Bildirim
Faturalı Platinum 10 gb ilk 3 ay 59 Tl (mayıs 15 e kadar uzatıldı)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

2 Misafir - 2 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
link -
hiç cazipi yok. 59 x 3 ay yerine 49x6 ay olmaymış harika olurdu.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı... -
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Biraz daha ayrıntılı bilgi paylaşır mısınız?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: son kararım
Biraz daha ayrıntılı bilgi paylaşır mısınız?
Aklınıza takılan soru işareti varsa paylaşabilirsiniz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı. -
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.
Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.
Bu ayın 31 ine kadar teklif.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.
Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.
Bu ayın 31 ine kadar teklif.
Taahhüt 1 sene mi?
Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.
-
12 aylık toplam ödenecek fiyata baktığında yıllık 60 TL aylık 5 TL avantajı var -
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: son kararım
Biraz daha ayrıntılı bilgi paylaşır mısınız?
Aklınıza takılan soru işareti varsa paylaşabilirsiniz
Müşteri hizmetlerini arayınca mı veriyorlar, yoksa kendileri arayıp mı teklif yapıyor, kampanyanın adı nedir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi son kararım -- 30 Mart 2017; 20:42:6 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.
Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.
Bu ayın 31 ine kadar teklif.
Taahhüt 1 sene mi?
Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.
Hayır ek olarak sözleşme sürenizi uzatmanız gerekmiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: son kararım
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: son kararım
Biraz daha ayrıntılı bilgi paylaşır mısınız?
Aklınıza takılan soru işareti varsa paylaşabilirsiniz
Müşteri hizmetlerini arayınca mı veriyorlar, yoksa kendileri arayıp mı teklif yapıyor, kampanyanın adı nedir?
Müşteri hizmetlerini arayıp hattınızın teklif kriterlerine uygun olup olmadığını kontrol ettirip tanımlatabilirsiniz.MH dışında paket alınamıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.
Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.
Bu ayın 31 ine kadar teklif.
Taahhüt 1 sene mi?
Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.
Hayır ek olarak sözleşme sürenizi uzatmanız gerekmiyor
Tarife geçişini yaptım fakat şöyle bi durum var,
Fatura kesim tarihi malum, ayın 10'u.
Geçiş yapıldı fakat tarife başlangıcı 30 Mart 2017 olarak girildi. Yani 10 Nisan faturasına kadar 11 gün Platinum kullanıyorum.
59 TL'den değerlendirilecek.
10 Haziran 2017'de ise 3 aylık 59 TL sürecim doluyor.
Şayet 9 Nisan'da bunu yapabilseydim ya da 9 Nisan'dan sonra kampanya aktif olacak şekilde devam etseydi ben 10 Temmuz tarihine kadar platinum olmuş olacaktım.
Sözün özü 20 gün daha az süre Platinum oldum sanırım. Burada bi hata var mı? Önceki kontratım bozulmasın diye mi böyle yapıldı?
-
Müşteri hizmetlerini aradım bu kampanyanın bende görünmediğini söylediler. Nasıl yararlanabiliriz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.
Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.
Bu ayın 31 ine kadar teklif.
Taahhüt 1 sene mi?
Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.
Hayır ek olarak sözleşme sürenizi uzatmanız gerekmiyor
Tarife geçişini yaptım fakat şöyle bi durum var,
Fatura kesim tarihi malum, ayın 10'u.
Geçiş yapıldı fakat tarife başlangıcı 30 Mart 2017 olarak girildi. Yani 10 Nisan faturasına kadar 11 gün Platinum kullanıyorum.
59 TL'den değerlendirilecek.
10 Haziran 2017'de ise 3 aylık 59 TL sürecim doluyor.
Şayet 9 Nisan'da bunu yapabilseydim ya da 9 Nisan'dan sonra kampanya aktif olacak şekilde devam etseydi ben 10 Temmuz tarihine kadar platinum olmuş olacaktım.
Sözün özü 20 gün daha az süre Platinum oldum sanırım. Burada bi hata var mı? Önceki kontratım bozulmasın diye mi böyle yapıldı?
Eğer internet paketiniz vs. bitmişse önceki kullandığınız paketten fatura kesim tarihine kadar internetsiz kalmamanız için anında aktiflemiş olabilirler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Lithium87
Müşteri hizmetlerini aradım bu kampanyanın bende görünmediğini söylediler. Nasıl yararlanabiliriz?
Hangi paketi kullanıyorsunuz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.
Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.
Bu ayın 31 ine kadar teklif.
Taahhüt 1 sene mi?
Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.
Hayır ek olarak sözleşme sürenizi uzatmanız gerekmiyor
Tarife geçişini yaptım fakat şöyle bi durum var,
Fatura kesim tarihi malum, ayın 10'u.
Geçiş yapıldı fakat tarife başlangıcı 30 Mart 2017 olarak girildi. Yani 10 Nisan faturasına kadar 11 gün Platinum kullanıyorum.
