Şimdi Ara

FCA Alfa Romeo ve MAserati'yi satıyor mu? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
2.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    agnelli ailesinin marka değer gibi kaygıları yok. yani vw şu sırada biz bu sıradayız gibi takıntıları yok. alfa romeo ailenin tutkusu. çoğu modeli zevk için yapıyorlar. common rail dahil olmak üzere bir çok buluşun sahibi olarak her satılan teknolojiden paylarını alıyorlar. vw gibi tırt motor üreticisi fca nın kasasına para gitmesin diye common rail dizel motora daha 2010 da anca geçti vw önce düzgün bir motor yapmayı öğrensin de, sonra italyanlardan marka satın almaya çalışsın. dsg, fsi gibi müşteri üzerinde denediği fıs teknolojilere girmiyorum bile. vw güzel göz boyar hakkını yemeyeyim. millette bir şey sanıyor işte. italyanların üretip, hakkını vermediği 1 tane motorları yoktur.
  • Volkswagen alsa keşke dsg li juletta falan hmm egzotik
  • Umarım VW grubu satın alır.



    Bu sayede Alfa Giulia 1.0 TSI ve 1.4 TSI motorlarla 69.000TL'den ülkemizde satılmaya başlar.



    Halkımız da D segment Alfa'ya hakettiği parayı vererek kullanma şansı yakalar.



    Çünkü mevcut Alfa yönetimi 1.4 140 ve 170PS motorları aracına koymayacak kadar günümüz teknolojisinden uzak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    agnelli ailesinin marka değer gibi kaygıları yok. yani vw şu sırada biz bu sıradayız gibi takıntıları yok. alfa romeo ailenin tutkusu. çoğu modeli zevk için yapıyorlar. common rail dahil olmak üzere bir çok buluşun sahibi olarak her satılan teknolojiden paylarını alıyorlar. vw gibi tırt motor üreticisi fca nın kasasına para gitmesin diye common rail dizel motora daha 2010 da anca geçti vw önce düzgün bir motor yapmayı öğrensin de, sonra italyanlardan marka satın almaya çalışsın. dsg, fsi gibi müşteri üzerinde denediği fıs teknolojilere girmiyorum bile. vw güzel göz boyar hakkını yemeyeyim. millette bir şey sanıyor işte. italyanların üretip, hakkını vermediği 1 tane motorları yoktur.

    Dsg,Fsi ve fıs teknoloji? Otomobil cahili olmak böyle bir şey galiba... Maliyet odaklı model nedir bir öğrenin bence...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackBurn340

    VW Alfayı istiyordu ama alamayınca karşısına Seatı koydu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Lacano kullanıcısına yanıt
    otomobil cahili mi bence asıl cahiller adamlar yapmış abi kafasında denenmemiş, kendini kanıtlamamış çöplere para verenlerdir. evet bu iki teknolojide çöptür. fsi motorun hali ortada. fsi motorlu golf a3 ve jettaları baz model linea fiyatından satmaya çalışanla dolu. dsg cileri zaten forumda görüyorum garanti bitince satarım. banane diyen takımı.
  • haber kaynaklarının veya finans şirketlerinin haberi gibi gözüküyor bana kalırsa, zaten konunun başında da dediğim gibi Marcione'ye sorulduğunda böyle birşey olası değil, zaten şuan bu iki markaya ciddi talipli bulmak mümkün değil nevinden bir açıklama yaptı.
    FCA zaten son zamanlarda değil uzunca sayılabilecek bir süredir maddi olarak parlak bir durumda değil, daha birleşirken sendikalarla greve gidilmemesi konusunda anlaşmışlardı. ve MArcionne'nin bir global ortak aradığı yıllardır söylenen bir mevzu.

