Şimdi Ara

En İyi Motor Yapan Firma (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
2.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Torque degerlerini yazar misin suan mobildeyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ***Leopard*** kullanıcısına yanıt
    Torque degerlerini yazar misin suan mobildeyim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37

    Torque degerlerini yazar misin suan mobildeyim

    Attigim linklere bakabilirdin.

    İkisi de 200 nm tork.

    Ordan da kurtaramadin Astrayi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***Leopard*** -- 9 Mart 2015; 1:06:08 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Renault.. Formula 1 de her şey ortada 35 kez en iyi motor seçilmiş diye hatırlıyorum.. Premium tanımını keşfettiren Mercedes e bile motor veriyorlar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37

    Torque degerlerini yazar misin suan mobildeyim

    Attigim linklere bakabilirdin.

    İkisi de 200 nm tork.

    Ordan da kurtaramadin Astrayi

    Horsepower sells the car torque wins the race sozu diyorum burda devreye giriyor o zaman.Karsilastirma yaparken veriler iyice analiz edilmelidir.Torque faktoru esitlik var ama agirlikta esitlik yok 1.4 tsi arac kullandim ama astrayi kullanmadim.Onemli olan mantik cercevesinde bilgilendirici yorum.diye dusunuyorum.Burda en iyi motor hangisi sorusuna da elektrik motorlari diyorum.Cunku mekanil motordlarda belli bir devirden sonra motordan verilen guc artarken.Elektrik motorlarinda calistigi anda maximum torque vermektedir.Herkese iyi forumlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • simens ve gamak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37

    Karsilastirma yapmak icin agirliklari ayni olmasi gerekir.Bu sarti saglamadan bu motor iyi veya kotu demek subjektif bir yaklasim olacaktir.Ayrica emin olun yazilim ile degerlerde cok rahat artis saglanir.İki aracda turbo motora sahip yazilimlari ile oynanip degerleri degistirilebilir.Ayrica ben astrayi savunmuyorum
    Not:Turbo motorlu arac tercih etmiyorum.

    Dostum Astra nin beygiri daha fazla zaten 1.4 Tsi den.Aradaki guc farki zaten cok rahat bir bicimde tolere edecektir o 49 kg lik agirlik farkini.

    Sen neyin kafasini yasiyorsun?

    Yazilima ihtiyaci olan biri varsa bu karsilastirmada o da Golf.(Degerler daha dusuk)

    Zaten teknik veri olarak guclu olan Astra yi daha da guclendireyim demek nasil bir mantik?

    Astra nin sorunu,rezalet durumda olan aktarmasi.Motorunun power outputu degil.

    Sen bugune kadar(tabi araclarla hasir nesirsen,kullaniyorsan)kac tane farkli markanin aracinda ayni agirliklari tutturdun ki burada ariyorsun?

    Hadi onu gectim.Madem agirlik esit olacak.Bende diyorum ki 1.4 Tsi in degerlerini(hp olarak)tam 140 hp yapalim.Arada 49 kg agirlik farki ve bunun yaninda 18 hp de guc farki olup(bu hp 49 kgyi tolere eder,hatta fazla gelir.)fark yiyorsa Astra,1.4 Tsi i yi 140 a cikartip agirlik esitledigimizde de fark yer.


    Aktarmasi sorunlu.Onu degistirmeden her turlu es deger karsilastirmada Astra kaybeden taraf olur.

    Bu arada bana cevap vermek icin yazdigin seylerde cidden mantiktan uzaklasiyorsun.Rahatlayacaksan soyleyeyim:

    Astra hepsini dover

    aktarma sorununu sormuştum şurada ama mantıklı bi açıklama getirebilen olmadı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_103521980/tm.htm

    Manuel şanzımanda güç kaybı/aktarma sorunu neden olur? Tüm manuel şanzımanlar aynı şekilde çalışmıyor mu? Aktarması kötü şehir efsanesi midir?

    birde astra j 1.4t hb 1333 kg onu da belirteyim. opel.com.tr'den bakabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37

    Karsilastirma yapmak icin agirliklari ayni olmasi gerekir.Bu sarti saglamadan bu motor iyi veya kotu demek subjektif bir yaklasim olacaktir.Ayrica emin olun yazilim ile degerlerde cok rahat artis saglanir.İki aracda turbo motora sahip yazilimlari ile oynanip degerleri degistirilebilir.Ayrica ben astrayi savunmuyorum
    Not:Turbo motorlu arac tercih etmiyorum.

