Şimdi Ara

Euro Ncap Son testler (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
1.936
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LTBA_36R

    Birkaç amerikan filminde ve dizisinde japonlar ve almanlar iyi araba yapıyorlar bizim arabalar pek iyi değil tarzı konuşmalar espri tarzında söyleniyor.almanlar ve japonlar bu işte iyiler bu oldukça açık.ancak ben toyota nın giderek kaliteyi artırdığını düşünmüyorum artık.çünkü auris öncüsü corolla ya göre daha kaliteli bir araç değil.en basiti iç mekanda ben kalite artışı görmedim.hala arka süspansiyonları bağımsız değil.hyundai i30 da bile bağımsız.hele cam açma düğmelerini tam otomatik yapmıyorlarya anlamıyorum inanın tasarruf tedbirlerini toyota abartı gibi.bu arada mazda sorunsuzluk da toyotayı geçtiyse demekki autoshow bu konuda taraflı değil.sonuçta mazda japon malı.



    Ben Mazdanın Toyotayı sorunsuzlukta geçemeyeceğini söylemiyorum zaten Mazda da gerçekten çok kaliteli bir üretim.Ama mesajımı bir daha hatırlatmam gerekirse Auto Bildin taraflılığı gayet açık.

    quote:

    Adamlar o kadar taraflıki arabada 100bin km boyunca 2 xenon ampulu patlamış(onuda Toyota kabul etmiş iyileştirdik demiş) 90binde arka balatalar değişmiş bunların hepsini atlamışlar vay efendim arabanın şanzıman kolu paslandı.Aurisin son viteste 140 km ile giderken 4800 rpm çevirdiğini iddia eden şehir içinde tüketimin 10lt civarında olduğunu söyleyen aracın gürültülü olduğunu söyleyen Auto Bild gitsin bunu Toyotayı ya da Aurisi bilmeyen birilerine anlatsın. Bu kadarda açık açık sallanmaz.Daha önce aynı Auto Bild Corolla gibi frenleri mükemmel bir aracı 42 m'de duruyor diyerek yerin dibine sokmuş ve de 10 araç arasından 9.cu yapmıştı şaşırmamak gerek.




  • Bu işlerde istikrar önemlidir.. Bir arabası 5 yıldız bir arabası 3 yıldız olan markalar açıkcası bana güven vermiyor.. Ayrıca şuan bütün markalar 5 yıldız alıyor, buda benim kafamı karıştırıyor açıkcası.. Biri %96 biri %89 muş böyle ufak farklar oluyor arada.. Bunun yerine hızı arttırsalar, 60km'den 80-100 km arası bir hıza çıkarsalar işte o zaman gerçekten güzel bir rekabet doğar.. Daha sağlam araçlar yapılır ve akla kara belli olur..
  • urban cruiser ın side impact pole testinde kafa kıpkırmızı.... direk ölüm heralde...
    zaten sıfır puan almış.... diğerlerinde öyle bir durum yok kafa vücut gene yeşil....
  • Bu testten 2004 senesinde BMW 5 serisinin 4 yıldız aldığını hatırlatayım.

    Şimdi burada Euro Ncap'i tek hakim görenlere soruyorum.Benim bindiğim araba Toyota Yaris 5 yıldızı var :) BMW 5 serisi ile çarpışsam momentumu bir kenara atarsak bana birşey olmayıpta 5 serisindekine bir şey olacağına inanıyor musunuz :) Ben inanmıyorum.Kaldı ki Japon otomobili sever bir insan olarak Alman mühendisliğinin neredeyse zirvesini teşkil eden BMW'nin güvensiz bir araç yapacağına inanmıyorum.Buyrun güncel kasa 5 serisi testi:

    http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/toyota_yaris_2005/246.aspx



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mriya -- 27 Kasım 2009; 13:07:38 >




  • quote:

    Bunun yerine hızı arttırsalar, 60km'den 80-100 km arası bir hıza çıkarsalar işte o zaman gerçekten güzel bir rekabet doğar.. Daha sağlam araçlar yapılır ve akla kara belli olur..
    Bende katılıyorum bu fikrinize. Bu testlerin artık ayırt edici bir yanı kalmadı (bir kac arac haricinde). Daha yuksek hızlar yada daha farklı test kosullarıda eklenmeli. Mesela ABD'deki guvenlik testlerine tavan testide eklendi. Tavana bir yuk uygulayarak ne kadar coktugu olculuyor. Bence artık aktif guvenlik puanlamasıda olmalı. Mesela slalom testi, fren testi gibi teslerde yapılarak araclara aktif guvenlik yıldızı (puanı) verilmeli. O zaman butun ureticeler ESP gibi donanımları standart hale getimek zorunda kalır. Tıpkı carpısma testlerinden sonra airbag leri standart yapmak zorunda kaldıkları gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Bu testten 2004 senesinde BMW 5 serisinin 4 yıldız aldığını hatırlatayım.

