|
Elektrikli Hyundai Ioniq 5 Türkiye'de! İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
Araba resimlerde küçük duruyor.
Aslında Q7 ' ye yakın boyutu.
-
2 milyona yakın fiyatı ile iş yapmaz bu araç . Ayrıca elektrikli araçların menzili hala yetersiz. Ansızın yolda kaldığında nerede şarj edeceksin bu aracı . Ülkemiz de yeterli şarj istasyonları bile yok .
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hyundai için aşırı pahalı. Bu paraya bunu kim niye alsın.
Mercedes eqa bile 1841000. Hiç değilse markası o paraya değer.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Kıskanç Avrupa.. 800.000TL alıyor.
Dünya lideri olduğumuz için 1.170.000TL
fazladan ödüyoruz Hamdolsun... :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RichesMen -- 16 Eylül 2022; 21:32:25 >
-
Bu fiyata EQB alırım.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Az soyledin Q7 Pro Max Plus'a yakin boyu...
Kiyas acisindan Q5/EQB gibi araclarla benzer uzunlukta (4.6 ile 4.7 metre arasi)
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yorumlarda herkes fiyat öyle olmaz böyle olması lazım euro ile kıyaslayan var,
1_kardeşim türk lirası yabancı para birimine karşı değersiz olmasını geçtim birde para bu ülkede kolay kazanılmıyor
2_siz elin adamına laf söylemeden geri kalmıyorsunuz ama yerli girişim elektrikli otomobil çok ucuz mu olacak zannediyorsunuz?
3_benzin ve türevleri sonu geldiği için değil elektirikli otomobil piyasasına hakim olmak için üretiyorlar bu araçları otomobil firmaları
4_biz elimizdeki honda fabrikası kaptırdık millet hala hayal kuruyor şu şöyle olsa bu böyle olsa diye... daha çok beklersiniz piyasalar size ayak uyduracak diye, siz piyasayı kendinize uydurmanın yollarını aramanız gerekliydi...
5_millet bizim ülkemizde cirit atıyor; elektrikli, dizel ve benzinli araçlar envai çeşit bulunuyor siz hangi arabayı hangi ülkeye satacaksınız daha üretim bandından kaç araç çıkardınız ve sattınız?
-
Olabilecek en yüksek vergi dilimine girecek şekilde en pahalı versiyon gelmiş. Kesinlikle 125 hp'lik versiyonuda vardır, 1.2 milyonluk falan, hatta zorlayıp baz kısa menzilli 920'ye satabilirler.
Aynısını e Niro ile kia da yaptı, 920'ye satmamak için en dolu versiyona paket ekleyip getirerek yüksek vergi dilimine soktular,
Bunu adı basbayağı şerefsizlik.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi amadeus99 -- 16 Eylül 2022; 23:12:11 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tahmin ettiğim gibi fiyatı neredeyse 2 milyon TL. Yani 100 bin doların üzerinde. Bu fiyata ABD'de Tesla Model S alabilirsiniz. Üstelik Ioniq 5 için ABD'de kullanılan 77.4 kw lık batarya yerine Avrupa ve Avustralya'da geçen sene çıkan 72.6 kw lık bataryalı modeli getirmişler.
-
Bu 2 milyonsa bizim togg fazla olur
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
10-20 yıl, belki de 50 yıl sonra bakarız. Malum geriden takip edebiliyoruz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartal172 -- 17 Eylül 2022; 9:44:16 >
-
Hyundai ioniq hybrid versiyonu ülkede neden tutmadı bilmiyorum. Motor hacmi 1.6 olduğu için en uygun C sınıfı hybrid araçtı ama tutunamadı.
Full elektrikler için daha çok erken bana göre.
-
Togg piyasaya çıkınca 1.900.000 TL --> 490.000 TL
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
fiyarlardan dolayı hocam adam benzinli küçük motor alırım diyor şuan fiyat olarak daha uygun ve satmak istediği zaman hemen satacağını bildiği için.
-
Doğrudur batarya işin içine girince ikinci elde sıkıntı çıkartır diye yanaşmamışlardır. Şimdiki elektrikli otomobiller için de geçerli olacak bu durum. Boyası değişeni var mı sorusundan önce batarya kaç yıllık, durumu nasıl soruları sorulacak.
-
bataryayı alabiliyormuşsun ister kiralayabiliyormuşsun 4-5 sene sonra başka batarya almak gerekiyor vs. bir sürü tantanasıda var düzenli kullanamak pek yaygın olmadığı için tam bilemiyoruz birde bunlar hep maaliyetli işler.
şuan ki araçlarınız keyfini çıkarın diyorum her zaman birde geçiş dönemi teknolojide tam oturmadı bir şarjla 1000 km yapsan gene mantıklıda 300km 500 km menzil yok 185 km hız uğraşılacak iş değil.
-
Golf parası bekleyip, Volvo S90 parası çıkması
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
120kmsdeki menzili 289km çıkmış
yeni otobanların hız limiti 150 ile gitsen 1 saatte %20'ye düşer batarya.
-
Sırf elektrikli diye hyundaiye 2.000.000 vermem
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Kıskanç Avrupa.. 800.000TL alıyor.
