|
Bildirim
Başlık yanıltıcı.
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Size katılmıyorum, yaklaşık 3 senedir Vodafone ev internetini kullanıyorum, bu süre içerisinde 1-2 kere kopma yaşadım, müşteri hizmetlerini aradım gayet hızlı ilgilendiler onlarda da genel arıza tespiti yapıldı dediler (mahalle- sokaklardaki kutu bazında) arıza kaydı açtılar ve birkaç saat içerisinde çözdüler. Şimdi de bu uygulamaya kayıt olamadım hata verdi onun için aradım , daha doğrusu aranmak istedim hemen geri dönüş yaptılar , sorunun çözümü için yardımcı oldular. |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |