Şimdi Ara

ESKİMODEL FİYATINA YENİMODEL!SAMSUNG LE-40C650 LCDTV 1689 TL 100 HZ APARAT+HDMI KABLO HEDİYE (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
18.073
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • geçmiş olsun sayın aemfiel,

    aynı zamanda teşekkür etmek de istiyorum, sayenizde bilgilendik,

    çünkü bende lcd tv almayı düşünüyordum bu firmadan,

    herhalde yine de alacağım,

    ancak süreyi ya da zamanı söylemeyi unutmuşum bende ib gibi,

    yaklaşık 50 yıl kadar sonra...


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: hasanmerto


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisindeki kampanyamız sona erdi. Fakat bunu 2 ölü pixel olarak devam ettirmekteyiz.


    bu dediginizi aciklar misiniz, dogrusunu soylemek gerekirse hicbir sey anlamadim. benim tv'imde 2 adet olu ve canli pikselin olmasi durumunda degisim yapilacak mi yapilmayacak mi bence esas net olunmasi gereken konu bu. ben kesinlikle bir suclama getirmek icin bunlari yazmiyorum sadece burada yazilan seyle telefonda soylediginiz seyi karsilastiriyorum. devam ediyorsa neden degisim yapmiyorsunuz, eger bittiyse neden burada devam ettirmekteyiz diyorsunuz? oncelikle bu sorunu cozerseniz hem bize yardimci olursunuz hem de yeni alacaklar icin bir fikir vermis olursunuz.

    Ölü pixel kampanyası devam etmekte. Bu ifadem net oldu sanırım.
    Fakat 0 ölü pixel degil en az 2 tane olması gerekiyor. Sizin tv nizde 2 tane cıktı ise mutlaka 0212 444 09 12 numaralı telefondan teknik servisi isteyiniz.



    12.04.2010 tarihinde firmanizdan teknis servis bunyesinde savas beyle konustum televizyon alis tarihim 13.03.2010 tv'yi aldigim 29 gun oldu ve 2 adet olu piksel oldugunu belirttim. ve sizin dediginiz olayi soyledim. bana verdigi cevap ise aynen su sekildeydi ilk bir haftada 2 adet olu piksel cikarsa degisim yapiyoruz diger sekilde degisim yapmiyoruz. ben sizin yazdiginiz seyi soyledim ve sizin adinizi bilmek istedigini soyledi boyle bir durum varsa isminizi vererek gorusmemi istedi soyle soyleyim madem boyle bir kampanya durumu yok neden insanlari yanlis yonlendiriyorsunuz yada madem var bu savas bey denen arkadas neden boyle birsey olmadigini soyluyor siz isminizi vererek bu konuya aciklik getirirseniz sevinirim. ve tekrar aradigimda firmanizi sizinle gorusmek istedigimi belirtmek istiyorum madem bunun degisim garantisini bana veriyorsunuz. burada buyuk bir duzenbazlik oldugu kesin.


    Savaş bey size yanlis bir şey soylememiş. ilk haftada gecerli oldugu dogru. Bunu Türkiye de yapan baska kimse yok. Ölü pixellerin büyük cogunlugu ilk hafta yani cihaz ısındıktan sonra ortaya cıkar. bu nedenle ilk hafta icin gecerlidir.



    az önce 2 ölü piksel kampanyamız devam ediyor diyordunuz, teknik servis isteyin diyordunuz;

    şimdi ise, "Savaş bey doğru demiş, ölü pikseller genelde ilk hafta çıkar, o yüzden ilk hafta geçerli" diyorsunuz...





    Güven sarsıcı...

    daha diyecek birsey kalmadi herhalde yorumu okuyanlar versin ben sussam daha iyi..




  • @ ogh tesekkurler dostum,
    ben sadece firma yetkililerinin insanlari ne kadar amator bir sekilde bilgilendirdigini belirtmeye calistim, bu resmen insanlari kandirmaya yonelik bir davranisti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aemfiel -- 14 Nisan 2010; 11:55:23 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ZeD02

    Sn İstanbul bilişim bu ürünün(diğer lcdlerde olabilir) kutu içerikleri resmi ithalatçıların sattıkları lcdlerin kutu içerikleri ile aynı mı?

