Şimdi Ara

en iyi dizel motor.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
11.578
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ARKADAŞLAR EN İİ DİZEL MOTOR HANGİSİ ŞÜPHESİZ HEPSİNİN KENDİNE GÖRE MEZİYETLERİ VARDIR EMİNİM..
    ÖRNEK VERELİM....RENAULT A AÇMAMDAKİ SEBEPDE BURAYA TAKILANLARIN SAYISI DAHA FAZLA GİBİ..

    1--- 1.3 MULTİJET DİESEL-fiat kullanıyor bu motoru memnunolan varmı? tabiki vardır..genelde bir şikayet yok.
    2--- 1.4 TDİ diesel- genelde seat ibiza-wv-kullanıyor...
    3--- 1.4 hdi diesel - peugeut-citroen vb. markalarda bu diesel motorlara sahip.
    4--- 1.5 crdi hyundai kullanıyor...common rail teknoloji heralde..,
    5--- 1.5 dci renaultlarda var ayrı bir teknolojisisi yok heralde bu dci nin standart diesel donanımı gibi geliyor ama bilgi verecek arkadaşlar olursa tabi bizde bilgileniriz..
    ....dci nin açılımıda direkt coomon enjk. heralde..

    işte arkadaşlar...sizce hangi motor gerçekten ii...mesela 1.3 multijet ayrıca..1.3 olmasına sebep,vergi avantajıda sağlıyor insanlara değilmi.
    1.3 ün ama piston başına uyguladığı basınç daha fazla diye biliyorum..
    motor hacminin..küçük olması ileride probem yaratabilirmi bilmem..
    yani..rektefiye olmadan,,, en iyisi diyebileceğimiz kronik sorunları olmayan...
    mesela opellerin dieselleri fazla tutulmuyor...nedense...????

    yorumları bekliyoruz







  • renault bölümüne yazdın diye demiyorum ama 1.5 dci 1,4 motorlar yüksek devirlerde kullanıyorlar özellikle 1250 cc lik multijetlerin ömrünün fazla oalcağını sanmıyorum

    kasa ağır + motor küçük = az motor ömrü

    kasa hafif + motor büyük = tadından yenmez



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 15 Kasım 2007; 3:43:17 >
  • en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...
    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Renault un sözü edilen 1.5 dci motoru Dacia Logan larda da kullanılıyor değil mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum

    Alıntıları Göster
    örnek verebilirmisin ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albea05

    örnek verebilirmisin ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: albea05


    örnek verebilirmisin ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum




    örnek ; clio dci ler mesela 3,9 lt 100 km de fabrika verilerini kaale almayınız çünkü fabrika verilerine göre yakan araba görmedim mesela bendeki clio dci de fabrika verisi son sürat 160 km yazıyor yada 0-100 km hızlanması 15,4 sn yazıyor yada 100 km deki sarfiyatı 4,9 lt yazıyor ama alakası yok yazılanlarla

    ben 190 km son sürat gördüm 0-100 km hızlanması 12 sn sürüyor vede yakıt 4,2 -- 4,5 arası değişiyor çevrenizde clio kullananlara sorun onlarda söylediklerimi doğrulayacaklardır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mendel50 -- 15 Kasım 2007; 6:27:24 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    LPG de en az yakan araba
    2 yıl önce açıldı
    Fabia'da hangi motor?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • öylede dostlarım mesela 1.3 motor multijetin vergi avantajıda var motor haciminin büyümesi veya küçülmesi..
    yakıtta ve çekişte fark yaratırmı..
    mesela söyle sorayım....
    ............
    ............ 1.2 motor diyelimki --75 bg.
    ----------- 1.4 motor ---------------75 bg..
    yani arada ne fark var....
    mesela..polo 1.4 var 75 bg... clio 1.2 var 75 bg..gibi..
    ufak motordan çok güç elde etmenin zararları ne olaki...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    öylede dostlarım mesela 1.3 motor multijetin vergi avantajıda var motor haciminin büyümesi veya küçülmesi..
    yakıtta ve çekişte fark yaratırmı..
    mesela söyle sorayım....
    ............
    ............ 1.2 motor diyelimki --75 bg.
    ----------- 1.4 motor ---------------75 bg..
    yani arada ne fark var....
    mesela..polo 1.4 var 75 bg... clio 1.2 var 75 bg..gibi..
    ufak motordan çok güç elde etmenin zararları ne olaki...
    dizeller içinde..hyundai..crdi lerde.. 1.5 motorda 110 bg. güçe ulaştı yani..mesela.
    bazı dci ler var clio da 1.5 65 bg .mesela.
    motor güç ikilemi nasıl ..oluyor..
    en az problem çıkaran dizel hangisi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orjinalden alıntı: albea05


