Şimdi Ara

EURONCAP GÜVENLİK TESTLERİNDE ARACINIZI GÖRDÜNÜZ MÜ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
65
Cevap
1
Favori
1.834
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • EURONCAP bağımsız güvenlik testleriyle tanınan bir kuruluş, GÖREMEYENLER İÇİN BİR KEZ DAHA YAZIYORUM - "TESTLER" BAĞIMSIZ. Sitesinde çarpışma videoları , % olarak yetişkin, çocuk, yaya ve güvenlik asistanları değerlendiriliyor.

    NOT: Maalesef bunu yazma gereğini gördüm aşağıda sırf mesaj atıp mesaj sayısı rekorunu geliştirmek isteyenlere bilgilendirme olsun diye. NCAP ve bunun gibi organizasyonları ayakta tutan: enstitüler, kurum , kuruluşlar, devletler, birliklerdir. Bu tarz organizasyonvari kuruluşların hiçbiri bağımsız değildir. Ancak yaptıkları testler bağımsız, objektif veriler sunar.

    Anasayfahttp://tr.euroncap.com/tr/home.aspx

    Geçen bir bakayım dedim şu çok meşhur Jeep lere. Tank gibi olmasını beklerdim. Eğer siz de böyle beklemediğiniz sonuçlar görünce paylaşırsanız, güvenlik en önemli unsur olduğu için araç almadan önce bilgilenmiş oluruz. Teşekkürler


     EURONCAP GÜVENLİK TESTLERİNDE ARACINIZI GÖRDÜNÜZ MÜ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi qbvokal -- 11 Eylül 2013; 17:53:55 >







  • Gordum ama nasil bir test oldugu garip. Misal polo 5 yildiz aliyor esp yan hava yastiklariyla falan. Ama o da ne turkiyede polo espsiz ve 2 hava yastigiyla satiliyor.
    Veya c180 kotu puan aliyor arabayi ne yapmislarsa yan perde hava yastiklari falan yok. Yani tam turkiye durumunu karsilamasa da araclar hakkinda az bucuk fikir verdigi soylenebilir. Misal turkiyede en cok yapilan kaza senaryolarindan biri olan takla karsi seride gecme derin cukura ucma gibi seyler yok. Yani ncapa kanmayin ncapsiz kalmayin diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Atı alan Üsküdarı geçti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • teste sokulan araçların donanımları nerede yazıyor.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    EURONCAP bağımsız güvenlik testleriyle tanınan bir kuruluş.

    bağımsız?
    http://www.euroncap.com/members.aspx
    Ncap a4:
    http://www.euroncap.com/results/audi/a4.aspx
    IIHS a4:


    Nasıl bir bağımsızlıktan bahsettiniz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: neilblack

    teste sokulan araçların donanımları nerede yazıyor.?

    Örneğin Golf'ün Ncap test sayfası ;
    http://www.euroncap.com/results/vw/golf/500.aspx
    Alt kısımda "Safety Equipments" kısmında yazıyor güvenlik ekipmanları.
  • Baktım %97 ile C segmentinin rekorunu kırmış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    EURONCAP bağımsız güvenlik testleriyle tanınan bir kuruluş.

    bağımsız?
    http://www.euroncap.com/members.aspx
    Ncap a4:
    http://www.euroncap.com/results/audi/a4.aspx
    IIHS a4:


    Nasıl bir bağımsızlıktan bahsettiniz?

    Neden bağımsız olmadığını anlayamadım, o hızda çarpınca sadece far kırılsın, tamponda çizik olsun falan mı istedin? 10'la gitmiyor araç herhalde dağılacak. Önemli olan içindekilerin dağılmaması :)

    Bahsettiğin aracın test verileri de yazıyor kişilerin nerelerden yara alabileceği de hangi bölgelerin zayıf olduğu da gösterilmiş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kaygerya

    Gordum ama nasil bir test oldugu garip. Misal polo 5 yildiz aliyor esp yan hava yastiklariyla falan. Ama o da ne turkiyede polo espsiz ve 2 hava yastigiyla satiliyor.
    Veya c180 kotu puan aliyor arabayi ne yapmislarsa yan perde hava yastiklari falan yok. Yani tam turkiye durumunu karsilamasa da araclar hakkinda az bucuk fikir verdigi soylenebilir. Misal turkiyede en cok yapilan kaza senaryolarindan biri olan takla karsi seride gecme derin cukura ucma gibi seyler yok. Yani ncapa kanmayin ncapsiz kalmayin diyorum.

