer araçlarıda kullandım bilirim)
    Elektrikli motorlara gelince , onlar şarjı bittiğinde yolda kalır ,Benzinli motorsikletle aynı şeylere maruz kalırlar.
    Benim için en önemlisi de bisikletle spor yapılabiliyor olması. Ben gezilerimin en az yarısın pedal çevirerek yapıyorum.
    Çünkü amaç aynı zamanda spor.
    Eğer amaç yalnızca ulaşım ise motoru kim tavsiye etmez ki.
    Önce biraz göbek büyür. Sonra masrafları gitgide artar. Daha pahalı veya yeni bir motora geçilir.
    Bu süreç genelde böyle devam eder.

    Eğer maddelemem gerekirse e-bike avantajlarının bir kısmı ;

    1.Kaldirimdan veya bisiklet yolundan gidebiliyor.(arkamdan araba mı geliyor stresini önler)
    2.Taşınabiliyor (merdivenden 3. kata defalarca çıkattım)
    3.Vapur ve metroya (metroya belli saat aralığında) binebilir.
    4.Yakıt derdi yok.
    5.İstendiği anda spor aracıdır (eve koşu bandı almaya gerek kalmaz).
    6.Gezi aracıdır (Sahilde veya adalarda denize , martılara bakarken sürülebilir)
    6.Herhangi bir kafede oturdugunuz yerin yanına park edilebilir.
    7.Tamiri ustasız yapılabilir. Yedek parça ve aksesuar ucuzdur.
    8.Yolda birakmaz. Akü biterse pedal var.
    9.Ehliyet ve cezalara tabi değil.
    10.Binerken bin türlü koruma ve kıyafet mecburiyeti yok.( isteğe bağlı kullanılabilirde)
    11.Motorsiklet gibi ileri sürüş teknikleri veya tecrübe gerektirmez.




  • İstisnalar ne yazık'ki kaideyi bozmaz deyimi burada'da geçerli . Elektrik destekli bir bisiklet trafikte,sahilde,yaya yolunda her zaman tehlike yaratacaktır . Bisiklet motorsuz bir taşıttır siz buna motor takarsanız artık elektrikli motor'dan bir farkı kalmaz. Vapur veya trene binmenize izin verme sebepleri bisiklet olarak ele aldıkları içindir . İstediğiniz her türlü önlemi alın ama yüksek hız'da yapılacak bir kaza bisiklette çok daha feci sonuçlar doğuracaktır çünkü bisiklette kaporta sizsiniz kafamıza taktığımız kasklar asla ve asla bizi koruyamayacaktır motorsiklet ekipmanlarını incelerseniz ne demek istediğimi daha rahat anlayacaksınız. Ekipmanı taktığınızda artık pedal çevirmeyeceksiniz çünkü düz yollarda mtb sürmek zaten zor iken birde kitin ağırlığı eklenecek ki minimum 3 kg'dan bahsediliyor yük üstüne yük. 2000 lira gibi parayı bir kite vermektense düzgün bir servis ağı olan bir elektrikli motor almak hala daha sürdürebilir




  • beyler en ucuz en kaliteli olarak ben bunu buldum
    www.alibaba.com
    1000w Motor+48v 15ah Polimer Pil Elektrikli Bisiklet E- Bisiklet Dönüşüm Kiti - Buy 1000w Elektrikli Bisiklet Kitleri,Elektrikli Motosiklet Dönüşüm Kitleri,1000w Elektrikli Bisiklet Hub Motor Product on Alibaba.com
    http://turkish.alibaba.com/product-gs/1000w-motor-48v-15ah-lithium-ion-battery-electric-bicycle-e-bike-conversion-kit-1227915143.html
    önerebileceğiniz başka biyer varmı bu kadar uygun bisiklet olarakta kron xc250 kullanacam




  • Elektirkli bisikletin her yerde tehlike yaratması hayatımda duyduğum en saçma şey. Bir de güvenli olduğu iddia edilen şey scooter ise :D
    Scooter , elektrikli yada elektriksiz farketmez , dengesiz ve güvensiz olmasıyla ünlü bir araçtır. Bisiklet kullanmak 2 kat daha kolay ve güvenlidir.
    Sürekli scooter sürüp hiç kaza yapmamış az insan duydum. ( sanırım istisna dediğiniz şey scooter ile kaza yapmayanlar).
    Hadi scooter ları geçtim , Sürücülük güvenli değilse altındaki araç ne olursa olsun sonuç değişmez.
    En güvenli motor ve ekipmanla bile kolu ,bacağı ,kaburgaları kırılan hatta ölen arkadaşlarımız oldu (o korumalara o kadar güvenmeyin).

