Şimdi Ara

marş motoru kömürü değişimi sonrası aracın çalışmaması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
16
Cevap
1
Favori
7.083
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar
    mitsubishi carisma aracımın marş motoru kömürleri azaldığı için ilk çalıştırmada sorun olmuyordu fakat araç ısınınca geç çalışıyordu 5 - 10 seferde
    bugün marş motoru kömürlerini aldım birebir aracıma göre. değiştirdim fakat şimdi daha da geç çalışmaya başladı 50-60. marşta çalıştı bunun sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim
    kömürleri taşlamaya gerek duymadım çünkü düz zemine basıyor



  • sorunum çözüldü
    marş motorunu komple söktüm temizledim. yerine monte etmeden dışarıda elektrik verdim ve selenoid in dibe kadar basmadığını fark ettim.
    selenoid in içindeki yuvarlak itici parça aşınmış, arasına parça koyup kullanılabilir hale getirebilirdim fakat ne kadar dayanırdı bilmiyorum
    mecburen yeni orjinal selenoid aldım
    yan sanayi 170 tl orjinal valeo selenoid 270 tl
    valeo selenoid 260 tl ye aldım ve taktım şuan aracım sorunsuz tek marşta çalışıyor
    kömür 40 tl selenoid 260 tl

    selenoid arızası kömür yüzünden oldu 2-3 ay bitik kömürle kullandım aracımı buda selenoide zarar verdi

    marş motoru kömürü değişimi sonrası aracın çalışmaması

    marş motoru kömürü değişimi sonrası aracın çalışmaması

    marş motoru kömürü değişimi sonrası aracın çalışmaması

    marş motoru kömürü değişimi sonrası aracın çalışmaması




  • 10 derece sıcaklık altında marş almama sorunu marş motorundan olabilir mi
    sökmeden anlaşılmaz mı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    10 derece sıcaklık altında marş almama sorunu marş motorundan olabilir mi
    sökmeden anlaşılmaz mı
    işin aslı ben tamirci falan değilim kimsenin yanında da çalışmadım
    ama her işimi kendi garajımda yaparım. bundan önceki aracımın motorunu komple indirip sıfır motor topladım. tamircilere güvenmiyorum çünkü :)

    sorunuza gelecek olursak,kontağı çevirince marş sesi geliyor mu yoksa marşa basınca sadece tık tık tık diye ses mi geliyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenw00d

    işin aslı ben tamirci falan değilim kimsenin yanında da çalışmadım
    ama her işimi kendi garajımda yaparım. bundan önceki aracımın motorunu komple indirip sıfır motor topladım. tamircilere güvenmiyorum çünkü :)

    sorunuza gelecek olursak,kontağı çevirince marş sesi geliyor mu yoksa marşa basınca sadece tık tık tık diye ses mi geliyor

    Alıntıları Göster
    marş basıyor hatta 0 derecede 50 defa marş yapıyorum
    sorun soğukta motor marş alıp çalışmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenw00d

    işin aslı ben tamirci falan değilim kimsenin yanında da çalışmadım
    ama her işimi kendi garajımda yaparım. bundan önceki aracımın motorunu komple indirip sıfır motor topladım. tamircilere güvenmiyorum çünkü :)

    sorunuza gelecek olursak,kontağı çevirince marş sesi geliyor mu yoksa marşa basınca sadece tık tık tık diye ses mi geliyor

    Alıntıları Göster
    Helal olsun hocam tebrik ediyorum. Sizin yerinizde olmak isterdin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    marş basıyor hatta 0 derecede 50 defa marş yapıyorum
    sorun soğukta motor marş alıp çalışmıyor

    Alıntıları Göster
    aracınız lpg li ve karbüratörlü ise bu normal
    aracınız nedir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sönmeyen Arıza Lambası.

    Helal olsun hocam tebrik ediyorum. Sizin yerinizde olmak isterdin.

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim
    ama hakikaten öyle hiç bir usta işini iyi yapmıyor
    geçenlerde aracımızın klima düğmesi sonuncu kademede çalışmıyordu sigorta attırıyordu. abime kızıp yapmadım tamirciye yaptır dedim ve orayı yaparken konsolu mahfedeceğini ayaklarını kıracağını söyledim inanmadı bana haliyle :)
    sonuç klima düğmesini yaptı
    havalandırma ızgaralarını koparmış
    ışıklandırması bi çalışıyor bi çalışmıyor kafasına göre
    konsolun bağlantı ayaklarını kırmış hepsini köşelerden vida ile tutturmuş.

    motorunu yaptığım aracım spring di 2 araçlık garajım var garajın üstüne 10x10 keresteye halat bağlayıp motoru o şekilde yardım alarak indirmiştim yere görseniz gülerdiniz :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenw00d

    aracınız lpg li ve karbüratörlü ise bu normal
    aracınız nedir

    Alıntıları Göster
    prins sıralı sistemli
    2.0i crv
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    prins sıralı sistemli
    2.0i crv

    Alıntıları Göster
    sıralı sistem araçlar ilk olarak benzinde çalışır halbuki göremediğim için kesin birşey diyemiyorum
    ilk çalıştırmada çalışıyor lpg ye geçince mi sorun yapıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenw00d

    sıralı sistem araçlar ilk olarak benzinde çalışır halbuki göremediğim için kesin birşey diyemiyorum
    ilk çalıştırmada çalışıyor lpg ye geçince mi sorun yapıyor

    Alıntıları Göster
    sorun tam olarak bu

    donanımhaber forum
    böyle birşey mümkün mü evet mümkünmüş » Sayfa 1 - 1
    https://forum.donanimhaber.com/boyle-birsey-mumkun-mu-evet-mumkunmus--131444195#131444195




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    sorun tam olarak bu

    donanımhaber forum
    böyle birşey mümkün mü evet mümkünmüş » Sayfa 1 - 1
    https://forum.donanimhaber.com/boyle-birsey-mumkun-mu-evet-mumkunmus--131444195#131444195


    Alıntıları Göster
    garip bi durum
    tahminim araca hava fazla giriyor olabilir ve kalorifer fanı aracın hava hortumunun oralarda ise fanı açınca fazla havayı içeriye gönderiyor ve motor düzgün çalışıyor olabilir
    kesin olarak değil tabi ama aklıma gelen bu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenw00d

    garip bi durum
    tahminim araca hava fazla giriyor olabilir ve kalorifer fanı aracın hava hortumunun oralarda ise fanı açınca fazla havayı içeriye gönderiyor ve motor düzgün çalışıyor olabilir
    kesin olarak değil tabi ama aklıma gelen bu

    Alıntıları Göster
    teşekkür ederim
    bana bu açıklama mantıklı geldi
    zira aynı motora sahip 1.6 hrv de hava bağlantısını patlıyor diye iptal etmişlerdi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CeyKalDa

    teşekkür ederim
    bana bu açıklama mantıklı geldi
    zira aynı motora sahip 1.6 hrv de hava bağlantısını patlıyor diye iptal etmişlerdi

    Alıntıları Göster
    rica ederim
    diğer aklıma gelen ise
    eğer elektrik aksamı elden geçtiyse aracın jikle otomatiğinin elektrik bağlantısı ile kalorifer düğmesinin elektriği çakışıyor olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kenw00d

    rica ederim
    diğer aklıma gelen ise
    eğer elektrik aksamı elden geçtiyse aracın jikle otomatiğinin elektrik bağlantısı ile kalorifer düğmesinin elektriği çakışıyor olabilir

    Alıntıları Göster
    jikle otomatiğine giden kabloları soketinden çıkartıp çalıştırmayı deneyin birde isterseniz
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.