Şimdi Ara

EN İYİ B SINIFI NEDİR (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
205
Cevap
1
Favori
16.212
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • i20 ve fiesta benim için ilk sırada geliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BAYOKAN84 kullanıcısına yanıt
    Ncap yıldızları hava yastığına göre vermiyor, neye göre verdilerine bakmanı tavsiye ederim. Ncape giren polo boş donanımdı Şimdi aynısı girse şuanki kriterlerle 2-3 yıldız alır çünkü boşunda aktif güvenlik yardımcıları yok ama o zamanlar değerlendirilmediği için boşu girdi 5 yıldız aldı Şimdi alamaz. Hava yastığı güvenliği tamamlayıcı donanımdır güvenliği sağlamaz. Hava yastığı sayısı ile güvenlik doğru orantılı değildir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkemizdeki polo en güvensiz araç. 1.2 motorların en hızlısı polo değil. önceden 208 ve clio idi. son çıkan araçlarla durum değişebilir. polonun tek artısı hala yanlış bilgileri olan kişilerin 2. elde saldırması.

    fiesta artık bitti. ford satmak istemediği için düşünmeyin bile.

    son clio en güvenli mini araç. bana göre değil. resmi bir açıklama.
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Evet yıldızlar hava yastığına göre de veriliyor, mesela ncap'a sadece sürücü hava yastığı olan bi girsen istediğin kadar şasin sağlam olsun aktif güvenlik sistemin olsun çarpışma önleme sistemin olsun alacağın en fazla 2 yıldızdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Ocak 2020; 12:13:9 >
  • Otomatik Polo alacak kadar salsk olan varsa buyursun alsın.

    Bu sınıfın en iyisi Clio gibi görünüyor, tabiki araba seçerken ilk olarak arabanın orasını burasını mıncıklayanlar için durum değişir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Demek istediğim o değil, bizim ülkede airbag en önemli güvenlik kriteri sanılıyor halbuki tamamlayıcı donanım. Anlattığın tarzda bir araç girse 4 yıldız alır. Tam teşekkürlü aktif güvenlik desteği olacak, süper sağlam şasisi olacak, 1 hava yastığı var diye o kadar gömmezler emin ol. 2 hava yastıklı punto çıktığında 5 yıldız aldı şimdi 0 araçta değişen ne var hiçbirşey değişen şey test kriterleri, aracın kalanı sağlam olmadığı sürece içi gaz dolu bez parçalarıyla güvenlik ölçülmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Önden Çarpma Koruması
    Ön hava yastığı
    Emniyet Kemeri Ön Gerdiriciler
    Emniyet kemeri yük sınırlayıcı
    Diz Hava Yastığı


    YANAL ÇARPMA KORUMASI
    Yan Baş Hava Yastığı
    Yan Göğüs Hava Yastığı
    Yan Pelvis Hava Yastığı

    ÇOCUK KORUMASI
    Isofix
    Entegre çocuk koltuğu
    Hava yastığı kesme anahtarı
    Güvenlik Yardımcısı
    Emniyet Kemeri Hatırlatıcı

    Diğer Güvenlik Sistemleri
    Aktif Kaput
    AEB Yaya
    AEB Şehiriçi
    AEB Şehirlerarası
    Hız Yardımcısı
    Şerit Yardımcı Sistemi

    NCAP sitesine girdim ve baktım, hava yastığı bahsettiğin gibi tamamlayıcı değil temel donanım gibi geldi bana zira en büyük dilimi kapsıyor. güvenlik ekipmanı olarak bahsedilen 5 hava yastığı seçeneğinden sadece diz hava yastığı yok, diğerleri var görünüyor, 5 te 4 nere, 5 te 2 nere...


    Yanlışım varsa daha açıklayıcı yazar mısın?



    Teste giren araç comfortline donanım seviyesi...




  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Varsayımlık bir durum yok, hava yastıkları bir numaralı koruyu donanımdır, 2 yıldızı geçemez.

    Önceki kasa polonun global ncap testine bakabilirsiniz, aynı polo euro ncap testinde 5 yıldız almıştı ama hindistana yollanan hava yastıksız araç 0 yıldız aldı testten. Mevzu bundan ibaret.

    Yine euro ncapten 0 çeken puntonun en büyük sorunu da yan ve perde hava yastığının olmamasıydı. Yoksa a sütnunu bile bükülmedi aracın, sağlam bi yapısı vardı.
  • BAYOKAN84 kullanıcısına yanıt
    Tamamlayıcı deme sebebim emniyet kemeri yokken heryerin hava yastığı olsa bir işe yaramaz, öncelikle hasar aracın gövdesinde emilecek sen yerinde sabit kalacaksın vücudun ileri gidemeyecek ama kafan ileri gidince hava yastığı direksiyona başını vurma yaralanma diye seni koruyacak. Aktif başlık da olacak ki kırbaç etkisiyle boynun kırılmasın. Yan ve perde hava yastıkları bence çok güzel bir donanım ama aracın direkleri sağlam olmayınca bir manası kalmıyor orası kötü. Diz hava yastığına işin düşecekse geçmiş olsun ya yanlış pozisyonda çok ileride oturuyorsun ya da kaza o kadar şiddetli ki konsol geri gelip senin bacaklarını sıkıştırıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Başka şeylere de bakıyorlar hava yastığı orada aracın 0 çekme sebebi sadece o değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Başka nelere bakıyorlar ?