    yeni yapılanma planın da ALfa ve MAserati yeni konumlanmasıyla grubun önemli oyuncuları olacak premium Alfa ile bir üst sınıfa yani lüks sınıfta konumlanacak MAserati.
    bu iki marka için çok büyük yatırımlar yapıldı. Gerorge platformu hem maseratinin hem de Alfanın bütün model gamını kaldırıp taşıyabilecek şahane bir platform. yeni dizel ve benzinli motorları (pek ülkemiz şartlarına uygun olmasa da )son teknoloji harikası. Maserati her ay satışlarını önceki yılın aynı dönemine oranla %100 artırmakta. Hint pazarına girmek üzere şimdiden sipariş patlaması var keza Çin de de öyle. ABD pazarında şimdilik iyi sayılabilir. Alfa Cassino fabrikasına daha daha 2 ay önce yeni 1800 işçi aldı. önümüzdeki ay Stelvio ve giulia tam istihdamla üretimi hızlandıracak 280 civarında ABD de bayi ağına ulaşan Alfa ocak ayında Abd'de satışlara başlayacak.
    2020 yılına gelindiğinde,
    küçük sınıfta Mito
    kompact hb ve (muhtemel sedan) giulietta
    orta sınıfta Giulia sedan ve sportvagon
    üst sınıfta Alfetta (sedan (muhtemel sportvagon)

    suv
    kompact (Kamal?)
    orta sınıfta Stelvio
    üst sınıf (coupe) bir suv daha

    iki tane özel model
    bunlar bence 4c'nin yeni bir türevi
    ve
    911 ler boyutunda Maserat'nin Alfieri'nin biraz ucuz bir versiyonu olabilir diye düşünüyorum

    ve bu medellerin hemen hemen hepsinin bir de QV versiyonları olacağını varsayarsak model gamını nerdeyse tamamlamış olacak. kısacası demek istediğim planlar yolunda giderse Alfa'yı satmayı gerektirecek bir durum yok.
    Maserati de ise Elektrikli ve içten yanmalı Alfieri ilerleyen yıllarda gelecek, Levante'nin satışları marka öngörülerine göre gayet iyi, sedan modelleri Quatroporte ve Gihibli yenilendi, Çin ve Abd pazarına iyi giriş yapacaklardır. Emin olmamakla beraber Maserati'nin Abd'de ALfa bayileriyle birlikte hareket edebilecekleri olası bir durum. Çinde de Jeep bayileri ile ilk olarak yola çıkılıp sonra genişletilebilir

    en son olarak
    hani dergicilerin oto magazincilerinin verdikleri ödüllere pek itibar etmesem de Giulia modeli 30 dan fazla ödül aldı, bu rakam pek önem arz etmese de fikir vermesi bakımından kayda değer. ben kendimce MAserati ve Alfa satışlarının öngörülen hedefe ulaşacağını düşünüyorum 2018 sonuna kadar 400.000 alfa satış rakamları öngörülüyor.




  • Marcionne FCA'nın CEO'su olmasının yanında gruptan ayırıkları ve daha özerk olarak yoluna devam eden Ferrari'nin de başkanı. Alfa Romeo yöneticileriyle Formula 1 seçeneğini değerlendirdiklerini dile getiriyor sıklıkla. fakat yine de bu hemen bugün yarın olabilecek bir mevzu değil yeni ürünlerimizle umduğumuz sonuçları alıp ekonomik olarak bir düzlüğe çıktığımızda Alfa Formula 1 de yer alabilir. fakat bu üst düzey bir rekabet için değil yani Ferrari ile Alfa birbirle rekabet etmeyecek demek istiyor. Alfa'nın olası bir Formula 1 hedefi gerçekleşirse Alfa genç italyan pilot yetiştirmek ve teknoloji denemelerini denemek için var olacak gibi hedefsiz cümleler kurdu. hatta geçen hafta bir haberde pilotlarından birinin tecrübeli olması gerektiği ve Fernando Alonso'nun adının geçtiğine dair magazinsel haberler bile vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Umarım VW grubu satın alır.



    Bu sayede Alfa Giulia 1.0 TSI ve 1.4 TSI motorlarla 69.000TL'den ülkemizde satılmaya başlar.



    Halkımız da D segment Alfa'ya hakettiği parayı vererek kullanma şansı yakalar.



