Şimdi Ara

Euro Civic Kulübü (74. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.296
Cevap
37
Favori
446.675
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yaa. bu 9 un altıdaki sahibinden.com arabalarına ne diyorsunuz. binilirmi?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nobady1453

    arkadaşlar yaa. bu 9 un altıdaki sahibinden.com arabalarına ne diyorsunuz. binilirmi?


    Ben tavsiye etmem. Fiyatı o kadar ucuz olunca mutlaka bir sıkıntısı vardır diye düşünüyorum, bence siz de öyle düşünmelisiniz.
  • sayın hocam asında bir tane var. dediğim gibi 10300 diyor 96 ies
    arka stop kırık cam çatlak boya var değişen yok ama gerikaln herşey sağlam. ne dersin?
  • biraz fazla verin ama masrafsız ve meşakkatsiz araba alın derim. Kaldı ki o kırık stopun sağlamını bulman da çok zor olacaktır en azından sıfırını bulursun ama çıkması çok zor. Sol far olsa yan sanayisi var ama sol stopun yan sanayisi de yok. Sevgiyle kalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi notdream -- 13 Haziran 2009; 16:05:15 >
  • arkadaşlar merhaba 98 cıvıc kullanıyorum herkez gıbı bende arka amortısorlerden sıkayetcıyım avrupası pahalı aranızda hıc yerlı amortısor takan var mı varsa memnunmusunuz yada baska bırsey tavsıye eden varmı tesekkurler kazasız belasız surusler ve gunler dılerım
  • slm arkadaşlar bende dün bir eurocivic aldım ve aranıza katıldım . 97 model 1.6 .hayırlı olur inşaallah. ilk defa honda kullanacağım, tecrübelerinize ve fikirlerinize cok ihtiyacım olacak.
  • markiz hocam piyasası nedir? bende almaya çalışıyorum şuan bir tane 1. ama kazıklanmakda istemiyorum
  • herkese selamlar

    asagida ozeliklerini verdigim euro civic aracimi satmayi dusunuyorum.

    1996 model beyaz 1.6 ILS Otomatik . 82.700 km de ( orjinal tum bakımları honda cankaya - maslak ata san. de yapılmıstır . bakım fisleri saklanmaktadir ) .

    aracta boya veya degisen kesinlikle yoktur. ufak cizikler var . tampon ve camurluklarda boya dokulmesi belli belirsiz mevcut . satarken sorun olmasın diye boyatmamistim. arac yurtdisi nedeniyle , 2,5 sene hic kullanilmadi kapali otoparkta yatti . son 6 aydir da yine garajda yatiyordu. muayenesi geldigi icin yeni aku alindi. bu hafta muayene yapildiktan sonra satilacaktir. evde bundan baska 3 aracimiz oldugu icin , km si cok dusuk kaldi.
    Bu kadar temizini bulamayacaginiza eminim . lastikler rodaj degismesi ( on arka ) 5000 km . yapildi. lastik havalari nitrojen olarak kullanilmakta.
    uzerinde CMS 14 " celik cant vardir. Farlar osram % 50 beyaz isik takili.
    Km konusunda iciniz rahat olsun istediginiz yere gosterebilirsiniz. fiyatı 13.500 TL olarak verilecektir.

    2003 ve ustu otomatic eurocivic ile takas olabilir.

    dusunen arkadaslar mail atabilirler . resimlerini gonderiririm.
    ruzgarca@hotmail.com



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ruzgarca -- 15 Haziran 2009; 1:11:01 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ruzgarca

    herkese selamlar

    asagida ozeliklerini verdigim euro civic aracimi satmayi dusunuyorum.

    1996 model beyaz 1.6 ILS Otomatik . 82.700 km de ( orjinal tum bakımları honda cankaya - maslak ata san. de yapılmıstır . bakım fisleri saklanmaktadir ) .

    aracta boya veya degisen kesinlikle yoktur. ufak cizikler var . tampon ve camurluklarda boya dokulmesi belli belirsiz mevcut . satarken sorun olmasın diye boyatmamistim. arac yurtdisi nedeniyle , 2,5 sene hic kullanilmadi kapali otoparkta yatti . son 6 aydir da yine garajda yatiyordu. muayenesi geldigi icin yeni aku alindi. bu hafta muayene yapildiktan sonra satilacaktir. evde bundan baska 3 aracimiz oldugu icin , km si cok dusuk kaldi.
    Bu kadar temizini bulamayacaginiza eminim . lastikler rodaj degismesi ( on arka ) 5000 km . yapildi. lastik havalari nitrojen olarak kullanilmakta.
    uzerinde CMS 14 " celik cant vardir. Farlar osram % 50 beyaz isik takili.
    Km konusunda iciniz rahat olsun istediginiz yere gosterebilirsiniz. fiyatı 13.500 TL olarak verilecektir.

