Şimdi Ara

Elmasepeti.com'dan umursamaz tavır..!ve Metan'dan Mükemmel müşteri memnuniyeti!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
1.657
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ülkemize güzel şeyler getirecek diye sitesini sık sık takip ettiğim,ve en sonunda uzum zamandır istediğim cx300ü Nişantaşındaki OPEN Mağazasından satın aldığım Elmasepeti.com'dan büyük bir vurgun yedim ve beklemediğim umursamaz bir tavırla karşılaştım.

    Olay 11 Kasım 2006 günü Oyakbank kredi kartımla Nişantaşındaki mağazadan satın aldığım Sennheiser Cx300 kulaklığın geçtiğimiz gün bozulmasıyla başladı,bugün Nişantaş'ındaki mağazaya gittim,Çalışana kulaklığımı gösterip sorunumu anlattım tek kulaklıktan ses alamadığımı ve bunun kırılmayla veya terden vb. kirden oluşan mantarlanmayla alakalı olmadığını açıkladım fakat çalışan bana güvenmedi ve kulaklığı incelemeye başladı bir hatamı aradı fakat benim o kulaklığı çok büyük maddi bir yüke girerek aldığımı ve bu yüzden çok itinalı kullandığımı kulaklığın benim için değerini anlamasını beklemiyordum zaten,ve hatamı bulamayınca anlatmaya dewam ettim,Alışveriş belgemin yazar kasadan dolayı çok küçük olduğunu ve kaybolduğunu söyledim ve ellerinde bulunan belgenin yedeğini veya yedeğe ait bir fotokopi yedek talep ettim fakat,çalışan bunun zor olduğunu söyledi,bense mağdur durumda bırakıldığımı anlatmaya çalışıcakken çalışan bunun imkansız olduğunu söylemeye başladı,yüzüstü bırakılmıştım,birçok alternatif yerine tercih ettiğim şirket benden desteğini esirgiyor ve benim dükkandan çıkmamı bekliyordu,ve bir de eklemede bulundu ki bu elmasepeti.com a yakışmayacak bir ayıp oldu biz o fişleri maliyeye yolluyoruz(işte bu ağbisi muhasebeci olan birine söylenmemeliydi,emin olunuz ki maliyeye gönderilen fişlerin bir yedeği tutulmak zorundadır) bunun üzerine bir de dalga geçercesine 'ne diyelim geçmiş olsun' dedi Mağaza çalışanı,o an bir selam bile eklenmeden dükkanı terk etmek zorunda kaldım,kısaca 'ilgilenemeyiz uzun işler,geçmiş olsun!' denilmiş ve dükkandan çıkartılıyordum,Elmasepeti.com'dan beklemiyor ve saygı duyuyordum,bütün itibarı gözümde bitmiştir,hiç yakışmadı,destek alamadım oysa yardımcı olmak için aldığım güne kadar söyleyip arşivden bulunmasını kolaylaştırmaya da çalışmıştım,ve aynı duruma düşen PX100 KULLANAN BİR ARKADAŞIM METAN'A GÖTÜRDÜĞÜ KULAKLIĞININ KAYBOLAN FATURASINI YALÇINLARDAN TALEP ETTİ VE FATURAYA ULAŞTI!İşte 2 şirket arasındaki müşteriye saygı ve memnun etme isteği farkı...

    Not:Yerel Gazete Muhabiri 3 arkadaşla ve Tüketici Hakları Derneklerine telefonlar açtım hepsi konuyla çok ilgilendiler ve destek oldular,madem fiş garanti yerine geçiyor ve fatura verilmiyor müşteri bunun hakkında bilgilendirilmeli,bunu bilen hiçbir tüketici garanti belgesini çöpe atmaz emin olunmalıdır gibi sloganlarla arkamdalar sağolsunlar en kısa zamanda haberler çıkacak ve görüşmeler başlıycak şimdiden okuyan sizlere ve destek veren herkese teşekkür eder saygılarımı sunarım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mobildepocu -- 17 Ağustos 2007; 18:01:41 >