    örnek verebilirmisin ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum




    örnek ; clio dci ler mesela 3,9 lt 100 km de fabrika verilerini kaale almayınız çünkü fabrika verilerine göre yakan araba görmedim mesela bendeki clio dci de fabrika verisi son sürat 160 km yazıyor yada 0-100 km hızlanması 15,4 sn yazıyor yada 100 km deki sarfiyatı 4,9 lt yazıyor ama alakası yok yazılanlarla

    ben 190 km son sürat gördüm 0-100 km hızlanması 12 sn sürüyor vede yakıt 4,2 -- 4,5 arası değişiyor çevrenizde clio kullananlara sorun onlarda söylediklerimi doğrulayacaklardır

    Alıntıları Göster
    muhtemelen senin aracının göstergeleri arızalı. hep max süratin fazla olduğunu idda edenler olur ama hızlanmayı kimse yanlış demezdi. ki o hızlanma değerleri profesyonel sürücüler tarafından yarım debriyaj devirli kalkış yapılarak elde edilir. muhtemelen sen 12 sn ölçtüğünde kadranda 100 görüyorsun ama aracın hızı o anda 100kmph olmuyordur. 190 gitmesi ise 65 hp clionun biraz zor gene kadran yanılmasıdır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orjinalden alıntı: albea05


    örnek verebilirmisin ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum




    örnek ; clio dci ler mesela 3,9 lt 100 km de fabrika verilerini kaale almayınız çünkü fabrika verilerine göre yakan araba görmedim mesela bendeki clio dci de fabrika verisi son sürat 160 km yazıyor yada 0-100 km hızlanması 15,4 sn yazıyor yada 100 km deki sarfiyatı 4,9 lt yazıyor ama alakası yok yazılanlarla

    ben 190 km son sürat gördüm 0-100 km hızlanması 12 sn sürüyor vede yakıt 4,2 -- 4,5 arası değişiyor çevrenizde clio kullananlara sorun onlarda söylediklerimi doğrulayacaklardır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    muhtemelen senin aracının göstergeleri arızalı. hep max süratin fazla olduğunu idda edenler olur ama hızlanmayı kimse yanlış demezdi. ki o hızlanma değerleri profesyonel sürücüler tarafından yarım debriyaj devirli kalkış yapılarak elde edilir. muhtemelen sen 12 sn ölçtüğünde kadranda 100 görüyorsun ama aracın hızı o anda 100kmph olmuyordur. 190 gitmesi ise 65 hp clionun biraz zor gene kadran yanılmasıdır.
    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50

    quote:

    Orjinalden alıntı: albea05


    örnek verebilirmisin ?


    quote:

    Orjinalden alıntı: mendel50


    quote:

    Orjinalden alıntı: stuka

    en iyi dizelin volkswagen de olduğunu duymuştum,ben renault megane dci kullanıyorum,okuduklarıma göreen az yakanda dci lar galiba...


    dci lerin üstüne az yakan araba tanımıyorum




    örnek ; clio dci ler mesela 3,9 lt 100 km de fabrika verilerini kaale almayınız çünkü fabrika verilerine göre yakan araba görmedim mesela bendeki clio dci de fabrika verisi son sürat 160 km yazıyor yada 0-100 km hızlanması 15,4 sn yazıyor yada 100 km deki sarfiyatı 4,9 lt yazıyor ama alakası yok yazılanlarla

    ben 190 km son sürat gördüm 0-100 km hızlanması 12 sn sürüyor vede yakıt 4,2 -- 4,5 arası değişiyor çevrenizde clio kullananlara sorun onlarda söylediklerimi doğrulayacaklardır


    Alıntıları Göster
    bence de jtd nin verdiği keyfi de kıolay kola diğer motorlar wermez.

    kişisel fikrim

    ama tabi ki tdi warken diğerlerine de söz söylemek düşmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyalı alli

    bence de jtd nin verdiği keyfi de kıolay kola diğer motorlar wermez.