    Çünkü mevcut Alfa yönetimi 1.4 140 ve 170PS motorları aracına koymayacak kadar günümüz teknolojisinden uzak.



    Şu mesajı ciddi yazdıysan harbi blok, alfa giuliadan bahsediyoruz passat mondeo talisman değil bu araba, tamam fiat adi uyduruk yapıyorda giulia ya 1.0 1.4 motor koymaya kalkarsa alfa batsın hiç değilse 30-40 sene sonra daha iyi anılır

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiatın leğen plastiğine cevirdiği markadır jeep

    Yazik cidden.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    agnelli ailesinin marka değer gibi kaygıları yok. yani vw şu sırada biz bu sıradayız gibi takıntıları yok. alfa romeo ailenin tutkusu. çoğu modeli zevk için yapıyorlar. common rail dahil olmak üzere bir çok buluşun sahibi olarak her satılan teknolojiden paylarını alıyorlar. vw gibi tırt motor üreticisi fca nın kasasına para gitmesin diye common rail dizel motora daha 2010 da anca geçti vw önce düzgün bir motor yapmayı öğrensin de, sonra italyanlardan marka satın almaya çalışsın. dsg, fsi gibi müşteri üzerinde denediği fıs teknolojilere girmiyorum bile. vw güzel göz boyar hakkını yemeyeyim. millette bir şey sanıyor işte. italyanların üretip, hakkını vermediği 1 tane motorları yoktur.

    Ticarette "zevk için" diye bir şey yoktur. O sizin kendinizce yorumunuz. Onlar da diğerleri gibi para kazanmak için yapıyorlar. Zorda kalan her işletme gibi onlar da tasarrufa gitme yolunu seçebilirler ileride. Bu da çalışan çıkarmakla olur, tesis kapatmakla olur, o da yetmezse alt markaları satmakla olur. Nasıl dizel skandalı sonrası tutuştu vw? Sorsan fanatiklerine hiçbirşey olmaz, şu kadar milyar dolar kar elde ediyor, bir sürü markası var, çinde satıyor derler ama golfü bile erteledi adamlar. Borsada deli para kaybettiler. En değerli markalar listesinde onlarca basamak düştüler. Ki bu vw, fiatın kar kapasitesi çok daha mdüşük. Ha fiat böyle işgüzarlıklar yapar mı, risklere girer mi onu bilmem, onu tartışmıyoruz.

    Sidik yarışına girmeye yok takım tutan taraftarlar gibi. fsi dediğiniz motor sanırım 1.6dan kasıt. Onu da passata koyma salaklığını gösterdiği için bu kadar eleştirildi. Yoksa sanmıyorum ki dsgyi dq200, fsiyı da 1.6 fsi ünitesinden ibaret sanacak kadar otomotivden uzak olun? Açın araştırın isterseniz kaç tane dsg ünitesi üretiyorlar, kaç tane fsi ünitesi üretiyorlar.

    "Müşteri üzerinde denediği fıs teknoloji" demişsiniz ya fsi teknolojisi için. Bugün audi r8 v10plus adlı araçtaki atmosferik v10 motor da fsi motor. Lamborghini huayra ve gallardodaki v10de fsi motorlar. r8 v10+ bügün mclarenlardan bile daha hızlı bir araç fsi motoru ve dsg şanzımanı sayesinde. Adamlar 4.2litre dizelden 6litre w12 motora kadar hepsini üretebilecek kapasiteye sahipler. Passat, toureg ve superb'e koydukları üst sınıf dizel motorlara bakın. Premium markalar harici hiçbir rakiplerinde o kapasitede dizel motorlar yok.

    Audi, porsche, lamborghini, man, scania, ducati gibi teknolojinin zirvesindeki markalara sahipler, istedikleri teknolojiden istedikleri gibi faydalanıyorlar. Yani yapamıyorlar diye birşey yok, aslında çok az grubun başarabileceği kapasitede işler yapabiliyorlar da alt seviye araçlarına şark kurnazlığıyla ucundan yetecek aksam koyuyorlar. Zaten böyle zengin oldular. Yoksa vw motor yapamıyor diyene gülüp geçilir. Bugün küçük hacim turbo motorlar bu kadar yaygınlaştıysa bunu vw'nin tsi motorlarına borçlusunuz mesela. Adamlar öncülük etmese hala toyta, honda gibi atmosfeirk motor dayayacaklardı bugün diğer markalarda.

