Şimdi Ara

Eskitme Taşa Fotoğraf - Eski Mısır Tabletleri & Fresk Çalışması - El Çizimi Portreler (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
872
Cevap
65
Favori
51.007
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bnde sipariş edecegim ama sanalpazards veya gg de dükkani bulamadım link verebilecek olan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreOzcelik61

    Müthiş çalışmalar. Tarih belli değil ancak koleksiyon amacıyla mutlaka seninle iletişime geçeceğim dostum.

    Kolleksiyon dediniz olay değişti mutlaka beklerim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    @ mavisakalll ben siparişi verdiğim zaman göndereceğinizi düşünerek size istanbul adresimi yazmıştım. Sonrasında siparişi 8 şubatta göndereceğinizi söylediğiniz için gönderi adresini değiştirmek istediğimi size 3 defa PM ve mail ile ilettim geri dönüş yapmadınız. sonrasında siz siparişimi 5 şubatta artık bulunmayacağım istanbul adresime göndermişsiniz? Bu yanlışlığı nasıl düzeltebiliriz?

    Yanlış giden şubeyi size zahmet arayın ve kargoyu aynı fatura üzerinden bulunduğunuz yere adrese talep edin ,ücret farkı alırlarsa verin ben size geri iade edeyim .Kargo şağ şağlim gelsinde çalışma boşa gitmesin .,

    Saygılarımla

    Merhabalar dediğiniz gibi kargoyu şu anki adresime yönlendirdim elime ulaştı çalışma hoşuma gitti ellerinize sağlık fakat başka bir problem çıktı. ben size 30*30 boyutlarında sipariş verip ödemesini ona göre yapmış idim fakat benim elime gelen ürün 10*15 boyutlarında? bu problemi nasıl düzelteceğiz

    @mavisakalll bu problemimle ilgili pm attım cevap verebilirmisiniz? ayrıca siparişi verinceye kadar ana konu üzerinden oldukça ilgilisiniz ve PM atın diyorsunuz fakat attığım PM lere oldukça ilgisiz basit cevaplar yazıyorsunuz yada cevap vermiyorsunuz? Bu oldukça can sıkıcı bu şekilde devam ederseniz vermeyi düşündüğüm siparişi iptal edip yanlış ebatlarda yaptığınız siparişide iptal etmeyi planlıyorum.




  • kargocular yüzünden sorun yaşadığımız halde sağolsun mavisakall çok ilgilendi. müşteri memnuniyeti %101.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xarufax -- 8 Şubat 2013; 19:13:55 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    @ mavisakalll ben siparişi verdiğim zaman göndereceğinizi düşünerek size istanbul adresimi yazmıştım. Sonrasında siparişi 8 şubatta göndereceğinizi söylediğiniz için gönderi adresini değiştirmek istediğimi size 3 defa PM ve mail ile ilettim geri dönüş yapmadınız. sonrasında siz siparişimi 5 şubatta artık bulunmayacağım istanbul adresime göndermişsiniz? Bu yanlışlığı nasıl düzeltebiliriz?

    Yanlış giden şubeyi size zahmet arayın ve kargoyu aynı fatura üzerinden bulunduğunuz yere adrese talep edin ,ücret farkı alırlarsa verin ben size geri iade edeyim .Kargo şağ şağlim gelsinde çalışma boşa gitmesin .,

    Saygılarımla

    Merhabalar dediğiniz gibi kargoyu şu anki adresime yönlendirdim elime ulaştı çalışma hoşuma gitti ellerinize sağlık fakat başka bir problem çıktı. ben size 30*30 boyutlarında sipariş verip ödemesini ona göre yapmış idim fakat benim elime gelen ürün 10*15 boyutlarında? bu problemi nasıl düzelteceğiz

    @mavisakalll bu problemimle ilgili pm attım cevap verebilirmisiniz? ayrıca siparişi verinceye kadar ana konu üzerinden oldukça ilgilisiniz ve PM atın diyorsunuz fakat attığım PM lere oldukça ilgisiz basit cevaplar yazıyorsunuz yada cevap vermiyorsunuz? Bu oldukça can sıkıcı bu şekilde devam ederseniz vermeyi düşündüğüm siparişi iptal edip yanlış ebatlarda yaptığınız siparişide iptal etmeyi planlıyorum.