    kişisel fikrim

    ama tabi ki tdi warken diğerlerine de söz söylemek düşmez

    Alıntıları Göster
    hundainin klasik yakıt sorunu bu 110 luk motor ile çözüldü ise
    tartışma yapılacak bir konu dahi değil ama yakıt sorunu devam ediyorsa eğer tavsiyem
    1,4 vw seat motorlarıdır sağlamlığıyla bilinir
    1,5 dci yenilerini bilmiyuorum ama her 50000 km de bri motor yaptıran taksicileri istanbulda sık sık görmek mümkün
    1,3 fiat serisi ise 1,5 dci ye göre daha sorunsuz ama fiatın ürettiği kalitesiz araçlar yüzünden o da bence olumsuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aqua7889

    hundainin klasik yakıt sorunu bu 110 luk motor ile çözüldü ise
    tartışma yapılacak bir konu dahi değil ama yakıt sorunu devam ediyorsa eğer tavsiyem
    1,4 vw seat motorlarıdır sağlamlığıyla bilinir
    1,5 dci yenilerini bilmiyuorum ama her 50000 km de bri motor yaptıran taksicileri istanbulda sık sık görmek mümkün
    1,3 fiat serisi ise 1,5 dci ye göre daha sorunsuz ama fiatın ürettiği kalitesiz araçlar yüzünden o da bence olumsuz

    Alıntıları Göster
    Bu soruyu dizel kullanan taxicilere sormak en uygun ve gerçekçi olanı bu. Sorunları masrafları açısından ve uzun ömür bakımından değerlendirildiğinde en iyi dizel motor ortaya çıkacaktır.

    Bence masraf ve parça uygunluğu açısından fiat ve renaultun kullandıkları motorlar 1 adım önde olmalı.




  • vw-audi-seat-skoda tdi olanları eski teknolojidir. common rail teknoloji olanlar ilk defa audi a4 de kullanılmaya başlandı. sırasıyla başta yazdığım markalardada kullanılana kadar bekle derim.

    diğer saydıklarının hepsi farklı isimleri olmakla birlikte common rail son teknolojili dizellerdir. Burada öne çıkan ise markadır. Yani hangi marka sorunsuz ise servisi iyi ise yedek parça garanti vs aklına yatıyorsa ona göre karar verirsin.

    ancak, bence burda çok önemli bir marka ve aracı atlamışsın. Toyota corolla d-4d dizel. araştırmanı tavsiye ederim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: attci

    ARKADAŞLAR EN İİ DİZEL MOTOR HANGİSİ ŞÜPHESİZ HEPSİNİN KENDİNE GÖRE MEZİYETLERİ VARDIR EMİNİM..
    ÖRNEK VERELİM....RENAULT A AÇMAMDAKİ SEBEPDE BURAYA TAKILANLARIN SAYISI DAHA FAZLA GİBİ..

    1--- 1.3 MULTİJET DİESEL-fiat kullanıyor bu motoru memnunolan varmı? tabiki vardır..genelde bir şikayet yok.
    2--- 1.4 TDİ diesel- genelde seat ibiza-wv-kullanıyor...
    3--- 1.4 hdi diesel - peugeut-citroen vb. markalarda bu diesel motorlara sahip.
    4--- 1.5 crdi hyundai kullanıyor...common rail teknoloji heralde..,
    5--- 1.5 dci renaultlarda var ayrı bir teknolojisisi yok heralde bu dci nin standart diesel donanımı gibi geliyor ama bilgi verecek arkadaşlar olursa tabi bizde bilgileniriz..
    ....dci nin açılımıda direkt coomon enjk. heralde..

    işte arkadaşlar...sizce hangi motor gerçekten ii...mesela 1.3 multijet ayrıca..1.3 olmasına sebep,vergi avantajıda sağlıyor insanlara değilmi.
    1.3 ün ama piston başına uyguladığı basınç daha fazla diye biliyorum..
    motor hacminin..küçük olması ileride probem yaratabilirmi bilmem..
    yani..rektefiye olmadan,,, en iyisi diyebileceğimiz kronik sorunları olmayan...
    mesela opellerin dieselleri fazla tutulmuyor...nedense...????

    yorumları bekliyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acu___men -- 14 Kasım 2007; 19:53:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: acu___men

    vw-audi-seat-skoda tdi olanları eski teknolojidir. common rail teknoloji olanlar ilk defa audi a4 de kullanılmaya başlandı. sırasıyla başta yazdığım markalardada kullanılana kadar bekle derim.

