Bildirim
Euro %10 değer kaybetti VW fiyatları değişmedi
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
Sonuçta fiyat düşüyor. -
Döviz kuru yükseldiğinde yükseltiyorlar da,düştüğünde neden düşürmüyorlar passatları... -
hala vw arabasını euro olarak ölçüyorsunzu ya.
vw dedinmi altın gibi düşün. atalarımız ne demiş; ''altın alma vw al.'' -
Doğuş Farkı.quote:
Orijinalden alıntı: Platinium
hala vw arabasını euro olarak ölçüyorsunzu ya.
vw dedinmi altın gibi düşün. atalarımız ne demiş; ''altın alma vw al.'' -
quote:
Orijinalden alıntı: whitewind
VW web sitesini takip ediyorum, eskiden euro her yükseldiğinde anında fiyatları güncellerlerdi, 9 Marttan beri euro düşüyor ama passat fiyatları aynı.
Bu senin hesabın gibi düz orantı olmuyor.Biz matematikde bunu görmemiştik,bizden sonra çıkan bir orantı.Artarken artan,azalırken yerinde kalan "Doğuş orantısı" -
Şu günlerde baharın gelmesi ile birlikte bankalar kredi akışını hızlandırdı. Oto satış hedefleri arttığı için fiyatta düzeltmeyi döviz hareketine bırakmış olabilirler. Birde döviz oranlarına da bakmak gerekir.quote:
Orijinalden alıntı: samilto
Döviz kuru yükseldiğinde yükseltiyorlar da,düştüğünde neden düşürmüyorlar passatları... -
quote:
Orijinalden alıntı: samilto
Döviz kuru yükseldiğinde yükseltiyorlar da,düştüğünde neden düşürmüyorlar passatları...
işlerine gelmiyorda ondan euro yükseldiğinden fiyatlara zama gelince endeksli olarak artıyor derler ama iş düşüşe gelince türk lirasından biz araç satıyoruz bizi bağlamaz diyip satışlara devam ediyorlar -
-
-
quote:
Orijinalden alıntı: whitewind
VW web sitesini takip ediyorum, eskiden euro her yükseldiğinde anında fiyatları güncellerlerdi, 9 Marttan beri euro düşüyor ama passat fiyatları aynı.
vw showroom larına gittiğin zaman adamlar sorduğun soruya kafasını kaldırıp cevap bile vermiyorlar şimdi euro azcık düştü diye fiyat düşürmelerini mi bekliyorsun -
herkes ındırıme gıttımıkı vw ekstra gıtsın...quote:
Orijinalden alıntı: hunter06quote:
Orijinalden alıntı: whitewind
VW web sitesini takip ediyorum, eskiden euro her yükseldiğinde anında fiyatları güncellerlerdi, 9 Marttan beri euro düşüyor ama passat fiyatları aynı.
vw showroom larına gittiğin zaman adamlar sorduğun soruya kafasını kaldırıp cevap bile vermiyorlar şimdi euro azcık düştü diye fiyat düşürmelerini mi bekliyorsun
tek vw dıye bakmamak lazım olaya...
-
internet sitelerini genellikle ay bşlarında değiştiriyorlar dostum . . muhtemelen mayıs ayının ilk birkaç günü içerisinde değişecektir fiyatları. . .quote:
Orijinalden alıntı: bencn17
herkes ındırıme gıttımıkı vw ekstra gıtsın...
tek vw dıye bakmamak lazım olaya...
Alıntıları Göster -
Dusmez, anlatalimquote:
Orijinalden alıntı: mac3560
internet sitelerini genellikle ay bşlarında değiştiriyorlar dostum . . muhtemelen mayıs ayının ilk birkaç günü içerisinde değişecektir fiyatları. . .
Alıntıları Göster
Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun
Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir
Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur
Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur
Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari
Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur
Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar
Yani;
Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi
Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi
Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi
Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim
+ kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus
yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz
Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil
Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM
Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma
Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim
OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !
Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ
Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR
-
aynen bende cok kızıyom evro düşüyor ama fiyatlar düşmüyor ne biçim iş buquote:
Orijinalden alıntı: drahte 1905
Dusmez, anlatalim
Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun
Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir
Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur
Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur
Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari
Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur
Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar
Yani;
Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi
Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi
Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi
Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim
+ kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus
yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz
Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil
Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM
Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma
Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim
OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !
Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ
Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR
Alıntıları Göster
-
tüm yurt dışından gelen araçların fiyatı düşecek diyolardı bi ara. -
Doğuş = Devlet, aradaki tek fark birisi parayla, diğeri seçimle (hoş, seçim de artık para meselesi ama onu tartışacak yer burası değil)quote:
Orijinalden alıntı: triger
tüm yurt dışından gelen araçların fiyatı düşecek diyolardı bi ara.
Petrol gibi... Petrol yükselir, hemen akaryakıt fiyatları artar. Petrol daha da yükselir, halk galeyana gelir, infial olur, kaos ortamı, Armageddon, uzay gemileriyle dünyayı terk etmeler, 2012 vb. ve petrol durmadan yükselmeye devam eder. Bu petrol öyle bir şey ki durmadan devam eder durur.
Ama düşünce paraşütle düşer, yavaş yavaş... O kadar yavaş düşer ki hissetmezsiniz, görmezsiniz, sanki hep aynı seviyede duruyormuş gibi düşer. Bu nedenle yükselirken fiyatı kriko ile kaldıranlar düşerken fiyatı indirmeyi unuturlar.