    "millette birşey sanıyor" he bir siz akıllısınız çok biliyor, çok deneyimlemişsiniz markaları diğer herkes saf. Onun için dünyanın en çok araçlarını satan markalardan birisi vw. Çok kötü olduğu için o kadar para kazandı da bugün sahip olduğu tüm markaları aldı değil mi? Çünkü herkes salak, ama siz çok akıllısınız, yemezsiniz.

    Ya bi gidin arkadaş..

    Neyse vw'ni geçelim ben yukarıda artısıyla eksisiyle özetledim aksini iddia eden gözümde fıs, fiattan çok daha kapsamlı bir marka olduğu kesin. Konu fiatsa ve alt markalarını satmaksa, o zaman yineliyorum ticarette her şey olur. Ha fiat o duruma düşer mi bilmem, ama düşerse elindekilerden feragat etmek zorunda kalır elbette. Öyle bir şey olurda forumda yazılırsa siz "zevk için yapıyor"cular dut yemiş bülbüle dönersiniz ama forumda. nitekim böyle şeylerin örneklerini çok yaşıyoruz forumda.




  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. volkswagen benim gözümde hileci, çıkarcı ve sorunlu arabalarıyla ün yapmış bir marka. Bazı markaların garantisi 5 sene veyahut 150 bin km iken vw garantisi sabit 2 sene. abd, çin ve çoğu ülkede dsg şanzımana 10 sene garanti verirken Türkiye'ye bunu yapmadılar. üretim hatalı araçlarını yine Türkiye'ye göndermekte bir sakınca görmüyorlar. Herkes benim gibi bunları kabul etmese 1 tane bile araba satmaması lazım ama bu ülkenin, insanının durumu da malum. siz, size değer vermeyen ve yolunacak kaz muamelesi yapan bir markaya iyi düşünceler besliyorsanız üzücü. ben adamına göre muamele yapan hiç bir ticari firmadan mal almam. sadece dsg değil, tsi motorla ne sorunlar yaşayan insanlar gördüm bu forumda. ters takılmış piston kafalı tiguan bile gördüm. adama neler yaşattılar. böyle bir rezalet hiç bir markada duymadım görmedim. benim vw markasına bakış açım kendi ülkemde yaptığı rezilliklerle doğru orantılı. abd'de melekmiş beni ilgilendirmiyor. diğerlerinin politikası her ülkede aynı bir bu şirket dansöz gibi. bazen saçmalayanlar var honda ve nissan gibi. insanlar acı deneyimler yaşadıkça bunlardan uzaklaşıyor. 5 sene önce bu forumda vw hakkında böyle bir yazı yazsan adamı topa tutarlardı artık insanlar bıktı. aydınlanmaya başladı.

    alfa romeo'nun hızlı ve keyif için araba yapma tutkusunu ben söylemiyorum fca nın sahibi agnelli ailesinin üyeleri söylüyor. yani benim kişisel yorumum değil. markanın sadık müşterileri var. çok araba satmak gibi bir hedefleri yok. alan kitlenin de imaj kaygısı yok. sevdikleri için alıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: palpatine48