  • Geçmiş olsun arkadaşım böle şeyler bazen olabiliyor burası Türkiye olduğu için biraz serbestlik var.
  • mesaj için teşekkürler arkadaşım ama bu ülkede de artık birşeylerin düzelme vakti geldi,insana saygı toplumda huzuru sağlayan değilmidir?,çalışan insanlarız cx300ün maddi durumuma verdiği sarsıntı ortada,çalışanın tutumu ve hatanın benden kaynaklanmadığı ortada bu şekildeyken böyle dalga geçilir gibi ortada bırakılmak ne Elmasepeti.com a yakışır,ne de inandığımız tüketici-satıcı değerlerine...

    hakkımı arayacağım ben...gelişmelerden haberdar edeceğim...
  • ne ilginç benim cx300 ümde de bi dengesizlik olduğundan şüpheleniyordum.

    Fiş bende de yok. Bakalım ne olacak?

    Gelişmelerden haberdar edelim...

    * laf aramızda yardımcı olmak istese kredi kartı ekstresinden bile yola çıkarak ürünün metan a yollanmasında yardımcı olabilirlerdi. Bu site üyeleri oranın en önemli müşterileri bence, bunu onlar da biliyor. Bunu da kendilerine hissettirebiliriz..
  • Teşekkürler katilimci,sözlerinde çok haklısın bizim gibi konuyla alakalı ve piyasayı yakından takip eden insanlarla daha çok alışveriş yapacak iken,böyle bizleri satış sonrası önemsemeyerek güven itibar kaybettikleri sürece müşterilerini de kaybedecekleri kesindir,ve tabi gelişmeleri en ince ayrıntısına kadar aktaracağım,gördüğüm muamele,gösterilen ilgisizlik ve üstüne üstlük mağaza çalışanının umursamaz tavırları,sorunumla ilgilenmeden,göreviyken çare bulmak için yardımcı olmayışı elmasepeti.com adına hiç yakışmadı,en kısa sürede Elmasepeti.com telafi edecektir ümidiyle beklemeye ve aksinde görüştüğüm tüm medya organları ve tüketici dernekleri ile harekete geçeceğim bilinmelidir,destek olan herkese çok teşekkürler özellikle medya organlarına insanlara gerçekten büyük bir önem ve özen gösteriyorlar tüketici dernekleri de öyle...




  • Bende bundan sonra alışverişlerimi dikkatli yaparım, ilginç bir problem. Umarım sorunun çözülür arkadaşım
  • teşekkürler hie,gerçekten ilginç bir problem değil mi?bir anda insanları kestirip atabiliyorlar işte ilgilenmeden gerçekten dikkatli ol arkadaşım,satana kadar kralsın sonra ise umurlarında bile değilsin,talep ettiğim belge onlarda olmalıdır veya katilimci arkadaşımın dediği gibi '* laf aramızda yardımcı olmak istese kredi kartı ekstresinden bile yola çıkarak ürünün metan a yollanmasında yardımcı olabilirlerdi.' ama malesef...
  • geçmiş olsun öncelikle...elmasepeti nişantaşı magazasından ben de daha once alısveris yapmıstım.sanırım konsept magaza olayına kendilerini fena kaptırdıklarından(!) garanti belgesi fatura falan pek önemsemiyorlar.çok acemice...garanti hakkın konusunda da çekingen davranma gerçi sen bayagı bi girişimde bulunmuşsun ama...

    öncelikle garanti belgesi düzenlemek ve alıcıya temin etmek satıcının yükümlülüğündedir.sen talepte bulunmasan bile bunu vermekle yükümlüler.Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu incele ve tüketici hakem heyetine başvuru yap.genellikle ilçe kaymakamlık binalarında falan oluyor.biraz yavaş işliyorlar ama sonunda genellikle adil kararlar çıkıyor.

    elmasepeti gibi online alışveriş yapan firmalar itibarlarıa oldukça önem veriyorlar o yüzden gazeteyle irtibata geçmen iyi olmuş.bir de mümkünse o magazadaki elemandan daha yetkili birileriyle irtibata geçmeye çalış.walla işin kolay degil birader ama sonuna kadar ugraş.para olarak senden çıkan meblağ çok önemli değil,esas senin hakkını gasbetmeye çalışıyorlar bu daha önemli...
    tekrar geçmiş olsun iyi şanslar...




