Bildirim
en iyi +masrafsız otomatik şanzıman (3. sayfa)
Einhell TE-CD 18/40-1 Li (2x1,5 Ah), Akülü Vidalama : Amazon.com.tr: Yapı Market
https://www.amazon.com.tr/dp/B086N681N9
2 yıl önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Şuan kullandığım 6 ileri tork konvertör yakıt tüketimi dsg ile arasında 1 litre kadar fark var. -
peki baktığınız linkin 2017+ için olduğunun farkındamısınız ? benim aracım 2009 bide onu araştırın isterseniz ve lütfen bilmeyenlere yanlış bilgi vermeden önce araştırmanızı iyi yapınız. aracım 2009 model diyorum 2019 değil hani bilmediğinizi yazmıyorsnuz dersinizi iyi çalışıyorsunuz ya... -
Şu an kullandığınız araç ile hangi araç arasında 1 litre kadar fark var? Motor güçleri nedir, aynı kişi, aynı trafikte, aynı sürüş tarzı ile mi kullandı lütfen biraz açın mesajınız şu haliyle 15 bilinmeyenli denklem gibi. -
1.4 125 hp golf kullandım 6 ay kadar ve şehiriçi ortalamam 7.5 ile 8.5 arasındaydı şuanda astra sedan 1.4t var ortalamam şehiriçi 8 ile 9 litre arasında...
Golf vites yükseltirken çok iyi ama vites küçültme işine gelince ben napacaktim diye bir düşünüyor ve 1 ve ikinci viteste acayip kararsız davranıyordu Astra da henüz kararsızlık yaşamadım. Dip gaz yapınca 1 sn kadar düşünüyor sonra vites küçültüp ilerliyor ama sarsıntı yada sıkıntı çıkarak gibi his vermiyor dsg her an patlayacak korkusu olusuyor dip gazda... -
Her iki aracın ortalama hızı aynı ise yarım litre fazlalık birçok nedenden kaynaklanıyor olabilir. Opel'in 6 ileri şanzımanın biraz fazla tüketime neden olduğu söyleniyor ama havanın ısısı bile yarım litre fark ettirebilir. Tabi ki motor verilerimleri de tüketimi değiştirebilir. Bilimsel bir test olmadan aradaki tüketim farkının nedenlerini kesin olarak tespit edebilmek zor. -
En iyisi kesinlikle tork konvertörlü. Vites geçişi yavaş, çok yakıyor, çok sarsıyor falan diyorlar kesinlikle yalan.
Kullandığım bütün tam otomatikler sarsıntısız, hızlı ve çok rahattı
Çift kavrama olarak bir tek Dsg yı beğendim. O harikaydı edc de kullandım illallah ettim.
Sanki manuel şanzıman kullanıyormuşuz gibi sürekli bir stop etme havasında. Gaza basıyorsun gitmiyor, vites değişmiyor çat çut vuruyor -
Aynı işler için kullandım işe git gel akşamları gez toz... Aradaki yakıt farkının araç ağırlığından kaynaklandığını düşünüyorum aralarından 150 kg gibi bir fark var.
Kullandığım araç euro 6 motor ve şanzıman gm 6t40 ikinci nesil ilk nesillerinin tüketimi biraz fazla haklısınız. Artık tork konvertörlü araçlar çok yakmıyor. Geçen aklımdan şanzıman yağı değişimi geçti ne zaman değişecek falan diye araştırdım. Pek bilgi bulamadım.
GM nin kitapçıklarını okudum Dexron 6 yağ kullanıyormuş ve ömür boyu kalabilir diyor. Sadece şanzımanda vuruntu başlar ve arıza olursa değişmesi gerekiyormuş.
Bu bilgiyi inanmayıp Türkiye de ATCO adında firmayı arayıp yağ değiştirecem dedim müşteri gibi gittim adam para kazanmak derdinde olsa değiştireyim derdi vuruntu ve bir arıza yoksa ömürlük abi yağ değiştirmeyelim dedi. Yine bir Alman sitesine mail attım onlarda aynı cevabı vermiş ve 2. Nesil olduğunu ve şanzıman kilitlenme daha iyi ve dayanıklılık oranın arttığını söylemiş bana.
Kısacası bu tork konvertörler çağ atladı diyebilirim.
-
Ben sizin araçta da eski nesil şanzıman olduğunu zannediyordum. Şanzımanınız yeni nesil ise tüketim farkını başka yerde aramak gerekiyor ki arada 150 kg ağırlık farkı olduğunu söylüyorsunuz. Zaten ağırlık tüketimi en fazla etkileyen unsurlardan birisidir. Belki yine çift kavrama şanzımanlı olan daha az yakıyordur ama 0.2-0.3 litre fark için yolda kalmaya değmez. Zaten kavrama değişiminde o küçük fark fazlasıyla cebinizden çıkar.
