Şimdi Ara

Enjektör pulu değişimi.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15
Cevap
1
Favori
29.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar araç rölantide iken rölanti devrine göre fıs fıs ses yapıyordu servise gittiğimde enjektör tabanındaki pulların değişmesi gerektiğini zahmetli iş olduğunu(ve pahalı) belirttiler otokoç 300-400 arası fiyat verdi. Fiesta ve fusionlarda kronik bir arıza imiş karne verip nasşpse yola çıkacağım fikirlerinizi bekliyorum.
    1- Daha önce bu sorunu yaşayan varmı.
    2- Fiyat hakikaten pahalı geldi başka nasıl halledebilirim
    3- BU pulları değişmesek ne olur



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Enjektör Pulu Değişimi: Belirtileri, Fiyatı ve Önemi

    Giriş Enjektör pulları, dizel motorlu araçların verimli ve sorunsuz çalışması için hayati bir bileşendir. Bu pullar, enjektör ile silindir kapağı arasındaki sızdırmazlığı sağlayarak yakıtın doğru şekilde yanmasını garanti eder. Arızalı bir enjektör pulu, aracınızın performansını olumsuz etkileyebilir ve daha ciddi sorunlara yol açabilir.

    Enjektör Pulu Arızası Belirtileri Arızalı bir enjektör pulunun yaygın belirtileri şunlardır:

    • Motor çalışırken siyah veya mavi duman çıkması
    • Rölantide düzensizlik veya tekleme
    • Motor gücünde azalma
    • Yakıt verimliliğinde düşüş
    • Motor soğukken zor çalışma

    Enjektör Pulu Değişimi Fiyatı Enjektör pulu değişiminin fiyatı, aracınızın modeline, pul sayısına ve işçilik maliyetlerine bağlı olarak değişir. Genel olarak, bir enjektör pulu değişiminin 2023 yılı için ortalama fiyatı [fiyat aralığı] civarındadır.

    Enjektör Pulu Değişimi Süreci Enjektör pulu değişimi, genellikle aşağıdaki adımları içerir:

    • Motorun soğuması
    • Enjektörlerin sökülmesi
    • Arızalı pulun çıkarılması
    • Yeni pulun takılması
    • Enjektörlerin tekrar takılması
    • Motorun kontrol edilmesi ve test edilmesi

    Enjektör Oring Değişimi Enjektör oringleri de zamanla aşınır ve arızalanabilir. Pul değişimi sırasında, oringlerin durumunun kontrol edilmesi ve gerektiğinde değiştirilmesi önerilir. Oring değişimi, pul değişim sürecine ek bir maliyet getirebilir.

    Sonuç Enjektör pulları, dizel motorların sorunsuz çalışması için esastır. Arızalı bir enjektör pulu, çeşitli sorunlara yol açabilir. Pul arızası belirtilerini fark ederseniz, aracınızı yetkili bir servise götürerek sorunu teşhis ettirmeniz ve en kısa sürede onarım yaptırmanız önemlidir. Enjektör pulu değişimini ertelemek, daha ciddi sorunlara ve daha yüksek onarım maliyetlerine yol açabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Perşembeye kadar bir karara varmam lazım önerilerinizi bekliyorum.
  • bence kesinlikle servise gitme bende yaklaşık 2 3 ay önce bju sıkıntıyı yaşıyordum yetkili servis dediğiniz fiyatı verdi bende sanayi yolunu tuttum ve tanıdıkların da vasıtasıyla bosh common rail servisine götürdüm aracı kendileri hemde pompacı oluyormuş neyse. enjektör pul değişimi ve ultrasonic temizlik yaptırdım 250 lira vererek ayrıldım 1 gün içinde yaparlar eğer sadece pul değişimi yapsam 100 150 lira gibi birşey verecektim
    aracım fiesta 06 1.4 tdci

    ekleme yetkili servis sadece pul değişimi yapıyor enjektör temizlik i yapmıyor ben ısrarla sormuştum

    eğer değişmezseniz usta bişeyler anlatmıştıda şimdi tam hatırmamıyorum iyi olmuyor yani

    başka bir çözüm yolu var mı bilmiyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fasher -- 19 Ocak 2010; 17:56:02 >
  • enjektör pullarını bende geçen yıl değiştirdim. bendeki sıkıntı araç çok zor çalışıyordu. sanayide bu işten anlayan bir usta bulursan çok daha ucuza halledebilirsin. benim usta pulların tdci araçlarda kronik bir sorun olduğunu söylemişti. fakat değişim yaptığı araçların 100.000 km ye yakın olduklarıydı. fakat 100.000 civarı veya yakın araçlarda böyle bir parçayı kronik sorun olarak değerlendirmek pek olmaz bence. benzinli araçlarda belli bir yıl veya km den sonra buji kablosunu değiştirmek gibi düşünülmeli. pulları değiştirirken enjökterleri çıkardıklarında enjektör hortumuna ve o ring ede baktırmanı tavsiye ederim. sadece pulları 150 civarı değişebilirsin tahmin ederim.

    bir başka çarede değiştirmeden gözünü karartıp yola çıkarsın.

    kazasız belasız yolculuklar.