  • colestial arkadaşımın da ilgisine çok teşekkür ederim,evet konsept mağaza diye çıkıyorlar ortaya fakat garanti belgesi temin etmemek ve bunun yerine geçen fiş içinse müşteriye hiçbir yardımda bulunmayıp aldığı ürünü çöpe atmasını beklemeyi çok iyi beceriyorlar,daha yetkili kişilere mailler attım ve yarında telefonla bir kez daha görüşeceğim görüşmeyi de buraya aktaracağım...Bahsettiğin heyet dediğin gibi yavaş işlesede haklının yanında bugün görüştüğüm tüm tüketici derneklerinin açıklamaları bu yönde oldu...

    Teşekkürler ve haklısın kardeş işim kolay değil,yarı yolda bırakılmak ve güvendiğim bir firmadan böylesine umursamaz tepkiler alıp mağdur durumda bırakılmak herşeyi daha da zorlaştırıyor fakat dediğim gibi hakkımı her alanda arayacağım kısmetse...Saygılarımla...
  • destek veren arkadaşlara çok teşekkür ederek başlamak istiyorum,ve bugün dün akşam saatlerinde attığım maile bir cevap geldi,ve cevap gayet yardımcı bir cevaptı,tutum konusunda Elmasepeti.com mükemmel bir destekle arkamızda durdurduğunu kanıtlamış oldu,ve bende sanırım mağazada karşılaştığım tutumu BİR BÜTÜN OLARAK Elmasepeti.Com'a yükleyerek biraz da mahçup oldum güzel yaklaşımlarından sonra,inanın cevap insanı mahçup edecek kadar iyi niyet kanıtıyı...Demek isterim ki Elmasepeti.com'a gönül rahatlığıyla güvenebiliriz çünkü Müşteri Memnuniyeti sınırsız,konsept mağazadan gelen tutum genel Elmasepeti.com'u yansıtmıyormuş...

    Kulaklığıma bir garanti hazırlatılacak ve ben istediğim bir zaman telefonla randevulaşıp garanti belgemi alabilecekmişim,bu konuda Nişantaşı mağazasına gerekli talimat verilmis teşekkür ederim...Yazışmalar aşağıdadır ve garanti belgem elime ulaşınca tekrar haber vereceğim randevumu alıp yarın gideceğim...

    Benim gönderdigim Mail;

    On 14.AÄŸu.2007, at 19:04, Sertac ApriliaSr50 wrote:

    11 Kasým 2006 tarihinde þirketinizin Niþantaþý þubesinden aldýðým Sennheiser CX300 model kulaklýà °Ã½m 13.08.2007 tarihinde bozulmuþtur. Normal bir þekilde müzik dinlerken sol kulaklýktan ses kesilmiþ ve bir daha da çalýþmamýþtýr. Bu durum üzerine baþvurduðum Þubeniz fiþimi istemiþ,lakin sadece küçük bir kasa bir fiþi olduðundan saklama imkaným olamamýþtýr. Bu durumu belirtip kendilerinden bir nüsha
    daha istediðimde þahsýma " maalesef yardým edemem,sizin sorumluluðunuzda diyerek" geçmiþ olsun dileklerini(!) güzel bir dille ifade etmiþtir(!). Satýþ sýrasýnda hiçbir þekilde þahsýma fatura kesilmemiþ,küçük bir fiþ ile geçiþtirilmiþ birde bunun üzerine tüm kapýlar þahsýma kapatýlmýþtýr. Oysaki Yalçýnlar'dan alýþveriþ yapan bir yakýným faturasýnýn kaybolmasý üzerine,Yalçýnlar'dan faturasýnýn bir nüshasýný temin etmiþ ve garantiye baþvurabilmiþtir. Yapýlan tüm bu hatalara raðmen þirketiniz maalesef sorumluluðunu üstüne almamakta,ve kullanýcýya desteðini saðlamamaktadýr. Bu durum hem yasal deðildir,hem de manevi açýdan alýcýda büyük bir güven eksikliði ve önyargý oluþturmaktadýr.Þahsýma bu konuda yardým edilmeli,maduriyetim giderilmelidir. Aksi taktirde gerekirse Tüketici Haklarýna baþvuracaðýmý, bu da yetmezse teknolojinin bana sunduðu tüm imkanlardan þirketinize karþý yararlanacaðýmý beyan eder,gerekenin en kýsa sürede yapýlmasýný rica ederim.