    Ben bilinçli bir kullanıcı olduğumu düşünüyorum. volkswagen benim gözümde hileci, çıkarcı ve sorunlu arabalarıyla ün yapmış bir marka. Bazı markaların garantisi 5 sene veyahut 150 bin km iken vw garantisi sabit 2 sene. abd, çin ve çoğu ülkede dsg şanzımana 10 sene garanti verirken Türkiye'ye bunu yapmadılar. üretim hatalı araçlarını yine Türkiye'ye göndermekte bir sakınca görmüyorlar. Herkes benim gibi bunları kabul etmese 1 tane bile araba satmaması lazım ama bu ülkenin, insanının durumu da malum. siz, size değer vermeyen ve yolunacak kaz muamelesi yapan bir markaya iyi düşünceler besliyorsanız üzücü. ben adamına göre muamele yapan hiç bir ticari firmadan mal almam. sadece dsg değil, tsi motorla ne sorunlar yaşayan insanlar gördüm bu forumda. ters takılmış piston kafalı tiguan bile gördüm. adama neler yaşattılar. böyle bir rezalet hiç bir markada duymadım görmedim. benim vw markasına bakış açım kendi ülkemde yaptığı rezilliklerle doğru orantılı. abd'de melekmiş beni ilgilendirmiyor. diğerlerinin politikası her ülkede aynı bir bu şirket dansöz gibi. bazen saçmalayanlar var honda ve nissan gibi. insanlar acı deneyimler yaşadıkça bunlardan uzaklaşıyor. 5 sene önce bu forumda vw hakkında böyle bir yazı yazsan adamı topa tutarlardı artık insanlar bıktı. aydınlanmaya başladı.

    alfa romeo'nun hızlı ve keyif için araba yapma tutkusunu ben söylemiyorum fca nın sahibi agnelli ailesinin üyeleri söylüyor. yani benim kişisel yorumum değil. markanın sadık müşterileri var. çok araba satmak gibi bir hedefleri yok. alan kitlenin de imaj kaygısı yok. sevdikleri için alıyorlar.

    Peki o zaman sana şunu sorayım sen bir fiat bravo kullanıcısı olarak bilinçli bir kullanıcı olduğunu iddia edip vw markasını ve araçlarını kötülüyorsun ya, sana sormak lazım hayatında kaç tane vw modeli sahip oldun? Ben mesela opel markası sahip olmadıysam fıs teknoloji, motor yapmayı bilmiyor gibisinden konuşmam çünkü bilmiyorudur. Sana soruyorum sen kaç yaşındasın, kaç tane vw modeli kullandın ve kullandığın fiat bravo modeliyle kıyasladığında yukarıda yazdığın yargılara vardın? Fsi motorlu vw sahibi oldun mu mesela? tdi motorlu? Golf sahibi oldun da çok sorunlu, dandik mi geldi de bravo daha mantıklı geldi?

    İkinci olarak kaç tane alfa romeo sahibi oldun? Alfa romeoların kronik sorunlarıyla ne kadar haşır neşir oldun, ya da oldun mu? Bak senle atışmıyorum sadece vardığın yargıya bakarak araç tecrübeni merak ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaVu!

    Kendinizi otorite zannedip, saçma sapan varsayımlar ile lütfen popülerlik yaratmaya çalışmayın. Fiat grubu seneler önce çok ağır şartların altındayken dahi bu markaları elinden çıkarmadı, çıkarmaz da.
    Gereksiz bir konu.

    +1

    Bende satılacağına ihtimal vermiyorum.
  • vw grubu şuanda marka alamayacak kadar tasarrufa gitmiş durumda. Ford ve GM almasın kesinlikle satılacaksa uzak doğulu özellikle çinli hintli firmalara satılsınlar örneğin LeEco Geely Tata tarafından arkalarında ciddi para var Gelly Volvo'yu aldıktan sonra Volvo ciddi ataklar yaptı Yada Tata ya satılan land rover jaguar da aynı şekilde bu markaların önceki sahibi olan Ford sömürmüştü bir güzel bu markaları çinliler ve hintliler tekrar canlandırdı mümkünse amerikalılar almanlar fransızlar almasın hintliler çinliler alsın. Bir şey daha eklemek istiyorum seneler önce fiat grubu daha kötü durumdayken bu iki firmayı çıkarmadı bence yine çıkarmazlar çıkaracaklarsa dandik amerikan firmalarını çıkarsınlar ellerinden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-F2673E0F4 -- 2 Ocak 2017; 13:32:32 >
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    benim anlatmak istediğimi anlamamışsınız. mesele golf dandik meselesi değil. golf iyi bir arabadır. mesele markanın ülkemize bakış açısı. sorun çıkardığı zaman ciddi sorunlar çıkartması. ayrıca 2 kez vw sahibi oldum. merak etmeyin markanın motor yapma kapasitesini iyi biliyorum. 1.9 tdi transporterim vardı çok yaktığı ve gitmediği için sattım. sürekli ısıtma bujisi hatası verip duruyordu. yetkili servisi arızayı silip gönderiyordu. daha 50 bine gelmeden sattık kurtulduk.