Dünya lideri olduğumuz için 1.170.000TL fazladan ödüyoruz Hamdolsun... :) |
yorumlarda herkes fiyat öyle olmaz böyle olması lazım euro ile kıyaslayan var,
1_kardeşim türk lirası yabancı para birimine karşı değersiz olmasını geçtim birde para bu ülkede kolay kazanılmıyor 2_siz elin adamına laf söylemeden geri kalmıyorsunuz ama yerli girişim elektrikli otomobil çok ucuz mu olacak zannediyorsunuz? 3_benzin ve türevleri sonu geldiği için değil elektirikli otomobil piyasasına hakim olmak için üretiyorlar bu araçları otomobil firmaları 4_biz elimizdeki honda fabrikası kaptırdık millet hala hayal kuruyor şu şöyle olsa bu böyle olsa diye... daha çok beklersiniz piyasalar size ayak uyduracak diye, siz piyasayı kendinize uydurmanın yollarını aramanız gerekliydi... 5_millet bizim ülkemizde cirit atıyor; elektrikli, dizel ve benzinli araçlar envai çeşit bulunuyor siz hangi arabayı hangi ülkeye satacaksınız daha üretim bandından kaç araç çıkardınız ve sattınız? |
Olabilecek en yüksek vergi dilimine girecek şekilde en pahalı versiyon gelmiş. Kesinlikle 125 hp'lik versiyonuda vardır, 1.2 milyonluk falan, hatta zorlayıp baz kısa menzilli 920'ye satabilirler.
Aynısını e Niro ile kia da yaptı, 920'ye satmamak için en dolu versiyona paket ekleyip getirerek yüksek vergi dilimine soktular, Bunu adı basbayağı şerefsizlik. |
Tahmin ettiğim gibi fiyatı neredeyse 2 milyon TL. Yani 100 bin doların üzerinde. Bu fiyata ABD'de Tesla Model S alabilirsiniz. Üstelik Ioniq 5 için ABD'de kullanılan 77.4 kw lık batarya yerine Avrupa ve Avustralya'da geçen sene çıkan 72.6 kw lık bataryalı modeli getirmişler.
|
Elektrikli araç almak aslında cazip değil. Eğer cazip olsa idi hükümetlerin teşvik vermesine gerek kalmadan yok satardı bu arabalar. Ab ülkeleri ve ABD de insanların elektrikli araç almasını cazip kılmak için akla gelecek her türlü teşviği yapıyorlar. Almanya da mesela bu aracı alınca devlet 9 bin euro geri ödeme yapıyormuş. Bir sürü taksit kampanyaları vs düzenleniyor. Yeter ki insanlar alsın diye. Çünkü elektrikli araçların da kendi çapında sıkıntıları var. 300 km de 400 km de menzili bitecek, şarj istasyonlarında önce sıra beklenilecek, sıra sana geldiğinde en az 1 saat şarj olması beklenilecek, üstüne neredeyse benzin fiyatına denk gelecek şarj ücreti ödenecek falan asla cazip değil normal şartlarda.
TR'de ise elektrikli araç teşvik edileceğine benzinli olsa 1 milyona satılacak araçlar elektrikli diye ekstra 1 milyon TL isteniyor. Şaka gibi. Türkiye özelinde konuşuyorum Türkiye'de elektrikli araç bu vergilerle alınmaz. Herşeyden bağımsız 2 milyon TL parayı da bir Hyundai'ye gömmek, dünyanın en mantıksız işi. 2-2.5 milyon aralığında alacağın bir Mercedes yürüdüğü sürece değerini koruyacakken, ioniq serisi 2 sene sonra TR pazarından çekilip aracının 2. El değerini tuz buz edebilir. Az buz paralar değil bunlar, bir insanın cebinde kaç tane ioniq parası olabilir. Eğer 1 tane ioniq paran varsa gelecekteki ikinci el değerini mecbur hesaba katman lazım. O yüzden Mercedes parasına bu aracı almak Türkiye piyasası özelinde inanılmaz riskli. |
Hyundai için aşırı pahalı. Bu paraya bunu kim niye alsın.
Mercedes eqa bile 1841000. Hiç değilse markası o paraya değer. |
Bu fiyata EQB alırım.
|
Sırf elektrikli diye hyundaiye 2.000.000 vermem
|
Abi bu elektrikli araba olayını anlayamıyorum!
Bataryası çok düşük genel olarak ve 400 km de bir ortalama 1 saat şarj etmek gerek, benzin dizel gibi depoyu 5 dk da dolduramıyorsun. 400 km ortalama menzili tutturmak için gaz pedalının altında yumurta varmış gibi sürüş yapmak gerekiyor, öyle sürünce benzinli araçta az yakıyor. Ayrıca almamak için en büyük sebebim 700-800 bine 1.5 turbo araba alabiliyorsun 2 milyon verecek param yok, olsa bile almam, 1.2 milyonluk para ile litresi 20 TL ortalama ile 60.000 litre benzin alırım, 45 litrelik depomu 1333 defa doldurabilirim. 1 depo ile 400 km yol yapsam 533 bin km menzil yapar ve benim ömrüm yetmez bu kadar km yapmaya. Velhasılı elektrikli araba şimdilik bana göre değil, bizim çocuklar biner herhalde. 😁 |
Benzer içerikler
- whatsapp mesaj sabitleme
- facebook dondurma
- gmail toplu mail silme
- whatsapp numara kaydetmeden mesaj atma
- youtube uyku zamanlayıcı
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X