    Pm / E-mail gönderildi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    @ mavisakalll ben siparişi verdiğim zaman göndereceğinizi düşünerek size istanbul adresimi yazmıştım. Sonrasında siparişi 8 şubatta göndereceğinizi söylediğiniz için gönderi adresini değiştirmek istediğimi size 3 defa PM ve mail ile ilettim geri dönüş yapmadınız. sonrasında siz siparişimi 5 şubatta artık bulunmayacağım istanbul adresime göndermişsiniz? Bu yanlışlığı nasıl düzeltebiliriz?

    Yanlış giden şubeyi size zahmet arayın ve kargoyu aynı fatura üzerinden bulunduğunuz yere adrese talep edin ,ücret farkı alırlarsa verin ben size geri iade edeyim .Kargo şağ şağlim gelsinde çalışma boşa gitmesin .,

    Saygılarımla

    Merhabalar dediğiniz gibi kargoyu şu anki adresime yönlendirdim elime ulaştı çalışma hoşuma gitti ellerinize sağlık fakat başka bir problem çıktı. ben size 30*30 boyutlarında sipariş verip ödemesini ona göre yapmış idim fakat benim elime gelen ürün 10*15 boyutlarında? bu problemi nasıl düzelteceğiz

    @mavisakalll bu problemimle ilgili pm attım cevap verebilirmisiniz? ayrıca siparişi verinceye kadar ana konu üzerinden oldukça ilgilisiniz ve PM atın diyorsunuz fakat attığım PM lere oldukça ilgisiz basit cevaplar yazıyorsunuz yada cevap vermiyorsunuz? Bu oldukça can sıkıcı bu şekilde devam ederseniz vermeyi düşündüğüm siparişi iptal edip yanlış ebatlarda yaptığınız siparişide iptal etmeyi planlıyorum.

    Pm / E-mail gönderildi

    hala sorunum çözümlenmedi. PM inize karşılık verdim




  • Ürün sevgilimin eline ulaştığına göre artık yazabilirim

    Ben de bir sipariş verdim ve dün teslim edildi. Maalesef Sürat Kargo işini doğru dürüst yapan bir firma değil. Benim satıcıya, satıcının da kargoya doğru adres vermesine rağmen kargo takip kodu ile çıkan adres yanlış. Kargo iki farklı şubeye gidiyor ve ancak tarafımdan yönlendirilme ile teslim alınabildi. Allah'tan üründe bir kırılma vb bir sorun olmadı. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum. Fakat ivedilikle kargo firmasını değiştirmesini öneriyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Ürün sevgilimin eline ulaştığına göre artık yazabilirim

    Ben de bir sipariş verdim ve dün teslim edildi. Maalesef Sürat Kargo işini doğru dürüst yapan bir firma değil. Benim satıcıya, satıcının da kargoya doğru adres vermesine rağmen kargo takip kodu ile çıkan adres yanlış. Kargo iki farklı şubeye gidiyor ve ancak tarafımdan yönlendirilme ile teslim alınabildi. Allah'tan üründe bir kırılma vb bir sorun olmadı. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum. Fakat ivedilikle kargo firmasını değiştirmesini öneriyorum...


    Ne güzel bir haberdir bu cumartesi cumartesi ...
    Kargo firmasını fiyatları revize ederek değiştirmeyi planlıyorum , yada müşteri tercihli kargo firması olur , 3-5 fazla olsun adam gibi olsun diyorum . kolileride 4 oluga cıkardım ,balonlarla besleme yapıyorum ..