Haa bir durum daha var, kurumsal, liberal ve kapitalist para kazanma sisteminde: Birşey çok satıyorsa neden fiyatı düşüreceksin ki? Doğuş da çok satan bir ürünü çok paraya satıyor. 1.6 MPI 102 HP TRENDLINE PASSAT istisna, ÖTV indiriminden sonraki fiyatı Doğuş az bir farkla da olsa muhafaza ediyor, 42.000 TL fiyat uyguluyor. Bu araç ucuz, ama 1.4 TSI ile GOLF ve JETTA'daki 1.6 TDI ve diğer motorlu modeller pahalıya kaçıyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: drahte 1905
Dusmez, anlatalim
Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun
Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir
Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur
Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur
Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari
Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur
Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar
Yani;
Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi
Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi
Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi
Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim
+ kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus
yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz
Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil
Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM
Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma
Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim
OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !
Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ
Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR
BMW Mercedes Audi ve Alfa da(bildiklerim ) fiyatlar o günkü merkez bankası kuru ile belirleniyor.. Sonuçta ithal edilen her araçta firma diyelim arabayı 20 bin euro ya aldı 30 bin euro ya da satıyor(vergiler+kar) o gün yaptığı satıştan aldığı parayı gidip 20 bin euro ya çevirdiği zaman bir daha ki araç için sermayeyi yerine koymuş oluyor..Kur oynamalarında TL ile satan firmalar her zaman kar ederler..Euro şu an 2.20 olsun anında bunu fiyatlara yansıtırlar ama euro düştüğünde fiyatlar TL olarak sabit kalır ve euro olarak arabaya zam yapmış olurlar..
-
Şu an 1.6 Passat'lar bayilerde bulunmuyor, yok satıyor yani. Bu durumda sen olsan fiyatı indirir misin? Daha çok arttırmadıklarına şükret...quote:
Orijinalden alıntı: ulas3567quote:
Orijinalden alıntı: drahte 1905
Dusmez, anlatalim
Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun
Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir
Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur
Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur
Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari
Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur
Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar
Yani;
Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi
Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi
Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi
Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim
+ kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus
yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz
Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil
Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM
Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma
Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim
OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !
Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ
Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR
BMW Mercedes Audi ve Alfa da(bildiklerim ) fiyatlar o günkü merkez bankası kuru ile belirleniyor.. Sonuçta ithal edilen her araçta firma diyelim arabayı 20 bin euro ya aldı 30 bin euro ya da satıyor(vergiler+kar) o gün yaptığı satıştan aldığı parayı gidip 20 bin euro ya çevirdiği zaman bir daha ki araç için sermayeyi yerine koymuş oluyor..Kur oynamalarında TL ile satan firmalar her zaman kar ederler..Euro şu an 2.20 olsun anında bunu fiyatlara yansıtırlar ama euro düştüğünde fiyatlar TL olarak sabit kalır ve euro olarak arabaya zam yapmış olurlar..
Alıntıları Göster
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 30 Nisan 2010; 10:22:57 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: drahte 1905
Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR
+1000
Kapitalist düzende tek hedef kardır. Güvenlik, maksimum hız, müşteri memnuyeti, sağlamlık vs bunlar hep kara götüren araçlardır.
Euro isterse 1 lira olsun; eğer insanlar örneğin Poloyu 40.000 liraya da almaya razıysa adam niye indirsin ki fiyatı.
Arz talep diye birşey var. Talep varsa ve piyasada pahalı satmasına rağmen hala çok satabiliyorsa fiyatlar inmez. İnmesi için bir sebep yok şirket açısından.
Hiçbir şirket müşterisini değil önce kendini düşünür. Sizi düşündüğü zamanlar bile aslında kendini ve menfaatlerini düşünüyordur.
İktisatta arz telepte elastikiyet diye bir kavram vardır. BAzı ürünlerin fiyatı artınca talebi azalır-buna elastik arz talep denir. Bazı ürünlerin fiyatı artsa bile talep çok oynamaz-buna da inelastik arz talep denir.
Bu durumda ;VW ülkemizde özellikle parası olanların rağbet ettiği bir ürün olduğu ve premium marka algısı olduğu için-insanlar hatta yüksek fiyat verip hava bile attığı için arz talepte fazla elastikiyet yoktur. Bu yüzden firma fiyatları yüksek tutsa bile müsterisi ve firmanın karı pek azalmaz.
Sözün özü şu ki ülkemizde VW nin şişik fiyatlarını Firma tarafından değil halkımız tarafından belirleniyor. O yüzden firmaya saydırmaya gerek yok.
Firmaların insanlar ucuza arabaya binsin diye bir kaygısı yoktur. Ne kadar kar edebiliyorsa o kadar eder. Tıpkı normal bir insan davranışı gibi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abavf -- 30 Nisan 2010; 10:36:38 >
Benzer içerikler
- yüksek hızda direksiyon titremesi
- jant boyama
- araç kaloriferi bir sıcak bir soğuk üflüyor
- hibrit araçlar neden tutulmuyor
- motor suyu sürekli hava yapıyor
- toyota sequoia türkiye fiyatı
- suzuki jimny 5 kapı fiyat
- akü markaları
- dünyanın en hızlı treni 1400 km
- chery omoda 5 özellikleri
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X