Şimdi Ara

Eskitme Taşa Fotoğraf - Eski Mısır Tabletleri & Fresk Çalışması - El Çizimi Portreler (31. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
872
Cevap
65
Favori
51.008
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncaybe

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncaybe

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncaybe

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: tuncaybe


    Bana da dün ulaştı ve 14 Şubat'ı bekleyemeden eşime verdim, uygulama hoşumuza gitse de taşın şekli hiç hoşumuza gitmedi, taşın orjinalliği ve eski görünüşlü olması vs tamam ama bize gönderilen taşın kenarı bildiğiniz kırık, 10x15 cm şeklinde diktörgen bir forma sahip değil, yere düşmüş de kenarı boydan boya kırılmış gibi duruyor, sonuç olarak gelen ürünü beğenmemiş olduk ne yazık ki.



    Bunu yazmadan önce çalışmayı burda paylaşır ,daha sonra altına düşüncemi yazardım ...bence sizin çalışma farklı oldu


    Ne demek istediğinizi anlamadım.



    O taşın değeri şimdi bakıldığında değil , 15 sene sonra bakıldığında daha farklı olur ..
    Gelin damat çalışmalarında daha çok geometrik olmayan taşlardan yapıyorum ki ,eskitmesi daha orj olsun diye ...tabi taktir yine sizin o ayrı


    Hediyeyi alanın bile beğenmediği bir hediyeden bahsediyoruz, ayrıca 15 sene sonra da o taş yine yere düşmüş ve kenarı boydan boya kırılmış gibi duracak yani taşın çirkin olan şekli değişmeyecek, bu şekilde bir taş geleceğini bilseydim zaten sipariş vermezdim, neyse.




    Çeşke aşağıdaki mesajı gönderirken belirtseydiniz zaman varken tekrar çalışırdım ,

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



    ^^Taşın kenarı kırık olmasa daha iyi olurmuş ama güzel gözüküyor elinize sağlık.^^



    --- On Thu, 1/31/13, OZAN <toprakzet@hotmail.com> wrote:

    From: OZAN <toprakzet@hotmail.com>
    Subject: RE: 10*15 İçin Fotoğraf
    To:
    Date: Thursday, January 31, 2013, 1:46 AM



    Konu gereksiz uzadı ama yazmadan edemeyeceğim, birinicisi e-mail adresimin gözüktüğü mailimi bana sormadan burada yayınlamaya hakkınız yok. İkincisi gönderdiğim mailde çektiğiniz fotoğraftan gördüğüm kadarıyla yorumda bulunmuşum ve onda bile taşın kenarı kırık olmasa daha iyi olurmuş demişim zaten, fakat ürün gelince elime alıp baktığımda fotoğraftakinden daha kötü olduğunu görmüşüm. Siz hala neyin mücadelesindesiniz anlamadım açıkçası, bir ürün yollamışsınız ve ben hediye eden olarak ve daha önemlisi eşim hediye alan olarak bu ürünü beğenmemişiz, yazdıklarınızdan sonra beğenmiş mi olacağız?



    Arkadasım beyenip beyenmemek değil sorun , ön provasını size 2 MB dosya gönderdim ayen beyan belli kırık olduğu ...Madem kırık beyenmediniz deseydiniz göndermezdim ..Bu durumu özelden yazsanız farklı ama burda genel belirtmeniz etik değil..
    İnsanların hakkında olumsuz düşünceye sebeb oluyorsunuz ! Göndermeyin bu kırık deseydiniz tekrar çalışırdım , ayrıca şovalye ücreti ödemediniz ben size extra jest yaptım hediye gönderdim.
    29,90 TL Gittigidiyor.com daki arkadasıma halen onay vermemişsiniz para bana gelmemiş , iade edin geri lütfen ,kargo ücretini ödemeli gönderin! Ben o taşın sizde kalmasını istemiyorum!



    Ben size güzel bir cevap yazardım da neyse, sizin seviyenize düşmeye gerek yok.