  • Teşekkürler ama sanayide bildik usta yok. Motorla ilgili diye servisi önceliğe aldım harici bir şey olsa hallederiz belki sanayide. Tokatta özel ford servisi yokmuş sordum. Aynı okulda beraber çalıştığım bir arkadaşta (onunda fusion 2005 i var ) serviste değiştirmiş 220 tl dedi.
  • servis i biraz sıkıştırın şu ara bir kampanya olması lazım işçilik ücretsiz veya genel bakım gibi

    aracımı burdan aldım garantisi yeni bitti bir daha ki aracımı da burdan alıcam vs gibi şeyler söylersen indirim yapıyorlar
  • Servisi sıkıştırdım ama ser verip sır vermiyorlar aslında standart bakıma 2 gün önce aynı yetkili servise girdim gayet ilgiliydiler ekstra istediklerimi yaptılar fazla afaki bir fiyatta çıkmadı geri vites müşürü haricinde (78 tl ) ama bu konuda kesin konuşamadıklarını motoru sökünce belli olacağını belirttiler. Mersine gideceğim için bir de orayı (otokoç) arayıp fiyat alayım dedim dedim ağzımın payını aldım "300-400 arası olur" 40 000 deki aracımı öyle itina ile kullanmama rağmen bu arızayı verdi. Millet dağa taşa vuruyor... neyse allah beterinden korusun giden 200 olsun ne yapalım... Allah herkese kazasız belasız günler nasip etsin..
  • anladım inş. uygun bir şekilde halledersin problemini bu enjektör pullarından mazot kaçırması km ye göre olmuyor bunu servis söylemişti demekki biraz da şans işi benim kide 70 binlerdeyken olmuş tu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasher

    anladım inş. uygun bir şekilde halledersin problemini bu enjektör pullarından mazot kaçırması km ye göre olmuyor bunu servis söylemişti demekki biraz da şans işi benim kide 70 binlerdeyken olmuş tu


    bendede 100.000 den sonra olmuştu
  • Bugün (perşembe) öğlene randevu aldım akşamı bulur dediler bakalım sonucu ve fiyatı yazacağım ilgilenen forum üyelerine teşekkürler. Aynı konuyu fusion grubunda dile getirdim fakat yan basamak, tavan ve cam çıtası muhabbetinden ayrılamadıkları için kimse cevap yazmadı. Cevap yazan bilgi ve tecrübesini paylaşan diğer arkadaşlara teşekkür ederim.
  • Teşekkürler Tokat oruçlar ford servis, Ömer usta ve diğer servis görevlileri.

    Pullar ve bir burç değişti. Rölantide aracın yaptığı ses düzeldi aracımın ivmelenmesi ve verdiği tepkime arttı.
    4 pul..... .....................16 tl
    1 burç...........................10 tl
    fren balata temizleyicisi....6 tl
    işçilik ...........................80 tl (kdv dahil) toplam 112 tl o ringler sağlam olduğu için değişmedi.
    Tahminimden ve öngörülenden daha uyguna maloldu.
  • slm arkadaşlar bende ford yetkili servisinde çalışıyorum ama fiesta 1.4 dizel motorların enjektör deişimi ve enjektör geri dönüş hortumlarıyla birlikte deişimi 250 TL
  • peki yetkili serviste yapılan işlem in hehangi bir grantisi var mı acaba 2 yıl tekrar ordan bir sorun olursa gibi vs...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serttepki

    slm arkadaşlar bende ford yetkili servisinde çalışıyorum ama fiesta 1.4 dizel motorların enjektör deişimi ve enjektör geri dönüş hortumlarıyla birlikte deişimi 250 TL

    4 pul ve dört burç değiştirip işçilik iki katı olursa 250 tutar. Bana otokoç 300-400 arası fiyat çekti ve eminim gitsem burçların hepsini değişecek geri dönüş oringlerini de değiştireceklerdi ama yetkili servisteki usta bunların değişmesine gerek yok dedi sorun çıkarmaz dedi. Yazık ama değiş dersen değişelim dedi.
  • Bu pullar değişmezse çekişide etkilermi arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.