Şimdi Ara

EURONCAP GÜVENLİK TESTLERİNDE ARACINIZI GÖRDÜNÜZ MÜ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
1.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GrandLotus kullanıcısına yanıt
    Bak bu dediklerine katılıyorum, ben sadece Ncap i görün diğerlerini görmeyin demiyorum. Geçen bir şikayet okudum, E serisinin kapı kolunda paslanma olmuş. "Yok artık" dedim. Baktım hakkaten böyle şeyler var.

    İşte IIHS de , Ncapte aynı amaca hizmet ediyor. Yani bağımlı bağımsız önemli olan markaların güvenliğe verdiği önemi artırıyor. Yalnız şikayetvar.com'da koltuğu soyulan BMWli de var, Vw CC de var. Malzeme kalitesi de ayrı birşey. Mitsubishi japon arabası ama eski lancerın güneşten içi erir mi diye korkmuyor değilim.
  • avrupa birliğinin bu konuda sicilinde büyük sorunlar var.
    ayrıca bunlar emperyal ülkeler,ve sattıkları malları sadece avrupaya satmıyorlar,dünyanın her tarafına gönderiyorlar.
    o açıdan arabanın orası dağılmış burası dağılmış bunlarla değil de ihracatlarına bakıyorlar.
    Ha siz IIHS nin videolarını izledikten sonra volvoyla audiye aynı yıldızı basanlara hala avrupa güvenli araç yapar insanını düşünür diyebiliyorsanız bence sakince sizin düşünmeniz lazım,bizim değil.
  • EuroNcap tamamen bağımsız demek, at gözlükleriyle önümüze bakmak demek. Tamam bir takım fikirler verebilir aracın güvenliği bakımından ama bu konular genelde büyük kazalar için geçerli değil. Şahin'den canlı çıkmaya çalışan bir milletiz ki 5 yıldız alan araçtan mı sağ çıkamayacağız. Saçma olur ama iş büyük kazalara gelirse ki IIHS testleri gibi, Airbagi ıskalarsa bizim kafamız işte orada duracaksın. O kadar güvenlik için arge yap, airbagları koy sonra açılsın ama "kafa nereye biz oraya" tanımına uymasın. Yanlış.
  • kardeşinizin çok üstüne gitmeyin,belli ki henüz algılayamamış ncapin neye veya kime çalıştığını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    IIHS testinde başarılı çıkan tek alman arabası BMW olmuştu.Mercedes airbag açmamış vw'nin kapısı kopmuş audinin isi sütunları kırılmıştı.Genel olarak testi geçemediler.
    Eu genelinde başarılı not alan araclar Volvo ile BMW olmuştu.
    Gel gelelimki bu forumda vw premium mercedes yıldız olarak en iyi araclar olarak biliniyor. Ne kadar güzel degil mi? Şimdi birileride gelip mesajımı alıntılayarak laf salatası yapacak.Otomobil genelin yapısı bu şekilde işliyor. En iyi araba mercedes volvo Çin mali vw premium
    Utanmadan premium aracımın direksiyonu soyuldu diye konu açmıştı. Üstüne alinanlarda alınabilir

    oyoyoooy yyalnız
    Arkadaşım,volvoyu kötüleme şansı yok demek istedim ncapin,gerisini zaten grandlotus kardeşim yazmış.
    ncap volvoya da a4 e de 5 yıldız basıyor,ikisi de süper diyor.
    IIHS nin kantarına çıkınca a4ün süperliğinin nereden geldiği belli oluyor fark burada