59 TL'den değerlendirilecek.
10 Haziran 2017'de ise 3 aylık 59 TL sürecim doluyor.
Şayet 9 Nisan'da bunu yapabilseydim ya da 9 Nisan'dan sonra kampanya aktif olacak şekilde devam etseydi ben 10 Temmuz tarihine kadar platinum olmuş olacaktım.
Sözün özü 20 gün daha az süre Platinum oldum sanırım. Burada bi hata var mı? Önceki kontratım bozulmasın diye mi böyle yapıldı?
Eğer internet paketiniz vs. bitmişse önceki kullandığınız paketten fatura kesim tarihine kadar internetsiz kalmamanız için anında aktiflemiş olabilirler.
dk, sms, internet hepsi mevcuttu hocam ama direkt kampanyaya dahil ettiler. Şubat ayında 12 aylık kalma sözü vermiştim, o bozulmasın diye yaptılar sanıyorum. Çünkü sabah mesaj geldi önceki kontratımı bozmadan geçtiğim için, eğer bu kontratı bozarsam 89 TL ücret yansırmış önceki tarifemim indirim bedellerinden.
Şubat'a kadar kullanacağımı düşünürsek 10 fatura dönemi mi ne kullanacağım. 3 fatura dönemi 59 TL, kalan 7 fatura 79 TL yansıyor.
En az 2 ayda 2 kere havaş kullanırsam tarifemi amorti ediyorum.
10 Nisan faturasından sonra aktif olacak şekilde niye yapmadı bilemedim hala. Tek mantıklı açıklaması önceki kontratı bitirmemek ve daha az kalma sözüyle 79 TL platinum kullanmak sanırım.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
quote:
Orijinalden alıntı: K.can.tas
quote:
Orijinalden alıntı: Nétwork
Konuya yazarak mı başvuruyoruz nedir ayrıntı...
Müşteri hizmetlerinden veriliyor teklif.
Alternatif teklifler var mı yoksa sadece bu mu mevcut. Platinum düşünüyorumda havaş ve sinema esnekliğinden dolayı.
Platinum paketlerde sadece bu teklif mevcut.
Bu ayın 31 ine kadar teklif.
Taahhüt 1 sene mi?
Ve mevcut taahhütüm varsa, onu devam ettirebilirler mi yoksa sıfırdan başlatmaları şart mı? Bi ara Turkcell öyle yapıyordu. Mevcut kontrat devam ederek paket değiştiritiyordu daha iyi oluyordu.
Hayır ek olarak sözleşme sürenizi uzatmanız gerekmiyor
Tarife geçişini yaptım fakat şöyle bi durum var,
Fatura kesim tarihi malum, ayın 10'u.
Geçiş yapıldı fakat tarife başlangıcı 30 Mart 2017 olarak girildi. Yani 10 Nisan faturasına kadar 11 gün Platinum kullanıyorum.
59 TL'den değerlendirilecek.
10 Haziran 2017'de ise 3 aylık 59 TL sürecim doluyor.
Şayet 9 Nisan'da bunu yapabilseydim ya da 9 Nisan'dan sonra kampanya aktif olacak şekilde devam etseydi ben 10 Temmuz tarihine kadar platinum olmuş olacaktım.
Sözün özü 20 gün daha az süre Platinum oldum sanırım. Burada bi hata var mı? Önceki kontratım bozulmasın diye mi böyle yapıldı?
Eğer internet paketiniz vs. bitmişse önceki kullandığınız paketten fatura kesim tarihine kadar internetsiz kalmamanız için anında aktiflemiş olabilirler.
dk, sms, internet hepsi mevcuttu hocam ama direkt kampanyaya dahil ettiler. Şubat ayında 12 aylık kalma sözü vermiştim, o bozulmasın diye yaptılar sanıyorum. Çünkü sabah mesaj geldi önceki kontratımı bozmadan geçtiğim için, eğer bu kontratı bozarsam 89 TL ücret yansırmış önceki tarifemim indirim bedellerinden.
Şubat'a kadar kullanacağımı düşünürsek 10 fatura dönemi mi ne kullanacağım. 3 fatura dönemi 59 TL, kalan 7 fatura 79 TL yansıyor.
En az 2 ayda 2 kere havaş kullanırsam tarifemi amorti ediyorum.
10 Nisan faturasından sonra aktif olacak şekilde niye yapmadı bilemedim hala. Tek mantıklı açıklaması önceki kontratı bitirmemek ve daha az kalma sözüyle 79 TL platinum kullanmak sanırım.
Sizin mevcut sözleşmeniz devam ederken yılda 1 defa alt pakete sınırsız olarak üst pakete geçiş imkanınız var.Bunlardan kaynaklı cayma bedeli yansımaz.Paket değişikliğini anında veya fatura kesim tarihinde gerçekleşmesi için onay vermek cayma bedelinin yansıması için sebep değil.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- hat taşıma süresi
- arama aktarıldı ne demek
- türk telekom numara bilgilerini kapatma
- turkcell wifi nedir
- yedek sim kart nedir
- turkcell internet gönderme
- wifi araması nedir
- ağda kayıtlı değil sorunu
- turkcell akıllı fatura nedir
- turkcell abone sayısı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X