Şimdi Ara

ERA (69. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.054
Cevap
1
Favori
218.022
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla 10sn de 100 diyor araç işte rakamlar ortada benzinlileri tokatlıyor bu araç.. artık şanzuman oranları,torq,araç ağırlığı vs denkmi gelmiş hyundai hesaplamışmı yapmış orasını bilemiyorum..
  • bir ara 95 model orjinal japon malı toyota corollam vardı 110hp idi onunda motoru. ne diyeyim hyundai era ya bindiğim zaman hep aklıma geliyor, hatta görüş açıları bile aynı araçların kendimi bazen corollada hissediyorum. 95 corollamda aynı böyle deli gidiyordu yolda. yanlız corollanın süspansiyonu daha iyi gibiydi sanki. gerçi era nın süspansiyonuna da alıştık artık.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cevizkabugu

    bir ara 95 model orjinal japon malı toyota corollam vardı 110hp idi onunda motoru. ne diyeyim hyundai era ya bindiğim zaman hep aklıma geliyor, hatta görüş açıları bile aynı araçların kendimi bazen corollada hissediyorum. 95 corollamda aynı böyle deli gidiyordu yolda. yanlız corollanın süspansiyonu daha iyi gibiydi sanki. gerçi era nın süspansiyonuna da alıştık artık.



    Hangi süspansüyon hocam.. ?Bizim de çocukken toretlerimiz (bilyeli) vardı.. tahtadan bi üstü olur 4 tane bilyeden teker yaparsın çubuktan aksları olur ip bağlarsın ön aksa tepeden aşşağıya salarsın gider..eranın süspanisyonuda bana onun süspansüyonunu hatırlatıyor




  • geçenlerde kayınço geldi doblo 1.3 dizel almış. bir iki tur attım arabayla acaip bir ağırlık vardı sanki araçta gitmiyordu.

    era dan inipte böle zayıf motora sahip araçlara binince kıl kapıyorum yaa. eve gelene kadar tansiyonum çıktı.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cevizkabugu

    geçenlerde kayınço geldi doblo 1.3 dizel almış. bir iki tur attım arabayla acaip bir ağırlık vardı sanki araçta gitmiyordu.

    era dan inipte böle zayıf motora sahip araçlara binince kıl kapıyorum yaa. eve gelene kadar tansiyonum çıktı.







    Senin bindiğin era'da 110 beygir ve ondan önemlisi 200'ün üzerinde Tork var, bu ne anlama geliyor biliyor musun?
    Şöyle bir örnek vereyim:

    Sen At'tan inmişsin, kayınçonun 1,3 dizel eşşeğine binmişsin.( Biraz kaba bir örnek oldu ama, aklıma gece yarısı bundan daha iyi bir örnek gelmedi)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragut76

    Sen At'tan inmişsin, kayınçonun 1,3 dizel eşşeğine binmişsin.


    zaten bindiğim araç eşek anırmasına benzeyen bi ses çıkarıyodu.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: the engine


    quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Ben era da karar kılmadan önce Linea yı da denedim. Aracın içi eraya göre oldukça geniş ve ferah ve arkadaşlar bence motor ses yalıtımı erada daha başarılı. Fakat Linea da da lastik sesi daha az.Kullanan var mı bilmiyorum ama 90 beygir 200 nm tork olmasına rağmen o kasayı kaldıramıyor gibi geldi bana. Motor, era daki gibi performansı hissetirmedi bana.Belki kasanın büyüklüğündendir. Eğer Linea nın motoru biraz daha güçlü olsaydı mesela 1.6 dizel olabilirdi o zaman era yı silerdi. Bu motor bu araca hiç yakışmamış.Linea yı kullandım, birde era yı test ettim era performans bakımından açık ara önde diyebilirim.Birde Linea nın fiyatı 28.500 ytl ama içinde hiçbirşey yok arka koltuk kafalıklarını bile vermiyorlar.Sis farıda yok.Era nın aynı fiyattaki team modelinde ise yok yok.