  • çok güzel gözüküyorlar
    iyi satışlar
  • çok iyi fiyat hocam metallica lı olan baya hoşuma gitti ona benzer bişey yaptırabilirim arkadaşın doğumgününde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mrt__gl

    çok güzel gözüküyorlar
    iyi satışlar

    Rica ederim ....Hediye almanız gerektiğinde beklerim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: mrt__gl

    çok güzel gözüküyorlar
    iyi satışlar

    Rica ederim ....Hediye almanız gerektiğinde beklerim :)





  • tam 9gag'lik bir yorum olmuş :D
  • @mavisakalll PM attım. Lütfen acil olarak bana dönüş yapın
  • Bugün siparişimi teslim aldım. 30*30larda şovalye olmayacak denmesine rağmen içinde şovalyede çıktı. Buda benim için güzel bir sürpriz oldu. 14 ocakta sipariş vermiştim 8-9 şubat elimde olması gerekirken bugün teslim aldım ürünümü. Paketleme çok güzel, artık açmak eşime nasip olacak. Siparişin ilk gününden beri tüm sorularımı yanıtlayan, her safhasında ilgilenen mavisakal arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. Alışverişlerimiz devam eder inşallah. Kolay gelsin
  • Ben şu mesajdan sonra koptum artık. Bu kadar ilgisiz alakasızlık olmaz. Size anlayış gösteren müşteriye karşı tutumunuz kesinlikle anlayış gösterir tarzda değil. Satın aldığımda ürün teslimi 4-5 iş günü yazıyordu gelmeyince bi baktım konuya olay 8 şubat olmuş. Üstüne üstlük ayın 28-29unda sipariş verenlerin kargoları yollanmış bizimkisi ne mesaj geldi ne mail geldi ne başka birşey..

    12 Ocak'ta 5 iş günü içinde gönderim diye sipariş veriyorum. Bir bakıyorum 8 şubat teslim olmuş. Anlayış gösterip sıkmıyorum. Ardından başkalarına yollandığını görüp sitem ediyorum ve aldığım cevap aşağıdadır. Kusura bakmayın ticaret anlayışınızı şahsen beğenmedim. Ne adalet var ne sözü zamanında tutma ne de müşteri ile ilgilenme. Sizi sıkıştırıp burada polemiğe girip canınızı sıksam demekki daha çabuk gelecekmiş kargom. Bu kadar da olmaz. Ayıptır bu yaptığınız. En azından adam akıllı bir cevap yazsaydınız yine anlayışla karşılayacaktım. O bile yok. Size son derece kırgın olmakla beraber bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Şimdiye kadar beni beklettiniz ve haksızlık yaptınız. Ama benim hakkım helal olsun. Fakat kafama not ettim. Sizinle bir daha alışveriş yapmayacağım. İyi günler.





  • @ mavisakalll ben siparişi verdiğim zaman göndereceğinizi düşünerek size istanbul adresimi yazmıştım. Sonrasında siparişi 8 şubatta göndereceğinizi söylediğiniz için gönderi adresini değiştirmek istediğimi size 3 defa PM ve mail ile ilettim geri dönüş yapmadınız. sonrasında siz siparişimi 5 şubatta artık bulunmayacağım istanbul adresime göndermişsiniz? Bu yanlışlığı nasıl düzeltebiliriz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    @ mavisakalll ben siparişi verdiğim zaman göndereceğinizi düşünerek size istanbul adresimi yazmıştım. Sonrasında siparişi 8 şubatta göndereceğinizi söylediğiniz için gönderi adresini değiştirmek istediğimi size 3 defa PM ve mail ile ilettim geri dönüş yapmadınız. sonrasında siz siparişimi 5 şubatta artık bulunmayacağım istanbul adresime göndermişsiniz? Bu yanlışlığı nasıl düzeltebiliriz?

    Yanlış giden şubeyi size zahmet arayın ve kargoyu aynı fatura üzerinden bulunduğunuz yere adrese talep edin ,ücret farkı alırlarsa verin ben size geri iade edeyim .Kargo şağ şağlim gelsinde çalışma boşa gitmesin .,

    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Verticall

    Ben şu mesajdan sonra koptum artık. Bu kadar ilgisiz alakasızlık olmaz. Size anlayış gösteren müşteriye karşı tutumunuz kesinlikle anlayış gösterir tarzda değil. Satın aldığımda ürün teslimi 4-5 iş günü yazıyordu gelmeyince bi baktım konuya olay 8 şubat olmuş. Üstüne üstlük ayın 28-29unda sipariş verenlerin kargoları yollanmış bizimkisi ne mesaj geldi ne mail geldi ne başka birşey..

