Şimdi Ara

EN İYİ B SINIFI NEDİR (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
205
Cevap
1
Favori
16.019
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Clio az yakan, polo kalite konfor bana göre ko b sınıfı araçların çoğu az yakar zaten yeni pololar neredeyse golf kadar duruyor ayrıca

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Polo .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fabia da güzeldir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gil Mocci

    Yılbaşından önce 2019 comfort 1.0 poloları 109binden sattılar hep ötv indiriminde, erken alabilseydiniz keşke.
    Eylül ün sonunda 110.000 e kurşun grisi seyne jant DGS comfortline aldım. Arabayı almadan önce bütün Türkiye’yi aradım ve uzun uğraşlar sonunda İzmirden bulabildim (Eylül ayı başında kapora gönderip aldım) Öncellikle highline ve comfortline 2019 yılında farkları çok az almayı düşünen iyice araştırsın (ön sis farı,arka led,krom şerit,katlanır ayna, iç koltuk kumaş farkı ) dışında benim hatırladığım fark yok.
    İki donanımda da hız sabitleme yok bence en büyük eksik.comfortline İç koltuk kumaşı, 2019 passat impression(eski trendine) aynı. Comfortline 2019 da standart olarak 6 havayastığı, ön arka park sensörü (bunlar şehiriçinde yada parkta otomatik frende yapıyor), Car play , 8 inç ekran, oto kararan dikiz aynası ...vb özellikler var.

    Daha önceden bu sınıfta Yaris 1.0 [2003] (40.000km),2007Getz dizel(40.000km),Ibiza 1.0(2017) (6.000km) , Sandero 1.5 dci (15.000km)sahibi oldum ,ayrıca arkadaşımda İ20 benzin 4 ileri vardı 2018 model onu da çokça kullandım. Babamda da 2013 Fiesta dizel vardı 80.000 km onu da kullandık. Defalarca işim gereği Clio dizel ve Peugeot 301 kiraladım .
    Daha önce Golf 6 dizel trendlinemanuel (40.000km)ve 2013 A3 Sedan Ambition (20.000km)dizel araçlarımı kullandım. Şu anda ayni zamanda Duster dizel otomatik var(15.000 km ) kullanılıyor.
    Bu bilgeleri verdim çünkü bu ilk aracım değil. Yaşımda hiç genç değil.

    Poloyu aldığımda tam bir fırsat aracı idi. Fiesta 135.000 civarındaydı. Clio otomatik 115.000 civarındaydı. Fırsat aracı olarak bütçem dahilinde Clio 0.9 80.000 , Golf midline 120 , Leon dizel dsg style 135.000 tl idi. Clio ve Golf ü manuel olduğu için Leon u da bütçemi aştığı için almadım.

    Poloyu almadan önce çok beklentim de yoktu ve sıradan bir B sınıfı araç bekledim. Gerçekten iyi olduğunu hatta A3 Sedandan yalıtım ve konfor olarak çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim.
    Aracı agresif kullanırım yakıt tüketimim 6.3 civarı şehir içi dışı karışık . Aracın standart müzik sistemi çok iyi .Bu arada dip not yukarda ki kullandığım araçlar içinde hayal kırıklığı A3 sedanda oldu , Golf 6 dan sonra kalite olarak hiç bir değişiklik hissetmedim. Fiestanın virajları daha iyi olmasına rağmen, Polo da ondan sonra ikincidir diğer konularda benim görüşüm en iyisidir. Sadece biz 2 çocuk 2 bebek arabasıyla hacim olarak zorlandık . ama Duster olduğundan idare ediliyor.

    Yaris 1.0 Gerçekten dengesiz bir araba yenilerini bilmiyorum , çok çabuk savrulup kontrolü kaybedebiliyorsunuz frenleri sürekli ABS yi devreye sokuyor.

    Getz Yılına göre müthiş bir araba gerçekten severek kullandığım acayip atak ve dengeli bir araba

    Ibiza 1.0 75 ps : Gerçekten çöp motor , benim kullanımımda 8 civarı tüketim var

    Sandero : otomatik olanı ilk kalkışı çok hantal , tek kavramalar içinde en iyisi diyebilirim , 50 den sonra atak motor, iç mekan ve kaporta çok kalitesiz, iç hacim gayet iyi

    İ20 benzin 4 ileri: aşırı yakıt tüketimi hantal motor/şanzıman. Tüketim 10 lt civarıydı şehir içi dışı karışık

    Golf 6 : kullandığım en efsane araba diyebilirim fiyat performans olarak müthişti. Yalıtım, konfor ve tüketim olarak müthişti. Sattığıma çok pişman oldum.

    Fiesta dizel: hantal motor , zayıf yalıtım ve güçlü viraj kabiliyeti . Malzeme kalitesi iyi. 2013 modeldi yenilerini bilmiyorum.

    Clio : Düşük yakıt tüketimi gerçekten 4.5 lt Leri kasmadan gördüm (301 de aynı şekilde), zayıf yalıtım, çok dar ve basık iç hacim .

    Duster 1.5 dci edc : bunu da gerçekten fırsat fiyattan aldım acayip memnunuz , yakıt tüketimi şehir içi dışı karışık 5.5-6 arasında. Yalıtım biraz zayıf ama bu aracın muadilinden %60 ucuz olduğundan bazı şeyleri görmezden geliyoruz.