    250-300 kmh kadranı olan motorlar güvenli, kaldırıma bile çıkarken devrilebilen denge özürlü scooter lar güvenli,
    50kmh hızla giden bisiklet güvensiz. Bu mu yani? Yarışçılar kaç kmh ile gidiyor sanıyorsunuz?
    O yarış bisikletleri maksimum 40 kmh hıza göre mi tasarlandılar? Tabi ki 60-70 kmh gibi hızlara çıkabiliyorlar.(frenleride tutuyor)

    Benzinden kurtulmak için Elektriklli scooter alanlar teknik servis ağlarından , yedek parçadan ve menzilden kesinlikle feragat ediyorlar.
    Bu konularda benzinli motorlara yaklaşamazlar bile. Benzin parası vermiyip başka masraf çıkartmak olur bu. Çünkü henüz teknik destek yetersiz.
    Çevre dostu ve sessiz olması ve sessizliğini takdir etsem de yukarıda yazdıklarımdan ötürü elektrkli scooter bahsi bile gereksiz.

    Bisiklete elektrik motoru takmamızdaki amaç , belli hızlara, talep ettiğimiz ivme ile çok çaba sarfetmeden çıkmak. Yokuş çıkarken yorulmamak.
    Hertür yolu katedebilmek (engebeli veya yokuş). Bisiklet üzerinde giderken dinlenebilmek.
    Bisikletin ekipmanlardan ve koruma ekipmanlarından kaynaklı ağırlığını ,elektirk motor desteğinin nötrlemeside işin bonusu (Ağırlık problem olmuyor).




  • Birbirimizin kullandığı kavramlar kendimizi bağlar, bu nedenle sorun yaratmadan forum üzerinde tartışmak yerine bisiklet başlığına odaklanırsak daha sağlıklı olacak, bu vesile ile ben de konu ile ilgili fikirlerimi ileteyim ve konuya dönelim ki, başlık dağılmasın, kitlenmesin, herkes fikirlerini birbirini kırmadan belirtmeye devam edebilsin..
    edit : konuyla ilgisi olmayan, konuyu dağıtan mesajları başlık içerisinden sildim, bilginize.

    Bisikletin motorsuz bir araç olduğuna katılmıyorum, bundan yıllar yıllar geriye giderseniz otomobillerin atası olan at arabaları, ya da motorsuz taşıtlar varken, bunlara motor takarsak sorun olur mantığı nasılsa, bisiklete de elektrikli motor takılmaz mantığı o kadar hatalı bence, ancak önemli olan bunun doğru yöntemle yapılması, bisiklete 40-50 km'lere çıkabileceğiniz bir elektrik motoru takmak, eğer bisikletin aerodinamiği bunu kaldıracak düzeyde değil, kadrosu bu hızı ve bu hıza ulaşıldığında yerden ya da çukurlardan alacağı tepkiyi kaldırabilecek kadar sağlam değilse, sıkıntı yaşarsınız, dolayısıyla sadece yokuşlarda kullanılmak, yolda kalmamak, yorulunulan anlarda ulaşım amacıyla kullanılan bisikletlerde zaman kaybı yaşamamak için elektrik motoru çok da mantıklı, ben taktırır mıyım, hayır, zira bisikleti ulaşım amacı olarak değil, spor amacı ile kullanıyorum.

    Bisiklete elektrikli motor takıldığında çıkacağı 30-40 km hıza zaten kas gücümüzle de ulaşıp kondüsyonunuz var ise bu hızlarda uzun süre durabilirsiniz. Dolayısıyla bu hızlara çıkacağı için gereksiz olduğunu düşünmek bence yanlış, zira otomobillerin de 300 km/sa hıza ulaştıktan sonra 40'la giden bisikletten bin kat tehlikeli olduğu gerçeğini yadsıyamayız..

    özetle ; bu noktada, elimizdeki donanımın kaldırabileceği ve kendi sağlığımızı riske etmeyeceğimiz hızlara çıkardığı ve gerekli önlemler alındığı sürece, bisiklete de motor takılabilir, kaykay'a da bence..

