Şimdi Ara

En Masrafsiz lüks araba (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
2.272
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lan 1.6 arabalar ne ara lüks oldu? Şaka şaka... LAN! Tamam vurmayın şaka...


    Sıfır mı alınacak ikinci el mi diye soracağım. Sıfır alınacaksa, ben koşarak uzaklaşıyorum, arkadaşlar yanıtlar.

    İkinci el ise, ben şu anda 2011 Subaru Legacy SW kullanıyorum. Biraz hantal. Aşırı konforlu. Arka diz mesafesi süper. Deri kalitesi muhteşem. Ses yalıtımı çok başarılı. Yumuşacık suspansiyonu, çok çok iddialı bir yol tutuşu var. Bok gibi benzin yakıyor. LPG taktırdım. Şu anda 1.6 dizel focus ayarında yakıt tüketimine sahip. 90.000km'dir LPG ile biniyorum. Tık demedi. İkinci elde temizini 60 kağıda bulursun. Aynı aracın 3cm yerden yükseltilip, plastik aksesuarlar takılmış olanına Outback denir. Station Legacy bulmaktan daha kolaydır.

    Aracın yeni kasası çıktı. Biraz bekleyip ikinci elde onu avlamak makul olacaktır. Sanırım Turboları da gelmişti. Bakmak lazım.

    Biri 1.6 arabaya lüks mü demişti? Nihihihihi!! Tamam tamam sustum.




  • Arabayı sattık dün . 100 bin cepte var . dizel otomatik az yakan araba bulammıyorum iyi mi ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Lan 1.6 arabalar ne ara lüks oldu? Şaka şaka... LAN! Tamam vurmayın şaka...


    Sıfır mı alınacak ikinci el mi diye soracağım. Sıfır alınacaksa, ben koşarak uzaklaşıyorum, arkadaşlar yanıtlar.

    İkinci el ise, ben şu anda 2011 Subaru Legacy SW kullanıyorum. Biraz hantal. Aşırı konforlu. Arka diz mesafesi süper. Deri kalitesi muhteşem. Ses yalıtımı çok başarılı. Yumuşacık suspansiyonu, çok çok iddialı bir yol tutuşu var. Bok gibi benzin yakıyor. LPG taktırdım. Şu anda 1.6 dizel focus ayarında yakıt tüketimine sahip. 90.000km'dir LPG ile biniyorum. Tık demedi. İkinci elde temizini 60 kağıda bulursun. Aynı aracın 3cm yerden yükseltilip, plastik aksesuarlar takılmış olanına Outback denir. Station Legacy bulmaktan daha kolaydır.

    Aracın yeni kasası çıktı. Biraz bekleyip ikinci elde onu avlamak makul olacaktır. Sanırım Turboları da gelmişti. Bakmak lazım.

    Biri 1.6 arabaya lüks mü demişti? Nihihihihi!! Tamam tamam sustum.

    lüküs denince (araba) zihninde ne canlandığını cidden merak ettim. Boş bi zamanında tıkırdatır mısın?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ben lüks kısmına takıldım. Dedim aha "S Klasse" bir baktım A180, 116, A3... Bunlar lüks araçlar değildir. Sadece fiyatı ülkemiz için yüksektir. Lüks araç E ve S serisi 7 serisi, A7, A8'dir.
  • yorguntıbbiyeli Y kullanıcısına yanıt
    hepside masraflı en masrafsız seçenek bmw nin atmosferik motorlu olanları yani i serisi 2012 öncesi
  • pasat neden denmemış

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3 serisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • B8 passat

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Guzel ulkemdeki luks araba kavramina bak. A180 1.16 s60... denecek soz yok. Bu hale getirenler utansin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • A3, 116, a180 lüks mü oldu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rabitelli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Lan 1.6 arabalar ne ara lüks oldu? Şaka şaka... LAN! Tamam vurmayın şaka...


    Sıfır mı alınacak ikinci el mi diye soracağım. Sıfır alınacaksa, ben koşarak uzaklaşıyorum, arkadaşlar yanıtlar.

    İkinci el ise, ben şu anda 2011 Subaru Legacy SW kullanıyorum. Biraz hantal. Aşırı konforlu. Arka diz mesafesi süper. Deri kalitesi muhteşem. Ses yalıtımı çok başarılı. Yumuşacık suspansiyonu, çok çok iddialı bir yol tutuşu var. Bok gibi benzin yakıyor. LPG taktırdım. Şu anda 1.6 dizel focus ayarında yakıt tüketimine sahip. 90.000km'dir LPG ile biniyorum. Tık demedi. İkinci elde temizini 60 kağıda bulursun. Aynı aracın 3cm yerden yükseltilip, plastik aksesuarlar takılmış olanına Outback denir. Station Legacy bulmaktan daha kolaydır.

    Aracın yeni kasası çıktı. Biraz bekleyip ikinci elde onu avlamak makul olacaktır. Sanırım Turboları da gelmişti. Bakmak lazım.

    Biri 1.6 arabaya lüks mü demişti? Nihihihihi!! Tamam tamam sustum.

    lüküs denince (araba) zihninde ne canlandığını cidden merak ettim. Boş bi zamanında tıkırdatır mısın?

    Herşeyden önce gaza basınca gidecek, frene basınca duracak, direksiyonu çevirince dönecek. Türkiye'de lüküs budur. Gaza basınca "gitsem mi lan acaba" demeyecek. Frene basınca "dursam mı acaba" demeyecek, dağ yolunda yüksek hızla viraj alırken çukura düşsen "kıçı bıraksam mı acaba" demeyecek.

    - İçeri az yol sesi alacak.

    - Direksiyonu yormayacak; ama mümkün olan en hisli direksiyon olacak. Aşağıda ne oluyor ne bitiyor bileceksin. İkisini aynı anda sunan araba, iyi arabadır.

    - Konfor için yol tutuştan ödün vermeyecek, ona rağmen konforlu olacak.

    Bu saydıklarım iyi otomobili anlatıyor aslında. Ancak Türkiye'de bunlara sahip bir otomobil lüks oluyor.

    Benim gözümde yukarıdaki kriterleri sağlamayan bir araba istediği kadar lüks olsun, çöptür.

    Lükslük kriterlerim:

    1) Kıçım deri görecek. Terletmeyecek. Çok taraftarı değilim ama, nubuk da olur. Uyumlu yarım deri de iş görebilir. Her zaman görmez. Görebilir...

    2) Kıç ısıtmam olacak. Katlanır aynam olacak. Çift bölgeli klimam olacak.

    3) Önde oturma alanının eni, arkada diz mesafesi önemlidir. Bunlar büyüdükçe, konfor artar.

    4) Arka koltuk da istersen geriye yatacak arkadaş!


    Şahsi zevklerim bunların hiçbirine önem vermez. Ben keyif için konfordan, arka yolcunun rahatından, yumuşak kullanımdan ödün veririm. Ancak lüks arayışında olan birine, dengeli bir otomobil önermek doğru olur. .1.6T 180hp bir araba yerine, 2.0T 180hp araba önerilmelidir, zira ikisini karşılaştırmak yazıktır. 2.0T büyük bir motor olmamakla birlikte, Türkiye şartlarında "lüksün hissiyatını verebilecek kadar yeterli" olacaktır, gibi, gibi...

    Yoksa "derisinde armasının baskısı olsun."
    "Kemer tokalarını Gucci dizayn etsin"
    "Arabada Quartz saat olsun"
    Gibi heseyanlarım yoktur. Hoş Saab'da Quartz analog saat vardı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Huseyin-ZST -- 23 Ağustos 2015; 2:51:09 >




  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Hocam selamlar...

    Legacy izlenimlerinizi, dusuncelerinizi parça parça farklı konularda okudum. Inceleme konunuz, youtube kanalınız, araç inceleme videonuz vs varsa paylasirsaniz sevinirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    quote:

    Orijinalden alıntı: rabitelli


    quote:

    Orijinalden alıntı: Huseyin-ZST

    Lan 1.6 arabalar ne ara lüks oldu? Şaka şaka... LAN! Tamam vurmayın şaka...


    Sıfır mı alınacak ikinci el mi diye soracağım. Sıfır alınacaksa, ben koşarak uzaklaşıyorum, arkadaşlar yanıtlar.

    İkinci el ise, ben şu anda 2011 Subaru Legacy SW kullanıyorum. Biraz hantal. Aşırı konforlu. Arka diz mesafesi süper. Deri kalitesi muhteşem. Ses yalıtımı çok başarılı. Yumuşacık suspansiyonu, çok çok iddialı bir yol tutuşu var. Bok gibi benzin yakıyor. LPG taktırdım. Şu anda 1.6 dizel focus ayarında yakıt tüketimine sahip. 90.000km'dir LPG ile biniyorum. Tık demedi. İkinci elde temizini 60 kağıda bulursun. Aynı aracın 3cm yerden yükseltilip, plastik aksesuarlar takılmış olanına Outback denir. Station Legacy bulmaktan daha kolaydır.