    14 Şubat yogunluğu gecti :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mavisakalll -- 9 Şubat 2013; 15:27:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Ürün sevgilimin eline ulaştığına göre artık yazabilirim

    Ben de bir sipariş verdim ve dün teslim edildi. Maalesef Sürat Kargo işini doğru dürüst yapan bir firma değil. Benim satıcıya, satıcının da kargoya doğru adres vermesine rağmen kargo takip kodu ile çıkan adres yanlış. Kargo iki farklı şubeye gidiyor ve ancak tarafımdan yönlendirilme ile teslim alınabildi. Allah'tan üründe bir kırılma vb bir sorun olmadı. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum. Fakat ivedilikle kargo firmasını değiştirmesini öneriyorum...


    Ne güzel bir haberdir bu cumartesi cumartesi ...
    Kargo firmasını fiyatları revize ederek değiştirmeyi planlıyorum , yada müşteri tercihli kargo firması olur , 3-5 fazla olsun adam gibi olsun diyorum . kolileride 4 oluga cıkardım ,balonlarla besleme yapıyorum ..

    14 Şubat yogunluğu gecti :)



    Mavisakall hocam kargoda maalesef bazı siparişleriniz galiba kırılmış.Benim acizene tavsiyem ürünlerinizin altına 3mm duralit koyun çift taraflı bantla taşın arka kısmına yapıştırın ,mukavemeti artıracak basıncın dağılmasını sağlayacaktır.maliyeti sizin ölçülerde 50-75kuruş olur.Diğer türlü başka kargo firmalarında da aynı sorunla karşılaşmanız muhtemeldir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Parçalı Canvas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Ürün sevgilimin eline ulaştığına göre artık yazabilirim

    Ben de bir sipariş verdim ve dün teslim edildi. Maalesef Sürat Kargo işini doğru dürüst yapan bir firma değil. Benim satıcıya, satıcının da kargoya doğru adres vermesine rağmen kargo takip kodu ile çıkan adres yanlış. Kargo iki farklı şubeye gidiyor ve ancak tarafımdan yönlendirilme ile teslim alınabildi. Allah'tan üründe bir kırılma vb bir sorun olmadı. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum. Fakat ivedilikle kargo firmasını değiştirmesini öneriyorum...


    Ne güzel bir haberdir bu cumartesi cumartesi ...
    Kargo firmasını fiyatları revize ederek değiştirmeyi planlıyorum , yada müşteri tercihli kargo firması olur , 3-5 fazla olsun adam gibi olsun diyorum . kolileride 4 oluga cıkardım ,balonlarla besleme yapıyorum ..

    14 Şubat yogunluğu gecti :)



    Mavisakall hocam kargoda maalesef bazı siparişleriniz galiba kırılmış.Benim acizene tavsiyem ürünlerinizin altına 3mm duralit koyun çift taraflı bantla taşın arka kısmına yapıştırın ,mukavemeti artıracak basıncın dağılmasını sağlayacaktır.maliyeti sizin ölçülerde 50-75kuruş olur.Diğer türlü başka kargo firmalarında da aynı sorunla karşılaşmanız muhtemeldir.

    Tavsiyeniz için öncelikle teşekkür ederim ...kırılan kargo oranı %9 cıvarında ...
    Onunda çözümünü bulucam , 14 şubattan sonra böyle problemler olmayacak ve kargo firmasını değiştiricem ...saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parçalı Canvas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Ürün sevgilimin eline ulaştığına göre artık yazabilirim

    Ben de bir sipariş verdim ve dün teslim edildi. Maalesef Sürat Kargo işini doğru dürüst yapan bir firma değil. Benim satıcıya, satıcının da kargoya doğru adres vermesine rağmen kargo takip kodu ile çıkan adres yanlış. Kargo iki farklı şubeye gidiyor ve ancak tarafımdan yönlendirilme ile teslim alınabildi. Allah'tan üründe bir kırılma vb bir sorun olmadı. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum. Fakat ivedilikle kargo firmasını değiştirmesini öneriyorum...