    Sevgiler..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: trnkttc

    beyler en ucuz en kaliteli olarak ben bunu buldumhttp://turkish.alibaba.com/product-gs/1000w-motor-48v-15ah-lithium-ion-battery-electric-bicycle-e-bike-conversion-kit-1227915143.html önerebileceğiniz başka biyer varmı bu kadar uygun bisiklet olarakta kron xc250 kullanacam

    Özel mesaj ile cevap verdim ama diğer arkadaşlarında bilgisi olsun diye buradan da yazayım dedim.
    Bulduğunuz fiyat bana çok uygun göründü. Bu fiyata gümrüksüz sokulabilirse, bir de kargo ücreti uygunsa mükemmel olur.
    Akünün menzili de gayet iyi. Sanırım 30-35 km yol rahat gider. Kron xc 250 MTB ye gelince bence gayet yeterli bir bisiklet.
    Benim fikrim bu konfigürasyon tamamdır.




  • fatihto kullanıcısına yanıt
    senden sadece şunu istiyorum kaç dk ka 30 40 bastın düz yolda doğruyu söyle ben 21 yaşındayım en fazla 10 dk dayanırım oda zar zor ve gayet sağlam bi yapım odlgunu söylesem abartmış olmam
  • Sorunuzun cevabı 1.

    Ben de sizden sadece polemik yaratmadan, konuları şahsileştirmeden yorum yapmanızı istiyorum..

    Bisiklete elektrikli motor takıldığında çıkacağı 30-40 km hıza zaten kas gücümüzle de ulaşıp kondüsyonunuz var ise bu hızlarda uzun süre durabilirsiniz.

    bu cümlemdeki özne, ben değilim verdiğim kriterlere çıkabilecek kişiler..

    Kaldı ki dünya bir öküzün boynuzları üzerinde ve tepsi şeklinde değil, yaşadığımız coğrafyada yokuşlar var..
  • Evet arkadaşlar mevzu zaten bisiklete elektirik motoru takılmalı mı? yoksa takılmamalı mı? değil.
    Taktırıp taktırmamak tamamen tercih meselesi. İhtiyaç duymayan taktırmaz. Saygı duyarım.
    Ben Beşiktaş'ta yaşadığımdan sürekli eğimlerle karşı karşıyayım. Tabi ki tercihim elektrik motor desteği.

    Bence burada, elektrik motorunu taktırmayı düşünenler, tecrübe edinmiş kişilerden veya araştırma yapmışlardan faydalansınlar diye yazmalıyız.
    Çünkü ilk karar verdiğimde kimse bana yardımcı olamadı. Çünkü kullanan birini bulamadım.
    Tecrübe etmiş birini yine bu forumdan geç de olsa bulduğumda, bana hub motor tecrübesini anlattı.
    Asıl istediğim bu sistemmiş meğer dedim ve yeni taktırmış olduğum sistemi (mid drive olanı) değiştirmeye karar verdim.
    İlk başta o kişiyle iletişime geçmiş olsaydım iptal ettirdiğim ''mid drive'' motoru taktırmayıp sistemi daha ucuza mal etmiş olabilirdim.

    Şu anda da bazı arkadaşların gönderdiği uygun fiyatlı linklere bakıyorum ve uzakdoğudan da sipariş verebilirmişim diyorum.
    Paylaşmaya devam.




  • fatihto kullanıcısına yanıt
    hocam konuya uzaksınız sanırım ama o kadar güçlü bacakları olan pek fazla insan oğlu oldugunu sanmıyorum benimde demek istedigim bisiklete elektirik kiti takılır
    nedeni basit hafif bisikletlerden daha ucuza gelir isterseniz hız için olan modelini alın isterseniz güç o size kalmış
    bence 500 tlyi bisiklete verecen full aksesuarlı felan 6-9 hafta bekleme süresi var bekliyecen 900tl ye kitide alacan tmm dır 1500 tlye yakın tutar ve kitin ömrü bitene kadar
    her türlü yere getirir ototbüse gidecek para bisiklete gider
  • quote:

    Orijinalden alıntı: trnkttc

    hocam konuya uzaksınız sanırım ama o kadar güçlü bacakları olan pek fazla insan oğlu oldugunu sanmıyorum benimde demek istedigim bisiklete elektirik kiti takılır
    nedeni basit hafif bisikletlerden daha ucuza gelir isterseniz hız için olan modelini alın isterseniz güç o size kalmış
    bence 500 tlyi bisiklete verecen full aksesuarlı felan 6-9 hafta bekleme süresi var bekliyecen 900tl ye kitide alacan tmm dır 1500 tlye yakın tutar ve kitin ömrü bitene kadar
    her türlü yere getirir ototbüse gidecek para bisiklete gider

    Tekrar rica ediyorum, polemik yaratmayın.. ne kadar sürebildiğimi sordunuz o hızlarda, yapılı ve genç olduğunuzu belirterek, benim uzun süre süremeyeceğimi kastederek, arkasından da şimdi konuya uzak olduğumu iddia ediyorsunuz.. ben yaşlı, güçsüz ve yapısız biriyim, ve evet 30 km hızla 1 dakika gidebilirim, ve evet konuya uzağım.. ok?

