Şimdi Ara

Faturasız Hatlarda Aktif Kalma Süresi Belirsizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
132
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çeşitli sebeplerle aldığım ve aktif kullanmadığım GSM hatları var.

    Tcell'de uygulamada, hattın ne zaman pasif olacağı, ne zaman iptal olacağı açıkça yazıyor fakat Telekom ve Vodafone'da bunu öğrenmenin bir yolu yok.

    İkisinin de sitelerinde 180-182 gün aktif süre, lira yüklenmezse sonra 90-92 gün pasif süre ve sonra iptal bilgisi var.

    Dün birden aklıma geldi ki yılbaşından bir gün önce lira yüklemiştim ve 10 uncu ayın son günü olduğuna göre 10x30=300 gün civarı geçmiş. Oysa 270 günde iptal olmaları lazım. Panik halde lira yükledim. İlginç olan şu ki 270 gün bilgisine rağmen hem Vodafone hem de Telekom hatlar iptal olmamış hatta Telekomdan arama da yapılabiliyor.

    Bu aktif/pasif süre belirsizlliği ve hattın iptal olacağı tarihi öğrenme yolu konusunda bilgili forumdaşlar varsa, bilgi rica ediyorum.








  • Hepsinin Uygulamasında yazıyor
    Uygulamalarını yükleyip TL işlemlerinden bakabilirsiniz


    Faturasız Hatlarda Aktif Kalma Süresi Belirsizliği
    Aktif dönemi yazıyor bitince de pasif dönem başlıyor
    Bitmeye yakın mesaj da geliyor
    Aynı işlemi Vodafone de yapıyor
    Turkcell gibi hat açıldığında aktif dönemi 2 ay olarak sınırlamıyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türk telekom da da uygulamada yazıyordu son süre. Vodafone ise zaten garip firma 3. ayda hattı şak diye kapatsa gene şaşırmam bilgi almak da imkansız gibi kendilerinden.


    Hatlar uzun süre boşta kalacaksa ikisini de Turkcell Rahata taşıyıp paketi yenilmeden bekletin. Faturalı olduğu için kapanma derdi olmaz, paketsiz kullanınca da paket ücreti alınmaz her ay telsiz ücretini faturalı öder hattı açık tutarsınız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 1 Kasım 2024; 15:26:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55superx 5 kullanıcısına yanıt

    Siz şaşırmayabilirsiniz ama öyle birşey yapamaz


    7 ay aktif süre veriyor Vodafone

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Yapsa kime ne diyebilirsiniz ki? Eğer yetkili birimlere şikayet edebilirseniz sorunu çözebilirler (o yetkililere Vodafonede ulaşmak büyük dert) ama yapamaz çok kesin bir ifade. Adamlar yeni hat alarak taahhüt verdiğimiz faturalı ve faturası düzenli ödenen hattımızı bile kapattı. Kendi onaylarıyla açılan hat normalde açılmamalı imiş eksik belge vermişiz ve bunu 1-2 günde de değil tarifenin 3. ayındayken ve kullanmaya devam ederken fark etmişler. Bir de taahhüt var diye sanki hattı ben kapatın demişim gibi cayma bedeli çıktı bir de onunla uğraştık. Bu saçmalığı yapan sistem her şeyi yapar benim inancım tam.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 1 Kasım 2024; 15:54:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55superx 5 kullanıcısına yanıt

    Yapsa kendi hatasını her türlü çözecek zaten


    belgeler zaten 30 gün içinde sisteme yükleniyor kontrol aşamasında fark etmişlerdir .

    eksikse sana zaman tanır eksik belgeleri giderirsiniz . btk yazıp çözmelerini sağlardım .


    Sizin kararınız düşünceniz sonuçta .

  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Bilgi olarak yazayım, Vodafonenin eksik belgeyi verebileceğiniz bir yeri yok sorun da o zaten. Şuan yaptılarsa iyi yapmışlar derim ama ben sorun yaşadığımda yoktu. Sonuç olarak 2 ay internetsiz kaldık ve cayma bedeli ödedik. 2 ayın sonunda sorunu BTK dan denk gelen çözüm odaklı bir yetkili sayesinde çözdük. Sonuç olarak çözüldü ama normal şartlarda uğraşmaya değecek meseleler değil.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 55superx 5 kullanıcısına yanıt

    Kurum zaten yetkili bayiden Çözeceksiniz

    Ödediğiniz Tutarıda tüketici hakem heyetinden alabilirdiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.