Şimdi Ara

F3Jc lcdsi güm..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.164
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • aradaslar 31 ekim de almıs oldugum asus f3jc notebookun durduk yerde lcd si bozuldu.lcd de ısık var ama goruntu yok harici bir ekran baglagımda goruntude sorun falan yok.
    servisi aradım lcd degişecek denildi.ya alalı 1 ay olmadı icime sınmez kı artık bu alet içi alıcınca lcd degisince...
    suan ben zonguldaktayım gece yola cıkıp istanbula goturmeyı planlıyorum.kutuları falan yok yanımda artı bugun kargo da kalmadı yarına kalır kargo işi ertesi gunde orda olur....
    ya degişim yapmazlar mı yenı bır aletle...



  • 1 ay dolmadıysa kesinlikle degiştirmeleri lazım kabul etmiyorum de aldıgın yere iade et en güzeli
  • ya aldıgım yeri aradım ve soyledım yenısını alabılırmıyım dıye bana 15 gun ıcın gecerli o durum dedıler..nova bilgisayardan almıstım
    arkadasım her halukarde degıstırmeler gerek degıl mı 1 ay dolmadıysa
  • Arkadaşım kanundur kesinlikle 1 ay degişim süresi, 1 ay içinde herhangi bir arıza yaptıgı taktirde ürünü yenisiyle degiştirmek zorundalar, kesinlikle kabul etme
  • bana ok acıl bu kanunun maddelerine ulaşmalıyım neren nasıl adres verebilirmisin.nova bilgisayar 15 gun ıcınde olsaydı olurdu dıyor...
  • tüketici hakları derneğinin sitesinde bulman lazım bu maddeleri...
  • http://www.sanayi.gov.tr/webedit/gozlem.aspx?sayfaNo=276 hemen buldum arkadaşım burdan üstü yok zaten
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Acer Leptop Ekran Kayması
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Hocam nova dan sezgin bey le görüş, eminim değişim sağlayacaktır bi şekilde.Yada sorununa en kısa zamanda derdine bi çare bulacaktır,
    bu arda durumdan bizi de haberdar et
  • sezgin beyle gorustum o da biryerlerle gorusmus iste..sagolsun degiştirtmeye calışacagım dedi...
    yarın sabah erkenden ankaraya gidip novaya verecegım makınayı...
    yalnız ben kesınlıkle tamir edilmesinden yana degilim ya degişim yada para iade...
    gerekli tüm yasal hakları kullanacagım...
  • geçmiş olsun.
  • Hallolur hallolur takma kafana, sonuçta elektronik ürün her zaman problem çıkabiliyo bazen 1 gün de bazen 1 ay içinde bazense yıllar sonra, tamamen şansa dayalı bi olay.
  • hepinize cok tesekkurler...
    cok sanssızım ya ben...
  • yanlış hesaplamadıysam siz zaten bugün30. günü doldurmuş bulunuyorsunuz, yani yarın istanbul a götürseniz yarın 31. inci gün olacak bence bunu direk servise alırlar günü dolmuş çünki.
  • hayır hocam urunun teslim tarihi 2 kasım
  • yalız arkadaslar laptopun ekranınında ısık var ama goruntu yok yani sadece siyah bir ekran var... yani lcd gitmis olsa ısık dahi olmaması gerekmezmıydı??
  • Hmm, belkide hafif bir temassızlık vardır, yada başka bir problemdir, belkide düşündüğün kadar kötü bişi değildir.
  • Bu arada Fn+F7 tuşuna basınca LCD'nin ışığı kapanıyor; fakat aslında arkada belli belirsiz bir görüntü kalıyor. Bu, bütün asuslarda standart ekran kapnma şekli. Acaba senin ekran kapanmış ve sonra tekrar açılmamış olabilir mi?
  • harici ekran kullanıyorum suan
    fn+F7 yaptıgımda lcd on yada lcd off oluyor
    lcd off oldugunda lcd deki ısık tamamen kapanıyor yani makına kapalıymıs gıbı yani. ama lcd on oldugunda ziyah bir ekran var ama ısıkda var ekranda...
  • Arkadaşım mesajını okuduğumda içim cız etti.Çünkü senin ne hissettiğni çok iyi anlıyorum.Bizler titiz ve takıntılı insanlarız.Yeni aldığımız bir elektronik cihazın kesinlikle kusursuz olmasını isteriz.Bu bizim hakkımız.yukarıda bir arkadaş sanayi bakanlığının linkini vermiş orada gereken bilgiler yazıyor.Gayet açık bir şekilde anlatılmış.
    Diğer yandan üreticiler ve satıcılar kanun maddelerini işlerine geldiği gibi anlamak isterler.Sana güçlük çıkarmaya çalışabilirler.Kesinlikle kıymet verme.Hakkını ara.Tüketici hakları bürosuna başvur gerekirse.ben ülkemizde böyle şeylerin halldeilemediğini yediğimiz kazıkla kaldığımızı düşünürdüm.Kesinlikle yanılıyormuşum.Tüketici hakları bürosu bu işi gayet güzel takip ediyor.Kesinlikle madur olmuyorsunuz.Ancak bunu en son çare olarak kullanın.Önce güzellike değiştirmelerini teklif edin.Alınalı daha bir ay olmamış ve üretimden kaynaklanan bir arıza için TAMİR ÖNERİSİNİ KESİNLİKLE KABUL ETMEYİN.

    benzeri bir durum 5 yıl önce tefal ütü aldığımızda başımıza gelmişti.15 günden fazla geçtiği için aede ve ürün değişimini kabul etmediler.Servisi su yolu yaptık.Tefal bölge müdürlüğüne hatta Fransadaki genel merkezlerine bile başvurduk.Sonuç sıfır.Taa ki neden sonra öğrendiğimiz Tüketici hakları bürosuna sorunumuzu anlatan bir dilekçe ile başvurduk.Konu incelemeye alındı.Bir ay sonra bize döndüler.Haklı olduğumuzu gereken işlemin yapılacağını söylediler.Tüketici hakları bürosu firmeye ütünü değerini 5-6 katı değerinde bir ceza kesti.Ütünün aynı modelinden bize verilmesini kararlaştırdı.Bu sayede yeni ütümüze kavuştuk.Daha önce lafımızı kaale almayan firma temsilcileri cezayı görünce hemen bizi arayıp şikayetimizi geri almamızı ütüyü değiştireceklerini söylediler.bu kez tüketici bürosu bunu kabul etmedi.Bizim haklı olduğumuzu.Onalrın ürünü değiştrip tüketiciyi mağdur ettikleri için ceza ödemek zorunda oldukalrını söylediler.Allah devletimize zeval vermesin.Aksi taktirde üreticiler istedikleri gibi at koşturular bizleri yolunacak kaz gibi görmeye devam edecekler.
    geçmiş olsun diyorum arkadaşım.Haklarınızı kullanmayı ihmal etmeyin..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LokmanHekim -- 30 Kasım 2006; 11:48:03 >




  • İçim burkuldu valla.Umarım en kısa sürede halledersin.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.