Ömür boyu aynı yağ nasıl bozulmadan kalabiliyor onu bilmiyorum. Sanırım zf'nin şanzımanlarında da yağın ömür boyu gideceği söyleniyor ancak yurt dışı videolarda yıllarca değiştirilmeyen şanzıman yağının kendinden geçip katrana döndüğünde dair videolar vardı. En azından 80 binde filan değiştirilse daha iyi olabilir diye düşünüyorum. -
Hocam size iki soru soruyorum izninizle
1-)2009 model hyundai getz,1.4 dohc start,benzin ve lpg 4 ileri otomatik.Hyundai bayisi şanzıman yağı,ömürlük değişmeyecek dedi.Araba 74.000 kmde.Ne dersiniz.
2-)Elinizde 150.000 tl para olsa dizel hangi otomatik vites aracı alırsınız.Araç sıfır yada 30.000 kilometreyi geçmeyecek ikinci el olabilir.Sedan veya suv.Marka takıntım yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi arda2007 -- 19 Mart 2019; 21:11:59 > -
Maalesef 1. sorunuz için cevap verebilecek uzmanlıkta değilim. Yanlış birşey söylemekten korkarım.
2. sorunuza gelince yıllık 30 bin km ve üzerinde yapılmıyorsa dizel araç almanın bir avantajı kalmadı. Daha ucuza benzinli bir araç alıp dpf, egr, enjektör derdi olmadan rahat rahat binilmesinden yanayım.
Ha illa dizel şartsa bu kadar sorunun üstüne bir de çift kavramanın sorunları ile uğraşmak istemezdim. Tork konvertörü dizel araçlara yönelirdim. C sınıfı sedanda Civic olabilir, d sınıfında Insignia, Suv olarak Subaru Forester'ı beğeniyorum. -
6t40 gen 1 vs gen 2 diye aratirsaniz Google da görürsünüz hemen hemen 2014 yılından beri bir çok marka araçlarda bu şanzıman mevcut.
Yağ olayı benimde kafamı kurcalıyor ama değiştirip sıkıntı yaşayanda gördüm ve duydum.
Suan aracım 23 bin km de 4 yıl daha bende ve vuruntu veya büyük sıkıntı çıkarmadığı sürece değişim yapmam gibi geliyor. -
ben şuan 308 de EAT6 tork konvertörlü tam otomatik kullanıyorum sorunsuz geçişler pürüzsüz en iyisi zf ama lüks markalar haricinde civicde var bütçenize göre civic 308 508 3008 crv gibi modeller şanzıman konusunda üzmez sizi yakıt konusunda istanbul içi 5.8 civarı dolaşırsınız rahat Eat6 için tabi -
ford mondeo ile 1.5 m,lyon km yapmıştı bir sürücü, avrupada. adam günlük tutmuş vs. motor değişimi yok. zaten 1 milyon km garanti veriyor deniliyor bazı motorlar için, ford ve toyota duyduklarım. reno dCi için 750 bin km garantili diyorlardı. mercedes ki sorunsuzluk yönünden Mazda dan sonra gelse de hep en üstlerde olmuş markadır, 650 bin km bişey değil bu durumda. zaten bir dönem mercedes dCi motoru renodan alıp kullandı en ucuz modellerinde ama kendi motorlarından fazla arıza çıktığı için vazgeçti diye biliyorum, okuduğum haberler o yönde. -
Valla elime sağlam miktarda euro geçicek eğer çok maddi sıkıntı olmazsa sıfırımsı ikinci el toyota corolla hybrid yada yenilerinden hyundai i30 düsünüyorum[gelecek seneye doğru alıcam gibi] mercedes volvo cazip geliyor kulağa ama hem pahalı arabalar hemde aldıktan sonrada okadar petrol'ü karşılayamam güzel içiyorlar.
en kötü ver elini renault clio
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-39A3D5E9A -- 20 Mart 2019; 9:50:32 > -
Yeni Clio'nun hibrit versiyonu ne zaman gelir bilmiyorum ama Toyota hibritlerdeki gibi kavramasız ve şanzımansız bir sistem var onlarda da. Tabi bahsettiğiniz araçlar C segment, Clio ise B segment ama fiyat önemli olabilir tercih meselesinde.
Bir de Corolla'da Stop&Go destekli ACC var. Trafikte sürekli fren-gaz yapmaya gerek yok, araç kendi fren yapıp gaz veriyor. Bu epey rahatlatır insanı yoğun trafikte. -
kendisi otomatik fren yapması baya teknolojik bir olay yeni çıkan fordlardada vardı sanırsam ama nekadar sağlıklı diye düşünüyorum umarım sorun çıkarmaz.
teknolojiye karşı şüpheli yaklaşıyorum tesla rezaletlerinden ve her arabanın ortasında gereksiz bir tablet koyduklarından beri -
Az önce baktım; yeni Clio'da, Corolla'daki sistemlerin hepsi var ve hatta fazlası bile var. B segment için çok iddialı. -
varda fransız arabaları güvenli değil malzeme kalitesi kötü teknolojik tarafları arıza yapar diyorlar "fransız tenekesi" diye biliniyor.
oyüzden clio'lar baya ucuz yine alınırmı alınır dizel-otomatik 4 litre yakıyor hibrit gibi özellikleride bol dedigim en kötü onu alıcam 15 tane clio olan mahalleye 16.olarak katılcam
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X