Şimdi Ara

Fabia mı Getz mi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
12.209
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zaferdurukan

    kızılay hyundai getz in dağıtımını almış ihtiayaç sahipleri için

    bir arakadaşta demiş ki; getz fabiadan her şekilde üstün çünkü muzazzam sürat yapıyor, kalkışlarda onu harcar .. bu mu yani şimdik üstün özelliği?? şimdik getirtme bana fabia rs i bırakın allahaşkına ya ağzı olan konuşuyor yahu moskowick in kore versiyonu kibrit kurtusundan esinlenmiş bir teneke yığını


    Fabia rs e ihtiyaç falan yok fabia 1.2 tsi tüm getzlerden daha atak buna emin ol.. 10 sn de 100 km ye ulaşıyor ve üstüne sadece 7lt ş. içi y. tüketimi..




  • 1,2 araba fabia mı atak :))) sen hayatında getz kullanmamıssın arkadasım akıl var mantık var 1,5 crdi motor nerde 1,2 motor nerde getzin torku kasasına göre cok yükek biriside rs demiş biz burda orjinal motordan bahsedioruz fabianın yetişemiyecegini anlayan rs demiş getz in ülkemizde modifiye edilmiş hali yok ama avrupadaki getzlere bakmanızı tavsiye ederm o zaman rs görürsün
  • rs skoda nın fabrika çıkışı konulmuş motoru. ayrıca 1.2 derken siz tsi olayını unutmuşsunuz.. 1.2 tsi ile fabia bu kategoride devrim yarattı isterseniz bir teknik verilerine bakın 1.2 tsi nin. bilmeden yorum yapmayın lütfen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    1,2 araba fabia mı atak :))) sen hayatında getz kullanmamıssın arkadasım akıl var mantık var 1,5 crdi motor nerde 1,2 motor nerde getzin torku kasasına göre cok yükek biriside rs demiş biz burda orjinal motordan bahsedioruz fabianın yetişemiyecegini anlayan rs demiş getz in ülkemizde modifiye edilmiş hali yok ama avrupadaki getzlere bakmanızı tavsiye ederm o zaman rs görürsün




    Bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp

    tsi diye bir motor var kardeşim... En iyisi sana bu motoru biraz öğretelim...

    getz'in şu an en hızlısı 100 km ye 11.1 sn'de ulaşıyor... ( 1.5 VGT (110 PS) )

    Fabia 1.2 tsi 105 hp ise 10.2 sn'de ulaşıyor ki youtube'da 9 sn'de ulaşanlar var hem de dsg ile

    Hyundai'de bunun otomatik versiyonu bile yok, o da ayrı bir mevzu, ona hiç girmeyeyim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 13 Ekim 2010; 14:58:03 >




  • bence sen kendini video ya iyi kaptırmıssın arkadasım bence sen git bir getz kirala benim aracım getz degil ama aracın hakkını yemeyin lütfen kendi aracını öve öve bitiremedim altı üstü skoda ne kadar iyi oabilirki vw kapsamında olsa ne olur vw de bir cok arabasını geri cagırdı sen hyundai da öyle bişey duydunmu hala capraz tekerli skoda birtek octavia rs i para eder gerisi çöpe
  • FABIA
  • ferraride bi dünya aracını geri çağırdı,mercedes de çağırdı,bmw de çağırdı toyota da çağırdı hemde yüzbinlerce aracı çağırdı ee şimdik nasıl bir çıkarım yapmalıyız bundan.... lamborghini çooook eskilerden traktör markasıydı şimdik bu hyundai lamborghiniden üstün mü oluyor?? niye sürekli geçmiş denen illet ile mukayese yapılıyor?
    adı üstünde geçmiş bitmiş.. şimdik önemli olan. neden sürekli sürat ve hızlanma bir araba için kalite konusunda ilk unsur oluyor?? ıkınsanızda sıkınsanızda FABİA artık üst düzey araba. bu yüzden hyundai,kia,cherry,proton,fiat vb hedehödölerle mukayese yapmayalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    bence sen kendini video ya iyi kaptırmıssın arkadasım bence sen git bir getz kirala benim aracım getz degil ama aracın hakkını yemeyin lütfen kendi aracını öve öve bitiremedim altı üstü skoda ne kadar iyi oabilirki vw kapsamında olsa ne olur vw de bir cok arabasını geri cagırdı sen hyundai da öyle bişey duydunmu hala capraz tekerli skoda birtek octavia rs i para eder gerisi çöpe