    2003 ve ustu otomatic eurocivic ile takas olabilir.

    dusunen arkadaslar mail atabilirler . resimlerini gonderiririm.
    ruzgarca@hotmail.com




    Ankara'da olsaydınız bugün yanınıza gelebilirdim. İstanbuldaki arkadaşlar bence görmeye gidebilirler. Hayırlısı olsun...




  • arkadaşlar bende 97 model euro civic var otomatik vites arabam 160000 e geldi 160000 bakımı ortalama ne kadara çıkar ve servistemi yaptırayım yoksa saniyede bi ustayamı
  • Arkadaşlar uzun süredir euro civic aramama rağmen içime sinen bir araç bulamamıştım. Dün en sonunda 99 model bir civic buldum ve bugün alıyorum inşaallah. 1.6 ies full, ilk sahibinden, bordo, sedan. Euro civic almayı çok istemiştim ama kısmet olmadı, hayırlısı artık. Ancak yine de günün birinde bir euro civic sahibi olmayı isterim. Herkese hayırlı forumlar.
  • aracını yenı alanlara alacaklara hayırlı olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yesilkoy

    aracını yenı alanlara alacaklara hayırlı olsun


  • kendinibil üstad umarım istediğin araca kavusmussundur, cok sevındım senın adına, euro olmasada sonucta honda'ya biniceksin, ben 9 senedir evdeki focus'u kullanıyodum, şimdi garajda yatıyo, 1,5 aydır hondayı kullanıyorum, şirkette olsun, arkadaşlarımın olsun bir çok arac kullanma olanağım oluyor, focus'un konforunu ve ''yol tutusunu'' hiçbir araçta bulamassınız, fakat honda bambaşka bir araç, performans ve düşük devirlerde çekişi tam anlamıyla mükemmel, inşallah ileride daha çok param olursa model yükselterek civic ile devam edicem, kullandıktan sonra bırakması imkansız bir marka, bağımlısı oluyorsunuz, allah kaza bela vermesin, keyifli günlerde kullanman dileğiyle....

    Saygılar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi minimalfreak -- 18 Haziran 2009; 9:25:09 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: minimalfreak

    kendinibil üstad umarım istediğin araca kavusmussundur, cok sevındım senın adına, euro olmasada sonucta honda'ya biniceksin, ben 9 senedir evdeki focus'u kullanıyodum, şimdi garajda yatıyo, 1,5 aydır hondayı kullanıyorum, şirkette olsun, arkadaşlarımın olsun bir çok arac kullanma olanağım oluyor, focus'un konforunu ve ''yol tutusunu'' hiçbir araçta bulamassınız, fakat honda bambaşka bir araç, performans ve düşük devirlerde çekişi tam anlamıyla mükemmel, inşallah ileride daha çok param olursa model yükselterek civic ile devam edicem, kullandıktan sonra bırakması imkansız bir marka, bağımlısı oluyorsunuz, allah kaza bela vermesin, keyifli günlerde kullanman dileğiyle....

    Saygılar...


    İyi dilekleriniz için teşekkürler. Araba güzel ve bakımlı şimdilik içime sindi umarım masraf açmaz. Tüp taktırdım ruhsat işleri vs ile uğraşıyorum. En yakın zamanda buraya fotoğrafını da eklerim inşaallah. Honda gerçekten bağımlılık yapacağa benziyor. Saygılar.