    diğer saydıklarının hepsi farklı isimleri olmakla birlikte common rail son teknolojili dizellerdir. Burada öne çıkan ise markadır. Yani hangi marka sorunsuz ise servisi iyi ise yedek parça garanti vs aklına yatıyorsa ona göre karar verirsin.

    ancak, bence burda çok önemli bir marka ve aracı atlamışsın. Toyota corolla d-4d dizel. araştırmanı tavsiye ederim.



    quote:

    Orjinalden alıntı: attci

    ARKADAŞLAR EN İİ DİZEL MOTOR HANGİSİ ŞÜPHESİZ HEPSİNİN KENDİNE GÖRE MEZİYETLERİ VARDIR EMİNİM..
    ÖRNEK VERELİM....RENAULT A AÇMAMDAKİ SEBEPDE BURAYA TAKILANLARIN SAYISI DAHA FAZLA GİBİ..

    1--- 1.3 MULTİJET DİESEL-fiat kullanıyor bu motoru memnunolan varmı? tabiki vardır..genelde bir şikayet yok.
    2--- 1.4 TDİ diesel- genelde seat ibiza-wv-kullanıyor...
    3--- 1.4 hdi diesel - peugeut-citroen vb. markalarda bu diesel motorlara sahip.
    4--- 1.5 crdi hyundai kullanıyor...common rail teknoloji heralde..,
    5--- 1.5 dci renaultlarda var ayrı bir teknolojisisi yok heralde bu dci nin standart diesel donanımı gibi geliyor ama bilgi verecek arkadaşlar olursa tabi bizde bilgileniriz..
    ....dci nin açılımıda direkt coomon enjk. heralde..

    işte arkadaşlar...sizce hangi motor gerçekten ii...mesela 1.3 multijet ayrıca..1.3 olmasına sebep,vergi avantajıda sağlıyor insanlara değilmi.
    1.3 ün ama piston başına uyguladığı basınç daha fazla diye biliyorum..
    motor hacminin..küçük olması ileride probem yaratabilirmi bilmem..
    yani..rektefiye olmadan,,, en iyisi diyebileceğimiz kronik sorunları olmayan...
    mesela opellerin dieselleri fazla tutulmuyor...nedense...????

    yorumları bekliyoruz
    16 v olan motor sadece 1.3 multijet/cdti dır. diğer motorlar ya 3 silindir 6v (vw grubu tdi ler) yada 4 silindir 8v (dci veya d4d)
    unutmayınki multijet/cdti motor ödüllü bir motordur corsa bünyesinde 85000 km sorunsuz kullandım 70hpliğini şimdi yeni corsa sportumla 90 hpliği kullanmaya başladım 1700 kmye geldim 1 haftada ve çok memnunum araç her geçen km biraz daha atikleşiyor. ankaraya gittim geldim gidişle dönüş arasında dağlar kadar fark var. dönüşte 140-160 arası geldim yer yer 180 i gördüm 7lt/100 km ye yakın bir tüketim değeri verdi ki hem yeni bir motor için hemde o hız için gayet normal geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    16 v olan motor sadece 1.3 multijet/cdti dır. diğer motorlar ya 3 silindir 6v (vw grubu tdi ler) yada 4 silindir 8v (dci veya d4d)
    unutmayınki multijet/cdti motor ödüllü bir motordur corsa bünyesinde 85000 km sorunsuz kullandım 70hpliğini şimdi yeni corsa sportumla 90 hpliği kullanmaya başladım 1700 kmye geldim 1 haftada ve çok memnunum araç her geçen km biraz daha atikleşiyor. ankaraya gittim geldim gidişle dönüş arasında dağlar kadar fark var. dönüşte 140-160 arası geldim yer yer 180 i gördüm 7lt/100 km ye yakın bir tüketim değeri verdi ki hem yeni bir motor için hemde o hız için gayet normal geldi.

    Alıntıları Göster
    dci - 1.5 common rail motoru biraz daha buyuk oldugu icin daha rahat bir motor. performansi ile yakit tuketimi tatmin ediyor. en son zamlarla istanbul trafiginde 140 kurus yakiyor. 5.2 lt gibi bir durum. benimde bu aractan bir taksici ile konustum 200.000 de 1.5 dci clio motor ne durumda dedim hala sorunsuz calisiyor dedi. motorun 200.000 km den daha fazla omru olmasi guzel.