    Gerçekler güneş gibi ortada kendilerini boşuna kandırıyorlar.Bir oto dergisi okumuştum;
    En iyi c segmenti aracı seciyorlar...Neyse derginin kapağını açmadan liste kafamda belirdi (araclar 1 ser., Golf, v40,a class).Kendi kendime diyordumki büyük ihtimal v40 1. olmuştur yada 1 serisi almıştır dedim.(1 serisine anlamsız fiyatlar istendiği için 1. olamazdi) Okumaya başladım 90 bin tllik golf birinci seçilmiş.2.1 serisi seçilmiş.3. ise a class seçilmiş sonuncuda v40.Hoşt lan dedim :).Olmasi gereken ise (bu araclar içersinde) 1.v40 2. 1 serisi 3. A class 4. Vw golf olmalıydı. Dedimki kendi kendime bu hangi dergi neyse adı lazım değil x dergisi komple doguş ve mengerler reklamlı :) arayada 1 ile v40 almışlar ki hani millet yiyecekya...sonra bıraktım dergiyi arkasindada küçük bir amblem doguş oto amblemi var...Gülümsedim ve geçtim. Tabi SORUNLU ŞANZIMANA 10BIN TL isteniyor.BMW VE MERCEDES 7500TL istiyor bu arada.Bizim insanimizda kendini avutuyor...Vasviye teyze favorim ne diyor:"Ne yapacaklar mecbuuurr"

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Sonuçta sadece Avrupa araçlarını test etmiyorlar değil mi? Avrupa da Honda,Mazda,Toyota kullanılmıyor mu? Peki onlara neden yüksek not verilmiş? Yani emperyal ülkeler ancak dediğim gibi kendi insanlarının değerlerini biliyorlar. Fakat NCap'in de IIHS ninde böyle bir riske gireceğini sanmıyorum. 90-100 giderken aracın içindeki önemli biri diyelim ki öldü. O zaman derler ki adama siz bu araca 5 yıldız vermiştiniz? Ne iş? bizim buradaki gibi inşaatta ölmeye benzemiyor orada işler.

    Bu arada Cruze, A4'ten iyi sonuç almış.

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/audi/a4

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/chevrolet/cruze

    Sadece kendi bilgilerimize dayanırsak kafa karışıyor. Bu testleri gören arkadaşlar da bilgilenmiş olacak. Verdiğiniz bilgiler için de teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Bak bu dediklerine katılıyorum, ben sadece Ncap i görün diğerlerini görmeyin demiyorum. Geçen bir şikayet okudum, E serisinin kapı kolunda paslanma olmuş. "Yok artık" dedim. Baktım hakkaten böyle şeyler var.

    İşte IIHS de , Ncapte aynı amaca hizmet ediyor. Yani bağımlı bağımsız önemli olan markaların güvenliğe verdiği önemi artırıyor. Yalnız şikayetvar.com'da koltuğu soyulan BMWli de var, Vw CC de var. Malzeme kalitesi de ayrı birşey. Mitsubishi japon arabası ama eski lancerın güneşten içi erir mi diye korkmuyor değilim.

    Bu tamamen kullanimla alakali deri soyulmasi yada yipranmasi. Imzada ki arac incelemesine bi bakin 200bindeki 10 yasinda olan bmwnin koltuğunu görün. Bu koltuk ic malzeme kalitesi farklı noktalar kullanim hatasındanda olabilir konu euroncap ve iihs üzerine pekte saptirmamak lazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Sonuçta sadece Avrupa araçlarını test etmiyorlar değil mi? Avrupa da Honda,Mazda,Toyota kullanılmıyor mu? Peki onlara neden yüksek not verilmiş? Yani emperyal ülkeler ancak dediğim gibi kendi insanlarının değerlerini biliyorlar. Fakat NCap'in de IIHS ninde böyle bir riske gireceğini sanmıyorum. 90-100 giderken aracın içindeki önemli biri diyelim ki öldü. O zaman derler ki adama siz bu araca 5 yıldız vermiştiniz? Ne iş? bizim buradaki gibi inşaatta ölmeye benzemiyor orada işler.

    Bu arada Cruze, A4'ten iyi sonuç almış.

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/audi/a4

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/chevrolet/cruze

    Sadece kendi bilgilerimize dayanırsak kafa karışıyor. Bu testleri gören arkadaşlar da bilgilenmiş olacak. Verdiğiniz bilgiler için de teşekkürler

    Avrupada japon arabası satmiyor cok az.Peki bu araclar neden test ediliyor? Bence diger araclari yani eu araclarini test edip 5 yildiz verip japon yada kore araclarini incelemeden gecerlerse güvenilirlik diye bir kavram ortada olmaz...Zaten benim gözümde hir önemi yok dahada düşebilir.Aslinda olay bakin biz yanli değiliz bize guvenebilirsiniz...bla bla bla

