Şimdi Ara

Escorttan anlayanlar bakabilirmi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
53
Cevap
0
Favori
3.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Lada vega bak derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araçtan anlamayan adama, usta diye kurcalatırsanız o araçtan bir daha hayır gelmez. En sonundada usta dediğiniz kişi araca suçu atar çıkar işin içinden. Siz escort gibi zamanının en teknolojik araçlarından biri ile şahin europa gibi düz mekanik araçları aynı kefeye koyuyorsunuz. Hatayıda burada yapıyorsunuz. Escort ile Europa arasında ki kalite farkını buraya yazmaya bile gerek yok. İkisi aynı klasman araçlar değil. Escortun parça fiyatları için verdiğiniz linklerde termostat gövdesi hariç ben pahalı bir parçada göremedim. Verdiğiniz siteler dışında bir kaç siteyede bakıncada gayet uygun fiyatlar ile karşılaşılıyor. Sizin aldığınız escort sizin şanssızlığınız ve birazda tecrübesizliğiniz olmuş. Ama bunun için bütün escortları aynı kefeye koymanın bir mantığı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: acr

    Araçtan anlamayan adama, usta diye kurcalatırsanız o araçtan bir daha hayır gelmez. En sonundada usta dediğiniz kişi araca suçu atar çıkar işin içinden. Siz escort gibi zamanının en teknolojik araçlarından biri ile şahin europa gibi düz mekanik araçları aynı kefeye koyuyorsunuz. Hatayıda burada yapıyorsunuz. Escort ile Europa arasında ki kalite farkını buraya yazmaya bile gerek yok. İkisi aynı klasman araçlar değil. Escortun parça fiyatları için verdiğiniz linklerde termostat gövdesi hariç ben pahalı bir parçada göremedim. Verdiğiniz siteler dışında bir kaç siteyede bakıncada gayet uygun fiyatlar ile karşılaşılıyor. Sizin aldığınız escort sizin şanssızlığınız ve birazda tecrübesizliğiniz olmuş. Ama bunun için bütün escortları aynı kefeye koymanın bir mantığı yok.
    Yorumlarimi okumadiniz sanirim ben bu araclarin grubuna uyeydim ve bin bir turlu sorun gordum iligini bilirim aracini sorundan dolayi satan bir cok kisi oldu hadi benim sansizligimdi onlarda mi sansizdi escort'un en sorunsuzu karburatorlusudur.Aractan anlamayan ustaya kurcalattigimi nereden biliyorsunuz izmir ustaeller ford diye aratin bakalim ne cikacak karsiniza bu araclarin uretiminde calismis olan ustalardan biri olan ajlan usta escortlarin mudavimiydi kendisi bir sure sonra bu araclarla artik ugrasmak istemedigini belirterek servisten içeri sokmadı.Europanın sadece karbüratörlü modellerinin oldugunu sanarak asıl siz yaniliyorsunuz döneminin escort ayarında ki araclarindandir 1.6 8v 90 beygir megane 1'lerin ilk versiyonunda da kullanılan motora sahiptir enjeksiyonludur ve çeşitli sensörleri ve ecusu vardır yine hava yastigi elektrikli ayna abs gibi donanimlarida mevcuttur demek ki neymiş düz mekanik olmayanları da varmış bu araç benim tecrübesizliğimse birşey demiyorum birşey bilmiyorum özellikle temizini bulmak icin bekledim.

    Sorarım size marea gibi,mondeo 1 gibi,vectra,escort gibi araclar neden tutmaz piyasa da teknolojikmis kendi uretiminde calisan teknisyen soyluyor kronik sorunlu bir arac diye.


