Şimdi Ara

Euro %10 değer kaybetti VW fiyatları değişmedi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • VW web sitesini takip ediyorum, eskiden euro her yükseldiğinde anında fiyatları güncellerlerdi, 9 Marttan beri euro düşüyor ama passat fiyatları aynı.



  • Sonuçta fiyat düşüyor.
  • Döviz kuru yükseldiğinde yükseltiyorlar da,düştüğünde neden düşürmüyorlar passatları...
  • hala vw arabasını euro olarak ölçüyorsunzu ya.

    vw dedinmi altın gibi düşün. atalarımız ne demiş; ''altın alma vw al.''
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Platinium

    hala vw arabasını euro olarak ölçüyorsunzu ya.

    vw dedinmi altın gibi düşün. atalarımız ne demiş; ''altın alma vw al.''
    Doğuş Farkı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewind

    VW web sitesini takip ediyorum, eskiden euro her yükseldiğinde anında fiyatları güncellerlerdi, 9 Marttan beri euro düşüyor ama passat fiyatları aynı.

    Bu senin hesabın gibi düz orantı olmuyor.Biz matematikde bunu görmemiştik,bizden sonra çıkan bir orantı.Artarken artan,azalırken yerinde kalan "Doğuş orantısı"
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samilto

    Döviz kuru yükseldiğinde yükseltiyorlar da,düştüğünde neden düşürmüyorlar passatları...
    Şu günlerde baharın gelmesi ile birlikte bankalar kredi akışını hızlandırdı. Oto satış hedefleri arttığı için fiyatta düzeltmeyi döviz hareketine bırakmış olabilirler. Birde döviz oranlarına da bakmak gerekir.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: samilto

    Döviz kuru yükseldiğinde yükseltiyorlar da,düştüğünde neden düşürmüyorlar passatları...


    işlerine gelmiyorda ondan euro yükseldiğinden fiyatlara zama gelince endeksli olarak artıyor derler ama iş düşüşe gelince türk lirasından biz araç satıyoruz bizi bağlamaz diyip satışlara devam ediyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SAİM.

    quote:

    Orijinalden alıntı: samilto

    Döviz kuru yükseldiğinde yükseltiyorlar da,düştüğünde neden düşürmüyorlar passatları...


    işlerine gelmiyorda ondan euro yükseldiğinden fiyatlara zama gelince endeksli olarak artıyor derler ama iş düşüşe gelince türk lirasından biz araç satıyoruz bizi bağlamaz diyip satışlara devam ediyorlar

    Alıntıları Göster
     Euro %10 değer kaybetti VW fiyatları değişmedi

    das ist dogus.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sound of Freedom

     Euro %10 değer kaybetti VW fiyatları değişmedi

    das ist dogus.

    Alıntıları Göster
    İndiren var mı??




  • quote:

    Orijinalden alıntı: whitewind

    VW web sitesini takip ediyorum, eskiden euro her yükseldiğinde anında fiyatları güncellerlerdi, 9 Marttan beri euro düşüyor ama passat fiyatları aynı.

    vw showroom larına gittiğin zaman adamlar sorduğun soruya kafasını kaldırıp cevap bile vermiyorlar şimdi euro azcık düştü diye fiyat düşürmelerini mi bekliyorsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hunter06

    quote:

    Orijinalden alıntı: whitewind

    VW web sitesini takip ediyorum, eskiden euro her yükseldiğinde anında fiyatları güncellerlerdi, 9 Marttan beri euro düşüyor ama passat fiyatları aynı.

    vw showroom larına gittiğin zaman adamlar sorduğun soruya kafasını kaldırıp cevap bile vermiyorlar şimdi euro azcık düştü diye fiyat düşürmelerini mi bekliyorsun
    herkes ındırıme gıttımıkı vw ekstra gıtsın...

    tek vw dıye bakmamak lazım olaya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bencn17

    herkes ındırıme gıttımıkı vw ekstra gıtsın...

    tek vw dıye bakmamak lazım olaya...


    Alıntıları Göster
    internet sitelerini genellikle ay bşlarında değiştiriyorlar dostum . . muhtemelen mayıs ayının ilk birkaç günü içerisinde değişecektir fiyatları. . .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mac3560

    internet sitelerini genellikle ay bşlarında değiştiriyorlar dostum . . muhtemelen mayıs ayının ilk birkaç günü içerisinde değişecektir fiyatları. . .