    cdti(multijet)- 1.3 olmasi omru acisindan bir handikap gibi duruyor. bir arkadasimda corsa cdti vardi onunda yakit tuketimi iyi performansida guzel sayilir. fiat ile opel ayni motoru kullaniyor. ama bence bu motoru albea dan daha buyuk araclara ozellikle dobloda kullanilmasi cok sacma geliyor. ama vergisi dusuk.

    tdi - hic bir bilgim yok ama en dayanikli motor diyor.

    hdi - sadece arastirma bazinda bilgim var bildigim kadariyla bunlarda kaliteli motorlar ama bir ilanda 220.000 km de motorunun yeni yapildigi yaziyordu yani motorun omru biraz daha kisa gibi.

    benim bilgilerim bunlar. ama dci dan memnunum rampalarda vs. performansi gayet iyi. kalkisi guzel ve seri bir arac.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: illakihb

    dci - 1.5 common rail motoru biraz daha buyuk oldugu icin daha rahat bir motor. performansi ile yakit tuketimi tatmin ediyor. en son zamlarla istanbul trafiginde 140 kurus yakiyor. 5.2 lt gibi bir durum. benimde bu aractan bir taksici ile konustum 200.000 de 1.5 dci clio motor ne durumda dedim hala sorunsuz calisiyor dedi. motorun 200.000 km den daha fazla omru olmasi guzel.

    cdti(multijet)- 1.3 olmasi omru acisindan bir handikap gibi duruyor. bir arkadasimda corsa cdti vardi onunda yakit tuketimi iyi performansida guzel sayilir. fiat ile opel ayni motoru kullaniyor. ama bence bu motoru albea dan daha buyuk araclara ozellikle dobloda kullanilmasi cok sacma geliyor. ama vergisi dusuk.

    tdi - hic bir bilgim yok ama en dayanikli motor diyor.

    hdi - sadece arastirma bazinda bilgim var bildigim kadariyla bunlarda kaliteli motorlar ama bir ilanda 220.000 km de motorunun yeni yapildigi yaziyordu yani motorun omru biraz daha kisa gibi.

    benim bilgilerim bunlar. ama dci dan memnunum rampalarda vs. performansi gayet iyi. kalkisi guzel ve seri bir arac.

    Alıntıları Göster
    BEN DOBLO JTD 2005 MODEL KULLANDIM 1.6 BENZİNLİ GİBİ YAKIYOR İYİ GİDİYOR AMA SU GİBİ DİZEL İÇER EN SAKİN KULLANIMLA 55 LT MAZOTLA 750 KM ANCA GİDER




  • quote:

    Orijinalden alıntı: illakihb

    dci - 1.5 common rail motoru biraz daha buyuk oldugu icin daha rahat bir motor. performansi ile yakit tuketimi tatmin ediyor. en son zamlarla istanbul trafiginde 140 kurus yakiyor. 5.2 lt gibi bir durum. benimde bu aractan bir taksici ile konustum 200.000 de 1.5 dci clio motor ne durumda dedim hala sorunsuz calisiyor dedi. motorun 200.000 km den daha fazla omru olmasi guzel.

    cdti(multijet)- 1.3 olmasi omru acisindan bir handikap gibi duruyor. bir arkadasimda corsa cdti vardi onunda yakit tuketimi iyi performansida guzel sayilir. fiat ile opel ayni motoru kullaniyor. ama bence bu motoru albea dan daha buyuk araclara ozellikle dobloda kullanilmasi cok sacma geliyor. ama vergisi dusuk.

    tdi - hic bir bilgim yok ama en dayanikli motor diyor.

    hdi - sadece arastirma bazinda bilgim var bildigim kadariyla bunlarda kaliteli motorlar ama bir ilanda 220.000 km de motorunun yeni yapildigi yaziyordu yani motorun omru biraz daha kisa gibi.

    benim bilgilerim bunlar. ama dci dan memnunum rampalarda vs. performansi gayet iyi. kalkisi guzel ve seri bir arac.

    Alıntıları Göster
    Genellikle taksilere binerken tüplü olmamasına dikkat ederim
    ve dizel taksileri tercih ederim, her bindiğim takside şöförlerle muhabbet ederim genel oalrak clio , hundai , marea marka taksilere binerim.