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    EuroNcap tamamen bağımsız demek, at gözlükleriyle önümüze bakmak demek. Tamam bir takım fikirler verebilir aracın güvenliği bakımından ama bu konular genelde büyük kazalar için geçerli değil. Şahin'den canlı çıkmaya çalışan bir milletiz ki 5 yıldız alan araçtan mı sağ çıkamayacağız. Saçma olur ama iş büyük kazalara gelirse ki IIHS testleri gibi, Airbagi ıskalarsa bizim kafamız işte orada duracaksın. O kadar güvenlik için arge yap, airbagları koy sonra açılsın ama "kafa nereye biz oraya" tanımına uymasın. Yanlış.

    Peki sadece at gözlükleriyle IIHS ye mi bakmalıyız? Orada da göreceksiniz ki A4'e Small overlap front testi yapılmış, nedense BMW 5 serisine yapılmamış? Buyrun linkler

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/bmw/5-series

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/audi/a4



    Ayrca EURONCAP in bağımsız olmadığını,nerelere bağlı olduğunu bildiğimizi kaç kez daha yazmam gerekecek bilmiyorum. Konu içerisindeki mesajlara bakarsanız önceki mesajları görebilirsiniz.


    AMACIMIZ bağlılık değil, amacımız bu test verilerini irdelemek. Sadece NCAp var, bakalım diyen yok zaten, Bu konularda bilgisi olmayanlara, bizim gibi öğrenmeye çalışanlara ya da bu konuları hiç karıştırmamış olanlara forumda bilgi sağlamak.




  • Euro ncap ona bakarsak jeep compass 85.000 olan bir araç ama euro ncap testi 2 yıldız nedeni ne biliyor musunuz aracın ön konsol ayarına göre manken büyük zarar görüyor bacakları arabada ama diz baş ve göğüs ile perde hava yastıkları mevcut bulunmakta.Şaşırtan bir şeyde araç dünyadaki en iyi yandan çarpma puanını alan araçtır.Düşünün güvenlik paketli bir punto bir jeep markadan yüksek alıyor.Aracın tek sorunu ise ön konsol dizaynıdır.ence euro ncap çok önemlidir ama unutmayın aracı markası ya da kasası güvenli kılmaz.Birde araçlarda ön kazada düz duvara vurduğunuz farzedilir 60km hızla belki 65 vursa punto testi geçemez jeep 5 alırdı.
  • GrandLotus kullanıcısına yanıt
    Bu çarpışma testleri %100 doğru sonuç verir diye de bir şey yok zaten. Burada çarptığı noktayla sizin allah korusun kaza yaptığınızda çarpışma bölgeniz farklı olur, test verileri yalan olabilir ya da ne sağlam araçmış deyip burnun kanamadan da çıkabilirsin. Bunlar sadece yol gösterici verilerdir. bir de Avrupalının buna ihtiyacı var mı Almanya gibi kendini sağlamlığıyla kanıtlamış otomobil firmaları varken ( ya da biz sağlam zannediyoruz) Her aracı tek tek görebiliyoruz. Bunun değersiz olduğunu söylemek bu işi yapanlara saygısızlık olur. NCAP i hiçbir işe yaramayan kuruluş gibi göstermek komikliktir. BEn de siz de istediğnize inanabilirsiniz ama araç alırken inanmıyor olsanız bile girip bakacaksınız Euroncapten kaç almış, IIHS'den kaç almış diye :)

    Bu konuda istediğim doğru ya da yanlış eleştirmek yerine bilgi paylaşımıdır. Teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Euro ncap ona bakarsak jeep compass 85.000 olan bir araç ama euro ncap testi 2 yıldız nedeni ne biliyor musunuz aracın ön konsol ayarına göre manken büyük zarar görüyor bacakları arabada ama diz baş ve göğüs ile perde hava yastıkları mevcut bulunmakta.Şaşırtan bir şeyde araç dünyadaki en iyi yandan çarpma puanını alan araçtır.Düşünün güvenlik paketli bir punto bir jeep markadan yüksek alıyor.Aracın tek sorunu ise ön konsol dizaynıdır.ence euro ncap çok önemlidir ama unutmayın aracı markası ya da kasası güvenli kılmaz.Birde araçlarda ön kazada düz duvara vurduğunuz farzedilir 60km hızla belki 65 vursa punto testi geçemez jeep 5 alırdı.