    Resmi ithalatcı olarak üretici firmalardan aldıgımız cihazların kutu iceriklerine dokunmamaktayız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The-Journal

    İstanbul Bilişim Yetkilisi

    Ben bu televizyonu alsam ve bozulsa , bana kaç gün içinde halledip verebilirsiniz? Ben bunu bilmek istiyorum

    Arızasına göre değişir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: albati


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim

    Ölü pixel garantisi ilk 1 hafta için geçerlidir. Eksik yada hata var mı?


    Evet var.
    "Ölü piksel garantisi" olmaz, o zaman "Ölü piksel" çıkacağını garanti etmiş olursunuz, o da saçma olur.
    Garanti "sıfır ölü piksel" şeklinde olabilir ya da "şu adet ve üzeri" şeklinde olabilir, tüm firmalar zaten 5 piksele kadar garanti veriyor, sizin verdiğiniz 1 haftalık 2 piksel garantisinin esprisi nedir anlayamadım!!
    Bir de yanlış bilgi vermişsiniz, ölü ya da stuck (yapışık) piksel ilk bir hafta değil genelde ilk bir ayda çıkar.
    Benim başıma bi kaç kez gelmiştir.

    Hiçbir firma tv lerde 5 ölü pixele kadar garanti vermiyor. 5 adetin üstüne garanti veriyorlar ki VERMEK ZORUNDALAR. Ölü Pixel Garantisi ile ilgili anlam kayması yada baska bir durum mevcut degildir. gerekli aciklama web sitemizde mevcuttur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel

    @ ogh tesekkurler dostum,
    ben sadece firma yetkililerinin insanlari ne kadar amatorce bir sekilde bilgilendirdigini belirtmeye calistim, bu resmen insanlari kandirmaya yonelik bir davranisti.

    Biz kimseyi kandırmıyoruz. baska firmalar 5 adetin üstündeki ölü pixellere garanti veriyor. Biz 2 adetin üstünden baslatıyoruz. Boyle bir hizmeti veren baska bir firma yok. Keşke olsa da tüketiciye dogru duzgun hizmet verseler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: aemfiel

    @ ogh tesekkurler dostum,
    ben sadece firma yetkililerinin insanlari ne kadar amatorce bir sekilde bilgilendirdigini belirtmeye calistim, bu resmen insanlari kandirmaya yonelik bir davranisti.

    Biz kimseyi kandırmıyoruz. baska firmalar 5 adetin üstündeki ölü pixellere garanti veriyor. Biz 2 adetin üstünden baslatıyoruz. Boyle bir hizmeti veren baska bir firma yok. Keşke olsa da tüketiciye dogru duzgun hizmet verseler.



    bakin beyefendi yada hanimefendi sunu soyleyim size, bu tv'de 1 haftadan sonra olu piksel cikmasi durumunda bana bir degisim garantisi veriyor musunuz vermiyor musunuz? tv'im daha 9 gunlukken 2 tane olu pikselim cikmisti ve 2 gun once ciksa degistirecegini soylediniz. boyle bir garanti kapsamini ben anlamam anlamakta istemem. ya bu tv 1 yillik 2 yillik olsa hicbir sey demem. ama bahsettigimiz seyi tekrar soyleyeyim 9 gun sonunda 2 olu piksel. yani 1 hafta sonunda istedigi kadar olu piksel ciksin degisim yapmiyorsunuz bu dediklerinizden bunu anliyorum yanlis mi dusunuyorum. o zaman burada yok olu piksel kampanyamiz devam ediyor yok soyle yapiyoruz kosulsuz degistiriyoruz yok boyle servisimiz var diye insanlara yanlis bilgiler vermeyin. su anda diger firmalarin durumlarindan bahsetmiyorum kendinizi bir karsilastirma icine neden sokuyorsunuz ki? ha sunu da soyleyim acikca soylemek gerekirse keske 200 tl fazla verip gidip samsung bayinden alsaydim diyorum bazen. en azindan teknik servisteki elemanlar telefonda suratima bagirip cagirmazdi, sanirim pazarlama stratejisindeki "musteri her zaman haklidir" dusuncesi mali sattiktan sonra ib icin tamamen degisiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aemfiel -- 14 Nisan 2010; 12:14:08 >




  • Sn istanbul bilişim

    Sizden bu ürünü almayı düşünüyorum.İstanbul'da ikamet etmediğim için mağazaya gelip alma gibi bir imkanım yok.Bana göndereceğiniz ürünün 0 kutusunda olacağına(hiç açılmamış,teşhir olmayan) ve refhuised olmayacağına güvenebilir miyim?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Sn istanbul bilişim

    Sizden bu ürünü almayı düşünüyorum.İstanbul'da ikamet etmediğim için mağazaya gelip alma gibi bir imkanım yok.Bana göndereceğiniz ürünün 0 kutusunda olacağına(hiç açılmamış,teşhir olmayan) ve refhuised olmayacağına güvenebilir miyim?