    Dostum Astra nin beygiri daha fazla zaten 1.4 Tsi den.Aradaki guc farki zaten cok rahat bir bicimde tolere edecektir o 49 kg lik agirlik farkini.

    Sen neyin kafasini yasiyorsun?

    Yazilima ihtiyaci olan biri varsa bu karsilastirmada o da Golf.(Degerler daha dusuk)

    Zaten teknik veri olarak guclu olan Astra yi daha da guclendireyim demek nasil bir mantik?

    Astra nin sorunu,rezalet durumda olan aktarmasi.Motorunun power outputu degil.

    Sen bugune kadar(tabi araclarla hasir nesirsen,kullaniyorsan)kac tane farkli markanin aracinda ayni agirliklari tutturdun ki burada ariyorsun?

    Hadi onu gectim.Madem agirlik esit olacak.Bende diyorum ki 1.4 Tsi in degerlerini(hp olarak)tam 140 hp yapalim.Arada 49 kg agirlik farki ve bunun yaninda 18 hp de guc farki olup(bu hp 49 kgyi tolere eder,hatta fazla gelir.)fark yiyorsa Astra,1.4 Tsi i yi 140 a cikartip agirlik esitledigimizde de fark yer.


    Aktarmasi sorunlu.Onu degistirmeden her turlu es deger karsilastirmada Astra kaybeden taraf olur.

    Bu arada bana cevap vermek icin yazdigin seylerde cidden mantiktan uzaklasiyorsun.Rahatlayacaksan soyleyeyim:

    Astra hepsini dover

    aktarma sorununu sormuştum şurada ama mantıklı bi açıklama getirebilen olmadı.

    http://forum.donanimhaber.com/m_103521980/tm.htm

    Manuel şanzımanda güç kaybı/aktarma sorunu neden olur? Tüm manuel şanzımanlar aynı şekilde çalışmıyor mu? Aktarması kötü şehir efsanesi midir?

    birde astra j 1.4t hb 1333 kg onu da belirteyim. opel.com.tr'den bakabilirsiniz.

    Aktarma organi sadece vites kutusundan ibaret degildir.

    Aks var,diferansiyel var vs vs bir suru eleman daha var.

    Calisma prensipleri ayni olsada her firmanin kendi capinda yaptigi modifikasyon ve iyilestirmeler var.

    Bunu soyle dusunun.

    Apple marka telefonlarda İos yazilimi var.Ona ozel ve optimizasyonu son derece iyi bir yazilim.

    Peki bu telefonun donanimi ne?Cift cekirdek 1 gb ram.

    Android tarafinda telefonlar 4 cekirdek ve en az 2 gb ram(ust duzeyler)

    Ama performans olarak İphone onde.Peki bunun nedeni ne?

    O donanimdan maksimum verimi alabilecek sekilde tasarlanmis yazilim(aktarma)sayesinde İphone onde.

    Android de ise kagit ustundeki veriler sadece Android ler arasi karsilastirmalarda anlam ifade eder.


    Yani lafin ozu su.

    O motorun gucunu asfalta yansitmak ile o motoru yapmak cok farkli seyler.

    Benim baktigim sitede hep dogru veriler var.

    Sizin opel in yazdigi surucu+dolu depo dur.Burdakiler net agirlik.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • dci,psa motorları ve honda motorları diyorum
  • @TESLA37 astrayi kurtarmaya calisiyorsun ama olmuyor nerden tutarsan tut elinde kaliyor. Ben bir opelseverim ama gercekler fün gibi ortada. Aradaki 50 kilo fark yada diger modellerdeki 5 10 beygirlik farklar pek bisey degistirmez.