    Bir de muhtemelen eksik okudunuz yazdıklarımı, zira ben de, bisiklet de olsa, kaykay da olsa motor kiti takılır dedim zaten.. gücünüz ne olursa olsun, gerek dinlenme sürelerinde zaman kazanmak, uzun yolculuklarda gerek yokuş çıkarken..




  • Merhaba arkadaşlar, 7 mayıs itibariyle salcano antalya elektrik destekli bisikletimize kavuştuk. İlk izlenimlerim olumlu yönde, göbekten 7 vites olması büyük kolaylık, vites geçişleri sarsıntısız ve çok net, pedal çevirme hareketi yaparak devreye giriyor elektrik desteği, 3 kademeli hız ayarı var, şehir içinde büyük kolaylık sunuyor.

    Uzun yolda sanki hızı az, elektrik desteğini 3. kademeye ayarladığınız da gücü hissediyorsunuz fakat buna mukabil pedala yüklendiğinizde belli bir süratten sonra desteği kesiyor, siz pedalla hızı daha da artırmak isterseniz de vites sayısı buna müsade etmiyor, benden bu kadar diyor.

    Ama gene de kişinin yükünü alan güzel bir bisiklet olmuş. 2. paragraf tamamen kişinin kondüsyonuyla alakalıdır.
    Şehir içi ve şehir dışı rahatça kullanılabilinir. Aldığım bayinin sahibinde de var demiştim aynı bisikletten, Edirne karaağaç pazarkule sınır kapısından, Yunanistan'ın köylerine gezi amaçlı gidip geliyorlar, çok memnun olduğunu söylüyor.

    Kullandıkça yorum yaparım, ama ilk izlenimlerim iyi, kafamdaki tek sorun pilin verimidir, 1000 dolum demişler ama, 1000 doluma kadar aynı performansı verecek mi ? Onu da ilerleyen zamanlar da yazarım.




  • İlker KORKMAZ 39 İ kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın. Aynı prensipte çalışan bir e-bike İspanya'da kiralamıştık.
    Bisiklet önde römorkluydu ve 3 tekerlekliydi. Oldukça hantal birşeydi.
    Öndeki römorka birde kız arkadaş oturdu.
    Sürecek olan arkadaş ''bu çok ağır bununla gezemeyiz'' demesine rağmen
    1 saatlik gezinti sonunda hiç yorulmadığını söyledi.
    Söylediğine göre elektrik desteği ile pedallar inanılmaz hafifliyor ve bütün yükü alıyormuş.
  • Bu konunun bu kadar dolambaçlı bir hal almasının sorumlularından biri olarak şahsım adına özür dilerim. Elektrik kitli bisikletlerinde karşı olduğum nokta aşırı hızlanması ve bunda limit olmaması saatlik 50-60 km hızlar bisiklet kullanıcıları için ölümcüldür.Yokuş aşağı inerken bile hızım 45 üstünü geçmeye başlıyor ise hafif hafif frenleme yaparım bu benim kendi bisiklet kullanım şeklim'ki pedal çevirerek saatlik hız ortalamam 30 km civarıdır. Yoruluyorum,hız yapamıyorum,çok fazla yokuş var gibi mazeretleriniz elbette vardır. Bisikleti spor amaçlı kullanıyorsanız bunlar elbetteki karşılaşacağınız zorluklar belirli süreler ile bisiklet sürmez iseniz kondisyon edinemezsiniz.
    Mevcut elektrik kitleri bisikletinize minimum 3 kg ekstra bir yük çıkaracağı için kondisyon yok ise düz yolda pedal çevirmek bile size zor gelecektir. Her şehir'de bulunan aktif bisiklet gruplarında artçı öncü bulunur kimse siz neden yavaş gidiyorsun diye gelip bir şey söylemez "SÖYLEYEMEZ" Tabi'ki kişinin kendi kararıdır taktırmak istiyorsa kimse bir şey diyemez




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.