    TV lerde ref. satisimiz mevcut degildir. Sadece notebooklarda var. onlarda web sitemizde belirtilmiş outlet urunler olarak satılmaktadır.
    TV ler yurtdışından geldigi için sevkiyat aşamasında hasar görebiliyor. Ayrıca ölü pixel garantisi verdigimiz için cihazların kutuları acılıp kontrol edilip test edildikten sonra müşterilerimize sevkedilir. Bu kontrolü Türkiye de tüm firmalar yapar. Fakat "açılmamış 0 kutuda" diye pazarlanır!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Sn istanbul bilişim

    Sizden bu ürünü almayı düşünüyorum.İstanbul'da ikamet etmediğim için mağazaya gelip alma gibi bir imkanım yok.Bana göndereceğiniz ürünün 0 kutusunda olacağına(hiç açılmamış,teşhir olmayan) ve refhuised olmayacağına güvenebilir miyim?

    TV lerde ref. satisimiz mevcut degildir. Sadece notebooklarda var. onlarda web sitemizde belirtilmiş outlet urunler olarak satılmaktadır.
    TV ler yurtdışından geldigi için sevkiyat aşamasında hasar görebiliyor. Ayrıca ölü pixel garantisi verdigimiz için cihazların kutuları acılıp kontrol edilip test edildikten sonra müşterilerimize sevkedilir. Bu kontrolü Türkiye de tüm firmalar yapar. Fakat "açılmamış 0 kutuda" diye pazarlanır!


    Cevabınız için teşekkürler.Test edilmek için açılmasına kimse itiraz edemez sanırım.Fakat teşhir olup olmayacağını belirtmemişsiniz.Test edilmiş diye teşhirdeki ürünü göndermekhoş olmaz.




  • Doğrusu ben test için bile açılmış olan bir ürünü almak istemem,huylanırım.Bir ürün alırken de özellikle kutusunun açılmış,hasar görmüş olmamasına dikkat ederim.Nihayetinde sıfır ürün alıyorum,kutusunu ilk ben açmalıyım.Tabii bu benim prensibim kimseyi bağlamaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ermanka26

    Cevabınız için teşekkürler.Test edilmek için açılmasına kimse itiraz edemez sanırım.Fakat teşhir olup olmayacağını belirtmemişsiniz.Test edilmiş diye teşhirdeki ürünü göndermekhoş olmaz.


    Teşhirdeki ürünleri o modelin yada serinin üretimden kalkmasına yakın satıyoruz. web sitemizde ve magazalarımızda o tip cihazlar için bölümler olusturduk. Fakat bu cihazlar yeni modellerin cikmasına yakın satilir
  • sayın yetkili, LG 42SL8500 ve Samsung LE-40C650 modelleri arasında seçim yapmakta zorlanıyorum. ankarada ikamet ettiğim için mağazalarınıza gelme şansım yok. bana seçim konusunda yardımcı olabilirmisiniz. hangi ürünü tavsiye edersiniz?
    teşekkürler
  • Saat şu an 23:30 ama ben fiyatı 1999 tl görüyorum. 1839 tl çok iyi fiyatmış. 1 hafta süre ile olsaymış düşenebilirdim..
  • ürün alacak arkadaşlar forumda neler yazıldığını okumuyormusunuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ha sunu da soyleyim acikca soylemek gerekirse keske 200 tl fazla verip gidip samsung bayinden alsaydim diyorum bazen. en azindan teknik servisteki elemanlar telefonda suratima bagirip cagirmazdi,



    paranıza yazık bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    ürün alacak arkadaşlar forumda neler yazıldığını okumuyormusunuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ha sunu da soyleyim acikca soylemek gerekirse keske 200 tl fazla verip gidip samsung bayinden alsaydim diyorum bazen. en azindan teknik servisteki elemanlar telefonda suratima bagirip cagirmazdi,



    paranıza yazık bence


    IB ilk aldıgım laptop 2001 yılındaydı ve hala aynı laptop'tan bu yazıyı yazıyorum. Sorun namına bırşey yasamadım, hatta bır arkadasım led tv'lerıne bakıyor ancak siz samsung ya da sony yetkili servisleri ile hiç muhattap olmamıssınız gibime geliyor. Sony (piyasadan kalkmadan önce) lcd monitörlerinde ilgisiz, samsung ise rezalet ötesi sorun yaşatıyordu ve bizzat bunları da yaşadım.
    Sorunun çözümü basit; yerinde test ederek almak ancak sonradan çıkan ölü piksellerde birebir diyalog yerine sözleşme şartlarını ve kampanyayı önceden dikkatli okumak. Buna rağmen hakkınızın yenileceğini kim iddia edebilir?