    Escorttan anlayanlar bakabilirmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 30 Ağustos 2018; 16:29:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Parası konsolun üstünde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kaçıncı 195 bin onu da bir sor.
  • Hepsini okudum onun için yazıyorum. Bugün 0 araçların gruplarında bile hemen her marka için bir sürü arıza ile karşılaşırsınız. Arıza yapmayan marka yoktur az arıza yapan marka yada sorunlu kullanıcı vardır. Ustaeller servisiyle hiç iyi anılarım yok. Kendisi forumlarda dolaşarak müşteri çeken eski araçlarla uğraşmak istemeyen bir servistir. İzmirde daha iyi ford ustaları tavsiye edebilirim. Enjeksiypn vs. olması teknolojik olması için yeterli değilidir motor sistemleri belkide bir araçta en az arıza çıkartan aksamdır. Ecu ile yönetilen devir sistemleri elektronik elektrik sistemleri vardır escortlarda. Vectra mondeo laguna vs gibi araçlarda o tarihler için ustaların anlamadığı parçası nispeten pahalı araçlardı. Bu yüzdende eskimeye başlayınca oldukça değer kaybetti. Escortta bu seriden nasibini fazlasıyla almış bir araçtır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 30 Ağustos 2018; 23:26:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acr kullanıcısına yanıt
    Sıfır araclar da sorun yasadiginizda bir sekilde paranizi alabiliyor ya da degisim yapabiliyorsunuz maalesef 20 yasinda ki bir escortta bu mumkun degil zetec'in yazilim kontrolu donemine gore iyi eyvallah ancak ford modelin devamini da getirmedi motorunu da fiesta ve focuslarla birlikte zetec s versiyonunu çıkardı izmirde ustaeller dahil anlayan diye yonlendirilen bir cok yere gittim aralarinda en iyisi ustaeller cikti yasadiginiz sorun belkide sizin sansizliginizdir o donemde gidenlerin cogu memnun kalmisti usta degisikligi olmus olabilir ben fordun cogu aracini sevmem escort'u satip 2008 model focus alan bir arkadasim vardi temiz olmasina ragmen viteslerle ilgili bir problem yasadi kimse cozemedi satip c ellyse almak zorunda kaldi suanki aracim escorttan bin kat daha sorunsuz enjeksiyonlu olmasi birseyi ifade etmez demissiniz ayni kontrol mekanizmalari europa da da var daha gelismis 1.8 motorlu olanlari var ülkemize gelmemis olan bir suru motor secenegi var escort ne sıkıştırmaya gelir ne de kullanmaya ben 6000 lira harcayarak neredeyse tum elektronik ve mekanik aksamini yenilememe ragmen duzen tutturamadim cogu parcasini da bizzat kendim degistim escort gibi bir araca yazik etmis ford ayni donemin araci ka modelide sorun yumagi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 31 Ağustos 2018; 7:23:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ben anlattıklarınız doğru değil, haksızsınız demiyorum. nerdeyse tamamına az farklı bakış açılarıyla katılıyorum. eskiye göre escort ile ilgili bakış açımda değişiklik var. bunun da 2 sebebi var:

    1) aşırı artan döviz kurları ile birlikta sıfır ve yeni 2. el piyasasının fahiş fiyatlara çıkması ile birlikte ekonomik olarak kendimi daha fakir hissetmem. sıradan bir c sınıfı golf 1,6 tdi 215.000-TL olmuş, 2. elini sen hesapla. mecburuz bu arabaları ya adam edecez ya hadım. yoksa paramız olsa ne europa ile uğraşırım ne escortla. benim gibi dar bütçeli olanlara bir alternatif üretiyorum. parası olan kimseye önermiyorum.

    2) escorttan çok çile çektim. inanın kimse benim kadar sabretmemiştir. Eyyüp sabrı derler ya öyle bişey. ama son 2 yıldır çok memnunum. bir çok sorunun üstesinden geldim. çok tecrübe sahibi oldum. arabanın ilk yıllarında sorsan soğutma suyu nerden katılır onu bilmezdim. şimdi ustalara o öyle değil böyle diyebiliyorum. merak ve hırsla kendimi geliştirdim. bunda internet ve video kanallarının da çok faydası var. örneğin geçenlerde ön emniyet kemerleri toplanmıyordu. yazdım youtuba a , sıktım silikon spreyi işi 4-TL ye çözdüm. 15 yıldır çalışmayan plaka aydınlatmasını kendim tamir ettim.

    europa'nın parçaları escorttan baya ucuzmuş. ama ön fara ha 100 lira vermişsin ha 150 ne fark eder ki? bir birine yakın fiyatta parçalar. 20 yaşından fazla bir araç için bence önemli olan parçanın kaç lira olmasından ziyade bulunabilmesidir. varsa biraz daha fazla veririm, ama yoksa hapı yuttun demektir.