    katılıyorum.. fiatın bünyesinde lancia ve alfa romeo (ferrariyi saymıyorum) gibi markalar varken ve bunlarda çeşit çeşit motorlarken kullanırken fiat otomobillerde adam gibi bi 1.6 benzinli ve 1.6 dizel motoru yok.. kullanığı motorlar aracı yürütmekten çok aciz..

    ben 90 lık dizeli sürmüştüm sürüş pozisyonunu beğenmemiştim artı motor bağırıyor ama ortada bir iş yoktu..ama kafayı bi taktılar 1.3 multijete nerden baksan bi 10 sene kullanacak şimdi.. yol sesi konusunda haklısın daha sessiz , süspansüyonuda daha başarılı ancak daha geniş olduğunu düşünmüyorum arka koltuğa oturduğumda kafam çok rahat tavana değiyor lineada..


    Adam gibi 1.6 motor mu yok

    daha iyisi var ama senin bundan haberin yok.

    1.4 t-jet diye birşey duydun mu?

    120 hp 206Nm tork.

    sen bu dediğim lineayı ehliyetin var ise kullan

    bak bakalım kim aciz.

    1.6 mjet de linaya uygulanıcak.105 hp 290 Nm tork.

    yeni bravo da bu ay sonu geliyor.

    1.3 mjet linea da gayet yeterli performans veriyor.yazılım da güncellendi.

    opel astrada da aynı motor var ama kimse nedense aciz, eşek gibi basit yorumlarda bulunmuyor.




  • Arkadaşım burada söz konusu olan, 1.3 Multijetin O kasaya yetersiz gelmesi.Bunu sadece ben değil, çevremdeki herkes söylüyor. Dikkat edersen, söz konusu olan 1.4 t-jet veya 1.6 multijet değil. Kaldıki, 1.3 Multijet başarılı bir motor olabilir ama benim söylediğim, sadece o motor o kasaya çok küçük gelmiş.
    1.3 multijet motor o kasada başarılı ise neden yazılımla biraz daha ataklık kazandırılıyor? Bana yeterli gelmedi, bir başkasına gelebilir. Aracı çok beğendim ve test sürüşüne çıktım ama sonuç malesef tam bir fiyaskoydu araçta turbo varmı yokmu belli değil.Aracın ivmelenmesi 1.3 Hyundai Accent gibi. Birde aracı kullanırken sadece ben ve görevli bir arkadaş vardı.Bir an düşündüm.Yazın bagajım dolu olacak, arkada iki yetişkin insan daha olacak, klima açılacak.O zaman nasıl gidecek bu araba dedim kendi kedime. Daha sonra Era yı denedim. 1.5 16V VGT motor, değişken geometrili, tamamen yenilenmiş.110 beygir ve 240 nm torku 2000 devirden itibaren müthiş bir şekilde hissedebiliyorsunuz.Araç tam dolu bagaj tıkabasa dolu, klima açık ve motor banamısın demiyor.Sollama yaparken korkmuyorsun. Çünkü araç müthiş hızlanıyor. Linea da 1.3 Multijet motor başarılı olsaydı zaten yazılımla filan oynayıp bişiler yapmaya çalışmazlardı. Şimdi 1.6 multijet 290 nm torklu motor seçeneğiyle tahminen baz versiyonunu 33.000 veya 35.000 ytl fiyatla satacaklar. Bu durumda da zaten Ford Focus veya Toyota alınır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: the engine


    quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Ben era da karar kılmadan önce Linea yı da denedim. Aracın içi eraya göre oldukça geniş ve ferah ve arkadaşlar bence motor ses yalıtımı erada daha başarılı. Fakat Linea da da lastik sesi daha az.Kullanan var mı bilmiyorum ama 90 beygir 200 nm tork olmasına rağmen o kasayı kaldıramıyor gibi geldi bana. Motor, era daki gibi performansı hissetirmedi bana.Belki kasanın büyüklüğündendir. Eğer Linea nın motoru biraz daha güçlü olsaydı mesela 1.6 dizel olabilirdi o zaman era yı silerdi. Bu motor bu araca hiç yakışmamış.Linea yı kullandım, birde era yı test ettim era performans bakımından açık ara önde diyebilirim.Birde Linea nın fiyatı 28.500 ytl ama içinde hiçbirşey yok arka koltuk kafalıklarını bile vermiyorlar.Sis farıda yok.Era nın aynı fiyattaki team modelinde ise yok yok.



    katılıyorum.. fiatın bünyesinde lancia ve alfa romeo (ferrariyi saymıyorum) gibi markalar varken ve bunlarda çeşit çeşit motorlarken kullanırken fiat otomobillerde adam gibi bi 1.6 benzinli ve 1.6 dizel motoru yok.. kullanığı motorlar aracı yürütmekten çok aciz..

    ben 90 lık dizeli sürmüştüm sürüş pozisyonunu beğenmemiştim artı motor bağırıyor ama ortada bir iş yoktu..ama kafayı bi taktılar 1.3 multijete nerden baksan bi 10 sene kullanacak şimdi.. yol sesi konusunda haklısın daha sessiz , süspansüyonuda daha başarılı ancak daha geniş olduğunu düşünmüyorum arka koltuğa oturduğumda kafam çok rahat tavana değiyor lineada..


    Adam gibi 1.6 motor mu yok

    daha iyisi var ama senin bundan haberin yok.

    1.4 t-jet diye birşey duydun mu?

    120 hp 206Nm tork.

    sen bu dediğim lineayı ehliyetin var ise kullan

    bak bakalım kim aciz.

    1.6 mjet de linaya uygulanıcak.105 hp 290 Nm tork.

    yeni bravo da bu ay sonu geliyor.

    1.3 mjet linea da gayet yeterli performans veriyor.yazılım da güncellendi.

    opel astrada da aynı motor var ama kimse nedense aciz, eşek gibi basit yorumlarda bulunmuyor.





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 11 Şubat 2008; 14:59:51 >




  • quote:


    1.3 mjet linea da gayet yeterli performans veriyor.yazılım da güncellendi.

    opel astrada da aynı motor var ama kimse nedense aciz, eşek gibi basit yorumlarda bulunmuyor.


    arkadaş haklı 1.3 multijet doblodan daha vahim birşey var 1.3 cdti opel meriva.. 0 dan 100 e 18 sn de çıkıyor yok böyle birşey bir sürseniz arkadaşa hak verirsiniz..

    ancak biz fiat linea testini yaptık arkadaşımın da linesıyla teste gidip bi 1.5 vgti erayı test etmesi gerekli diye düşünüyorum.. arabanın altından kaçtığını görecek
  • aynen katılıyorum. fiyatı baz modelde en az 35.000 ytl'den başlar, biraz donanım dediğinizde fiyat 40.000 ytl ve üzerine çıkar. bu fiyatlara da niye linea alayım.

