< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak (2. sayfa)
-
-
-
Yani nedir sizin olayınız? Bu jet motorlar yakıtsızmı çalışıyor diyorsunuz? Allah ın mucizesi mi yani bu uçakların uçması?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bu kamyonlar ve kamyonetler muayeneden nasıl geçiyor ? men etmeleri lazım bunları trafikten.
-
DPF doluyor açtırmak için para harcayıp yine çevreye zarara uğratıyoruz. Çevreci elektrik enerjisi üretilirken ne kadar çevreye zarar veriliyor hesap kitap yapanlar bunlarla ilgili bir çok makale mevcut.
-
Bu arkadaşta komplo teorisyeni. Bir yerlerinden element uydurup ona inanıyorlar.
-
olay benim demem değil. olay fizik kanunu
A380 in bir kanadı 152 ton yakıt alıyor deniliyor. kanatlar esnek. 152 ton yakıt esnek kanada konulursa fizik kanunu gereği kanat aşağı eğilmeli fakat kanat aşağı milim eğilmiyor. buradan "benim demem değil" fizik kanunu gereği, uçak kalkarken kanatlarda sözü edilen 152 ton yakıtın olmadığı sonucu çıkar.
başka bir çalışma. bir yakıt tankeri yaklaşık 38 ton (10 bin galon) A380 kanadına 4 tane yakıt tankeri girer mi hiç
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
mantık ve bilgi komplo değildir. üstteki mesaja bakınız. element uydurmayı ben değil, endüstri yapıyor pazarlama reklam amaçlı. oksijen diye bir element var mı? lityum element ise neden doğada element halinde yok? lityum element değil, endüstriyel bir ürün. karbon elementlerin en komiği. kömür gibi kara ama vücudumuzun en temel bileşeni. vücudumuz kara mı? biraz mantık ve bilgi diyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ne desem ne söylesem boş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
O küçümsediğiniz A380'in sadece iç yakıt tankına dayalı döşeli daire kurar yaşar gidersiniz,
https://www.airlines-inform.com/commercial-aircraft/airbus-a380.html
845m2 kanat alanı var, "sadece kanat alanı"
altta koyduğunuz tanker hiçbirşey ki hem fotoğrafta 2 kat falan büyütülmüş, hemde tankerlerin içi uçtan uca yakıt bölümü olmaz.. bir çoğu kompartman şeklinde olur.
fotoğrafla güneş 50 bin metre boyda, ay 10bin metre boyda diyen 4. sınıf düz dünyacı komplo teorisyeni en azından görsel kanıt takıntısını gidip güneşi dibinden görerek tatmin edemiyor.. ama siz bir facebook grubunda bile bir tai-tusaş avonik teknisyenine rica edip, en azından bir A320'nin kanadını ve blueprinti gidip görebilirsiniz..
Bizi trollemiyorsanız gerçekten bu kafayla işiniz çok zor.. Rabbim yardımcınız olsun.
Trollüyorsanız profesyonelliğinize lafım yok, hem fezadan elektirik konusunda, hemde böyle basit bir konuda bile ciddiye alınıp koca koca adamları 2x2=4ü izaha zorlamayı bir şekilde becerdiğiniz için saygı duyuyorum.
-
Euro 5 sonrası boş iş. Harcanılan emek, masraf ve aracın tükettiği yakıt emisyondan daha fazla.
-
A380'de yakıt tankına konu olan bölüm, 845 m2 diyerek yüksek göstermeye çalıştığınız alanın yarısı bile değil:
845 m2 dediğiniz alana şu kısımlar da giriyor. Havalandırma boruları, kablolar, mekanik aktüatörler, onlar sıvı yakıt içinde oluyor sizin iddianıza göre
Yakıt deposu denilen bölümün de içinden kablolar geçiyor. Sıvı yakıt içinde yüzen kablolar var Yakıt deposunun üstü yarılmış ancak depodan tek gram yakıt çıkmamış, bunun tek açıklaması kanat içinde olduğu iddia edilen 253 ton (!) sıvı yakıtın olmaması, başka açıklaması varsa iletin tartışaşım. İletemiyorsunuz yer gök dünya ay diyorsunuz, komplocu, düz dünyacı diyerek kişi tartışmasına sardırmaya çalışıyorsunuz. Bu tartışma değil.
A380 üzerinden fotoğraflar belgeler yetmedi ise A340'dan da bir belge gelsin. Toronto'da düşen A340'ın sağ 1. motor koptu
yakıt deposu dediğiniz yerin içi görüldü. Depoya benzer birşey görülüyor mu, depo içinde sıvı yakıtın varlığına dair iz görülüyor mu?
Görülmüyor bu durumda kanatlarda sıvı yakıt yok demektir. Ancak yine de belki siz doğru olabilirsiniz, ancak bu doğruluğu ispatlamanız için gerçek fotograf, görüntü ve belgelerle gelmelisiniz. Güneş, ay, düz dünya diyerek, uçak kanatlarında sıvı yakıt olduğunu jet uçakların o sıvı yakıtla uçtugunu ispatlamış olmuyorsunuz.
Yukardaki belgelerden sonra işin bir de maliyet konusu var. İstanbul Fransa uçak bileti gidiş dönüş ortalam €300, tek gidiş €150, A321'de 200 yolcu olsa bir gidişte €30.000, buna pilot, personel, havalimanı vergileri, uçak amortismanı, vs vs bir sürü gider dahil. yakıt parası bu €30.000'in neresinden cıkıyor?
Havalimanında yakıt kamyonları dolaşıyor. Kanatlara alttan boru takıp güyya 100 ton yakıt dolduruyorlar o tek boru ile, borunun çapı 15cm ya var ya yok. Göstermelik takıyorlar, 5-10dk ne o tek kanattan 100 ton yakıt doldu! Bu mümkün değil ancak diyelim ki mümkün, gerçekten 100 ton yakıt doldu kanada, o kanat 100 ton ağırlık ile aşağı eğilir, fakat milim eğilmiyor. A380, 253 ton yakıt dolmuş fakat kanatları eğilmemiş, bu fizik kanununa aykırı.
Hiçbirşeye inanmak zorunda değiliz. Ancak bilebiliriz. Bilgi iletin, görelim bilelim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X