    12 Ocak'ta 5 iş günü içinde gönderim diye sipariş veriyorum. Bir bakıyorum 8 şubat teslim olmuş. Anlayış gösterip sıkmıyorum. Ardından başkalarına yollandığını görüp sitem ediyorum ve aldığım cevap aşağıdadır. Kusura bakmayın ticaret anlayışınızı şahsen beğenmedim. Ne adalet var ne sözü zamanında tutma ne de müşteri ile ilgilenme. Sizi sıkıştırıp burada polemiğe girip canınızı sıksam demekki daha çabuk gelecekmiş kargom. Bu kadar da olmaz. Ayıptır bu yaptığınız. En azından adam akıllı bir cevap yazsaydınız yine anlayışla karşılayacaktım. O bile yok. Size son derece kırgın olmakla beraber bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Şimdiye kadar beni beklettiniz ve haksızlık yaptınız. Ama benim hakkım helal olsun. Fakat kafama not ettim. Sizinle bir daha alışveriş yapmayacağım. İyi günler.



    Selamlar;

    Bir ara hotmailde problem olmustu ben durumu yazan e-mail i burdan göndermedim , o nedenle size o ara ulaşmamıs bu sekilde 1-2 arkadasım var . Bazı kişilerin siparişleri dogum günü olduğu için mecburen onların siparişlerini hassasiyet davranarak erken yaptım .
    Sizin alım nedeniniz 14 şubat diye tarihi 8 şubat yaptım , o nedenle acele olmadığı kanısındaydım .İletişim kopukluğu olduğunu kabul ediyorum ,hakkınızda var ,malum internet , ilgisiz gibi oldum ise özür dilerim ,haklısınız .saygılarımla




  • Kargoyu bugün teslim aldım. Kişisel bir işim olduğu için kendim gidip almak zorunda kaldım ve bir nevi dağıtıma çıkmış kargo aracının peşinde koşturdum denilebilir Neyse kargoyu aldım ve bir baktım karton parçalanmış. Dedim gitti bizim ürün, kesin kırıldı. Neyseki iki kartona koymuşsunuz hocam. Sağolsun sürat kargodakiler üstteki kartonu nasıl becermişlerse parçalamışlar. İki karton olmasaydı bizim hediye gidecekti. O değil bir de hediye arayışına girecektim şu son hafta. Neyseki hocam iyi paketlemişsiniz. Dışarıdan bir kırıklık vs. gözükmüyor. Kırıldıysa zaten anlaşılırdı diye düşünüyorum. Artık haftaya perşembe açılınca da ürünü görmek kısmet olacak (mühür olduğu için açmaya kıyamadım ). Artık açtıktan sonra da hem kendi görüşümü hem de hediyenin sahibinin görüşünü yazarım. Bu arada hocam size tavsiyem başka kargolarla da çalışmayı düşünün. Bu tarz özel günlerde gönderdiğiniz paket sayısına bakılacak olursa diğer kargo şirketleri de iyi indirimler yapacaktır kanaatindeyim.




  • BİLGİLER ATTIM..ÖDEME YAPICAM SANALPAZAR LİNKİ RİCA EDİCEM
  • Bugün kargo geldi. Ve karton paramparça şekildeydi. Görevliyle kavga ettim çöp mü teslim ediyorsunuz diye bu ne hal vs. Taşıyanlar bu hale getirmiş dedi. Sanki taşıyanlar farklı bir firma. Neyse, ahı gitmiş vahı kalmış kutuyu açtım zaten yarısı açıktı. İçinde ki kartonu da açtım ve tahmin ettiğim gibi iki köşe de kırılmış. Fotoğrafı çok etkilemese de taşın görüntüsünü bozdu. Üzüldüm tabi. Artık ya yapıştırmayı deneyeceğim ya da diğer köşeleride ben kırıp oval bir görüntü sağayacağım. Yapacak birşeyim yok.
    Bu arada işçilik çok güzel.