    Alıntıları Göster
    Dusmez, anlatalim

    Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun

    Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir

    Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur

    Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur

    Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari

    Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur

    Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar

    Yani;

    Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
    Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi

    Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi

    Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi

    Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim

    + kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus

    yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz

    Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil

    Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM

    Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma

    Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim

    OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !

    Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ

    Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Dusmez, anlatalim

    Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun

    Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir

    Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur

    Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur

    Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari

    Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur

    Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar

    Yani;

    Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
    Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi

    Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi

    Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi

    Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim

    + kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus

    yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz

    Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil

    Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM

    Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma

    Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim

    OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !

    Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ

    Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR


    Alıntıları Göster
    aynen bende cok kızıyom evro düşüyor ama fiyatlar düşmüyor ne biçim iş bu




  • tüm yurt dışından gelen araçların fiyatı düşecek diyolardı bi ara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: triger

    tüm yurt dışından gelen araçların fiyatı düşecek diyolardı bi ara.
    Doğuş = Devlet, aradaki tek fark birisi parayla, diğeri seçimle (hoş, seçim de artık para meselesi ama onu tartışacak yer burası değil)

    Petrol gibi... Petrol yükselir, hemen akaryakıt fiyatları artar. Petrol daha da yükselir, halk galeyana gelir, infial olur, kaos ortamı, Armageddon, uzay gemileriyle dünyayı terk etmeler, 2012 vb. ve petrol durmadan yükselmeye devam eder. Bu petrol öyle bir şey ki durmadan devam eder durur.

    Ama düşünce paraşütle düşer, yavaş yavaş... O kadar yavaş düşer ki hissetmezsiniz, görmezsiniz, sanki hep aynı seviyede duruyormuş gibi düşer. Bu nedenle yükselirken fiyatı kriko ile kaldıranlar düşerken fiyatı indirmeyi unuturlar.

    Haa bir durum daha var, kurumsal, liberal ve kapitalist para kazanma sisteminde: Birşey çok satıyorsa neden fiyatı düşüreceksin ki? Doğuş da çok satan bir ürünü çok paraya satıyor. 1.6 MPI 102 HP TRENDLINE PASSAT istisna, ÖTV indiriminden sonraki fiyatı Doğuş az bir farkla da olsa muhafaza ediyor, 42.000 TL fiyat uyguluyor. Bu araç ucuz, ama 1.4 TSI ile GOLF ve JETTA'daki 1.6 TDI ve diğer motorlu modeller pahalıya kaçıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Dusmez, anlatalim

    Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun

    Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir

    Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur

    Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur

    Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari

    Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur

    Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar

    Yani;

    Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
    Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi

    Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi

    Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi

    Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim

    + kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus

    yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz

    Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil

    Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM

    Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma

    Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim

    OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !

    Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ

    Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR


    BMW Mercedes Audi ve Alfa da(bildiklerim ) fiyatlar o günkü merkez bankası kuru ile belirleniyor.. Sonuçta ithal edilen her araçta firma diyelim arabayı 20 bin euro ya aldı 30 bin euro ya da satıyor(vergiler+kar) o gün yaptığı satıştan aldığı parayı gidip 20 bin euro ya çevirdiği zaman bir daha ki araç için sermayeyi yerine koymuş oluyor..Kur oynamalarında TL ile satan firmalar her zaman kar ederler..Euro şu an 2.20 olsun anında bunu fiyatlara yansıtırlar ama euro düştüğünde fiyatlar TL olarak sabit kalır ve euro olarak arabaya zam yapmış olurlar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ulas3567

    quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905

    Dusmez, anlatalim

    Diyelim Euro 2 liradan 3 liraya sonrada 2 liraya dustu, cikis 30 gunde iniste 30 gunde oldu, ornek arabamizda 20.000 Euro olsun

    Euro 2 lirayken arab 40K liraya satilir

    Euro 2.2 olur + cikis egiliminde ise araba 45K lira olur

    Euro patlar 2.6 ya geldiginde atalim ki cikis eglimi devam etsin arabalar 54K lira olur

    Euro artik ucar 2.99 3.00 olur ozamnda arabalar 58 lira olur, dogus 2 lirayi karindan keser ki pazarda yer edinebilsin hos euro bu kadar artarsa yende artar ama biraz dusurur fiyatlari

    Euro tekrar 2.4 lira olur ama dusme eglimi olmaz ise bu sefer arabalar 50K lira olur

    Euro tekrar 2 liraya gelince arabalar bu sefer kurun eglimine gore 39-41 K lira olur arablar

    Yani;

    Arabalarin TL fiyatlari sadece anlik kura degil kurun egligimine
    Ayni sekilde fiyatlar artarken kuru biraz ilerden ama duserkende geriden takip eder cunki fiyatlar ani yansitilicak osla arabalar EURO ile satilirdi

