merhaba arkadaşlar transporter t4 aracımızın direksiyon boşluğu vardı baktım direksiyon kutusunun travers bağlantı yeri boşanmış ustaya gittim kaynak atalım dediler. Kaynak atmak için nedense travers vidalarını söktüler motor esnedi o anda. neredeyse hiç yağ damlatmayan araç bu olay sonrasında her duruşta 10- 15 cm çapında yeri ıslatacak kadar yağ akıtır oldu. Yağ motorla şanzıman arasından akıyor. aynı ustaya gittim tekrar ilgilenmedi. Bu durumda ne yapabilirim? motoru askıya alıp travers vidalarını söküp taksalar tekrardan çözüm olur mu? Balıkesir-Çankkale civarında bu araca bakacak doğru düzgün bir usta önerisi verseniz de olur. Teşekkürler |
travers tamir sonrası yağ kaçağı
-
-
Travers civatasını sökmekle, yağ kaçağı başlamaz. Denk gelmiştir.
Ustaya bu şekilde yaklasımda bulundugunuz icin basından atmıştır.
Şanzıman ile motor arasındaysa, krank keçesidir.şanzımanın inmesi gerekiyor.
-
Yok hocam gidip ustaya bir şey demedim. Götürdüğümde yağ kaçağı başladı dedim sadece. Ama aracın eski olması sebebiyle yüksek fiyat yüksek kazanç imkanı olmadığından tamir işlerine ustalar genelde mesafeli yaklaşıyorlar anladığım kadarıyla o sebeple başından attı. Mesela randevu veriyor sabah 9'a gidiyorum, bakıyor sonra diyor ki öğleden sonra ara müsait olursam gelirsin yaparız. Ne diyebilirsin ki bu adama.
Ustaların şikayet ettiği iki konu oluyor biri pazarlık biri de müşterinin başlarında beklemesi. Ben ne pazarlık yaparım ne ustanın başında beklerim yani yaklaşımım konusunda problem yok.
Kaçağın civata sökmeyle başlamaması lazım mantıken de dediğim gibi civatayı sökünce motorun gözle görülür şekilde aşağıya doğru esnemesi buna sebep oldu gibi geldi. vidayı geriye saldılar öyle askıya falan almadılar. O yüzden motoru askıya alıp tekrar sök tak mı yapılsa diye düşündüm.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X