    Not: Taşın köşelerini hangi yapıştırıcı maddesiyle ile yapıştırmam gerektiğini bilen varsa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: avaqado

    Bugün kargo geldi. Ve karton paramparça şekildeydi. Görevliyle kavga ettim çöp mü teslim ediyorsunuz diye bu ne hal vs. Taşıyanlar bu hale getirmiş dedi. Sanki taşıyanlar farklı bir firma. Neyse, ahı gitmiş vahı kalmış kutuyu açtım zaten yarısı açıktı. İçinde ki kartonu da açtım ve tahmin ettiğim gibi iki köşe de kırılmış. Fotoğrafı çok etkilemese de taşın görüntüsünü bozdu. Üzüldüm tabi. Artık ya yapıştırmayı deneyeceğim ya da diğer köşeleride ben kırıp oval bir görüntü sağayacağım. Yapacak birşeyim yok.
    Bu arada işçilik çok güzel.

    Not: Taşın köşelerini hangi yapıştırıcı maddesiyle ile yapıştırmam gerektiğini bilen varsa sevinirim.

    Şuan bunları okurken verilen emek aklıma geliyor ,halen ellerim uyuşuk halde yorgunlukdan ..üzülüyorum kargoda sıkıntı olunca , japon yapıştırıcı deneyebilirsiniz ,olmadı bana gönderin ben yapayım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    Kargoyu bugün teslim aldım. Kişisel bir işim olduğu için kendim gidip almak zorunda kaldım ve bir nevi dağıtıma çıkmış kargo aracının peşinde koşturdum denilebilir Neyse kargoyu aldım ve bir baktım karton parçalanmış. Dedim gitti bizim ürün, kesin kırıldı. Neyseki iki kartona koymuşsunuz hocam. Sağolsun sürat kargodakiler üstteki kartonu nasıl becermişlerse parçalamışlar. İki karton olmasaydı bizim hediye gidecekti. O değil bir de hediye arayışına girecektim şu son hafta. Neyseki hocam iyi paketlemişsiniz. Dışarıdan bir kırıklık vs. gözükmüyor. Kırıldıysa zaten anlaşılırdı diye düşünüyorum. Artık haftaya perşembe açılınca da ürünü görmek kısmet olacak (mühür olduğu için açmaya kıyamadım ). Artık açtıktan sonra da hem kendi görüşümü hem de hediyenin sahibinin görüşünü yazarım. Bu arada hocam size tavsiyem başka kargolarla da çalışmayı düşünün. Bu tarz özel günlerde gönderdiğiniz paket sayısına bakılacak olursa diğer kargo şirketleri de iyi indirimler yapacaktır kanaatindeyim.

    Dedim bende gitti kargo :) 2 kat koli yapıyorum ,baska kargolar ile anlaşma yapıcam 14 şubattan sonra duruma göre...sipariş olursa kargo malzemesine yatırım yapmam lazım , kırık olanları tekrar yapmaya yardımcı olmaya hazırım bilmenizi isterim .
    Saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: Verticall

    Ben şu mesajdan sonra koptum artık. Bu kadar ilgisiz alakasızlık olmaz. Size anlayış gösteren müşteriye karşı tutumunuz kesinlikle anlayış gösterir tarzda değil. Satın aldığımda ürün teslimi 4-5 iş günü yazıyordu gelmeyince bi baktım konuya olay 8 şubat olmuş. Üstüne üstlük ayın 28-29unda sipariş verenlerin kargoları yollanmış bizimkisi ne mesaj geldi ne mail geldi ne başka birşey..