    Tolga Ozoglu

    bu mail üzerine Elmasepeti.com'dan güzel bir cevap geldi;

    Date: Wed, 15 Aug 2007 10:47:52 +0300

    Degerli Musterimiz,

    Sennheiser kulakliklar Metan Ltd. tarafindan ithal edilmektedir ve Metan.Ltd. fis/ fatura veya garanti belgesi olmadan
    urun degisimi yapmamaktadir. Bu yuzden Nisantasi magazamiz aslinda size dogru bir bilgi iletmis durumda.

    Ancak, %100 musteri memnuniyeti anlayisini ilke edinen bir sirket oldugumuz icin Nisantasi subemize adiniza bir garanti belgesi
    duzenlemeleri yonunde gereken talimat verilmistir. Bu belgeyi subemizden aldiktan sonra, Metan Ltd.'ye basvurarak teknik servis destegi alabilirsiniz.

    not: Musteri Hizmetleri bolumu olarak size necizane bir onerimiz olacak. Bu tur sikayet basvurularinda karsi tarafin art niyetli olup olmadigini
    anlamadan daha ilk yazismada hemen yasal surec ve diger yollari kullanmakla tehdit etmek, gece gunduz musteri memnuniyeti icin calisan biz
    Musteri Hizmetleri ekibini cidden yaralamaktadir. Biliyoruz ulkemizde saticilarin cogu musteri memnuniyetini gozardi eden gayri ciddi ve
    art niyetli tutum icerisindeler. Ancak elmasepeti.com'un bu tur bir yapi olmadigini hatirlatmak isteriz. Bizi, size en iyi sekilde hizmet vermeye calisan,
    urunlerimiz ile ilgili tum sorunlarda her an yaninizda gorebileceginiz bir ekip olarak dusunmenizi istirham ederiz.

    Saygilarimizla
    elmasepeti.com ekibi


    bunun üzerine şu şekilde bir mail attım;
    On 15.AÄŸu.2007, at 12:06, Sertac ApriliaSr50 wrote:

    Öncelikli olarak ilginiz için teþekkürler,öneriniz içinde. Fakat baþka þirketlerin fatura konusunda yardým ettiðini bilip,þubenizden destek göremeyince doðal olarak bir önyargý oluþtu.Dün maðazanýzda karþýlaþtýðým tutum yüzünden de,hiç ilgilenilmeyeceðini düþündüm,bu yüzden yasal yollara baþvurmak ilk aklýma gelen yöntemlerden birisi oldu.

    Garanti Belgesi'ni almak için Niþantaþý þubenize ne zaman baþvurmamýz uygundur? Ýlgi ve alakanýz için teþekkür eder,saygýlarýmý sunarým.

    Tolga Özoðlu.


    Ve Elmasepeti.com'dan tekrar güven verici bir cevap daha geldi...

    Degerli Musterimiz,
    Istediginiz her an Nisantasi Magazamiza giderek garanti belgenizi teslim alabilirsiniz.
    Ancak yine de herhangi bir aksaklik ile karsilasmamaniz icin size onerimiz, gitmeden once
    asagidaki baglantida bulunan telefon numarasini arayarak saat konusunda magaza ile gorusmeniz.

    http://www.elmasepeti.com/nisantasi.php

    Anlayisiniz icin tesekkur eder, ileride baska alisverislerde gorusmek umuduyla saygilarimizi sunariz,

    elmasepeti.com ekibi


    Şimdi gerçekten Teşekkürler Elmasepeti,şimdi olması gerektiği gibi tekrar saygılarımla....