    Astra iyi guzel araba kendine yeten bir performansi var ama en yakin rakibinin 122 bglik motoruna karsi elinden pek bisey gelmiyor. Birde 140lik tsi larla basetmeye calissa tamamen cuvallar...

    Su anda benim dusuncem en iyi benzinli motor "TSI" en iyi dizel motor ise "HDI ve DCI"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saab bilen bilir sağlamlığından battılar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saab. Nasıl bir motor varsa artık utanmasa Lamborghini'yi geçecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • En iyi motor diye birşey yoktur bugün bütün firmalar istediği her türlü motoru üretebilirler mesele bunu tekerleklere ne ölçüde aktarabiliyorsun ha emin olun onuda uğraşsalar firmalar en iyi düzeyde yapabilirler fakat bunu neden yapsınlar? Yani her marka belli bir kesime hitap eder şimdi tutup renault bir bmw gibi 2.0 dizel 190 bg motor üretip 0-100 km hızlanması 8 saniye olan bir araba üretemez mi üretir piyasadaki bütün firmalar bunu yapabilir fakat bu ürünü kim alacak? insanlar bir renault ya bmw gibi 200 bin lira verecekler mi? yani demek istediğim burda sidik yarıştırır gibi onun motor şöyle bunun motoru böyle tartışmak çok saçma her marka farklı kesimlere farklı bütçelere hitap ediyor aynı fiyat aralığında olan arabalar 3 aşşağı 5 yukarı sana aynı şeyleri verir (0 olarak konuşuyorum)
  • Benzinli TSİ
    Dizel ise DCI vs HDI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence en iyi motor en az yakandır bundada dizelde BlueHDİ ve DCİ iyi en azından geliştirirken torku filan da artırıyor. Benzinlide yine en az yakmayı başarabilen 1.3 THP 130 bg benim için 3,2lt yakıt tükettirebilmişlerdi bu motora.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eskiden sorulsaydı hiç düşünmeden hondanın vtec teknolojısını derdım ancak şimdiye bakacak olursak yeni turbo motorlar çok başarılı özellikle tsi ve dci ler çok başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    İlla hiz ve guc gibi rakamsal seylere takilmamak lazim.Onemli olan pratikte ne oldugu

    Yoksa 1.4 Tsi 122 Golf un,1.4 T 140 Astra yi ayiklamasinin aciklamasi yapilamaz.Cozulemeyen bir problem olur

    Agirliklarini goz onunde bulundurdunuz mu?

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=17888

    Buyrun.Bu Golf

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=16964

    Bu da Astra.

    Golf 1249 kg,Astra 1298 kg.

    Arada 49 kg fark var.Bir yetiskin insan agirligi bile degil.

    Hadi diyelim bu 0-100 etki etti.

    Rollingte de Astra geride.

    Hadi madem son hiza bakalim.

    Orda da Astra zorluk cekiyor.

    Argumaniniz,Astrayi savunmak icin cok yanlis.

    Aktarmada Opelin ugradigi kayiplar butun motor verilerini anlamsiz kiliyor.


    Bunu Casper bilgisayarlarda olan,4 gb olup her oyunda kasim kasim kasilan ekran kartlarina benzetebiliriz.

    Arkadaşlar benim ve arkadaşların çoğunda araç ağırlık olarak 1503 kilo gözüküyor boş ağırlık araç 2013 sport 1.4 t bir yanlışlık olmasın ?




  • Atmosferik te honda
    turbo da PSA
    turbodizelde reno.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    İlla hiz ve guc gibi rakamsal seylere takilmamak lazim.Onemli olan pratikte ne oldugu

    Yoksa 1.4 Tsi 122 Golf un,1.4 T 140 Astra yi ayiklamasinin aciklamasi yapilamaz.Cozulemeyen bir problem olur

    Agirliklarini goz onunde bulundurdunuz mu?

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=17888

    Buyrun.Bu Golf

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=16964

    Bu da Astra.

    Golf 1249 kg,Astra 1298 kg.

    Arada 49 kg fark var.Bir yetiskin insan agirligi bile degil.