    Şimdi burada Euro Ncap'i tek hakim görenlere soruyorum.Benim bindiğim araba Toyota Yaris 5 yıldızı var :) BMW 5 serisi ile çarpışsam momentumu bir kenara atarsak bana birşey olmayıpta 5 serisindekine bir şey olacağına inanıyor musunuz :) Ben inanmıyorum.Kaldı ki Japon otomobili sever bir insan olarak Alman mühendisliğinin neredeyse zirvesini teşkil eden BMW'nin güvensiz bir araç yapacağına inanmıyorum.Buyrun güncel kasa 5 serisi testi:

    http://www.euroncap.com/tests/bmw_5_series_2004/208.aspx

    http://www.euroncap.com/tests/toyota_yaris_2005/246.aspx


    Öncelikle umarım polemiğe dönüşmez söyliceklerim, çünkü veriler ortada tartışmaya açık birşey söylemeyeceğim.. BMW malesef sanıldığı kadar sağlam araçlar yapan bir marka değil.. Geçmişinede bakarsanız çoğu aracı 4 yıldızlı, eski 3 serisi bir aracı 2 yıldızlı tekininde üstü çizili, oda ölüm riski var anlamına geliyormuş.. Şuan 5 yıldız almasının sorun olucağını sanmıyorum, her marka alıyor çünkü.. Bahsettiğiniz Yaris 5 yıldızlı BMW 4 yıldızlı durumundada BMW'dekinden daha az hasarla çıkmanız şaşırılacak bir durum değil.. Tabi kazaya göre çıkamayadabilirsiniz.. Aşağıda küçücük Renault Modus ile, tabiri caizse eşşek ölüsü eski bir VOLVO'nun çarpışmasını izlerseniz durumu anlarsınız.. Volvo pert....

    http://www.youtube.com/watch?v=86M_fV-1yKY

    http://www.euroncap.com/tests/bmw.aspx








  • quote:

    Orijinalden alıntı: Efsane_Legend38

    Sorunsuz sorunsuz diye diye bi hal ettiler Toyotayı.Nooldu ?? 3 yıldızı bile zor almış.Kim ne derse desin bu işler sadece sorunsuzlukla olmuyor.Alman otomobilleri nispeten fazla sorun çıkarır ancak gerek kalite,gerek güvenlik,gerek se sağlamlık açısından Alman otosu her zaman ilk tercihimdir

    En basitinden , sadece kapılar için örnek veriyorum: Efsane kasa Corollanın kapıları ,Renault Torosun kapıları gibi hafif ve ince.Ama gelin Astranın veya Golfün kapılarına bakın adamlar çelik koruma yapmışlar her tarafına ağır, un çuvalı gibi açılmıyor ki açılsın.

    Japonlar sadece sorunsuzluk ilkesinden yola çıktıkları için bence hiçbir zaman Almanlara ulaşamazalar.



    İnşallah bizde bu bilgilerle sizin gibi bir gün efsane oluruz .. Hayırlı bayramlar




  • muhaha! ;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Bu işlerde istikrar önemlidir.. Bir arabası 5 yıldız bir arabası 3 yıldız olan markalar açıkcası bana güven vermiyor.. Ayrıca şuan bütün markalar 5 yıldız alıyor, buda benim kafamı karıştırıyor açıkcası.. Biri %96 biri %89 muş böyle ufak farklar oluyor arada.. Bunun yerine hızı arttırsalar, 60km'den 80-100 km arası bir hıza çıkarsalar işte o zaman gerçekten güzel bir rekabet doğar.. Daha sağlam araçlar yapılır ve akla kara belli olur..


    Yeni bir test geldi zaten.Arkadan çarpma yapıyorlar artık.Orada mesela şu anda C5'in çok kötü bir sonuç aldığını hatırlıyorum.

    İki farklı çarpışma testi yapılmalı aslında.Biri şehir içi 64 km/h ideal hız,bir de şehirlerarası diye mesela 90 km/h de denenmeli.
  • Arkadan çarpma testini daha önce küçük sınıf araçlar için yapıyorlardı zaten ama ADAC tarafından.Hatta şu bagajı olmayan ilk nesil Yaris büyük bir edepsizlik örneği gösterip prestijimiz ikonumuz VW'imizin Polosunu geçip 1.olmuştu. :)
  • Günümüzde euroncap'tan 5 yıldız almak standart gibi olmuşken toyota urban cruiserin 3 yıldızda kalması ilginç.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OverDrıve

    Toyota döktürmüş yine





  • eurocap testine her giren araç 5 yıldızı kapıyor,

    bence çarpışma hızını 90 km yapmalılar
  • 90 yaparlarsa ilk 1 yılda 1 tane araç 5 yıldız almaz sonrasında hızlı ARGE ve 5 yıldızlılar çıkmaya başlar.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.