  • Ya arkadaşlar... ben sizi gerçekten anlamıyorum....

    Hani karşındaki adamı mat etmek için 100 cümlesinden bir cümlesinin açığını bulup mat etmeye çalışırsınız ya... aynı bu şekilde bu yetkili beyfendiye verip veriştiriyorsunuz... Mesela şu ölü pixel olayı... ölü pixel garantisi ilk hafta içinde olabilir... bunu belirtmemiş olması hemen yetkiliyi yalancı veya güvenilir olmayan mı cıkartır veya sitedeki stok sorunuz denilen çoğu şeyin stokta olmaması güvenilir olmayan mı yapıyor adamları.... Onlar tüm dünyadaki ürünleri sitelerine ekleyerek, stokta olsun olması koyarak, google'dan vs organig search ile kendi sitelerine ulaşılmasını sağlıyorlar ve " o stokta yok ama bu var" diyerek dogal bir şekile binlerce çeşit ürün stoklarında olmayacağı için diğerine yönlendiriyorlar...Cebit'te konuşmuştum bir sorumlusuyla, google'a 3000 bin dolar veriyorlarmış her gün... reklamlar için... İnterneti bu kadar başarılı bir şekilde kullanıerken aynı zamanda servisi garantisiyle alnının akıyla çıkmasını bilen bir şirketi tebrik etmek gerekir. Hataları olabilir ama her şirketi hatası olur tabii ki her zaman...


    yani demem o ki,,,, adamlar ne yapsa size yaranamıyorlar, her bir cümlelerinde bir açıklarını yakalamaya çalışıyorsunuz,..... soruyorum hangi firma adam gibi sorumlusuyla burada bizi muhatap alıyor hangi firma ugraşıp da paralel ithalata ek olarak bir sürü servis ağıyla aynı kalitede garantiyi veriyor ve yüzde 20-30 indirimli fiyatlara satıyor... yazık yani... biraz empati kuralım arkadaşlar, yarın siz de oranın bir çalışanı olabilirsiniz... Tamam müşteri her zaman haklıdır ama bu biraz zalimliğe giriyor, ezdikçe ezmeye çalışıyorsunuz...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 19 Nisan 2010; 3:13:16 >




  • İçkiliyken namaz kılma! Diyor.. Bazı arkadaşlar sadece namaz kılma! ibaresini alıyor, tabi bu yanlış birşey.. neyse gelelim konuya! İB'nin fiyatları gerçekten çok uygun dün teknosa'da baktım bir LCD modeline 2bin lira fiyat çekiyorlar! İB'de bakıyorum 1500 lira.. aradaki fark gerçekten az değil, açıkçası ben birkaç ay içinde İB'den bir LCD almayı düşünüyorum! 2 ay içinde fiyatların dahada düşeceğini tahmin ediyorum! LCD alacak olan arkadaşlara tavsiyem biraz daha beklesinler!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ST@B

    sayın yetkili, LG 42SL8500 ve Samsung LE-40C650 modelleri arasında seçim yapmakta zorlanıyorum. ankarada ikamet ettiğim için mağazalarınıza gelme şansım yok. bana seçim konusunda yardımcı olabilirmisiniz. hangi ürünü tavsiye edersiniz?
    teşekkürler

    Telefon numaranızı pm atarsanız size bu konuda yardımcı olacak call centerdaki arkadaslardan birini arattırabilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İstanbul Bilişim -- 6 Ağustos 2010; 18:17:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: ST@B

    sayın yetkili, LG 42SL8500 ve Samsung LE-40C650 modelleri arasında seçim yapmakta zorlanıyorum. ankarada ikamet ettiğim için mağazalarınıza gelme şansım yok. bana seçim konusunda yardımcı olabilirmisiniz. hangi ürünü tavsiye edersiniz?
    teşekkürler

    Telefon numaranızı pm atarsanız size bu konuda yardımcı olacak satıştaki arkadaslardan birini arattırabilirim.


    ilginizden dolayı teşekkür ederim
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.