    Hadi diyelim bu 0-100 etki etti.

    Rollingte de Astra geride.

    Hadi madem son hiza bakalim.

    Orda da Astra zorluk cekiyor.

    Argumaniniz,Astrayi savunmak icin cok yanlis.

    Aktarmada Opelin ugradigi kayiplar butun motor verilerini anlamsiz kiliyor.


    Bunu Casper bilgisayarlarda olan,4 gb olup her oyunda kasim kasim kasilan ekran kartlarina benzetebiliriz.

    Arkadaşlar benim ve arkadaşların çoğunda araç ağırlık olarak 1503 kilo gözüküyor boş ağırlık araç 2013 sport 1.4 t bir yanlışlık olmasın ?

    Hocam sizden once bir arkadasta 1333 kg dedi sizin arac icin.Aynisi varmis onda da.O arkadasta opelin sitesindeki veriyi yazdigini soylemis.Onun yazdigi surucu+depo hali.Benim verdigim sitede ikisinin de net agirligi yaziyor.Her gelen arttiriyor agirligi.2 ton deyip kurtulalim

    Hocam benim verdigim site dogru.Ki sizin 1503 rakami utopik bir rakam.Bence ruhsata yanlis girilmis.Bizim dedigimizin verisi hb icin.Sizinki sedan mi yoksa?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***Leopard*** -- 9 Mart 2015; 9:21:46 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hikmet_19

    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***


    quote:

    Orijinalden alıntı: TESLA37


    quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    İlla hiz ve guc gibi rakamsal seylere takilmamak lazim.Onemli olan pratikte ne oldugu

    Yoksa 1.4 Tsi 122 Golf un,1.4 T 140 Astra yi ayiklamasinin aciklamasi yapilamaz.Cozulemeyen bir problem olur

    Agirliklarini goz onunde bulundurdunuz mu?

    www.auto-data.net
    Volkswagen Golf VII 1.4 TSI (122 Hp) DSG | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=17888


    Buyrun.Bu Golf

    www.auto-data.net
    Opel Astra J 1.4 (140 Hp) Turbo | Teknik özellikler, yakıt tüketimi , Boyutlar
    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=16964


    Bu da Astra.

    Golf 1249 kg,Astra 1298 kg.

    Arada 49 kg fark var.Bir yetiskin insan agirligi bile degil.

    Hadi diyelim bu 0-100 etki etti.

    Rollingte de Astra geride.

    Hadi madem son hiza bakalim.

    Orda da Astra zorluk cekiyor.

    Argumaniniz,Astrayi savunmak icin cok yanlis.

    Aktarmada Opelin ugradigi kayiplar butun motor verilerini anlamsiz kiliyor.


    Bunu Casper bilgisayarlarda olan,4 gb olup her oyunda kasim kasim kasilan ekran kartlarina benzetebiliriz.

    Arkadaşlar benim ve arkadaşların çoğunda araç ağırlık olarak 1503 kilo gözüküyor boş ağırlık araç 2013 sport 1.4 t bir yanlışlık olmasın ?

    Hocam sizden once bir arkadasta 1333 kg dedi sizin arac icin.Aynisi varmis onda da.Her gelen arttiriyor agirligi.2 ton deyip kurtulalim

    Hocam benim verdigim site dogru.Ki sizin 1503 rakami utopik bir rakam.Bence ruhsata yanlis girilmis.Bizim dedigimizin verisi hb icin.Sizinki sedan mi yoksa?

    www.opel.com.tr
    Üzgünüz! İstek, hatalı biçimlendirilmiş sözdiziminden dolayı sunucu tarafından anlaşılamadı - Opel Türkiye
    https://www.opel.com.tr/content/dam/Opel/Europe/turkey/nscwebsite/tr/01_Vehicles/01_PassengerCars/New_Astra_Hatchback/ngastra_specsheet.pdf


    burada benim araç 1378 kilo ama bu bilgi makyajlı makyajsız haki kasa için ?
    edit : yanlış yazım





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hikmet_19 -- 9 Mart 2015; 9:43:47 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.