Şimdi Ara

EN İYİ B SINIFI NEDİR (10. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
205
Cevap
1
Favori
16.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • matias28 kullanıcısına yanıt
    Güzel, bozulmaz sağlamdır LPG uyumludur. Mantık arabası.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Suzuki Swift neden kimse tarafından değinilmemiş ilginç gerçekten.. Naçizane ben önermiş olayım.. Aracın tek handikapı 250 litrelik bagajı.. Onun dışında motor sağlamlığı, şanzımanla uyumu, çevikliği, iç hacminin genişliği, tavanının sınıfındakilerin hepsinden daha yüksek oluşu ve haliyle keyif veren iç ferahlığı, en en en önemlisi de otomatik benzinli B sınıfı araçlar arasında şehir içi kör keşmekeş trafikte kullanan eşimin bile ortalamasının 6-6.5 civarında kalması ve gerçekten çok çok az yakması ile bence en azından ‘du bi bakayım’ dedirtebilecek bir araç.. Biz Kasım 2019’da aldık, şimdi herkes gibi o da 20-25 koymuş üzerine.. Alan herkes memnun.. Aklında olsun arayıştakilerin, belki bir faydamız dokunur..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salsalonia -- 1 Şubat 2020; 23:32:58 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Jazz varken diğerlerine oturup izlemek düşer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Karşındaki kişi tek bir örnekle kazanmış tartışmayı.

    Aynı araç hava yastıksız 0 yıldız almış, sadece 2 ön hava yastığıyla 4 yıldız almış. Videoda zaten şoförün direksiyon simidiyle nasıl bütünleştiği açık.

    Aşağıdaki PDF'de neden 0 yıldız verildiği kabak gibi ortada. Şoförün baş ve gövdesinden aldığı darbe ölümcül. Şoförün öldüğü bir çarpışma testinden tabi ki sıfır verecekler. Arabadaki hasara değil, içindeki canlılardaki hasara bakıyorlar.
    http://www.globalncap.org/wp-content/uploads/2015/04/VW_Polo_no_airbags.pdf

    Bu araç apar topar piyasadan çekilip yerine 2 hava yastıklı model konulmuş. Başka hiçbir fark yok. Sonuç 4 yıldız. Yıldızı boşverelim, şoförün baş kısmında hiç sorun yok, gövdesinde ise hafif yaralanma var.
    http://www.globalncap.org/wp-content/uploads/2015/04/VW_Polo_two_airbags.pdf

    Önden çarpışma testinde 4 yıldız alan 2 hava yastıklı araç yandan çarpma testinden yine 0 alır. Zira özellikle baş ve boyunda ciddi yaralanmalar olur.

    3 hayati unsur kabine gelmeden darbenin emilebilmesi, emniyet kemerinin takılı olması ve hava yastıkları.




  • Guaire kullanıcısına yanıt
    2015 testleri, 5 yıl geçmiş aradan. Ben zaten dedim o dönemlerde airbage önem fazlaydı diye. Şuanda o 4 yıldız alan araç 2 alır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Hayır kardeşim. Sen konuyu ısrarla anlamak istemiyorsun.
  • Guaire kullanıcısına yanıt
    Benim demek istediğim şey bizim halk airbagı fazla abartıyor, sürücü, ön yolcu ve perde olsa yeterli ama bizim halk sayı büyüdükçe ölmeyeceklerini zannediyor. Yıllarca ESP ABS siz araba satıldı kimse ses etmedi, güvenlik yardımcıları hala en üst donanımda bile opsiyon ama kimse bunları konuşmuyor. En bazında olmasın ucuz olsun dersin anlarım orta donamımda opsiyonel sun anlarım ama en üstte standart olsun. Airbag gereksiz demiyorum ama emniyet kemerini toka ile susturup sonra benim arabada bilmem kaç tane hava yastığı var diyip ölmeyeceğini sanan bir kitle var ben onu anlatmak istiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Kimse hava yastığını fazla abartmıyor, sen önemini yadsıyorsun.

    Araçları tartışıyoruz, insanları değil.

    Yukarıda verilen hava yastıksız Polo örneğinde önden çarpışma test sonucuna göre şoför mefta oluyor. Bırak yıldızı tartışmayı. Kelimenin tam anlamıyla bir ölüm kalım meselesi bu. Hava yastığı olmadığı için kafası ile göğsünü direksiyon simidine gömüyor şoför.

    Airbag ise bu bölgelerden alacağı ağır yaralanmaların önüne geçiyor.

    Yandan alınacak darbelerde de yanda hava yastığı yoksa aynı şekilde ciddi yaralanmalar kaçınılmaz olur.

    Takmışsın yıldızlara, konu yıldız değil, emniyet kemeri + hava yastığı hayat kurtarır.
  • Guaire kullanıcısına yanıt
    Ok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b sınıfı en iyi otomatik hangi arç tavsiye edersiniz

  • leftercan1907 L kullanıcısına yanıt
    i20

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • leftercan1907 L kullanıcısına yanıt

    Polo veya 208


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teşekkürler

  • leftercan1907 L kullanıcısına yanıt

    En iti otomatik b segment arac yazmissiniz pardon. En iyisi Eat8 Sanziman . Suan için B segmentinde daha iyisi yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanKizil kullanıcısına yanıt

    teşekkürler peoguet opel grundamıydı bu arclar

  • leftercan1907 L kullanıcısına yanıt

    Evet. Psa Catisi altinda . Corsa ve 208 Modelinde mevcut .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanKizil kullanıcısına yanıt

    teşekkürler.otomatik olunca polo yu dsg sorunundan elediniz dimi.sorunları var diye biliyordum düzelmediyse hala.

    psa tam otomatik olunca daha güvenli

  • Polo’dur nokta.

    Çoğu sıradan, ekonomik C segmentte olmayan rafinelik, mukavemetli mekanik alt takım, kalite ve konfor gibi otomotivin alt disiplinlerine sahip.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • daswagen kullanıcısına yanıt
    Daswagenciğim, yoktun epeydir? Engin das auto güzellemelerinden mahrum bırakma bizleri…

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.