Şimdi Ara

Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.184
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Adamlar bizim neyimize muhtaçta çıkıyoruz desen umursasınlar ?
    Sahil ? Domates ? Balık ? İşgücü ?
    Hemen her alanda bir çok alternatifin var
    Ama oradan almak zorunda olduğun çok fazla şey var
    Bence çokta kızmamak gerek

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • tokatli6061 T kullanıcısına yanıt
    aslında bir uçak var. 253 ton yakıt alıyor denilen airbus a380 in kanatları esnek. bir kanada 253 tonun yarısı 126 ton yakıt konulduğunda fizik kanunları gereği kanadın ağaüı doğru eğilmesi gerekir. şu işe bakın ki 253 ton yakıtla kalkış yapan bu uçağın kanatları henüz öyle eğik görülmedi yakıt dolu iken de değil iken de kanatlar hep aynı eğimde.

    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak

    bu durumda ya fizik kanunları bize yalan söylüyor ya da bu kanatlara 253 ton yakıt konuluyor diyen Airbus yetkilileri. Sizce hangisi yalan söylüyor?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Yani nedir sizin olayınız? Bu jet motorlar yakıtsızmı çalışıyor diyorsunuz? Allah ın mucizesi mi yani bu uçakların uçması?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • infinite kullanıcısına yanıt

    bu kamyonlar ve kamyonetler muayeneden nasıl geçiyor ? men etmeleri lazım bunları trafikten.

  • DPF doluyor açtırmak için para harcayıp yine çevreye zarara uğratıyoruz. Çevreci elektrik enerjisi üretilirken ne kadar çevreye zarar veriliyor hesap kitap yapanlar bunlarla ilgili bir çok makale mevcut.

  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    Bu arkadaşta komplo teorisyeni. Bir yerlerinden element uydurup ona inanıyorlar.

  • tokatli6061 T kullanıcısına yanıt
    olay benim demem değil. olay fizik kanunu

    A380 in bir kanadı 152 ton yakıt alıyor deniliyor. kanatlar esnek. 152 ton yakıt esnek kanada konulursa fizik kanunu gereği kanat aşağı eğilmeli fakat kanat aşağı milim eğilmiyor. buradan "benim demem değil" fizik kanunu gereği, uçak kalkarken kanatlarda sözü edilen 152 ton yakıtın olmadığı sonucu çıkar.


    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak

    başka bir çalışma. bir yakıt tankeri yaklaşık 38 ton (10 bin galon) A380 kanadına 4 tane yakıt tankeri girer mi hiç


    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • xgny58x kullanıcısına yanıt
    mantık ve bilgi komplo değildir. üstteki mesaja bakınız. element uydurmayı ben değil, endüstri yapıyor pazarlama reklam amaçlı. oksijen diye bir element var mı? lityum element ise neden doğada element halinde yok? lityum element değil, endüstriyel bir ürün. karbon elementlerin en komiği. kömür gibi kara ama vücudumuzun en temel bileşeni. vücudumuz kara mı? biraz mantık ve bilgi diyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne desem ne söylesem boş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • berkandinçay B kullanıcısına yanıt

    O küçümsediğiniz A380'in sadece iç yakıt tankına dayalı döşeli daire kurar yaşar gidersiniz,


    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak

    https://www.airlines-inform.com/commercial-aircraft/airbus-a380.html


    845m2 kanat alanı var, "sadece kanat alanı"

    altta koyduğunuz tanker hiçbirşey ki hem fotoğrafta 2 kat falan büyütülmüş, hemde tankerlerin içi uçtan uca yakıt bölümü olmaz.. bir çoğu kompartman şeklinde olur.


    fotoğrafla güneş 50 bin metre boyda, ay 10bin metre boyda diyen 4. sınıf düz dünyacı komplo teorisyeni en azından görsel kanıt takıntısını gidip güneşi dibinden görerek tatmin edemiyor.. ama siz bir facebook grubunda bile bir tai-tusaş avonik teknisyenine rica edip, en azından bir A320'nin kanadını ve blueprinti gidip görebilirsiniz..


    Bizi trollemiyorsanız gerçekten bu kafayla işiniz çok zor.. Rabbim yardımcınız olsun.

    Trollüyorsanız profesyonelliğinize lafım yok, hem fezadan elektirik konusunda, hemde böyle basit bir konuda bile ciddiye alınıp koca koca adamları 2x2=4ü izaha zorlamayı bir şekilde becerdiğiniz için saygı duyuyorum.





  • Euro 5 sonrası boş iş. Harcanılan emek, masraf ve aracın tükettiği yakıt emisyondan daha fazla.

  • SuperVeloceJota kullanıcısına yanıt
    A380'de yakıt tankına konu olan bölüm, 845 m2 diyerek yüksek göstermeye çalıştığınız alanın yarısı bile değil:

    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak

    845 m2 dediğiniz alana şu kısımlar da giriyor. Havalandırma boruları, kablolar, mekanik aktüatörler, onlar sıvı yakıt içinde oluyor sizin iddianıza göre
    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak

    Yakıt deposu denilen bölümün de içinden kablolar geçiyor. Sıvı yakıt içinde yüzen kablolar var Yakıt deposunun üstü yarılmış ancak depodan tek gram yakıt çıkmamış, bunun tek açıklaması kanat içinde olduğu iddia edilen 253 ton (!) sıvı yakıtın olmaması, başka açıklaması varsa iletin tartışaşım. İletemiyorsunuz yer gök dünya ay diyorsunuz, komplocu, düz dünyacı diyerek kişi tartışmasına sardırmaya çalışıyorsunuz. Bu tartışma değil.


    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak

    A380 üzerinden fotoğraflar belgeler yetmedi ise A340'dan da bir belge gelsin. Toronto'da düşen A340'ın sağ 1. motor koptu

    yakıt deposu dediğiniz yerin içi görüldü. Depoya benzer birşey görülüyor mu, depo içinde sıvı yakıtın varlığına dair iz görülüyor mu?
    Görülmüyor bu durumda kanatlarda sıvı yakıt yok demektir. Ancak yine de belki siz doğru olabilirsiniz, ancak bu doğruluğu ispatlamanız için gerçek fotograf, görüntü ve belgelerle gelmelisiniz. Güneş, ay, düz dünya diyerek, uçak kanatlarında sıvı yakıt olduğunu jet uçakların o sıvı yakıtla uçtugunu ispatlamış olmuyorsunuz.

    Euro 7 standartları öngörülenden daha pahalıya mal olacak



    Yukardaki belgelerden sonra işin bir de maliyet konusu var. İstanbul Fransa uçak bileti gidiş dönüş ortalam €300, tek gidiş €150, A321'de 200 yolcu olsa bir gidişte €30.000, buna pilot, personel, havalimanı vergileri, uçak amortismanı, vs vs bir sürü gider dahil. yakıt parası bu €30.000'in neresinden cıkıyor?

    Havalimanında yakıt kamyonları dolaşıyor. Kanatlara alttan boru takıp güyya 100 ton yakıt dolduruyorlar o tek boru ile, borunun çapı 15cm ya var ya yok. Göstermelik takıyorlar, 5-10dk ne o tek kanattan 100 ton yakıt doldu! Bu mümkün değil ancak diyelim ki mümkün, gerçekten 100 ton yakıt doldu kanada, o kanat 100 ton ağırlık ile aşağı eğilir, fakat milim eğilmiyor. A380, 253 ton yakıt dolmuş fakat kanatları eğilmemiş, bu fizik kanununa aykırı.

    Hiçbirşeye inanmak zorunda değiliz. Ancak bilebiliriz. Bilgi iletin, görelim bilelim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.