    Doğru ancak sonuçta euroncap önemsiz diyemeyiz. Diğer bahsettiğin konuyla ilgili de insanlar görsün, sonra polo alıp iki hava yastığına kanmasın. Leon diz yastığı standart test edilmiş, Türkiye'ye opsiyon geliyor.
  • Gördüm 5 yıldız almış aracım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iihs bosluk s60 asx forester acura rlx yani accord civic. Sirayla yazip aratrsan ncapin kime neye bagimsiz oldugunu daha iyi anlarsin.
    Ncap olayi guvenlik standardi falan degildir artik,uyelere yildiz dagtma kurumuna donmustur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    quote:

    Orijinalden alıntı: qbvokal

    EURONCAP bağımsız güvenlik testleriyle tanınan bir kuruluş.

    bağımsız?
    http://www.euroncap.com/members.aspx
    Ncap a4:
    http://www.euroncap.com/results/audi/a4.aspx
    IIHS a4:


    Nasıl bir bağımsızlıktan bahsettiniz?

    Neden bağımsız olmadığını anlayamadım, o hızda çarpınca sadece far kırılsın, tamponda çizik olsun falan mı istedin? 10'la gitmiyor araç herhalde dağılacak. Önemli olan içindekilerin dağılmaması :)

    Bahsettiğin aracın test verileri de yazıyor kişilerin nerelerden yara alabileceği de hangi bölgelerin zayıf olduğu da gösterilmiş.

    Ne yazık ki tank gibi bildiğimiz a4 small overlap testinde ''poor'' yani kötü, zayıf bir not almış. Yani içerdekileri koruyamamış..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Iihs bosluk s60 asx forester acura rlx yani accord civic. Sirayla yazip aratrsan ncapin kime neye bagimsiz oldugunu daha iyi anlarsin.
    Ncap olayi guvenlik standardi falan degildir artik,uyelere yildiz dagtma kurumuna donmustur

    Üyelere yıldız dağıtırken bunun sorumluluğunu sizce kim alabilir? Sonuçta bu bir güvenlik meselesi. Ve AVrupa insanı için güvenlik önce gelir, kuruluş da eğer Avrupa'ya araç satacaksanız bunları karşılamalısınız mantığında kurulmuştur. Herşeyin bir kriter değeri var.

    Baktığınızda S60'ın 2001 yılı verisini görebilirsiniz, YENİ kasa test verisi yoksa Volvo firması tarafından yaptırılmamıştır. Euroncap, firmalara zorla, "getirin aracınızı test edeceğiz" demiyor ki. Volvo'ya haksızlık yapıldığını düşünüyorsanız bakınız Volvo V40. En yüksek yetişkin notunu almış. Bağımsız olmasa tek bir firmanın tüm araçları iyi olurdu. VW Amarok 2012 testlerinde dört yıldız almış, Golf 5 yıldız almış. Ama firma ikisini de, güvenliğini belgelendirmek için teste sokmuş. Panelvanlarda da güvenlikte Ford birinci olmuş mesela.

    Adamlar, araba yapıyor, motor yapıyor, güvenlik asistanları icat ediyor, konfor donanımları yapıyor, bir de onları standartize etmek için testler geliştiriyor, bizim kullanıcılarda dudak büküyor. Daihatsu ki Toyota'nın uzantısı neden Avrupa piyasasından çekildiğini biliyor musunuz? Ben söyleyim, gelişen güvenlik teknolojilerinin "maliyetli üretim" demek olması. Şimdi Daihatsuya Malezya'da binebilirsiniz. Yani siz bunun gibi test firmaları olmasa belki de hala Toros güvenliğinde araçlara biniyor olacaktınız.


    Bu araçların testlerinde neye şaşırdınız yazarsanız bizi de bilgilendirmiş olursunuz.

    S60 2001 yılı - 4 yıldız (YILA DİKKATİNİZİ ÇEKERİM- puanlama 2009 sonrası % ile dört ayrı kategoride yapılmaya başlandı)
    Mitsubishi ASX 2011 yılı - 5 yıldız almış.
    Subaru forester 5 yıldız almış.
    honda civic 2012 - 5 yıldız
    accord 2009 - 5 yıldız

    Bunlarda birkaç örnek benim bulduklarım:
    Hyundai i30 - 5 yıldız, Getz- 4 yıldız, Accenti teste sokmamış Hyundai. Sizce neden sokmamış bir düşünün.
    Opel Astra - 5 yıldız , Corsa yetişkin 5 yıldız- çocuk 3 yıldız.




