Şimdi Ara

EN İYİ ÇİFT KAVRAMALI ŞANZIMAN HANGİSİ? İŞTE CEVAP (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
170
Cevap
21
Favori
44.895
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
25 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Şu an en iyi şanzuman dq250, dsg şanzuman dır...



    Hem fiyat hem konfor hem fp ürünü...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaTaDoR

    Şanzıman ustası bir abimizden dayanıklılık konusunda sıralama yapabilmek için görüşlerini sordum. DSG 7 ileri zaten hata veriyor ama DSG 6 ıslak tip olanlar da sorun çıkartıyor dedi. EDC'ler de ara sıra geliyor ama Powershift sorunu görmedim dedi. TCT ve S-Tronic 7 konusunda ise bir fikri yok.

    Buna göre kendi araştırmalarımdan da derleyerek en dayanıklıdan en az dayanıklıya sıraladım:

    Powershift 6(ıslak) > S-Tronic 7(ıslak) > Powershift 6(kuru) > TCT 6(kuru) > EDC 6(kuru) > DSG 6(ıslak) > DSG 7(kuru)

    Tahmini sorun çıkarma ihtimalleri:
    DSG 7(kuru): %90
    DSG 6(ıslak): %40
    EDC 6(kuru): %30
    TCT 6(kuru): %25
    Powershift 6(kuru): %20
    S-Tronic 7(ıslak): %20
    Powershift 6(ıslak): %5
    Konuyu yeniden hareketlendirdjm ama. Poweshift sanırım kullandığınız araç . Daha az sorunlu olduğunu biliyorum. Siz bı sorun yaşadıniz mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • En iyi midir bilmem Hyundai 7 ileri DCT fena değil

  • DCT SORUNSUZDUR

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • BMW nin en son versiyon DCT si bu işin Bentley'idir.

    Lakin standart halk araclarina koymak için aşırı pahalı tabii ki.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi kavrama hiç kavramadir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi cift kavrama ariza cikarmayandir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    BMW nin en son versiyon DCT si bu işin Bentley'idir.

    Lakin standart halk araclarina koymak için aşırı pahalı tabii ki.

    ben ısrarla tork konvertörlü diyorum


    önceki aracım zf 8 di şimdi eat8

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    ben ısrarla tork konvertörlü diyorum


    önceki aracım zf 8 di şimdi eat8



    Alıntıları Göster
    Dayanıklilık ve stabilite için tabi ki ben de tam otomatik tercih ederim. Lakin M serileri icin yavaş kaliyor tepkileri haliyle.

    DCT nin tepkileri F1 araçlari ile ayni neredeyse. Ee M serisi alan adam da bi zahmet parasi neyse versin değiştirsin kavramayi bitttiğinde de. Her zevkin bir bedeli vardir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Powershift 6(kuru): %20 mümkün değil

    Ford b max 1.6 otomatik aracım 30 binde kavrama değişti 130 binde tekrar değişti. ve 45 bin lira masraf çıkardı. Tek kavrama 5 binken çift kavramalar 15-20 bin parçası. o nedenle tam otomatik tek kavramlı araçlar en iyisi.

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.