    Orjinalden alıntı: raven1974

    Arkadaşım burada söz konusu olan, 1.3 Multijetin O kasaya yetersiz gelmesi.Bunu sadece ben değil, çevremdeki herkes söylüyor. Dikkat edersen, söz konusu olan 1.4 t-jet veya 1.6 multijet değil. Kaldıki, 1.3 Multijet başarılı bir motor olabilir ama benim söylediğim, sadece o motor o kasaya çok küçük gelmiş.
    1.3 multijet motor o kasada başarılı ise neden yazılımla biraz daha ataklık kazandırılıyor? Bana yeterli gelmedi, bir başkasına gelebilir. Aracı çok beğendim ve test sürüşüne çıktım ama sonuç malesef tam bir fiyaskoydu araçta turbo varmı yokmu belli değil.Aracın ivmelenmesi 1.3 Hyundai Accent gibi. Birde aracı kullanırken sadece ben ve görevli bir arkadaş vardı.Bir an düşündüm.Yazın bagajım dolu olacak, arkada iki yetişkin insan daha olacak, klima açılacak.O zaman nasıl gidecek bu araba dedim kendi kedime. Daha sonra Era yı denedim. 1.5 16V VGT motor, değişken geometrili, tamamen yenilenmiş.110 beygir ve 240 nm torku 2000 devirden itibaren müthiş bir şekilde hissedebiliyorsunuz.Araç tam dolu bagaj tıkabasa dolu, klima açık ve motor banamısın demiyor.Sollama yaparken korkmuyorsun. Çünkü araç müthiş hızlanıyor. Linea da 1.3 Multijet motor başarılı olsaydı zaten yazılımla filan oynayıp bişiler yapmaya çalışmazlardı. Şimdi 1.6 multijet 290 nm torklu motor seçeneğiyle tahminen baz versiyonunu 33.000 veya 35.000 ytl fiyatla satacaklar. Bu durumda da zaten Ford Focus veya Toyota alınır.




  • ARKADAŞLAR KUSURA BAKMAYIN AMA GERÇEKTEN BEN SİZİN BU MOTOR KALDIRIRMI, 18SNDE YÜZE ÇIKIYOR.. YETMİYOR... AZ GELİYOR.. CART CURT MUHABBETİNİZDEN BIKTIM...

    MERIVA ALAN YARIŞA ÇIKMIYOR, ERA ALANDA YARIŞA ÇIKMIYOR, LINEA ALANDA YARIŞA ÇIKMIYOR..

    YOKUŞTA DÜŞERMİŞ... KİMİNE GÖRE HİÇ ÖNEMLİ DEĞİL BU... 5.VİTES YAPAR ÇIKAR.. OLMADI 4.VİTES ÇIKAR.. MERIVAYI ALAN ADAM DEMEKKİ BAŞKA ŞEYLERE DİKKAT EDİYOR..

    LINEA GİTMEZMİŞ... BİNİN BAKIN NASIL GİDİYOR...

    KUŞ SERİSİ .OKTANMIŞ.. SORUN BAKALIM TAKSİCİLERE NE DİYCEKLER SİZE... 50 YTLYE TAMPON TAKIYOR ADAMLAR..

    ERA CARTMIŞ CURTMUŞ... BEN BİNİYORUM ARASIRA ERAYA, BİZİM SATIŞ TEMSİLCİLERİNİN ARABALARINA.. YEMİN EDERİM BENİM ARABADAN SESSİZ...

    AZ YAKARMIŞ ÇOK YAKARMIŞ.. KARDEŞİM ADAMLAR YAZMIŞ TEKNİK ÖZELLİKLERİNE BİRİ 5.6 LİTRE BİRİ 5.5 LİTRE BİRİ 5.4 LİTRE BİRİ 5.8 LİTRE... NE FARK VAR, SANKİ DAĞLAR VAR... ÇOK BASARSAN ÇOK YAKAR AZ BASARSAN AZ YAKAR.. ÖĞRENEMEDİNİZ GİTTİ...

    MİLLETİN 3 KURUŞ PARASI İLE DİŞİNDEN TIRNAĞINDAN ARTTIRARAK ALDIĞI ARABALARI KÖTÜLEMEMEYİ ÖĞRENEMEDİNİZ GİTTİ...

    ÇOK KIZIYORUM ŞU FİTNE FESAT İNSANLARA ÇOK!!!!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    eranın tampon ve far fiyatlarına baksana sen bi streptoksinuz.. bir de geçen seneki B2 segmenti satış rakamlarına bak sonra gel buraya konuşalım..


    hobi olarak yeni çıkan tüm araçları ticariler de dahil test ederim.. yorumlarımında gayet objektif oduğunu görebilirsin geçmiş sayfalara bakarsan era sahibi olmama rağmen en çok eleştiren ve diğer eracılardan tepki alanlardan biri benim..benimki en iyisi demem hiç bir zaman .. ama eğri oturup doğru konuşmak lazım..