    Ne güzel bir haberdir bu cumartesi cumartesi ...
    Kargo firmasını fiyatları revize ederek değiştirmeyi planlıyorum , yada müşteri tercihli kargo firması olur , 3-5 fazla olsun adam gibi olsun diyorum . kolileride 4 oluga cıkardım ,balonlarla besleme yapıyorum ..

    14 Şubat yogunluğu gecti :)



    Mavisakall hocam kargoda maalesef bazı siparişleriniz galiba kırılmış.Benim acizene tavsiyem ürünlerinizin altına 3mm duralit koyun çift taraflı bantla taşın arka kısmına yapıştırın ,mukavemeti artıracak basıncın dağılmasını sağlayacaktır.maliyeti sizin ölçülerde 50-75kuruş olur.Diğer türlü başka kargo firmalarında da aynı sorunla karşılaşmanız muhtemeldir.

    Tavsiyeniz için öncelikle teşekkür ederim ...kırılan kargo oranı %9 cıvarında ...
    Onunda çözümünü bulucam , 14 şubattan sonra böyle problemler olmayacak ve kargo firmasını değiştiricem ...saygılar



    Hocam benim sipariş ne oldu? İlk gönderdiğiniz siparişi dün akşam hırsız evimden çalmış diğer eşyalarla beraber, şu anda tek umudum diğer siparişimi zamanında göndermeniz. Lütfen artık en geç pazartesi günü kargoya verin. 13 ocakta verdim siparişi..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parçalı Canvas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Ürün sevgilimin eline ulaştığına göre artık yazabilirim

    Ben de bir sipariş verdim ve dün teslim edildi. Maalesef Sürat Kargo işini doğru dürüst yapan bir firma değil. Benim satıcıya, satıcının da kargoya doğru adres vermesine rağmen kargo takip kodu ile çıkan adres yanlış. Kargo iki farklı şubeye gidiyor ve ancak tarafımdan yönlendirilme ile teslim alınabildi. Allah'tan üründe bir kırılma vb bir sorun olmadı. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum. Fakat ivedilikle kargo firmasını değiştirmesini öneriyorum...


    Ne güzel bir haberdir bu cumartesi cumartesi ...
    Kargo firmasını fiyatları revize ederek değiştirmeyi planlıyorum , yada müşteri tercihli kargo firması olur , 3-5 fazla olsun adam gibi olsun diyorum . kolileride 4 oluga cıkardım ,balonlarla besleme yapıyorum ..

    14 Şubat yogunluğu gecti :)



    Mavisakall hocam kargoda maalesef bazı siparişleriniz galiba kırılmış.Benim acizene tavsiyem ürünlerinizin altına 3mm duralit koyun çift taraflı bantla taşın arka kısmına yapıştırın ,mukavemeti artıracak basıncın dağılmasını sağlayacaktır.maliyeti sizin ölçülerde 50-75kuruş olur.Diğer türlü başka kargo firmalarında da aynı sorunla karşılaşmanız muhtemeldir.

    Tavsiyeniz için öncelikle teşekkür ederim ...kırılan kargo oranı %9 cıvarında ...
    Onunda çözümünü bulucam , 14 şubattan sonra böyle problemler olmayacak ve kargo firmasını değiştiricem ...saygılar



    simdilik %9 diyelim zira hala paketi acmak icin 14 subati bekleyen bir dolu insan var:) umarim bu oran yukselmez... bir de sanirim renkli fotograf yerine siyah beyaz yada renkli fakat hafif sarartilmis fotograflar daha iyi sonuc verecektir...sonraki siparisimi gecerken bu sekilde yapacagim...benim hediyem de kirik cikmasa paketten bari:(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: befo