  • Herkese Selamlar ve Saygılar. Bu siteye yeni üye oldum. O yüzden yanlışlarım olursa kusuruma bakmayın.
    Ben de Mart ayı başlarında 13.700 TL'ye 1998 model 108.000 km de tam donanımlı bir euro civic aldım. Bu aracı alırken her ne kadar kaliteli bir araç olduğunu bilerek alsam da piyasada fazla bulunmayan bir model olması nedeniyle bazı tereddütlerim vardı. Fakat geçen süre içerisinde hepsi birer birer kayboldu. Kullandığım süre içerisinde edindiğim tecrübelere dayanarak aracın artılarını ve eksilerini sayacak olursam:
    Artıları:
    1- En büyük artısı kesinlikle aracın verdiği kalite hissi. Kaportasından ön konsola, vites topuzundan koltuk döşemelerine kadar aracın her detayında kaliteli malzeme ve işçilik kendisini gösteriyor. Öyle ki aracın içerisine birdiğinizde sanki yüksek sınıf bir arabaya biniyormuşsunuz hissi veriyor.
    2- Aracın içerisine ses almayışı. Özellikle de motor sesi yüksek devirler haricinde içeriye girmiyor.
    3- Yol tutuşu. Virajlarda arkasını bırakmıyor. Süspansiyonunun sert oluşu konforu etkilese de yol tutuşunu çok artırıyor. Fakat dikkat edin pek çok önden çekişli otomobil gibi euro civic de önden kayma eğilimi gösteriyor. Fakat çok sert virajlar haricinde sıkıntı verici bir durum yok.
    4-Bbırakın 1998 model araçları sıfır araçların bazılarında bile bulunmayan donanımların mevcut olması. Araçta klima, elektrikli ayna, otomatik 4 cam, elektirikli açılır tavan, hidrolik debriyaj, ABS, sürücü ve yolcu hava yastığı, ahşap kaplamalı göğüs vs. gibi donanımlar bulunuyor. ABS, klima gibi donanımların bile bulunmadığı, içi daracık ve konfordan çok uzak, kalitenin ise yanından bile geçmediği Dacia, Renault Clio gibi araçların 18.000 TL'den aşağıya satılmadığını, bu özelliklerdeki diğer marka ve model araçların fiyatlarının ise 22.000 TL'den başladığını düşündüğünüzde Fiyat/Kalite olarak çok iyi bir seçim.
    5- Parçalarının uzun ömürlü ve kullanım hatalarını tolere edebilir türden olması. Benim aracım 1998 model olmasına rağmen araca binen arkadaşlarım aracın diriliğine hayran kalıyorlar. Bunda tabii ki aracın eski sahiplerinin titiz kullanmasının ve aracın fazla yol yapmamış olmasının da etkisi var ama bence esas nedeni yine aracın kendisinin kaliteli oluşu.
    6- İç mekanının ferahlığı ve koltuklarının rahatlığı. Koltukların dolgu malzemeleri ne çok sert ne de yumuşak. yan ve bel destekleri ile çok rahatlar. İçi de yeterince geniş. 4 kişi çok rahat bir şekilde uzun yolculuklar yapabilir.

    Eksileri:
    1- Aracın yol tutuşunun iyi olduğundan bahsetmiştim. İyi yol tutuşunu sağlayan amortisörlerin sert oluşu ve bu sertlik de haliyle aracın konforuna olumsuz yönde etki ediyor. Aracın arkası özellikle de kasislerde çok zıplıyor. Ve bir de arka süspansiyonlar kasislerden geçerken sert olması nedeniyle ses yapıyor.
    2- Fazla bulunan bir model olmaması nedeniyle özellikle de aracınızın üzerinde oynamalar yapmak isterseniz biraz üzülebilirsiniz. Yedek parça sıkıntısı yaşayacağınızı sanmıyorum. Artık aradığınız parça yaşadığınız şehirde bulunmasa bile 2-3 gün içerisinde getirtebiliyorsunuz. Ancak dediğim araçta bir takım değişiklikler yapmak isterseniz uygun parça bulmanız çok zor. Mesela: ben aracın ön farlarını yenilemek için angel eye tabir edilen farlardan almak istedim ancak Türkiye genelinde bu araç için üretilmiş far takımı bulamadım. Değişik görünümlü far-stop takımları, spoiler. hazır body kit vb. parçaları bulmanız çok zor. Ya da ben bulamadım.
    3- Farlarının camlarının kalın oluşundan mıdır nedendir farları iyi aydınlatmıyor. Ama sanırım xenon gibi uygulamalarla aşılabilecek bir durum.
    4- Ufak bir detay ama yine de yazayım dedim; aracın bagajı oldukça geniş, yükleme indirme gibi işlemler kolay yapılıyor. Ancak aracın standart dışı bir olduğunu burada da hissediyorsunuz. Sorun şu (ya da ben böyle bir sorun yaşadım) aracıma bir kaç gün önce LPG taktırmak istedim (ve takdırdım da). İş tank seçimine geldiğinde stepnenin ortalıkta dolaşmasını istemediğimden silindir tank olsun fakat bagajın fazla hacmini düşürmesin dedim. Bunun üzerine ustalar ince uzun tank denediler ama bagajın içerisinde bulunan amortisör kuleleri nedeniyle sığmadı. Şişman tankların küçüklerinin kapasitesi de çok az olunca büyüğünden taktırdım. Ama bagaj çok daraldı. Öyle ki bir valiz ancak sığar. LPG taktırdığım yere gelen 1999-2001 kasa Toyota Corollalardan birinin bagajında ince uzun tank olduğunu gördüğümde kafayı yiyecektim. Çünkü bu kasa Corollaları bilen bilir. İçi de bagajı da küçüktür. O arabaya uyan tank benim arabama uymadı. Çok büyük bir sorun değil hatta belki de biz yanlış uygulama yaptık bilemiyorum ama böyle bir sorunla karşılaştığım için paylaşmak istedim.