    tsi diyorsunuz fiat sorunsuz bir t-jet yaptı. üstelik lpg uyumlu bir motor. fiat über süper markadır demiyorum. en azından şikayet konusunda vw den daha iyiler. teknolojiyi piyasaya sürüp denemiyorlar. benim anlatmak istediğim bu. siz olayı modele, kim daha iyiye çekiyorsunuz. vw iyiyse dsg ye 10 sene garanti versin. öyle birine verip diğerine 3. dünyalı muamelesi yapmak hoş olmuyor. ayrıca distribütörü çok dandik. doğuş'tan araba alacağıma koç'tan alırım daha iyi. hiç olmasa her devrin adamı değiller. vw Türkiye'yi bırakmış bir şirkete adamlar yolla biz satarız diye riskli araçları bile getirip satıyorlar. çok satmakla adam olunmuyor. ahlaklı olmak lazım. en azından ben ahlaka prim veriyorum çok satana değil.

    tuvtürk'de bu şirkete ait. vw marka bir araçla gidince egzos muayenesinden 2 dk da geçiriyorlar. başka marka bir araçla gidince 5 kere dip gaz yapıp bakıyorlar. 5 kez dipgaz yapıp bakacaksan vw lere de bakacaksın. ahlaksızlık yapmayacaksın. evet vw ahlaksızdır burada satanları da aynı kafadadır. onlar gitsin çöp işler yapsın. benim gözümde çöp işte. ben kanıtlı destekli konuşuyorum. şu yazdıklarımın hiç biri uydurma değil. çıksın bir vw sahibi bize de abd gibi 10 sene garanti veriyorlar sen bilmiyorsun desin sıkıyorsa.




  • FCA grubunu ayakta tutan Avrupa'da BU YIL 740000'in üzerinde satış gerçekleştiren FIAT, Fıat'ın eli Avrupada güçlü iken Çin'de bu yıl geçen yılki 30000in üzerindeki satışlarına rağmen bu yıl 12500 civarında bir satışla yılı kapattı, ABD'de ise geçen yılki 42000 satış rakamının altında kalarak yılı 32000 ile kapattı. FIAT'ın güney Amerikadaçok başarılı olduğunu biliyoruz lakin o pazarın satış rakamlarını gösteren bir kaynak bulamadı.
    Alfa Romeo Avrupada bu yıl 65 500 satış rakamına ulaşırken geçen yılı 56000ile kapattığını hatırlayalım Çin pazarında yer almayan Alfa Abd'de 4C ile temsil ediliyor fakat burda da kan kaybediyor geçen yıl 660 rakamının üzerinde iken bu yıl 490 rakamını ancak zorlayabildi.
    Maserati Levante ile satışlarını artırmayı başardı. avrupada 7500 satış yakalarken ABD'de 12 140 satış adedini yakaladı geçen yıl ise 11.697 idi. Çin'den resmi satış rakamları gelmese de maserati satışlarının yapıldığını ve çok kısa süreli açık artırmalı online satışlarda levantenin rekor kırdığını ve Ghibliyi'de kadın şirket yöneticilerinin en büyük tercihi olduğu yönünde haberler otomotiv sitelerinde yer alıyor mesela Hindistanda daha satışa çıkmadan 200ün üzerinde levante sğarişi verilmiş. (resmi olarak byileri bulunmasada)

