Şimdi Ara

ESKİMODEL FİYATINA YENİMODEL!SAMSUNG LE-40C650 LCDTV 1689 TL 100 HZ APARAT+HDMI KABLO HEDİYE (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
112
Cevap
1
Favori
18.073
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metbey

    Ya arkadaşlar... ben sizi gerçekten anlamıyorum....

    Hani karşındaki adamı mat etmek için 100 cümlesinden bir cümlesinin açığını bulup mat etmeye çalışırsınız ya... aynı bu şekilde bu yetkili beyfendiye verip veriştiriyorsunuz... Mesela şu ölü pixel olayı... ölü pixel garantisi ilk hafta içinde olabilir... bunu belirtmemiş olması hemen yetkiliyi yalancı veya güvenilir olmayan mı cıkartır veya sitedeki stok sorunuz denilen çoğu şeyin stokta olmaması güvenilir olmayan mı yapıyor adamları.... Onlar tüm dünyadaki ürünleri sitelerine ekleyerek, stokta olsun olması koyarak, google'dan vs organig search ile kendi sitelerine ulaşılmasını sağlıyorlar ve " o stokta yok ama bu var" diyerek dogal bir şekile binlerce çeşit ürün stoklarında olmayacağı için diğerine yönlendiriyorlar...Cebit'te konuşmuştum bir sorumlusuyla, google'a 3000 bin dolar veriyorlarmış her gün... reklamlar için... İnterneti bu kadar başarılı bir şekilde kullanıerken aynı zamanda servisi garantisiyle alnının akıyla çıkmasını bilen bir şirketi tebrik etmek gerekir. Hataları olabilir ama her şirketi hatası olur tabii ki her zaman...


    yani demem o ki,,,, adamlar ne yapsa size yaranamıyorlar, her bir cümlelerinde bir açıklarını yakalamaya çalışıyorsunuz,..... soruyorum hangi firma adam gibi sorumlusuyla burada bizi muhatap alıyor hangi firma ugraşıp da paralel ithalata ek olarak bir sürü servis ağıyla aynı kalitede garantiyi veriyor ve yüzde 20-30 indirimli fiyatlara satıyor... yazık yani... biraz empati kuralım arkadaşlar, yarın siz de oranın bir çalışanı olabilirsiniz... Tamam müşteri her zaman haklıdır ama bu biraz zalimliğe giriyor, ezdikçe ezmeye çalışıyorsunuz...





    sayin metbey ben kimseyi mat etmeye yada kendi acimdan cikar saglamaya calismiyorum. ben zaten tv'yi almisim yani insanlarin almasi yada almamasi acikca soylemek gerekirse umrumda da degil benim ne ib'den bir alacagim var ne de onlara karsi bir kin gudme durumum yok ben sadece burada anlatilan seylerin telefonda soylenen seylerle farkli olmasindaki sorunu aciklamaya calisiyorum. google'e 3000 euro hergun reklam parasi vermesi de ilgilendirmiyor bu onlarin bunu yaptigi icin cok iyi bir firma oldugunu ortaya cikartmaz. benim yazdigim seyleri tekrar okursaniz sevinirim ben ib'nin olu piksel politikasindan bahsederken bir anda firma yetkilisinin gelip 2 olu piksel uzeri degistiriyoruz demesinden sonra dustugum durumdan muzdaribim kim olursa olursa olsun boyle bir durumda kendini kandirilmis hissetmesi de cok normal. ben de bunu acikladim firma yetkilisine ve bana gelip mutlaka gorusmem gerektigini belirtti daha sonra zaten hersey acikliga kavustu ve hatasini duzeltti. arkadas bir ozur dilemesini birakin ustune ustluk gelip biz kimseyi kandirmiyoruz yok soyleyiz yok boyleyiz demesi de bunun ustune tuz biber oldu. kendi sahsi fikrim bu insanlari kandirmaktir lakin sizin dusuncenize de saygi duyarim. tekrar soyluyorum ben kimseyi ezmeye calismiyorum ama bana burada denilen seyler telefonda farkli lanse ediliyorsa kusura bakmayin ben burada bir dur deme hakkina sahibim. umarim acikliga kavusturmusumdur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: someone74


    quote:

    Orijinalden alıntı: rbcntechnic

    ürün alacak arkadaşlar forumda neler yazıldığını okumuyormusunuz

    quote:

    Orijinalden alıntı: ha sunu da soyleyim acikca soylemek gerekirse keske 200 tl fazla verip gidip samsung bayinden alsaydim diyorum bazen. en azindan teknik servisteki elemanlar telefonda suratima bagirip cagirmazdi,



    paranıza yazık bence


    IB ilk aldıgım laptop 2001 yılındaydı ve hala aynı laptop'tan bu yazıyı yazıyorum. Sorun namına bırşey yasamadım, hatta bır arkadasım led tv'lerıne bakıyor ancak siz samsung ya da sony yetkili servisleri ile hiç muhattap olmamıssınız gibime geliyor. Sony (piyasadan kalkmadan önce) lcd monitörlerinde ilgisiz, samsung ise rezalet ötesi sorun yaşatıyordu ve bizzat bunları da yaşadım.
    Sorunun çözümü basit; yerinde test ederek almak ancak sonradan çıkan ölü piksellerde birebir diyalog yerine sözleşme şartlarını ve kampanyayı önceden dikkatli okumak. Buna rağmen hakkınızın yenileceğini kim iddia edebilir?


    sayin someone74

    az once arkadasima da ayni seyleri soyledim size de soyluyorum ben sozlesme sartlarini bilerek bu tv'yi aldim ama burada firma yetkilisi gelip daha sonra 2 olu piksel ve ustu tv'lerinizi degistiriyoruz demesinden sonra kendimi kandirilmis hissetmem cok normal. ben tekrar bunu acikliga kavusturmak icin yaziyorum aldigim tv'nin sozlesme sartlarini bilerek aldim. ha diger soylemek istedigim sey ise emin olun samsung'tan camasir makinesinden tutun fotograf makinesine kadar bircok sey aldim. bu onlarin da cok iyi oldugu anlamina tabiki gelmiyor ama gelip bunlar da boyle diyerek kotunun iyisini bana anlatmaniz gercekten uzucu. dusuncenize saygi duyuyorum. ama benim dusuncelerim bunlardan ibaret.




  • aemfiel hocam ben seni kasttmedim de, senin durumun üzerinden saldıranlar veya sürekli önyargıyla yaklaşanlar var, ben onlara söyledim... Bir yanlışlık varsa düzeltmek IB'nin sorumluluğunda... Senin durumunda bir yanlış yönlendirme yapmışlarsa, bunu düzeltmeleri gerekir... Ama genel yargıda bulunanlar yanlış yapmakta, o yüzden söyledim... Senin de durumun umarım tatlıya bağlanır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 19 Nisan 2010; 16:15:25 >
  • Değerli arkadaşlar, aldığınız ürün ile ilgili sözleşme metnini iyi okuyun, ne yaparsanız yapın sonuçta sözleşme metni karşınıza çıkacaktır. Afaki söylemler hikaye. İnternet üzerinden aldığınız bir ürünü şartsız olarak "ben bu ürünü beğenmedim" demeniz sonucunda 1 hafta içerisinde iade edebiliyorsunuz ki bu yasal hakkınız. bunu için bütün evraklarınızın tam olması gerekir. sözleşmenin dışında bir durum olurda firma çözmez ise evrakları alın tüketici mahkemesine başvurarak kısa sürede kesinlikle halledersiniz. bu konuda inanın tecrübeliyim. ancak dediğim gibi evrakların tam olması gerekir. Ben de almayı düşünüyorum, herhangi bir sorun olursa sonuna kadar hakkımı ararım.
  • Aradaşlar bir ürüne 600 daha fazla vermek akıl karı dğil adamlarında işleri fena değil. Bu kadar da kötülemek olmaz bence. Bende bir plazma aldım bu firmadan. çok şükür bir sıkıntım yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metbey

    aemfiel hocam ben seni kasttmedim de, senin durumun üzerinden saldıranlar veya sürekli önyargıyla yaklaşanlar var, ben onlara söyledim... Bir yanlışlık varsa düzeltmek IB'nin sorumluluğunda... Senin durumunda bir yanlış yönlendirme yapmışlarsa, bunu düzeltmeleri gerekir... Ama genel yargıda bulunanlar yanlış yapmakta, o yüzden söyledim... Senin de durumun umarım tatlıya bağlanır...



    ayni fikirde oldugumuz icin sevindim dusuncelerin icin cok tesekkurler dostum.
  • keşke Ankara'da da şubeleri olsaydı
  • almak istedigimzde odeme secenklerinde askı aparatına 65tl isteniyor nasıl oluyor bu is
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exerion

    almak istedigimzde odeme secenklerinde askı aparatına 65tl isteniyor nasıl oluyor bu is

    Aparat ve kablo ücretsizdir. Bir yanlis anlasılma vardır mutlaka. Siparislere otomatik olarak ekleniyor.
  • haftasonu özel fiyatına düşer mi acaba yine?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgonen

    haftasonu özel fiyatına düşer mi acaba yine?