    Yorum için teşekkürler, doğru tespit. Şu konuyu açtım, ahkam kesmek dışında doğru dürüst bilgi içeren biri de çıktı. teşekkürler arkadaşım




  • qbvokal kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim forumda euro ncap testlerini ve abs olsun hava yastığı olsun önemsemeyen çok insan var.Benim için idela araba donanımı en az 4 hava yastığı abs esp bunlar olmayınca araba bir metal kutu gibi geliyor bana hepsi öyle ama.Volvo bile en güvenli araç denen adamlar 100km üstü hızda kaza yaptığınızda arabada yaralı olarak ya da sağlam çıkarsanız mucize dışında bir şey değildir diyor. @qbvokal
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    Bu çarpışma testleri %100 doğru sonuç verir diye de bir şey yok zaten. Burada çarptığı noktayla sizin allah korusun kaza yaptığınızda çarpışma bölgeniz farklı olur, test verileri yalan olabilir ya da ne sağlam araçmış deyip burnun kanamadan da çıkabilirsin. Bunlar sadece yol gösterici verilerdir. bir de Avrupalının buna ihtiyacı var mı Almanya gibi kendini sağlamlığıyla kanıtlamış otomobil firmaları varken ( ya da biz sağlam zannediyoruz) Her aracı tek tek görebiliyoruz. Bunun değersiz olduğunu söylemek bu işi yapanlara saygısızlık olur. NCAP i hiçbir işe yaramayan kuruluş gibi göstermek komikliktir. BEn de siz de istediğnize inanabilirsiniz ama araç alırken inanmıyor olsanız bile girip bakacaksınız Euroncapten kaç almış, IIHS'den kaç almış diye :)

    Bu konuda istediğim doğru ya da yanlış eleştirmek yerine bilgi paylaşımıdır. Teşekkürler

    Euroncap testine bakmadım bakacağimida zannetmiyorum.Isteyende istediğini yapabilir bana soracak degiller ya :) Nasıl olsa gerçeklerden kaçamayacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Euro ncap da her gelen 5 yildiz aliyor artik .
    Small overlap , Ancap daha gercekci .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    kardeşinizin çok üstüne gitmeyin,belli ki henüz algılayamamış ncapin neye veya kime çalıştığını

    Sıfır araç alırken EuroNcap , IIHS ye bakıp alacaksın büyük ihtimal eğer güvenliğe önem veren biriysen. Şimdi burada yazdığın yorumda sizçok bilgili dahisiniz, bizse algılama problemimiz olan öğrenciyiz daha manasında. Evet doğru Ben öğrenciyim, okurum, öğrenmekten de utanmam, araştırırım .30 yaşındayım doktorum, 70 yaşına da gelsem bişeyler öğrenmek için çalışırım. sizse hala bu forumda sağa sola baba rolleri oynarsınız. Oynayarak geçer zamanınız. Madem bu konuda hiçbir eksiğiniz yok mümkünse konuya artık mesaj atmayınız. İyi forumlar




  • Standartları belirlemede bu testlerin çok yararı olduğunu düşünüyorum. Bu test kuruluşlarını ciddiye almamak demek güvenliği ciddiye almamak demektir. Aracım güvenli diye yüksek hızda gitmek intihar girişimidir, bu testlerde bunu gösteriyor. Tekrar teşekkürler

  • Zamanında çok tartışmıştık bu Ncap testlerini.Ncap testi sonuçları ayrı birde kazaya etken durumlarıda yazmıştık uzun uzun.Fren mesafesinden yol tutuşuna kadar, uzayıp gider.

    5 yıldız almış w204 C kasa, başlık sonrası baktım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    quote:

    Orijinalden alıntı: brkprlk35

    EuroNcap tamamen bağımsız demek, at gözlükleriyle önümüze bakmak demek. Tamam bir takım fikirler verebilir aracın güvenliği bakımından ama bu konular genelde büyük kazalar için geçerli değil. Şahin'den canlı çıkmaya çalışan bir milletiz ki 5 yıldız alan araçtan mı sağ çıkamayacağız. Saçma olur ama iş büyük kazalara gelirse ki IIHS testleri gibi, Airbagi ıskalarsa bizim kafamız işte orada duracaksın. O kadar güvenlik için arge yap, airbagları koy sonra açılsın ama "kafa nereye biz oraya" tanımına uymasın. Yanlış.