    Bu 2. nin sebebi ise arabalarin kur artmadan yada azalmadan once ithal edilmeye baslanmasi

    Yani zam yada indirimin geriden gelmesinin sebebi zamdan yada indirimden once alinmis fabrikadan cikmis yolda olan arabalar olmasi

    Bu arabalari bazen pahaliya bazende ucua aliyorsunuz ona gore bunu fiyatlara yansitmaniz lazim

    + kur duserken fabrikadan alabileceginiz extra araba yok ise fiyatlari dusurmezsiniz cunku nasilsa sattiginizda yerine yenisini alamiyorsunuz kota dolmus

    yada fabrika kur artarken size extra kota tanir toplu alimda indirime giderse kur artsa dahi bunu yansitmayabilirsiniz

    Yani olay `kilosu kaca ? 2 kilo tart oradan` degil

    Araba degil bu sekilde uretilen toplu tuketim malzemelerinin fiyatlandirilmasi BIR BILIM

    Yilda milyarlarca dolarin baglandigi vede kusursuz calisan bir mekanizma

    Kisacasi sunu forumda 10001. kez tekrar edim

    OTOMOBILLERIN URETIM FIYATINI ARABANIN FIYATINI BELIRLERYEN BIRIM BILMEZ ! ! !

    Bu gercektir, VW bu arabayi 5 liraya yaptik 7 ye satalim DEMEZ

    Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR


    BMW Mercedes Audi ve Alfa da(bildiklerim ) fiyatlar o günkü merkez bankası kuru ile belirleniyor.. Sonuçta ithal edilen her araçta firma diyelim arabayı 20 bin euro ya aldı 30 bin euro ya da satıyor(vergiler+kar) o gün yaptığı satıştan aldığı parayı gidip 20 bin euro ya çevirdiği zaman bir daha ki araç için sermayeyi yerine koymuş oluyor..Kur oynamalarında TL ile satan firmalar her zaman kar ederler..Euro şu an 2.20 olsun anında bunu fiyatlara yansıtırlar ama euro düştüğünde fiyatlar TL olarak sabit kalır ve euro olarak arabaya zam yapmış olurlar..

    Alıntıları Göster
    Şu an 1.6 Passat'lar bayilerde bulunmuyor, yok satıyor yani. Bu durumda sen olsan fiyatı indirir misin? Daha çok arttırmadıklarına şükret...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zeytinkoy -- 30 Nisan 2010; 10:22:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahte 1905


    Arabalar KAC PARAYA SATILABILIYORSA o paraya satilir OLAYIN ASIL AMA ASLI BUDUR buda KURDAN BAGIMSIZDIR




    +1000

    Kapitalist düzende tek hedef kardır. Güvenlik, maksimum hız, müşteri memnuyeti, sağlamlık vs bunlar hep kara götüren araçlardır.

    Euro isterse 1 lira olsun; eğer insanlar örneğin Poloyu 40.000 liraya da almaya razıysa adam niye indirsin ki fiyatı.
    Arz talep diye birşey var. Talep varsa ve piyasada pahalı satmasına rağmen hala çok satabiliyorsa fiyatlar inmez. İnmesi için bir sebep yok şirket açısından.

    Hiçbir şirket müşterisini değil önce kendini düşünür. Sizi düşündüğü zamanlar bile aslında kendini ve menfaatlerini düşünüyordur.

    İktisatta arz telepte elastikiyet diye bir kavram vardır. BAzı ürünlerin fiyatı artınca talebi azalır-buna elastik arz talep denir. Bazı ürünlerin fiyatı artsa bile talep çok oynamaz-buna da inelastik arz talep denir.

    Bu durumda ;VW ülkemizde özellikle parası olanların rağbet ettiği bir ürün olduğu ve premium marka algısı olduğu için-insanlar hatta yüksek fiyat verip hava bile attığı için arz talepte fazla elastikiyet yoktur. Bu yüzden firma fiyatları yüksek tutsa bile müsterisi ve firmanın karı pek azalmaz.

    Sözün özü şu ki ülkemizde VW nin şişik fiyatlarını Firma tarafından değil halkımız tarafından belirleniyor. O yüzden firmaya saydırmaya gerek yok.

    Firmaların insanlar ucuza arabaya binsin diye bir kaygısı yoktur. Ne kadar kar edebiliyorsa o kadar eder. Tıpkı normal bir insan davranışı gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abavf -- 30 Nisan 2010; 10:36:38 >




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.