Şimdi Ara

F/P Arac Tavsiyesi. Bravo Mu Cruze Mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.344
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elcas

    agır araç daha kısa mesafede durmaz hocam.
    daha iyi fren mesafesi kelimesini özürlüye anlatır gibi anlatın. ancak özürlü gibi anlatmayın.
  • ikiside degil cruzla uzun yola gitmiştim iceriye sesi çok alıyordu öbürüde fiat anlatmaya gerek yokk....yani eski honda accord merso 190e vs bmw vs gibi araba alsan bu basit araba bozuntularından kat kat iyidir....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    Ağırlık normal şartlarda negatif etkiler fren mesafesini. Araçta tek iken sahip olduğu durma mesafesi ile tam yüklü iken durma mesafesi negatif yönde farklıdır. Değişim oranı ne kadardır tartışılır ama ağırlığın negatif etkisi tartışılmaz.
    Aynı aracın dolu olması tabii ki negatif etki eder çünkü fren sisteminiz hala aynı, yapabilecekleri belli, dingil basıncınız artsa bile fren sisteminiz yeterli gelmeyebilir. Yani durdurur ama handikapınız olur. Mesela daha iyi bir fren sistmeiniz olsa, boş arabaya göre kaybınız çok daha az olur.
    1 tonluk bir aracın fren sistemi ile 1,5 tonluk bir aracın fren sistemi tabii ki de farklı olur. Tamam belki 1,5 tonluk araba biraz daha geç durur ama kesinlikle dramatik bir kayıp olmaz.

    Mesela Cruze'un 38 metre fren mesafesi var 2.0 dizel için.



    Mesela Fiat Punto bulabildim, 41 metre fren mesafesi var çok daha hafif olduğu halde.

    Fiat Punto'nun platform kardeşi Linea, 38 metrede duruyor.


    Fiat Freemont, daha ağır bir araba 41 metrede duruyor.



    Linea ile Punto hemen hemen aynı ağırlıklarda, belki 50 kilo oynuyordur aralarında en fazla. Tabii burada kullanılan lastiğin kondisyonu da bir etken. İyi durumda olmayan bir lastik fren mesafesini uzatır ama dediğim gibi farklı bir arabanın daha ağır olması daha geç duracağı anlamına gelmeyebilir.




  • 1.6 benzinli Fluence da seçeneklere eklemeni tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Tabiki fren sisteminin önemi var onu belirtmeye gerek duymadım açıkçası.

    Söz konusu mesaja bakılırsa(en baştaki) ağırlık, fren için olumlu bi özellik olarak yazılmış, ben öyle olmadığını söyledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş tavsiye istemiş tutturmuşsunuz ağır araçmı daha önce durur hafif araçmı muhabbeti yapıyorsunuz. Konuyu değiştireceğinize arkadaşa yardımcı olun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İkisi arasında Cruze ama Astra da bakabilirsiniz 1.3ctd yada 1.6 benzinli Essentialar bulunuyor
  • Bravo dizellere baktim ancak 180k km ve uzeri bulabiliyorum. Cruze 1.4t yakit anlaminda nasil bilemiyorum . Suan icin ilan karsilastirmalari yapiuorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorunun cevabı bende :)

    Önceki arabam bravo'ydu 2008 multijet dynamic, şu anki aracım 2011 cruze otomatik LS.

    Her şeyden evvel ihtiyaçlarını belirlemelisin.

    Evli misin, çoluk çocuk var mı, bagaj ihtiyacın ne seviyede vs.

    Genç bekar bir arkadaşımız için Bravo alınabilecek en iyi araçtır fiyat/performans olarak. Ön konsol 11 yıllık bir araç olmasına rağmen hala çok hoş, performans çok iyi, spor paket olursa jantlar vs çok güzel ve içerdeki deri detaylar çok şıktır. Fiat diyenlere bakma ben 3 sene kullandım bir kez hata verdi 250 TL'ye çözüldü o da.

    Aile için cruze daha uygun bence, yayla gibi araba, o fiyata aynı model bırak c sınıfını b sınıfı zor veriyorlar. Otomatik vitesi gayet başarılı, yol tutuşu, konforu aynı paraya alınabilecek araçların çoğundan yukarda. Zayıf yönleri ne dersen atmosferik motor ve ağır kasa neticesinde performans nispeten zayıf yakıt da tüpsüz kullanımda biraz fazla. Tabi bu konuda da adı çıkmış, atmosferik motorlu araçtan ne bekleyeceğini biliyorsun o konuda da üzmez.

    Velhasıl bravo keyif ve performans için cruze da konfor ve rahatlık için çok doğru tercihler.

    hayırlı olsun şimdiden.




  • ivangennaro İ kullanıcısına yanıt
    Suan kullandigim aracim g.punto aslinda punto bile konfor ve guc harici tatmin ediyor beni. Bravo anirim yayla gibi gelir. Ozellikle arka tasarimi hala cok guzel. Cruze adi cikmis yakiti soru isareti maaalesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba

    3 yıldır 1.4 t-jet motora sahip fiat bravo kullanıyorum. o zamanlar almadan önce cruzelerede bakıyordum ama kararımı fiat bravodan yana kullandım. Sebeplerine gelirsek

    1. Cruzelerin 1.6 motorları kesinlikle lpg uyumsuz. belli bir kmden sonra subap erimesi var ve 2000 tl civarı masrafınız oluyor. Onu geçtim sadece subap ile kalmıyor araç kafayı yiyor.Hergün hatta heran bir arıza ile karşı karşıya kesinlikle kalırsınız. HAtta 1.6 cruzselerin motor kısmında bu araç lpgye uyumlu değildir. yazıyormuş diye duymuşlugum bile var.

    2. Yakıt tüketimi ve performans çok düşük. Zaten atmosferik ile turbo motor çok farklı bişey bunu kullanan kişi rahatlıkla anlar.

    3.Chevroletin artık piyasada olmayışı.

    4. Cruze piyasasının facebook grupları yüzünden aşırı şekilde yükselmesi.

    Ben bu sebeplerden dolayı cruze almam tabi almak isteyenede dur demem. 1.4 turbo olanlara bişey diyemem onlar belki alınabilir ama yinede alın demem. Bravonun ise motorları çok güzeldir 1.4 turbo ve 1.6 mj zaten linealardada kullanıldı ve kendini kanıtlamış motorlardır.




  • yapıştır bir mondeo, boşver konuşanları
  • ikisi de degil. bri onceki kasa c4 yada 308.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.