    Peki sadece at gözlükleriyle IIHS ye mi bakmalıyız? Orada da göreceksiniz ki A4'e Small overlap front testi yapılmış, nedense BMW 5 serisine yapılmamış? Buyrun linkler

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/bmw/5-series

    http://www.iihs.org/iihs/ratings/vehicle/v/audi/a4



    Ayrca EURONCAP in bağımsız olmadığını,nerelere bağlı olduğunu bildiğimizi kaç kez daha yazmam gerekecek bilmiyorum. Konu içerisindeki mesajlara bakarsanız önceki mesajları görebilirsiniz.


    AMACIMIZ bağlılık değil, amacımız bu test verilerini irdelemek. Sadece NCAp var, bakalım diyen yok zaten, Bu konularda bilgisi olmayanlara, bizim gibi öğrenmeye çalışanlara ya da bu konuları hiç karıştırmamış olanlara forumda bilgi sağlamak.



    NCAP bağımsız mı buyrun buradan bakın kaç tane şirket var.http://www.euroncap.com/members.aspx

    BMW 5 serisini test için anlaşmalarına bağlı. Belki BMW kabul etmedi bunu nereden bilebilirsiniz? Bir kasıt aramaya gerek yok. Bu aracın yapılmış bu aracın yapılmamış o kadar. Small overlap testi yapılan araçlara bakın. Airbagler kafaya doğru açılmıyor bile. Önemli olan insanın kurtulması isterse araba un ufak olsun. Ama içindekiler içinden sağlam çıksın. İkisinin arasındaki farkı göz ardı etmeyin.

    Nasıl bilgi sağlamaya çalıştığınızı anlayamıyorum. Gelmişsiniz buraya tartışmaya. Son yazılarınıza ve üslubunuza bakın. Ben kaynak gösteriyorum bağımsız değil diye. Siz de Small overlap testi gereksiz diye önemli bir makale koyarsınız okurum hak veririm mesela ama anca "bu aracın var bu aracın niye yok?" Neye benziyor size anlatayım mı? Fenerbahçe şike yaptı tamam ama bakın onlar da yaptı demeye geliyor. Bir suçlu var gözüküyor ama onlar da suçlu böyle savunma olmaz.

    A4 Small overlap testinde başarısız olmuştur. Bunun aksini iddia etmek isteyen alıntılar/cevaplar. IIHS taraflı desin bir kaynak yollasın benim de fikrimi değiştirsin buyrun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    O çarpmaya yaralanmadan kurtulmak pek mümkün değil sanırım. Peki sence A4 4 yıldız mı olmalıydı? 5 i haketmiyor mu? !0 soruluk bir sınavda tek bir soruyu tam yapamadın diye direk 70 mi almalıyız? Her aracın zayıf yönleri vardır elbette. Bakın bu test sayesinde zayıf yönünü de gördük A4ün. Yani eğer bağımsız olmasaydı bu videoyu nereden bulacaktınız? Ancak toplam puanda 5 yıldızı rahatlıkla almış.

    Ben bu olayı neye benzetiyorum biliyormusunuz?
    Bir sınavda hoca sana 20 tane soru verir ve git bunları ezberle. Bu soruların arasından 10 tane soracağım sana der.
    Başka bir sınavda ise hoca bir kitap verir ve bundan sorumlusun der.
    işte ikinci sınav şekli iihs small overlap testi oluyor.
    Hocam benim tahminim iihs den daha önce haberiniz yoktu. ABD'deki bağımsız Otoyol Güvenliği Sigorta Enstitüsü nün yaptığı yeni bir testtir. euro ncap ile hiç bir alakası yoktur. Ve bu testten volvo, subaru gibi araçlar başarı ile çıkmıştır. O çarpmaya yaralanmadan kurtulmak pek mümkün değil diye yazmışsınız, o yüzden açıklama gereği duyuyorum.
    Saygılar..




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.