    1.4 aşırı beslemeli motorlar bazı ülkelerde vergi avantajlarından yararlanıyorlar e peki bizde ne işe yarıyor.. hiç bir işe.. sen git C segmenti olduğunu iddaa ettiğin bir araç çıkar ve bu aracın ilk etapta sadece 1.4 8v salak bir benzinlisi olsun seneyede de 1.4 turbo yapacam .. gülerler adama..

    1.3 multijet ödüllü bir general motors işidir.ufak araçlar için güzel motordur. fiatın elinden o motorun alındığını düşünsene resmen ayazda kalmış at s2 gibi kalır..son 3 yılda yaptığı tüm satışlar multijet üzerine kurulu..ben lineayı kulandım sen lütfen vgti yi kullan sonra elini vicdanına koy..




    Bende Engine arkadaşımız gibi erayı çok eleştiririm fakat burada arkadaşımızın tespitlerine katılıyorum. Eraların bazı huzursuzluk çıkaran sorunları var ancak onlarda kimine göre sorun değil yani amortisör sesi iç plastik sesi v.s. onun dışında hiçbir sorunu yok ve çok atak performanslı araçlar.

    Arkadaşımızda doğru söylemiş ben kimsenin aracını kötülemek istemem fakat benim aracımda kötülensin istemem ben kendim kötülerim zaten kötü yanlarını söyleyerek. Ben araç alırken kesnilkel performansa önem verdiğim için inceledim en iyi ivmelenen aracı (bütçeme uygun olanını) almaya çalıştım. Ancak önceki sayfalarda yazdım bu araç hakkındaki düşünceleremi herşeyde motor değil onuda öğrenmiş bulunuyorum neyse herkesin aracı kendine güzel anlaşılan.

    Saygılar...




  • Rıf’at istersen eger mihr-i cihân-ârâ gibi
    Sür yüzün her gün yere eyle tenezzül mâ gibi

    Sûzen-i müjganlarundan geçmedi dil riştesi
    Yolda kaldum ey Mesîh-i Hızr-leb İsâ gibi

    Pehlevân- âlem olup kalb-i istignâyile
    Tûb-ı çarhı dehr elinde oynadur elma gibi

    Katreden kemdür vücûdun Mustafâ ammâ aceb
    Nazm idüp dürler döker tab’un senün deryâ gibi

    quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    eranın tampon ve far fiyatlarına baksana sen bi streptoksinuz.. bir de geçen seneki B2 segmenti satış rakamlarına bak sonra gel buraya konuşalım..


    hobi olarak yeni çıkan tüm araçları ticariler de dahil test ederim.. yorumlarımında gayet objektif oduğunu görebilirsin geçmiş sayfalara bakarsan era sahibi olmama rağmen en çok eleştiren ve diğer eracılardan tepki alanlardan biri benim..benimki en iyisi demem hiç bir zaman .. ama eğri oturup doğru konuşmak lazım..

    1.4 aşırı beslemeli motorlar bazı ülkelerde vergi avantajlarından yararlanıyorlar e peki bizde ne işe yarıyor.. hiç bir işe.. sen git C segmenti olduğunu iddaa ettiğin bir araç çıkar ve bu aracın ilk etapta sadece 1.4 8v salak bir benzinlisi olsun seneyede de 1.4 turbo yapacam .. gülerler adama..

    1.3 multijet ödüllü bir general motors işidir.ufak araçlar için güzel motordur. fiatın elinden o motorun alındığını düşünsene resmen ayazda kalmış at s2 gibi kalır..son 3 yılda yaptığı tüm satışlar multijet üzerine kurulu..ben lineayı kulandım sen lütfen vgti yi kullan sonra elini vicdanına koy..