  • geçmiş olsun birader,işlerin çözümlenmesine sevindim.hadi hayırlısı bakalım...
  • müşteri memnuniyetine bu kadar önem veriyorlarsa mağazalarınada gerekli uyarı ve telkinlerde bulunmaları gerekir. yasal yoldan hakkını arayınca böyle yumuşuyor uyanıklar bence siz en iyisini yapmışınız önce derdinizi anlatmışınız sizinle alay edercesine tavır takınmasalardı ve anlayışla karşılayıp iadeyi kabul etselerdi sorun olmazdı. sonuçta kimsenin maddi bi zararı olmuyor sorunlu malı alıp ithalatçı firmaya geri yolluyorlar o da aynen sennheiser a geri postalıyor 1-2 kulaklığın hesabını yapmamaları lazım ki garanti kapsamında bir alet sonuçta. biz toptan mutfak eşyası satıyoruz bize gelen iadeleri bi görseniz işi bırakırsınız. örnek : kullanılmış ve arızalı fritöz içinde yağı ve tadımlık kızarmış patatesiyle beraber :)
  • bunu okuyan herkesin yolu oraya düşerse bu davranış şeklini bildiklerini onlara anlatsın ki bu tip olayları herkesin internet aracılığıyla öğrendiğini ve itibarlarının zedelendiğini iyice anlasınlar..
  • çok iyi oldu mobildepocu sorunun çözülmesine sevindim
  • Evet arkadaşlar kulaklıklarımı temin ettim ve ettiğim gün resimlerini çektim bir başarı öyküsü diye fakat Kartal'da ikamet eden ben 2 kez Nişantaşı ve taksim yaparak yol parasından kulaklığın yarı parasını çıkarttım sanırıma ama olsun cx300süz olmuyordu,olay günü konsept mağazadaki arkadaş gayet samimi karşıladı beni ve beni çıkaramadığını ürünü dışardan alıp burda garantili göstermeye çalışıyo olabileceği ihtimaliyle umursamaz bir tavırda bulunduğunu fakat ürünü ortağından aldığımı söyleyince 'benim adımda tolga' gibilerinden garanti belgesini yazmaktayken geyik muhabbetine girdik artık garantimi alıp gideyim diyordum ve giderken Elmsepeti.com ne sorunun olursa yanında dedi ama yine bana fiş vermemişti oysa Metan fişle değişim yapıyordu daha fazla uğraşmak istemediğim elemandan biran önce kurtulup Metan'a koştum öyle mükemmel bir firma ki benim ürünü değiştirmem için benden çok uğraştılar Elmasepeti.com'dan iade faturası istediler ama alamadılar(bahane:Stoklarımıza göre yapamayız oldu) en sonunda benim için insiyatif kullanmak istediler ve depo yetkilisinden müsade alıp bana kendi adlarına bir garanti belgesi yazarak ürünümü değiştirdiler yani herşeyi Metan a borçluyum Elmasepeti.com'un o kadar şeyden sonra verdiği garanti belgesi sadece boşu boşuna yol gitmeme sebep oldu,neyse yine de mailime cevap attılar diyip sakinleştirdim kendimi çünkü Metan'ın tavrı mükemmeldi benim için risk almışlardı mali organlara karşı Metan'a sonsuz kere teşekkürler bunlarda ürünün resimleri

    bu ilk kulaklığımdı;bozulan:::
     Elmasepeti.com'dan umursamaz tavır..!ve Metan'dan Mükemmel müşteri memnuniyeti!


    bu da Metan'ın artık hediye ettiği diyorum kulaklık;kutular baya bir güzelleşmiş...
     Elmasepeti.com'dan umursamaz tavır..!ve Metan'dan Mükemmel müşteri memnuniyeti!




  • hayırlı olsun kardeşim kulaklıkların bende almak istiyorum beyazlarından kısmet ederse bi ara alcam ipod a o kadar para bayıl sonra içinden çıkan kulaklıklar teneke olsun 1 kere deiştirdim 50 kere gitsem yine deiştirirler garanti kapsamında çünkü faturalar flnda elimde yani bişey diyemezler kolay kolay :) dediğim gibi elma sepeti fln hikaye olay ithalatçı veya distribütör firmada biter çünkü garantiyi elma sepeti deil onlar veriyor tekrar hayırlı olsun güle güle kullan.
  • metan 'a yardımlarından dolayı teşekkür ederim, benim işimi yapmadı ama burada çok iyi bir sevgiyide kazandı
  • ya benimde içine korku düşürdünüz yaaben bu c.tesi gidip elma sepetinden almayı düşünüyorum geçen ctesi metan kapalıydı elmasepetine ugradım orasıda rockncoke a gitmişti ne diyosunuz biraz yardım
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.