    Hundaiciler
    -gaza fazla yüklenmezisen yakıtı iyi diyor,
    -kaportanın dayanıksızlığından der ağlıyorlar
    -araç konforlu olduğu için taksiye binerken özellikle hundai tercih ederim
    -motor problemleri şimdilik yok
    -içi ferah fakat bagaj küçük
    -parça fiyatları clio ve fiatlara göre pahalı olabilir ama tam bilmiyorum

    Cliocular
    -motor konusunda sık sık sorun çıkmasından şikayetçi
    -yakıt problemi yok,
    -dizeller belkide ş.içi çok km için pek uygun değil diyorlar ve motor yaptıma problemlerinden bahsediyorlar
    -araç bana göre çok rahatsızlık verici şöför yanında oturduğumda sanki kaportanın üsünde oturuyomuşum gibi her an da yerimden fırlayacakmışım gibi oluyor.
    -konforu hundaiden ve fiat serisinden hissedilir derece kötü,
    -arka koltuğa 3 kişi oturmak biraz sıkıntılı
    -ağaj hundaiden büyük fiattan küçük
    -parçaları uygun fiyata bulunabiliyor

    Fiatcılar
    -araçlarının yağ yakması konusunda ve zaman zaman küçük arıza çıkarmalarından şikayetçi.
    -Yakıt problemleri dile gelecek kadar sorun değil anladığım kadarı ile yani az yakıyor.
    -İç işçiliği bana göre çok kalitesiz cliodan biraz üstte hundaiden epey geride
    -bagajları oldukça geniç
    -rahat rahat istediği koyabilirsin
    -parçaları gayet uygun fiyata bulunabiliyor

    Vw / seat
    - donanımları ve dizaynları çok iyi diğerlerine göre
    -motorları eski teknoloji ama hala gerçek bir classic
    -içi ne dar ne büyük bagaj da ayn şekilde
    -yakıtları makul
    -yedek parçaları diğerlerine göre oldukça YÜKSEK
    -gayet konforlu donanımları bir çok markada opsiyonel olan sunulan özellikleri barındırıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aqua7889

    Genellikle taksilere binerken tüplü olmamasına dikkat ederim
    ve dizel taksileri tercih ederim, her bindiğim takside şöförlerle muhabbet ederim genel oalrak clio , hundai , marea marka taksilere binerim.

    Hundaiciler
    -gaza fazla yüklenmezisen yakıtı iyi diyor,
    -kaportanın dayanıksızlığından der ağlıyorlar
    -araç konforlu olduğu için taksiye binerken özellikle hundai tercih ederim
    -motor problemleri şimdilik yok
    -içi ferah fakat bagaj küçük
    -parça fiyatları clio ve fiatlara göre pahalı olabilir ama tam bilmiyorum

    Cliocular
    -motor konusunda sık sık sorun çıkmasından şikayetçi
    -yakıt problemi yok,
    -dizeller belkide ş.içi çok km için pek uygun değil diyorlar ve motor yaptıma problemlerinden bahsediyorlar
    -araç bana göre çok rahatsızlık verici şöför yanında oturduğumda sanki kaportanın üsünde oturuyomuşum gibi her an da yerimden fırlayacakmışım gibi oluyor.
    -konforu hundaiden ve fiat serisinden hissedilir derece kötü,
    -arka koltuğa 3 kişi oturmak biraz sıkıntılı
    -ağaj hundaiden büyük fiattan küçük
    -parçaları uygun fiyata bulunabiliyor

    Fiatcılar
    -araçlarının yağ yakması konusunda ve zaman zaman küçük arıza çıkarmalarından şikayetçi.
    -Yakıt problemleri dile gelecek kadar sorun değil anladığım kadarı ile yani az yakıyor.
    -İç işçiliği bana göre çok kalitesiz cliodan biraz üstte hundaiden epey geride
    -bagajları oldukça geniç
    -rahat rahat istediği koyabilirsin
    -parçaları gayet uygun fiyata bulunabiliyor

    Vw / seat
    - donanımları ve dizaynları çok iyi diğerlerine göre
    -motorları eski teknoloji ama hala gerçek bir classic
    -içi ne dar ne büyük bagaj da ayn şekilde
    -yakıtları makul
    -yedek parçaları diğerlerine göre oldukça YÜKSEK
    -gayet konforlu donanımları bir çok markada opsiyonel olan sunulan özellikleri barındırıyor

    Alıntıları Göster
    1.5dci ama bu motor renault motoru felan değil ISUZU motorudur.Renault kullanır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emp:)

    1.5dci ama bu motor renault motoru felan değil ISUZU motorudur.Renault kullanır

    Alıntıları Göster
    Turbosuz motorlarda en iyi performansı hangisi verir? Sanırım HDI motorda Turbo yok.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.