  • selam arkadaşlar ben ilk başta şunu açılığa kavuşturayım size en ucuz fiyatı veriyorsa ondan ürün alın yok türkiye garantisi yok şöle yok böle yemeyin bunları ben samsung türkiye yani sizin tabirinizle ( ANADOLU GRUP ) garantisiiiiinde öle bişeyde yok servise samsung bakıyor satımını anadolu grup yapıyor o 2009 sonunda servis ağı anlaşmaları bitti ama heryerde anadolu grup diye daha hala öle yazıp insanları kandırıyorlar istanbul bilişime yalan söylüyorlar sizce hangi yalan daha büyük sorarım neyse ben 46b7000 led tv aldım aynı gün gelip servis kurdu gitti 10 dk sonra cihaza popcorn hour mkv player taktım tanımadı cihazı servisi aradım 2 gün sonra geldi salak salak teşhis koymaya çalıştılar servis demeyede bin şahit lazım benden billgisizler neyse uzun uğraşlar sonunda benim cihazımın çalıştığını ama bunu tv nin çalıştırmadığını anlayıp anakart arızası var dediler ya tamir yada değişim dediler bende değişim dedim tamir istemem dedim bu konuşmanın geçtiği gün akşamına tv nin led olmasına ve siyahın tam siyah olması gereken yerede her taraftan ışık sızdırdığını tespit ettim ( VE BU PROBLEM TÜM LEDLERİNDE VAR DİKKAT EDİN FABRİKASYON ARIZA BEN TEST ETTİM BAŞKA MAĞAZALARDA ) ertesi gün aradım değişim istemediğimi 2. bir arızası olduğunu ve bu yüzden tv den soğuduğumu ve vazgeçötiğimi söledim servis notunu öle tuttu satan firmadan paramı istedim bana aynen şu cevabı verdiler ürün 1 ay da değil aynı gün problem yani ilk günü problem çıkattı kanunnen %100 haklı olmama rağmen para iadesi yapmıyacaklarını istediğimi yapabileceğimi sölediler bende mahkemeye verdim mahkeme tarihi bildiren kağıdın geldiği gün gelin para iadesi yapalım dediler ee nerde kaldı pahalı fiyata ürün alıpta garantiye verdiğimiz fiyat farkı YANİ KISACASI NERDEN UCUZ ORDAN ALIN GERİSİ HİKAYE YETERKİ PROBLEM ÇIKMAYA GÖRSÜN




  • İstanbul bilişim yetkilisi,

    Ben bir kaç Tv arasında kararsız kaldım. 40C650, 42SL9500 arasında kararsız kaldım.

    Ayrıca 40C650 ve 40C653 arasındaki farkı öğrenebilir miyim?
  • Peki arkadaslar sıze bı kac soru daha ...

    1- Lg SL 8500
    2- PHILIPS 47 PFL 8404
    3- PHILIPS 47 PFL 9664
    4- SAMSUNG LE46B651

    Ürünler bunlar önemli olan bana gore usb mkv dıvx bunlar onemlı degıl bunları zaten dıger cıhazlarlada yapabılıyoruz.. o yuzden onemlı sd ve hd ve tabıy kı fılm ızlerken sorunsuz kalıtelı net bır goruntu almak ... bende bayadır arastırma ıcerısındeyım, lg sl8500 ıcın sureklı yansıma sorunu var dıyorlar , samsung un panellerını begenmemısler , phılıps ıcınse pahalı dıyorlar , sımdı ben 9664 almaya gerek var mı yoksa 8404 zaten cok rahat ısımı gorur mu onun kararını vermeye calısıyorum , arkadas cok guzel konuya degınmıs 200 hz ve perfect hd natural motion zaten bu tv yı bu ozellıklerınden dolayı alıyoruz , bu ozellıklerı kapatıp ızlersek ne anlamı kalır , bundan dolayı 8404 modelı alıp 100 hz pıxel hd teknolojısı var, bu tv lerı denemıs ıncelemıs arkadasların yorumlarını tavsıyelerı beklıyorum ...
    Ayrıca uydu alıcısı olarak
    HIREMCO SEOUL X3 HD TURBO almayı dusunuyorum
    merkezı uydu sıstemı var
    dıgıturk
    d smart
    turksat
    thor
    bu uydular mevcut ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: The-Journal