    12 Ocak'ta 5 iş günü içinde gönderim diye sipariş veriyorum. Bir bakıyorum 8 şubat teslim olmuş. Anlayış gösterip sıkmıyorum. Ardından başkalarına yollandığını görüp sitem ediyorum ve aldığım cevap aşağıdadır. Kusura bakmayın ticaret anlayışınızı şahsen beğenmedim. Ne adalet var ne sözü zamanında tutma ne de müşteri ile ilgilenme. Sizi sıkıştırıp burada polemiğe girip canınızı sıksam demekki daha çabuk gelecekmiş kargom. Bu kadar da olmaz. Ayıptır bu yaptığınız. En azından adam akıllı bir cevap yazsaydınız yine anlayışla karşılayacaktım. O bile yok. Size son derece kırgın olmakla beraber bir daha alışveriş yapmayı düşünmüyorum. Şimdiye kadar beni beklettiniz ve haksızlık yaptınız. Ama benim hakkım helal olsun. Fakat kafama not ettim. Sizinle bir daha alışveriş yapmayacağım. İyi günler.



    Selamlar;

    Bir ara hotmailde problem olmustu ben durumu yazan e-mail i burdan göndermedim , o nedenle size o ara ulaşmamıs bu sekilde 1-2 arkadasım var . Bazı kişilerin siparişleri dogum günü olduğu için mecburen onların siparişlerini hassasiyet davranarak erken yaptım .
    Sizin alım nedeniniz 14 şubat diye tarihi 8 şubat yaptım , o nedenle acele olmadığı kanısındaydım .İletişim kopukluğu olduğunu kabul ediyorum ,hakkınızda var ,malum internet , ilgisiz gibi oldum ise özür dilerim ,haklısınız .saygılarımla

    Teşekkürler hocam. En azından olayın aradaki iletişim probleminden kaynaklandığını görmüş olduk. Benimkisi kırgınlık idi. Cevabınız ile bu kırgınlığımda ortadan kalktı.

    Kolay gelsin. Teşekkürler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: byatunga

    Kargoyu bugün teslim aldım. Kişisel bir işim olduğu için kendim gidip almak zorunda kaldım ve bir nevi dağıtıma çıkmış kargo aracının peşinde koşturdum denilebilir Neyse kargoyu aldım ve bir baktım karton parçalanmış. Dedim gitti bizim ürün, kesin kırıldı. Neyseki iki kartona koymuşsunuz hocam. Sağolsun sürat kargodakiler üstteki kartonu nasıl becermişlerse parçalamışlar. İki karton olmasaydı bizim hediye gidecekti. O değil bir de hediye arayışına girecektim şu son hafta. Neyseki hocam iyi paketlemişsiniz. Dışarıdan bir kırıklık vs. gözükmüyor. Kırıldıysa zaten anlaşılırdı diye düşünüyorum. Artık haftaya perşembe açılınca da ürünü görmek kısmet olacak (mühür olduğu için açmaya kıyamadım ). Artık açtıktan sonra da hem kendi görüşümü hem de hediyenin sahibinin görüşünü yazarım. Bu arada hocam size tavsiyem başka kargolarla da çalışmayı düşünün. Bu tarz özel günlerde gönderdiğiniz paket sayısına bakılacak olursa diğer kargo şirketleri de iyi indirimler yapacaktır kanaatindeyim.

    Dedim bende gitti kargo :) 2 kat koli yapıyorum ,baska kargolar ile anlaşma yapıcam 14 şubattan sonra duruma göre...sipariş olursa kargo malzemesine yatırım yapmam lazım , kırık olanları tekrar yapmaya yardımcı olmaya hazırım bilmenizi isterim .
    Saygılarımla

    Gittim en kuvvetli japon yapıştırıcısından aldım yapıştırdım kuruttum test ettim sağlam görünüyor. Farklı oldu :) iyice eskitme oldu desem daha doğru.
    Bence muhakkak kargo firmasını değiştirmeniz gerekiyor. 3-5 lira fazla verip güvenilir bir firma daha mantıklı. Hem o kadar koruyucu madde koymanıza da gerek kalmaz. Resmen salak yerine koyuyor adamlar. Üzerinde kırılacak malzeme etiketi olmasına rağmen kutuya işkence yapmışlar.




  • @mavisakal Hocam daha önce sipariş vermiş eft yi de yapmıştım. Dün de mail attım bana cevap vermediniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Real_DisasteR -- 6 Şubat 2013; 22:56:35 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 2930313233
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.