  • manisa_tr kullanıcısına yanıt
    İşte benimde anlatmak istediğim ona o kadar masraf yapacağınıza internetten daha fazla araştırma yapıp daha sorunsuz bir modele geçiş yapabilirsiniz escort devamlı saatli bombadır ne zaman yolda kalacağı belli olmaz inanın bu korkudan dolayı aracı sorunsuz olup satan bir çok insan gördüm üye olduğum grubunda.

    Şu ekonomik şartlarda 50 lira fark bile değerli benim için 50 lira ile gaz alıp hatırı sayılır bir şekilde yol yapabilirsiniz.Renault grubunun parça bulunabilirliği fazla malum europa,broadway,megane gibi araçlar piyasa araçları ancak escort için bu durum söz konusu değil benim orta konsol çatlaktı el frenin olduğu bölüm kaç tane yer dolaştım en son hurdacının birinde buldum 300 lira fiyat biçti almadım konsolu söküp tamir etmek zorunda kaldım yine termostat kütüğü kaçırmaya başladığı zaman yandınız parçacıların çoğunda yok çok gezmeniz lazım bulmak için ya 200-250 liraya çıkma alacaksınız ya da netten ortalama 350 lira verip sıfırını alacaksınız.Hele ki sigorta kutusu yolda bozulup elektriği keserse rezillik diz boyu tamiride pahalı kıl tüy arızası hiç bir zaman bitmez bir gün bakmışsınız sıcakken çalışmaz bir gün rolanti sapıtır bir gün otobanda giderken 4-5. viteste stop etmiş ruhunuz duymaz bir gün bakmışsınız aracın yarısında elektrik var yarısında yok.Hararet konusu da sıkıntılı bu araçlarda orjinal müşürü L harfinde açıyor biraz sıkıştırsanız yandınız sarı müşür var yan sanayi çok erken fan açıyor ve fan hiç susmuyor.




  • 20 yaşındaki escortta yada başka herhangi bir araçta bir zahmet değişim olmasın zaten. Aynı kontrol mekanizmalarının bir kısımı bugünkü fluancelerda bile yok. Kaldıki europa gibi 80lerin teknolojisi üzerine kurulmuş bir araçtan bahsediyoruz. Yazınızın genel havası ve ford araçları sevmem ben cümlesi ile zaten herşeyi özetlemişsiniz. Size iyi forumlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 31 Ağustos 2018; 13:6:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • acr kullanıcısına yanıt
    Bakın hala 80'li yıllar diyorsunuz illa zorla bir yere çekmeye çalışıyorsunuz europanın faz 1 ve faz 2 olmak üzere iki farklı kasası var hala karbüratörden olduğunu sanıyorsunuz alın bu da size örnek bilgilenirsiniz belki.

