Şimdi Ara

EXCEL ile birden fazla dosyayı birleştirmek konusunda yardıma ihtiyacım var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
27.073
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Tüm forum üyelerine iyi akşamlar.

    Elimde 16000 civarı .xls uzantılı dosya var ben ise bu dosyaları tek dosyada toplamak istiyorum. Gerekli araştırmayı yaptım vb ve macro ile çeşitli yöntemler mevcut ama başarılı olamadım. Yardım edebilecek veya 3. parti bir yazılım önerebilecek bir arkadaş varsa müteşekkir olurum. Saygılar.



  • Birleştirmek istediğiniz paylaşılan çalışma kitabı kopyalarının aynı klasörde saklandığından emin olun. Bunun için, kopyaları farklı adlarla kaydetmeniz gerekir.
    Değişiklikleri birleştirmek istediğiniz kopyayı açın.
    Araçlar menüsünden Çalışma Kitaplarını Karşılaştır ve Birleştir'i tıklatın.
    Uyarılırsanız, çalışma kitabını kaydedin.
    Geçerli Çalışma Kitabında Birleştirilecek Dosyaları Seçin iletişim kutusunda, birleştirilecek değişiklikleri içeren kopyayı tıklatın, sonra Tamam'ı tıklatın.
    Aynı anda birden çok kopyayı birleştirmek için, CTRL veya ÜST KARAKTER tuşunu basılı tutarak dosya adlarını ve Tamam'ı tıklatın.
  • Konuyu hortlatmak gibi olacak ama aynı işi office 2010'da nasıl yapabiliriz acaba? @akcan

    Aradım ama bir türlü bulamadım.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.