    Aracın yeni kasası çıktı. Biraz bekleyip ikinci elde onu avlamak makul olacaktır. Sanırım Turboları da gelmişti. Bakmak lazım.

    Biri 1.6 arabaya lüks mü demişti? Nihihihihi!! Tamam tamam sustum.

    lüküs denince (araba) zihninde ne canlandığını cidden merak ettim. Boş bi zamanında tıkırdatır mısın?

    Herşeyden önce gaza basınca gidecek, frene basınca duracak, direksiyonu çevirince dönecek. Türkiye'de lüküs budur. Gaza basınca "gitsem mi lan acaba" demeyecek. Frene basınca "dursam mı acaba" demeyecek, dağ yolunda yüksek hızla viraj alırken çukura düşsen "kıçı bıraksam mı acaba" demeyecek.

    - İçeri az yol sesi alacak.

    - Direksiyonu yormayacak; ama mümkün olan en hisli direksiyon olacak. Aşağıda ne oluyor ne bitiyor bileceksin. İkisini aynı anda sunan araba, iyi arabadır.

    - Konfor için yol tutuştan ödün vermeyecek, ona rağmen konforlu olacak.

    Bu saydıklarım iyi otomobili anlatıyor aslında. Ancak Türkiye'de bunlara sahip bir otomobil lüks oluyor.

    Benim gözümde yukarıdaki kriterleri sağlamayan bir araba istediği kadar lüks olsun, çöptür.

    Lükslük kriterlerim:

    1) Kıçım deri görecek. Terletmeyecek. Çok taraftarı değilim ama, nubuk da olur. Uyumlu yarım deri de iş görebilir. Her zaman görmez. Görebilir...

    2) Kıç ısıtmam olacak. Katlanır aynam olacak. Çift bölgeli klimam olacak.

    3) Önde oturma alanının eni, arkada diz mesafesi önemlidir. Bunlar büyüdükçe, konfor artar.

    4) Arka koltuk da istersen geriye yatacak arkadaş!


    Şahsi zevklerim bunların hiçbirine önem vermez. Ben keyif için konfordan, arka yolcunun rahatından, yumuşak kullanımdan ödün veririm. Ancak lüks arayışında olan birine, dengeli bir otomobil önermek doğru olur. .1.6T 180hp bir araba yerine, 2.0T 180hp araba önerilmelidir, zira ikisini karşılaştırmak yazıktır. 2.0T büyük bir motor olmamakla birlikte, Türkiye şartlarında "lüksün hissiyatını verebilecek kadar yeterli" olacaktır, gibi, gibi...

    Yoksa "derisinde armasının baskısı olsun."
    "Kemer tokalarını Gucci dizayn etsin"
    "Arabada Quartz saat olsun"
    Gibi heseyanlarım yoktur. Hoş Saab'da Quartz analog saat vardı.

    Yorumlarını Zevkle okuyorum hocam




  • En masrafsız lüks araba bakımları yapıldıktan sonra alınan arabadır

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Huseyin-ZST kullanıcısına yanıt
    Bence koltuk soğutma ve en az 3 yollu dijital klima olmalı diye değiştirin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dizel otomatik alıp da masrafsız olması düşünülemez. Lüx sorduğunuz için paranız yetiyorsa dizel otomatik c180 bir nebze daha iyidir. Mercedesin kullandığı şanzımanın alaşımı bile diğer markalardan farklıdır. Daha hafif ancak daha sağlamdır.

    Eğer masraf açılmasını istemiyorsanız tork konvertörlü benzin otomatik araçları araştırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • S60 mantıklı bir seçim olur gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsi de premium brand ve yüksek model.

    Yani ? Yani servise gidecek.

    Orjinell diye 5 tl lik parçaya 50 lira, 15 liralik işçiliğe 150 lira ödeyip çıkacaksınız...

    Lüksün ucuzu olmaz, tanımında yok. Ucuzladımı lüks olmaktan çıkmış demektir.

    A180, A3, 116d, bu arabalarda lüks falan olmaz. Eni boyu müsait değil. Bunlar ben sizden farklıyım arabasıdır. Üzerindeki marka dışında reno clio dan amaman çok farklı bir deneyim sunmaz.

    Bence siz, potansiyel Ford Mondeo müsterisisiniz.
  • Kısaca diyecegim üzülüyorum ya dedim 730ld filan (2005-2007) alacak sandım abi s60 ne a180 ne ya duyunca üzülüyorum güzel ülkemin güzel insanları

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s60

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.