  • Arkadaşlar, fiat forumundan gelen tepkiler üzerine aşağıda yazmış olduğum mesajın eleştiri dozunu kaçırmış olduğumu kabul ediyorum ve düzeltiyorum. Fiat linea nın performansını her ne kadar beğenmemiş olsakta, sonuçta bu aracı bir sürü para ödeyip alan arkadaşlarda var.
    Herkesin, aracından beklentileri farklı olabilir. Kimine göre Linea nın performansı yeterli olabilir, kimine göre olmayabilir. Herkese kazasız belasız yolculuklar dilerim...


    Baba ağır geldi galiba yahu baksanıza adam titreyip özüne döndü

    Anladım ben ama bu arkadaşta da 1.3 multijet var çaresizlikten ne yapacağını şaşırdı.Ayrıca bence, bu arkadaş 1.5 Dizel Era yı denedi. Linea yı nerede yaksam diye düşünüyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: alp___


    quote:

    Orjinalden alıntı: the engine

    eranın tampon ve far fiyatlarına baksana sen bi streptoksinuz.. bir de geçen seneki B2 segmenti satış rakamlarına bak sonra gel buraya konuşalım..


    hobi olarak yeni çıkan tüm araçları ticariler de dahil test ederim.. yorumlarımında gayet objektif oduğunu görebilirsin geçmiş sayfalara bakarsan era sahibi olmama rağmen en çok eleştiren ve diğer eracılardan tepki alanlardan biri benim..benimki en iyisi demem hiç bir zaman .. ama eğri oturup doğru konuşmak lazım..

    1.4 aşırı beslemeli motorlar bazı ülkelerde vergi avantajlarından yararlanıyorlar e peki bizde ne işe yarıyor.. hiç bir işe.. sen git C segmenti olduğunu iddaa ettiğin bir araç çıkar ve bu aracın ilk etapta sadece 1.4 8v salak bir benzinlisi olsun seneyede de 1.4 turbo yapacam .. gülerler adama..

    1.3 multijet ödüllü bir general motors işidir.ufak araçlar için güzel motordur. fiatın elinden o motorun alındığını düşünsene resmen ayazda kalmış at s2 gibi kalır..son 3 yılda yaptığı tüm satışlar multijet üzerine kurulu..ben lineayı kulandım sen lütfen vgti yi kullan sonra elini vicdanına koy..




    Bende Engine arkadaşımız gibi erayı çok eleştiririm fakat burada arkadaşımızın tespitlerine katılıyorum. Eraların bazı huzursuzluk çıkaran sorunları var ancak onlarda kimine göre sorun değil yani amortisör sesi iç plastik sesi v.s. onun dışında hiçbir sorunu yok ve çok atak performanslı araçlar.

    Arkadaşımızda doğru söylemiş ben kimsenin aracını kötülemek istemem fakat benim aracımda kötülensin istemem ben kendim kötülerim zaten kötü yanlarını söyleyerek. Ben araç alırken kesnilkel performansa önem verdiğim için inceledim en iyi ivmelenen aracı (bütçeme uygun olanını) almaya çalıştım. Ancak önceki sayfalarda yazdım bu araç hakkındaki düşünceleremi herşeyde motor değil onuda öğrenmiş bulunuyorum neyse herkesin aracı kendine güzel anlaşılan.

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi raven1974 -- 14 Şubat 2008; 11:07:06 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: raven1974


    .... bence, bu arkadaş 1.5 Dizel Era yı denedi. Linea yı nerede yaksam diye düşünüyor.




    yakmasına gerek yok, istanbul'da taksim taraflarında bi yere bıraksın, bu işte uzmanlaşmış teröristlerimiz bu işi ücretsiz hallediyo..

    öyle elini yüzünü kurum içinde bırakmasın.
  • 
Sayfa: önceki 6768697071
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.