    Hocam kendi aracaım falan değil almayı düşünüyorum ama para biriktirip a1 almaya karar verdim gibi Bir yıl sonra falan a1 fiyatları biraz düşer belki ben de bir işe girerim. . bakarız o zaman bakalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi metbey -- 13 Ekim 2010; 16:49:10 >




  • kafam rahat olsun ve acil bi durumda satışı hızlı gitsin diyosan tabikide tartışmasız getz;)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 9997

    bence her yönden getz cok daha iyi bir arac hız olarak fabia asla yetişemez ben 1.5 crdi modeli için konusuyorum binmeyen arkadslar varsa lütfen yorum yapmasın arlıcak arkadası boşuna etkilemeyelim getz e ilk bindigimde gercekten cok şaşırdım aracın seriligi harika kalkışı insanı doyurmaya yetiyo birde buna servis ve yedek parca yönünden düşünürsek getz fabia dan cok daha ilerde kalıyo gerci yedek parca sana lazım olmayacak üstüne basa basa söylüorum alabilcegin masrafsız tek araba getz olur fabia nın 2. el piyasası hiç yok artı parcaları pahalı bir adı üzerinde skoda ne kadar cok güvenebilirsin

    sana katılıyorum arkadaşım. hyundai'si olanın kafası çok rahat. fabia alırsan neresinden bakarsan bak başın ağrır demedi deme. getz im olduğu için böyle konuşmuyorum.

    EN AZ PROBLEM ÇIKARAN MARKA: HYUNDAI

    Dünyanın önde gelen bağımsız araştırma kuruluşu J.D. Power and Associates’ın en son gerçekleştirdiği VDS’te (Vehicle Dependability Study – Araç Güvenilirliği Çalışması) Hyundai marka olarak büyük bir gelişim elde etti.

    her 100 araçta yaşanan problem sayısı bakımından sanayi ortalamasından 19 puan daha iyi bir değer elde eden Hyundai, tüm markalar arasında uzun dönem kalitesinde 10’unculuğa yükseldi. Hyundai, “lüks olmayan markalar” sıralamasında da geçen yıla göre 3 basamak daha tırmanıp en az problem çıkaran ilk 3 marka arasında yer aldı ve büyük bir başarıya imza attı.

    VDS kalite ve güvenilirlik araştırmasında, üç yıllık kullanım sonunda araçların sürüş, yol tutuş, fren, klima, müzik sistemi, koltuk, motor performansı, şanzıman, sürüş dinamikleri, iç ve dış dayanıklılığında oluşan problem belirtileri ölçülüyor. Araç sahiplerinin bildirdiği problemlere göre Hyundai, tüm modellerinde yaşanan gelişmeyle birlikte marka olarak 2010 yılındaki araştırmaya göre 100 araç başına yaşanan problem sayısında tam 16 puan birden iyileşerek 132 puana düştü ve önemli bir gelişim kaydetti. Ayrıca Accent ve Elantra modelleri de ait oldukları segmentlerde en az problem çıkaran ilk 3 araç içinde yer aldı.

    VDS araştırması, Hyundai’nin J.D. Power and Associates değerlendirmelerindeki yükselişini daha da ileriye taşıyor. Firmanın yaptığı IQS (Initial Quality Study – İlk Kalite Değerlendirmesi) isimli diğer bir çalışmada da, araç alım tarihinden itibaren ilk 90 gün içinde yaşanan problemler değerlendirmesinde Hyundai 4’üncü olmuştu ve sadece Porsche, Lexus ve Cadillac’a geçilmişti.




  • 1 yıllık başlık hortlamış.
  • Tabikide Getz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sametsamet58

    Tabikide Getz

    8 aylık konuya cevap vermişsin tebrik ederim.
  • adam konuyu 2009 da açmış hala fabia, getz yorumları geliyor
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.