  • sence ncap volvo gibi bir firmaya düşük not verirse ne durumlara düşer sakince bir düşünmeni öneririm
    Bu arada bunlar accorda 5 yıldız verirken c serisine de 5 yıldız veriyorlar,hatta a4 modeline de,herhalde IIHS testlerini izledikten sonra bunların aralarındaki farkı net olarak gözlemlersiniz.
    NCAP in kaza olarak bir kıstası yok artık bitti,zaten destek veren üyeler arasında alman fransız ingiliz gibi avrupa ülkelerinin hükümetleri var.
    Arabanın foyası IIHS de çıkıyor meydana,ncap sadece yıldız dağıtıyor.
    inanmıyorsanız da açın c serisinin a4ün videolarını izleyin,ncapin verdiği puanlara yıldızlara bakın.
  • O çarpmaya yaralanmadan kurtulmak pek mümkün değil sanırım. Peki sence A4 4 yıldız mı olmalıydı? 5 i haketmiyor mu? !0 soruluk bir sınavda tek bir soruyu tam yapamadın diye direk 70 mi almalıyız? Her aracın zayıf yönleri vardır elbette. Bakın bu test sayesinde zayıf yönünü de gördük A4ün. Yani eğer bağımsız olmasaydı bu videoyu nereden bulacaktınız? Ancak toplam puanda 5 yıldızı rahatlıkla almış.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    sence ncap volvo gibi bir firmaya düşük not verirse ne durumlara düşer sakince bir düşünmeni öneririm
    Bu arada bunlar accorda 5 yıldız verirken c serisine de 5 yıldız veriyorlar,hatta a4 modeline de,herhalde IIHS testlerini izledikten sonra bunların aralarındaki farkı net olarak gözlemlersiniz.
    NCAP in kaza olarak bir kıstası yok artık bitti,zaten destek veren üyeler arasında alman fransız ingiliz gibi avrupa ülkelerinin hükümetleri var.
    Arabanın foyası IIHS de çıkıyor meydana,ncap sadece yıldız dağıtıyor.
    inanmıyorsanız da açın c serisinin a4ün videolarını izleyin,ncapin verdiği puanlara yıldızlara bakın.

    Volvoya kim düşük not vermiş ben anlamadım aynı siteye bakıyoruz değil mi? En yüksek notu almış

    http://tr.euroncap.com/tr/results/volvo/v40.aspx




  • IIHS testinde başarılı çıkan tek alman arabası BMW olmuştu.Mercedes airbag açmamış vw'nin kapısı kopmuş audinin isi sütunları kırılmıştı.Genel olarak testi geçemediler.
    Eu genelinde başarılı not alan araclar Volvo ile BMW olmuştu.
    Gel gelelimki bu forumda vw premium mercedes yıldız olarak en iyi araclar olarak biliniyor. Ne kadar güzel degil mi? Şimdi birileride gelip mesajımı alıntılayarak laf salatası yapacak.Otomobil genelin yapısı bu şekilde işliyor. En iyi araba mercedes volvo Çin mali vw premium
    Utanmadan premium aracımın direksiyonu soyuldu diye konu açmıştı. Üstüne alinanlarda alınabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GrandLotus

    IIHS testinde başarılı çıkan tek alman arabası BMW olmuştu.Mercedes airbag açmamış vw'nin kapısı kopmuş audinin isi sütunları kırılmıştı.Genel olarak testi geçemediler.
    Eu genelinde başarılı not alan araclar Volvo ile BMW olmuştu.
    Gel gelelimki bu forumda vw premium mercedes yıldız olarak en iyi araclar olarak biliniyor. Ne kadar güzel degil mi? Şimdi birileride gelip mesajımı alıntılayarak laf salatası yapacak.Otomobil genelin yapısı bu şekilde işliyor. En iyi araba mercedes volvo Çin mali vw premium
    Utanmadan premium aracımın direksiyonu soyuldu diye konu açmıştı. Üstüne alinanlarda alınabilir

    oyoyoooy yyalnız
    Arkadaşım,volvoyu kötüleme şansı yok demek istedim ncapin,gerisini zaten grandlotus kardeşim yazmış.
    ncap volvoya da a4 e de 5 yıldız basıyor,ikisi de süper diyor.
    IIHS nin kantarına çıkınca a4ün süperliğinin nereden geldiği belli oluyor fark burada




  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    sence ncap volvo gibi bir firmaya düşük not verirse ne durumlara düşer sakince bir düşünmeni öneririm
    Bu arada bunlar accorda 5 yıldız verirken c serisine de 5 yıldız veriyorlar,hatta a4 modeline de,herhalde IIHS testlerini izledikten sonra bunların aralarındaki farkı net olarak gözlemlersiniz.
    NCAP in kaza olarak bir kıstası yok artık bitti,zaten destek veren üyeler arasında alman fransız ingiliz gibi avrupa ülkelerinin hükümetleri var.
    Arabanın foyası IIHS de çıkıyor meydana,ncap sadece yıldız dağıtıyor.
    inanmıyorsanız da açın c serisinin a4ün videolarını izleyin,ncapin verdiği puanlara yıldızlara bakın.

    Ayrıca Avrupa Birliği Ülkelerinin desteklediği bir kuruluştur bu doğru. Çünkü insana değer veriyorlar. Direk bizim millet mantığı her şeyin altında bir bit yeniği ararız. Doğrudur, hükümetler var,kurumlar kuruluşlar var, Avrupa Birliği var ama ne için? Adamlar bencil de olsa kendi insanına değer veriyor. Bence sakince düşünün :D




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.