Merhabalar, 1 yılı aşkın bir süredir 1000mbps fiber internet kullanıcısıyım Türk Telekom ISP sağlayıcım ve EX3301-T0 modemini kiralamış biçimde kullanmaktayım. Şuana dek herhangi bir problem yaşamamıştım ancak yaklaşık bir 20 gün önce bir sabah kalktığımda 5ghz ağa bağlanamadığımı gördüm, halbuki daha öncesinde 5ghz ağa bağlı bir şekilde cihazlarımı kullanıyordum. Ne yaptım ne ettiysem olmadı, Türk telekom ve Zyxel ile de telefonda bağlantı kurup görüştüm ancak çözüme kavuşturamadım, modem firmware güncelleme de yapılamıyor, Türk telekom sağladığı için, onlar belki günceller dedim onu da yapmadılar. Benzer bir tecrübesi, eriştiği bir çözümü, ulaştığı bir sonucu olan var mıdır? Denediklerim: Modemi resetlemek, Modem aç kapa, Wifi tuşu basılı tuttum (ttnet yetkilisi kontrolünde), Ağı unut tekrar bağlan, misafir ağı oluşturdup baktım, Ağ üzerinden Bandsteering kapattım, 2.4ghz 5ghz ağları defalarca aynı tutup tekrar aynı tutmayı kapattım |
Bildirim