    Artılarını ve eksilerini kıyaslayınca eksilerin artılara göre daha az önemli olduğunu görüyorsunuz. Bu nedenle de bence bu paraya alınabilecek en iyi otomobillerden biri. Sürüş keyfi çok farklı. Üst sınıf bir otomobil kullanıyormuşsunuz hissi veriyor.

    Ayrıca benim bilen arkadaşlara sormak istediğim bir kaç sorum olacak:
    1- Bu aracın Honda-Rover kırması olduğunu hepimiz biliyoruz ama ne kadarı honda ne kadarı rover. Bildiğim kadarıyla şasi, kaporta, iç mekan gibi parçalar rover. Ama mekanik ve elektrikli aksamlarının ne kadarı hangi markaya ait. Bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
    2- İnternette aracın motor gücü 120 bg olarak veriliyor. Ancak ruhsatta 110 bg civarı bir rakam yazıyor. Bunun sebebi nedir. Bu aracın gerçek motor gücü ne kadardır.
    3- Yukarıda da bahsettiğim gibi Euro Civicler için özellikle de modifiye parçaları bulmak çok zor. Modifiye gibi bir niyetim yok ama aracın farlarının iyi aydınlatmaması nedeniyle farlarını angel eye tipi olanları ile değiştirmek istiyorum. Bu tür parçaları nereden bulabiliriz. Ya da Bulabilir miyiz?




  • baybora hayırlı olsun,kazasız sürüşler dilerim.forum içinde sorularına cevap bulabilirsin.seçkin ustaer arkadaşımız çok güzel anlatmıştı bu aracı bilmeyenlere.kullandıkça aracını daha çok seveceksin eminim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: spectaküler

    baybora hayırlı olsun,kazasız sürüşler dilerim.forum içinde sorularına cevap bulabilirsin.seçkin ustaer arkadaşımız çok güzel anlatmıştı bu aracı bilmeyenlere.kullandıkça aracını daha çok seveceksin eminim.



    Teşekkürler. Gerçekten de kullandıkça daha çok seviyorum. Kısmetse yakında izne gideceğim. Bakalım uzun yolda nasıl olacak.
  • Baybora hayırlı olsun aracın. Allah kaza bela vermesin. Farlara röle ile beraber 100 wattlık ampul takarsan ve far ayarlarını da yaptırırsan hiçbir sıkıntın kalmaz bu konuda ama röle şart. Bagajda tank olayına gelince keşke stepneye koydursaydın tankı derim çünkü ince stepneler mevcut artık ortalarda stepnen dolaşıyor olmazdı en azından stepneyi yüküne göre kaldırıp başka bir yere koyabilirdin. 1.6 ise aracın motor gücün 113 beygir. Modifiye parçalar bulamazsın. Aracımızın sayısı az olmasından dolayı yan sanayiciler bizim araçlara üretim yapmıyorlar. Virajlarda kaydırma hissine kapılmana katılıyorum ve ben böyle bir kazada yaptım maalesef :( Bunu ancak Michelin energy ile en aza indirebilirsin acizane tavsiyem. Hayırlı olsun aracın tekrardan. Sevgiyle kal.
  • Herkese kazasız belasız sürüşler.

    Biz 1 yılı aşkın zamandır 1997 model, 1.6 motor, otomatik vites eurocivic kullanıyoruz. Arabadan da pek anlamıyoruz. Aracımız iyi, şükür. Kazasız belasız kullanıyoruz işte.

    Beni oldukça şaşırtan bir sorum var arkadaşlar. Biz aracımızı pek hızlı kullanmıyoruz. Aracı aldığımızdan bu yana 100 km'nin üzerine toplasanız 10 kere ya çıkmışızdır ya da çıkmamışızdır. Geçenlerde fark etmeden 100 km'yi geçmişim.

    Sorum şu... Araç düz yolda, içi boşken 120 km'nin üzerine geldiğinde sanki vites yükseltiyormuş hafif gibi bir silkeleme oluyor ve motor sesi aynı vites değiştiriyormuş gibi değişiyor (azalıyor). Devir değişmiyor. 120 km'de 3500 devir. Araç ağırken aynı meseleyi denedim, hissetmedim. Ama anlamadım, acaba bu teknik bir mesele mi? İşin komik tarafı da şu: Araç 120'deyken bir vites daha atıyorsa ben 1 yıldır aracı düşük viteste kullandığımı anlayacağım ki halime epey gülerim artık...

    Fikri olan var mı?




  • 
Sayfa: önceki 7273747576
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.