    Benzin


    1.2 "C2G" (1239 cc) 8-valve carburettor, 55 PS; top speed: 156 kilometre per hour
    1.2e "Energy" "E7F" (1171 cc) 8-valve single point injection, 60 PS; top speed: 158 kilometre per hour
    1.4 "C3J"(1397 cc) 8-valve carburettor, 65 PS; top speed: 159 kilometre per hour
    1.4e "Energy" "E6J" (1390 cc) 8-valve carburettor 80 PS; top speed: 173 kilometre per hour
    1.6 "C2L" (1565 cc) 8-valve carburettor, 78 PS; top speed: 166.6 kilometre per hour
    1.6i "C3L" (1565 cc) 8-valve single point injection, 74 PS; top speed: 165 kilometre per hour
    1.6e "K7M" (1565 cc) 8-valve multi-point injection 90 PS ;top spedd : null.
    1.7 "F2N"(1721 cc) 8-valve carburettor, 92 PS; top speed: 178 kilometre per hour
    1.7 "F3N"(1721 cc) 8-valve single point injection, 73 PS; top speed: 172 kilometre per hour
    1.7ie "F3N" (1721 cc) 8-valve multi-point injection, 107 PS; top speed: 190 kilometre per hour
    1.8i "F2P" (1794 cc) 8-valve single point injection, 95 PS; top speed: 185 kilometre per hour
    1.8ie "F3P" (1794 cc) 8-valve multi-point injection, 107 PS; top speed: 194 kilometre per hour
    1.8ie "F3P"(1794 cc) 8-valve multi-point injection, 113 PS; top speed: 197 kilometre per hour
    1.8 16S "F7P"(1764 cc) 16-valve multipoint injection, 137 PS; top speed: 212 kilometre per hour
    1.8 16S "F7P" (1764 cc) 16-valve multipoint injection, 140 PS; top speed: 215 kilometre per hour
    Diesel

    1.9 d "F8Q" (1870 cc) 8-valve injection pump, 65 PS; 162 kilometre per hour
    1.9 d "F8Q" (1870 cc) 8-valve injection pump, 70 PS; 166 kilometre per hour
    1.9 dT "F8Q"(1870 cc) 8-valve injection pump + turbo, 92 PS; top speed: 183 kilometre per hour
    1.9 dTi "F8Q" (1870 cc) 8-valve direct injection + turbo, 98 PS; top speed: 187 kilometre per hour

    O kadar sorun yaşadıktan sonra ford markasına nasıl sempati duymamı bekliyorsunuz mantıklı açıklamasını yaparsanız sevinirim.Fluence'lar da olmayan teknoloji nedir çok merak ettim doğrusu f1'de motor konusunda kendini kanıtlamış bir firmadan bahsediyoruz oldu olmadı mercedes,bmw vs. de yok diyeceksiniz.

    Renaultta olmayan teknolojiye bakın hele.

    Renault geliştirdiği yeni 1.3 litrelik benzinli motorun duyurusunu yaptı.Farklı versiyon olarak karşımıza çıkan motorun baz modeli Energy TCe 115 olarak adlandırılıyor, 4.500 d/d'da 115 beygir üreten bu versiyon, 1.500 d/d'dan itibaren de 220 Nm maksimum tork değerini veriyor. Bu versiyonda yalnızca manuel şanzımanın sunulacağı bildirilirken, 7-ileri çift kavramalı EDC şanzıman daha güçlü diğer versiyonlarda sunulacak.

    Orta seviye olan Energy TCe 140, 5.000 d/d'da 140 beygir üretirken, 1.600 d/d'dan itibaren ise 240 Nm tork üretiyor. Motorun en güçlü versiyonu olan Energy TCe 160, tahmin edileceği üzere 5.500 d/d'da 160 beygir üretirken, manuel şanzıman seçeneğinde 1.750 d/dan itibaren 260 Nm tork üretiyor ancak EDC şanzıman ile satın alınırsa 1.800 d/dan itibaren 270 Nm tork değeri sunuyor.

    Firmadan yapılan ilginç bir açıklamaya göre silindir kaplama teknolojisine sahip olan motor bu teknolojiyi Nissan GTR modelinden almış. Renault'a göre sürtünmeyi azaltarak verimliliği üst düzeye çıkaran bu özellik sayesinde ısı transferi de optimize edilmiş. Bunun yanı sıra Dual Variable Timing Camshaft (Çift Değişken Zamanlamalı Eksantrik Mili) teknolojisine de sahip olan motor düşük devirde yüksek tork değerine ve üst devirlerde de lineer bir tork çizgisine sahip.

    Ford'un yazılımını bu kadar abartmanızdan sonra size de iyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Razor Crest -- 31 Ağustos 2018; 14:27:48 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.