    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: Parçalı Canvas

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Ürün sevgilimin eline ulaştığına göre artık yazabilirim

    Ben de bir sipariş verdim ve dün teslim edildi. Maalesef Sürat Kargo işini doğru dürüst yapan bir firma değil. Benim satıcıya, satıcının da kargoya doğru adres vermesine rağmen kargo takip kodu ile çıkan adres yanlış. Kargo iki farklı şubeye gidiyor ve ancak tarafımdan yönlendirilme ile teslim alınabildi. Allah'tan üründe bir kırılma vb bir sorun olmadı. Emekleri için kendisine teşekkür ediyorum. Fakat ivedilikle kargo firmasını değiştirmesini öneriyorum...


    Ne güzel bir haberdir bu cumartesi cumartesi ...
    Kargo firmasını fiyatları revize ederek değiştirmeyi planlıyorum , yada müşteri tercihli kargo firması olur , 3-5 fazla olsun adam gibi olsun diyorum . kolileride 4 oluga cıkardım ,balonlarla besleme yapıyorum ..

    14 Şubat yogunluğu gecti :)



    Mavisakall hocam kargoda maalesef bazı siparişleriniz galiba kırılmış.Benim acizene tavsiyem ürünlerinizin altına 3mm duralit koyun çift taraflı bantla taşın arka kısmına yapıştırın ,mukavemeti artıracak basıncın dağılmasını sağlayacaktır.maliyeti sizin ölçülerde 50-75kuruş olur.Diğer türlü başka kargo firmalarında da aynı sorunla karşılaşmanız muhtemeldir.

    Tavsiyeniz için öncelikle teşekkür ederim ...kırılan kargo oranı %9 cıvarında ...
    Onunda çözümünü bulucam , 14 şubattan sonra böyle problemler olmayacak ve kargo firmasını değiştiricem ...saygılar



    simdilik %9 diyelim zira hala paketi acmak icin 14 subati bekleyen bir dolu insan var:) umarim bu oran yukselmez... bir de sanirim renkli fotograf yerine siyah beyaz yada renkli fakat hafif sarartilmis fotograflar daha iyi sonuc verecektir...sonraki siparisimi gecerken bu sekilde yapacagim...benim hediyem de kirik cikmasa paketten bari:(

    Maalesef o %9 yükselecek hocam. Hiç ummadığım halde benim de ürün kırıkmış. Halbuki aldığımda ne kadar sevinmiştim. Ama o gün arkadaş karton sağlam olduğu halde kırık deyince ben de mühürlü paketten fedakarlık edip ürünü açtım ve maalesef benim ürün de kırık çıktı. Ne yapacağımı bilemiyorum şu an hocam. Mavisakalll hocam bir çözüm öneriniz var mı? Yapıştırıcı önermeyin yalnız çünkü kırıldığı yerde resimden de ufak parçalar kopmuş ve yapıştırıcı bir işe yaramayacak gibi duruyor. Bildiğiniz çapraz ortadan kırılmış. Ne yapmalıyım?




  • Benimde kargom ulaşalı baya oldu.. Mesaj atamadım... Mühüre kıyamadığım için açmamıştım fakat herkes kırılmadan şikayet edince açtım. Sağlam gelmiş şükür. Paketleme müthiş olmuş bu arada. Ürün de süper.. Ellerinize sağlıkç Muazzam bir hediye olacak... Emeklerin için teşekkürler.. Ayrıca bazı arkadaşlar ilgisizlikten şikayet etmiş ama ben o konuda tam tersini düşünüyorum. Tüm maillerime pmlerime cevap geldi. Kafamda kalan tüm soru işaretlerini kaldırdı... Teşekkür ediyorum kendisine...
  • @byatunga

    Sanırım bugun e-mail göndermişsiniz konuyla alakalı e-mail gönderdim size.