    Araba aynı araba, birinde hava yastığı var, diğerinde yok. Belki bir de emniyet kemeri uyarı sistemi yoktur. Başka bi farkı yok. Kısaca herşeyden önce hava yastıklarının hepsinin olması elzemdir tam koruma ve yıldızlar için.
  • Pazar algısı Polo ve Fiesta'nın çok daha iyi, benim 2019 trafiğe çıkışlı 2918 model Icon Clio'm var. Bana göre Polo ve Fiesta'dan tasarım olarak çok daha iyi. Bu sınıfın en yakışıklısı A serisi Mersolar ve İ20 aynı şekilde bana göre.

    1.2 motor araç alacaksanız B sınıfı bile olsa üzer, yokuşta ağlayan bayılan motorlar.

    Öncelikle B sınıfı araçlar konusunda oldukça kulaktan dolma bilgiye sahipsiniz. Clio oldukça güvenli bir araç. 2 hava yastıklı Polo'yu alıp güvenli hissiyatıyla binebilirsiniz, ama yandan vurmalı bir kazada ne kadar güven içinde olduğunuzu anlarsınız ALLAH KORUSUN tabi ki.

    Ibiza'da nasıl bir performans var onu anlamadım, 1.2 - 1.0 motor seçeneklerinin performansından bahsetmiyorsunuzdur umarım. Sportif kasa güzel ona lafım yok.

    İstediğiniz özellikleri biraz daha detaylandırırsanız daha iyi yardımcı olunur.
  • Kia Rio bence hepsinden iyi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yeni corsa çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Aracın içindeki dummy tabir edilen plastik yolcularda darbe sensörleri var, darbe bilmem kaç g yolcuya yansıtılıyordur puanı kırılmıştır ama mesela 2010 yılında yeteri kadar g kuvveti emebildiğine kanaat edilmiştir ama şuan daha dirayetli olması gerektiği düşünülüyordur umarım anlatabilmişimdir. Örnekler çoğaltılabilir belki aracın görünmeyen kısımlarındaki hasara da bakıyorlardır burası kırılmış kesilmiş yırtılmış diyorlardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    B sınıfı ve konfor??

    B sınıfı deyince benim aklıma öncelikle ekonomik olması, ucuz olması, pratik olması, kullanımı kolay olması, şanzımanı sağlam olması geliyor.

    Citroen c3, honda jazz, kia rio, toyota yaris, clio bu sınıfın en mantıklı seçenekleri.

    Fiyattan bağımsız en iyisi istenirse yeni 208, corsa, clio, polo, fiesta olabilir.
    Katılıyorum hocam. B sınıfı ve konfor birbirine oturmayan kavramlar.

    Arkadaşın Polo'su ile her gün gittiğim yoldan gittik. Fiorino isimli vatandaştan 1 tık daha konforluydu. O tarihe kadar Fiorino'yu B segment bir otomobil ile değiştiririm diye düşünüyordum. O yolculuktan sonra B segmenti direk sildim. Cidden anca 0 olsun 0 sorun olsun mantığı dışında binilecek modeller değiller.

    B segmenti tam şehir faresi ama cidden konfor olarak çok zayıflar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • FurkanNoyan4134 F kullanıcısına yanıt
    Geçmiş veya günümüz karşılaştırması yokki konuda.

    Önceki kasa polo iki araç, avrupada satılan euro ncapa giriyor, asyaya satılan global ncapa. Euro ncapa giren full hava yastıklı 5 yıldız alıyor, global ncapa giren hava yastıksız versiyon 0 alıyor, herşey çok net.

    Araçlar aynı yani, kaza sırasında aldıkları hasar aynı, herşey aynı, tek fark hava yastığı sayısı. Bir de dediğim gibi emniyet kemeri uyarı sistemi yoktur hindistan versiyonda, o kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lojistisyen -- 30 Ocak 2020; 12:56:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yggdrasil Asgard kullanıcısına yanıt
    Yıl olmuş 2020 hala hacim üzerinden gidiyorsunuz.

    1.2 motorlu 130hp clio performans konusunda üzer yani??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    O testi izledim, dediğim gibi o dönemde hava yastığı ön planda tutuluyordu yıldız vermemişler ilginç şekilde hatta puanı direk 0. Yolcularda hasar yok veya sensörler ölümcül g kuvveti tespit etti o yüzden geçersiz oldu. Günümüzde airbag biraz daha geri plana atıldı. 2 airbagın standart olmadığı araç kalmadı zaten, güncel testler önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Atmosferikten bahsediyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.