    FCA'yı asıl ayakta tutan marka Jeep gibi görünüyor. elinin en güçlü olduğu pazar ABD olan marka burdabu yıl 900.000den fazla satış gerçekleştirdi. Çin pazarında sadece Renegade ve cheroke ile yer alan marka 2007'de Çin'den çekildikten sonra geçen yılın kasım ayında tekrar satışlara başlayıp 133.000 rakamına ulaştı, en zayıf olduğu yer Avrupa gibi gözükürken burda da 103.000 gibi rakamı yakaladı. güney Amerikada da güçü olduğunu bildiğimiz marka burda ciddi rakama ulaştığını tahmin edebiliriz jeni jjep compas şuan sadece brezilyada satılmakta ve sınıfının en çok satan bir kaç aracından biri olmayı başarmış dizel otomatik renegade avrupaya yeni geldi, yeni 1.6dizel otomatik yeni compas da avrupaya geldiğinde avrupada gözle görülür artışlar yakalayacaktır.

    chrsler gruba ismini veren markalardan biri olsa da satış rakamları pek parlak değil kendi vatanında bile bu yıl 235.000 rakamı ile kapattı. çinde yer almazken Avrupada sadece 40 adetlik satış yakaladı.
    Dodge Amerikada 505.000 rakamına ulaşırken avrupada 582 adet ile geçen yılın yakalşık 200 adet altında kalırken Çin pazarında olmadığını hatırlamalıyız.
    Ram ise ne avrupada ne de Çin'de yer alırken Abd'de pikap satışlarıyla ayakta dururyor Ram bu yıl ABD'de 493.000 satış rakamını yakaladı.
    genel olarak ram, fıat, dodge ve jeep markalarının satış rakamlarına ulaşamsakta güney amerikada güçlü markalar olduğunu hatırlamalıyız fıatın yeni pikap'ı toro brezilyada en çok satış rakamını yakalayan araç olmuş bu kadar yeni bir acın bu kadar başarılı satış yakaladığğını düşünürsek satış rakamlarını da az çok tahmin edebiliriz


    eğer FCA elinden bir marka çıkarmak zorunda kalacaksa (ki ben böyle bişey olacağını zannetmiyorum) global düşündüğümüzde az satışlar ve düşük karlar yüzünden alfa ve maserati olabilir ama bir çok kişinin dediği gibi Fıat en kötü zamanlarında bile bu markaları elinden çıkarmadı bu markalar italyanların bayrağı böyle bir satışa razı olacaklarını düşünmüyorum FCA italyan markalarına ciddi yatırım yaptı ve meyvelerini toplayacağını şimdiden görebiliyor

    Fıat: avrupa 740 000, çin 12 500, usa 32 000
    Alfa Romeo avrupa 65 500, Çin X, usa 490
    Maserati avrupa 7500 çin X , usa 12.140

    jeep avrupa 103.000, çin 133.000, usa 900.000
    chrysler avrupa 40, Çin X, usa 235.000
    dodge avrupa 582, Çin X, usa 505.000
    Ram, usa 493.000




  • 2016'nın ilk yarısında FCA'nın satış rakamları
    ile Avrupa pazarında 11 aylık satış rakmalrı ve oranları

     FCA Alfa Romeo ve MAserati'yi satıyor mu? FCA Alfa Romeo ve MAserati'yi satıyor mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    Umarım VW grubu satın alır.



    Bu sayede Alfa Giulia 1.0 TSI ve 1.4 TSI motorlarla 69.000TL'den ülkemizde satılmaya başlar.



    Halkımız da D segment Alfa'ya hakettiği parayı vererek kullanma şansı yakalar.



    Çünkü mevcut Alfa yönetimi 1.4 140 ve 170PS motorları aracına koymayacak kadar günümüz teknolojisinden uzak.



    VW nin Alfa yi satın alması senin içinde bulunduğun bitkisel hayattan çıkmandan daha zor bir olasılık...

    Trolleri bırakıp konuya dönersek... Yıllardır bir satilma muhabbeti dönüyor.

    Alfa Maserati ve Vag grubu... Gülün ve geçin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dieselgate skandalından sonra FCA ve VAG grubunun istatiski karşılaştırması FCA Alfa Romeo ve MAserati'yi satıyor mu?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.