Şimdi Ara

En sevdiğiniz kamyon markası (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
660
Cevap
0
Favori
290.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Karşıyakalı™

    Daf XF tek geçerım

     En sevdiğiniz kamyon markası


     En sevdiğiniz kamyon markası




    süper bişeymiş.sahip olmak isterdim




  • Arkadaşlar
    PRO 1142 ye karşı Otosan-Ford daha rakip çıkaramadı..
    Askam hala sıkıntıda ve imalat yok.
    Temsa markalı kamyonlar la ilgili üretim anlamında bir gelişme yok.
    Man sadece otobüs üretiyor..
    Çin li firmalar otomobil ve 4x4 araçlardan sonra kamyonda ihraç etmek üzere.yakında kamyon montajı da yapmaya kalkarlarsa şaşırmayın..
    Unutmadan

    TÜRK MALI KULLANALIM ÜLKEMİZİ KALKINDIRALIM.HER ÜLKE zaten BÖYLE YAPIYOR..

    www.otometre.com
  •  En sevdiğiniz kamyon markası
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Sebenlim İşte Yolun Kralı Budur..

    aynen eray abi endamı yetiyor be
  • Daha plakası bile takılmamış her yeri gıcır gıcır beyaz güvercin demekten alamıyorum kendimi...
  • yeni kupa baya yakışmış.
    hayırlı kazançlar getirsin sahiplerine.

    BmCpRo827
    planında varmı bu kamyon..
  • hayırlısı olsun..kazasız belasız
  • İŞTEE KRAL BMC

    NE CARGO NE DAF NEDE GMC ARTIK KRAL BMC



    quote:

    Orjinalden alıntı: sebenlim

     En sevdiğiniz kamyon markası

  • quote:

    Orjinalden alıntı: sebenlim

     En sevdiğiniz kamyon markası


    Ben burdayım diyor varmı bi sorunu veya itirazı olan..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CeNgİzHaN. -- 25 Eylül 2007; 14:45:51 >
  • Eyvallah,resimler güzel Haci.
    ama sözkonusu karoserci cargo üzerine faaliyetler gerceklestirmiyor,hayret....
    halbuki Türkiyenín gercek efsaneleri Cargolardir
    saygilar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: legion90

    Bende Scania derim. Bide Reno nun tırları vardı. Onlar da müthiş.

  • Axorun efsane olmasi icin Türkiye yollarinda 20 - 30 sene faaliyet göstermesi lazim......

    Türkiyenin efsaneleri.....Bedford, Ford D1210, Ford Cargo ( 1983- ),Vabis,As600,950,Fatih
    ve eski kupali mersolar.....Pro efsane sayilmaz,bir 10 sene dahabeklemesi lazim


    vabis


    bedford

    http://www.bushistorisk-selskab.dk/salg/boger/preview/bedford_truck.jpg

    merso
    http://www.olafs-fotoseite.de/04090411-Mercedes-2538SK-Wechselkoffer-Lkw-Fahrsch-Clemens.jpg

    cargo
    http://www.chrishodgephotos.co.uk/funpics/pixww/fun06/06121.jpg

    Fatih
    http://www.mkpsulamabirligi.gov.tr/resimlerim/bmcfatih.jpg

    ..............iste bunlar efsane....konfor,yüksek performans pek yok,,,,,ama
    yillarca yollarimizda hizmet eden bu araclar,halen yollarda




  • quote:

    ..............iste bunlar efsane....konfor,yüksek performans pek yok,,,,,ama
    yillarca yollarimizda hizmet eden bu araclar,halen yollarda


    Bu tarife göre ve bundan önce yukarıda bahsedilen esaslara göre düşünürsek şimdilik tip olarak D 1210 EFSANE olmayı hakedebiliyor.

    Selamlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Yurtdışına Çalışacak Başka Ekonomik Araba Yok..Axorla Kuruyorlarda 2-3 Yılda Araba Haşar Oluyor.Motor İndiriyor.Hepimiz Biliyoruz.


    eniştem 2005te axor 3240 aldı ve ortalama 20-25 tonla çalışıyor.

    bizim oraların yollarını nasıl tarif etsem acaip rampalı ve virajlıdır..bknz: Bolu-Seben 54 km.Sadece bu aralık yeter arabanın canına..

    kulağına kurşun o yolda birşey olmadıysa 2 yılda bu yorumuna katılamayacağım BmCpRo827.

    tabiki araç sürücüsüyle bir düşünülmeli. Şöförden şöföre çok fark var ama genelleme yapmak bence yanlış olur.
    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AhmEthem -- 30 Eylül 2007; 2:13:05 >
  • o araçtan bir foto..



     En sevdiğiniz kamyon markası
  • 20-25 tonla bir aracın saglamlığı anlaşılmaz konusuna otoban benzeri yollarda katılırım ama bizim ornın yolu dediğim gibi anormal.

    Buradaki sağlamlık şartına bakarsak resmi tonaj uygulanan arabalar sıkıntının en az çıkacağı arabalar olacağı aşikar.
    Standardın dışına çıkınca yapılan testler aracın o tonajın üstüne göre üretildiği manasına gelebilir.
    Eger merc bu arac toplam 40 tonluk ve sen bu değerlere uyarak kullanmalısın diyorsa verdigi garantinin arkasında olması gerekir ve sürücü hatası dışında aracın yolda kalmaması lazım.

    Bu noktada BMC daha diri bir arçtır deniliyorsa bence o aracın üretim bandında yapılan extra güçlendirmeden dolayı oldugunu söyleyebilirim.
    Şasi kalınlığı veya kullanılan tekerlek bilyeleri ona gore tasarlanmıştır.

    Konu tır meselesi ise uluslararası sandartlara uygunluk belgesi olan, markası sağlam ve ucuz araç olması bakımında merc tabiki tercih edilmiştir.
    Çekici konusunda Daf-Scania dışındaki araçlar bence aynı katagoride.

    Uluslararası yollarda inş BMC de sık görülü ama bildigim kadarıyla şimdilik o amaçla kullanılan bmc cekici yoktur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sebenlim

    o araçtan bir foto..



     En sevdiğiniz kamyon markası




    yigidi öldür,hakkini yeme...Axorda asalet var....20 sene sonra bir 2521 efsanesi olabilir....
  • SCANİA
  • Arkadaslar, 300 000 km yi normal otolarda yapiyor....
    benim bildigim 10 - 12 litrelik kamyon ,otobüs motorlar ilk revizyona kadar 1mio km yapar....
    bmcleri ,cargolari bilmem,onlarin 7-8 litrelik motor hacimleri var,herhalde
    helalinden 700000km yaparlar

    saygilar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BmCpRo827

    Çeksin Bakalım Tonajı Görürüm Ben Milyonu..

    aynen
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.