    @paradox1453

    Hocam beyendiğinize sevindim , kargo problemini 30*30 siparişlerde daha fazla olduğu gördüm , 14 şubattan sonra strafor malzemesi kullanıcam ama maliyet artıyor , yapacak birşey yok .Şimdilik koli oluk sayısı 3 e cıkardım .

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar157

    @ mavisakalll ben siparişi verdiğim zaman göndereceğinizi düşünerek size istanbul adresimi yazmıştım. Sonrasında siparişi 8 şubatta göndereceğinizi söylediğiniz için gönderi adresini değiştirmek istediğimi size 3 defa PM ve mail ile ilettim geri dönüş yapmadınız. sonrasında siz siparişimi 5 şubatta artık bulunmayacağım istanbul adresime göndermişsiniz? Bu yanlışlığı nasıl düzeltebiliriz?

    Yanlış giden şubeyi size zahmet arayın ve kargoyu aynı fatura üzerinden bulunduğunuz yere adrese talep edin ,ücret farkı alırlarsa verin ben size geri iade edeyim .Kargo şağ şağlim gelsinde çalışma boşa gitmesin .,

    Saygılarımla

    Merhabalar dediğiniz gibi kargoyu şu anki adresime yönlendirdim elime ulaştı çalışma hoşuma gitti ellerinize sağlık fakat başka bir problem çıktı. ben size 30*30 boyutlarında sipariş verip ödemesini ona göre yapmış idim fakat benim elime gelen ürün 10*15 boyutlarında? bu problemi nasıl düzelteceğiz

    @mavisakalll bu problemimle ilgili pm attım cevap verebilirmisiniz? ayrıca siparişi verinceye kadar ana konu üzerinden oldukça ilgilisiniz ve PM atın diyorsunuz fakat attığım PM lere oldukça ilgisiz basit cevaplar yazıyorsunuz yada cevap vermiyorsunuz? Bu oldukça can sıkıcı bu şekilde devam ederseniz vermeyi düşündüğüm siparişi iptal edip yanlış ebatlarda yaptığınız siparişide iptal etmeyi planlıyorum.

    Pm / E-mail gönderildi

    hala sorunum çözümlenmedi. PM inize karşılık verdim

    @mavisakalll teşekkürler problemi çözdüğünüz için

    Sevgililer günü için farklı ve güzel bir hediye edinmiş oldum. 30*30 beklerken 10*15 oldu ama kısmet böyleymiş.kargo ve sipariş takibinde eksikliğiniz var fakat hediyenin güzelliği bunları bertaraf etti benim gözümde. Söylediğim konularda daha dikkatli olmanız dileğiyle.

    Hayırlı satışlar




  • mavisakalll hocam özel mesaj gönderdim, benimki hala ulaşmadı elime.
  • @mavisakall size mail atmıştım. Lütfen geri dönüş yaparmısınız.İyi çalışmalar
  • Benimde kargom geldi, teşekkürler. Açıp bakacaz 14 ' ünde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mavisakalll


    @byatunga

    Sanırım bugun e-mail göndermişsiniz konuyla alakalı e-mail gönderdim size.

    @paradox1453

    Hocam beyendiğinize sevindim , kargo problemini 30*30 siparişlerde daha fazla olduğu gördüm , 14 şubattan sonra strafor malzemesi kullanıcam ama maliyet artıyor , yapacak birşey yok .Şimdilik koli oluk sayısı 3 e cıkardım .

    Saygılar

    Yaptığım alıntıyı dikkate almadığınız için tekrar yapıyorum, durum artık çok acil.

    Hocam benim sipariş ne oldu? İlk gönderdiğiniz siparişi dün akşam hırsız evimden çalmış diğer eşyalarla beraber, şu anda tek umudum diğer siparişimi zamanında göndermeniz. Lütfen artık en geç pazartesi günü kargoya verin. 13 ocakta verdim siparişi..
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.