    Aracı almadan denemek en iyi yapılacak şeydir.
    En iyisi olmak her zaman alınabilir olduğunu göstermez bugün alacak olsam ikinci eli 140-145 arasında bir Polo aracı almak yerine , toyota corolla dream sıfır tercih ederim. Araç almadan iyice araştırıp öyle alınmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi perfectstranger09 -- 30 Ocak 2020; 16:5:8 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yggdrasil Asgard kullanıcısına yanıt
    Ciddi alıp bir de okudum .
    1.0 1.2 motorlara performanssiz dediniz yıl olmuş 2020

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kötü B segmenti kalmadı hemen hemen hepsi C segmentine yaklaştı son kasalarda. Artık C hb ler ciddi ciddi gereksiz olmaya başladı sunduklarıyla.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Clio : Herkeste var. Dandik ötesi iç dizayn. Çok ucuz.
    Polo : Son kasası güzel ama boşu da çok boş.
    İbiza: Bence çok dar.
    Fiesta : 1970'lerden beri devam eden seri. Çok rahat alınıp satılır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayrettin_79

    bu hayatta her zmn sizin gibi arabadan anlamayan istisnalar olabilir.

    at arabası sürebilrsiniz.

    Alıntıları Göster
    he sen çok anlıyon arabadan vosvos fanboyu sen at arabası sürsen ona da volkswagen logosu takarsın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeremy Klakson

    he sen çok anlıyon arabadan vosvos fanboyu sen at arabası sürsen ona da volkswagen logosu takarsın

    Alıntıları Göster
    ok haklısın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cafzafer2

    Ciddi alıp bir de okudum .
    1.0 1.2 motorlara performanssiz dediniz yıl olmuş 2020
    Performanssız demedim, bu motorlara " Performanslı " denmesine takıldım. Adamlar 2-3-4 litre motorlu araçlara biniyor, biz burada 1.0 TSİ manyak performanslı geyiği yapıyoruz. İşin trajik kısmı bu
  • yeni 208
  • İ20'nin kalkışı malesef iyi değil ama 1.4 motor 90 beygir 134 maksimum tork 1200 kg boş ağırlık bence gayet normal. Hızını alınca da 60'dan sonra güzel gidiyor. Yüksek hızda da gayet güvenilir tabi bana göre yüksek hız 120-130. Kimine göre yüksek hız 160. Bozuk yolda trim sesi oluyor. Ben memnunum sonuçta parasının arabası. Orta paket gayet yeterli.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • por favor kullanıcısına yanıt
    Otomatikte dizel 1.5 motor olsa efsane olurdu. Ya da benzinli yüksek torklu bir motor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    En mantıklısı kendin sürüp test edeceksin. Herkes kendine göre yazıp çiziyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • sinanakgl kullanıcısına yanıt
    Ben de onu dedim aslında, burda herkes kendi arabasını yazıp geçmiş

    Bana göre fiesta b segmentinin lideridir, otomotiv dünyasında da genelde böyle kabul edilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Bu tarz konular farklı yerlerde arkadaş muhabbetlerinde de sıkça açılıyor. Bu biraz takım tutmak gibi herkes kendi arabasının iyi tarafını görüyor çünkü adam onun için almış. Clio alan kişinin olmazsa olmaz kıstasları vardır ve aracı zaten o özelliklere göre almıştır. Haliyle savunması gayet normal. Her şey bütçeye ve ilgiye bağlı. En iyi aracı bulmaya çalışmak ne kadar doğrudur tartışılır.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinanakgl

    Otomatikte dizel 1.5 motor olsa efsane olurdu. Ya da benzinli yüksek torklu bir motor.
    dizel bitiyor artık hacı.
    makyajlı kasadan sonra artık yeni kasa hibrid veya elektrikli gelmeli.
  • por favor kullanıcısına yanıt
    Elektrikli hemen gelse de şu teknoloji az eskise. Biz de alabilsek.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yggdrasil Asgard

    Performanssız demedim, bu motorlara " Performanslı " denmesine takıldım. Adamlar 2-3-4 litre motorlu araçlara biniyor, biz burada 1.0 TSİ manyak performanslı geyiği yapıyoruz. İşin trajik kısmı bu

    Alıntıları Göster
    Motorun litresine göre motor performans vermez. Ben hiç yokuşta bayılan 1.0 tsi motor görmedim. Yokuşta bayılmamanızı sağlayan motorun verdiği tork değeridir. Yeni nesil 1.0 motorların verdiği 160 Nm tork'la nasıl yokuşta bayılacaksınız ben anlamadım. Eski 1.8 atmosferik motorlar 150-160 Nm tork verbiliyordu zaten. Adamların bindiği 4 litre motorları burada tartışmak anlamsız bence. Türkiye gerçeklerinde 1.5 üzeri araçları konuşmanın, bu vergi politikasında bir anlamı olduğunu düşünmüyorum. B sınıfında performans diyorsanız eğer hothatch'lere bakmak lazım orada bile 1.4, 1.6, 1.8 motorlar kullanılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi UcanHollandali -- 30 Ocak 2020; 18:4:21 >




  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.