    İstanbul Bilişim Yetkilisi

    Ben bu televizyonu alsam ve bozulsa , bana kaç gün içinde halledip verebilirsiniz? Ben bunu bilmek istiyorum

    Arızasına göre değişir


    Alıcı değilim, sadece meraktan soruyorum. Yuvarlak cevapları hiç sevmem. Mesela sizin mesajınızdan bazı arızaların 1 saat içinde, bazılarının ise 10 yıl içinde giderilebileceği fikrini çürüten bir anlam çıkartamıyorum. Bu sürenin maksimum bir limiti olmalı. Arkadaş da bunu sormuş. Verdiğiniz cevap sadece ve sadece cevap yazmak için yazılmış, içinde bilgi olmayan, hiç bir amaca hizmet etmeyen boş bir yazı. Bana böyle bir cevap verilmiş olsaydı saf yerine konduğumu hissedip gerçekten alınırdım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakanbehcan


    quote:

    Orijinalden alıntı: İstanbul Bilişim


    quote:

    Orijinalden alıntı: The-Journal

    İstanbul Bilişim Yetkilisi

    Ben bu televizyonu alsam ve bozulsa , bana kaç gün içinde halledip verebilirsiniz? Ben bunu bilmek istiyorum

    Arızasına göre değişir


    Alıcı değilim, sadece meraktan soruyorum. Yuvarlak cevapları hiç sevmem. Mesela sizin mesajınızdan bazı arızaların 1 saat içinde, bazılarının ise 10 yıl içinde giderilebileceği fikrini çürüten bir anlam çıkartamıyorum. Bu sürenin maksimum bir limiti olmalı. Arkadaş da bunu sormuş. Verdiğiniz cevap sadece ve sadece cevap yazmak için yazılmış, içinde bilgi olmayan, hiç bir amaca hizmet etmeyen boş bir yazı. Bana böyle bir cevap verilmiş olsaydı saf yerine konduğumu hissedip gerçekten alınırdım.

    Yasalar firmalara 30 iş günü süre tanımıştır. Bununla ilgili bir takım müeyyideler vardır. Firmalar bunlara uymak zorundadır. Bu sernin aşılması durumunda cihazın değişimi öngörülmektedir. Gerekirse para iadesi yapılmaktadır.
    Arızaya örnek verirseniz merkezdeki teknik servis ile görüşüp kaç günde halledildiği konusunda cevap verebiliriz. Sorunuz daha acık olursa acık cevap verebiliriz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrahhh01

    İstanbul bilişim yetkilisi,


    Ayrıca 40C650 ve 40C653 arasındaki farkı öğrenebilir miyim?




    neden bi soru cevaplamakla kalınıyo öbür sorular için 30 defa göze sokmakmı lazım ?
  • garanti ile ilgili bir yapılamama durumu yaşamıştı arkadaşım ve 1 hafta içinde para iadesini almıştı İB'den benimde evimde 40b750 modeli var 4 aydır kullanıyorum İB'den herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Nezaman Mağazalarına gitsem tıklım tıklım bir görevliyi yakalayıpta birşey soramıyorsun yoğunluktan. Hemen yanındaki koca teknosa'dan bile daha çok ilgi görüyor :) Bence bu adamlar bu işi hakikaten yapıyor. Durumun böyle olması tüketici adına bir avantaj neden aynı ürüne 1000 tl daha fazla verelim ki 2 yıl adam gibi garantilerinin olduğunu düşünüyorum.
  • Valla bu ülke paralel ithalatta mavibilgisay.r vakasını yaşadı, çok iyi ölçüp biçmek lazım; borsa da alım satım yapmak gibi o iş için ayırdığınız para heba olursa bu sizi maddi ve manevi ne kadar sarsar; mesele bu....
  • Sayın İstanbul Bilişim yetkilisi 40c65* serisi şuan stoklarınızda yok.Ne zaman olacağı konusunda bilgi verebilir misiniz?Telefonla aradım ama net bir cevap alamadım.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.