Şimdi Ara

Ferroli F24 3. kere aynı sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
1.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar 1,5 yıl önce basladı bu sorun.Kombi kapalıyken bile (yani sıcaklık dügmesi ) petekler ısınmaya başladı.Bi baktım gösterge 60larda.Sigortasından kapattım.Servis geldi beyni degişti.
    7 ay önce tekrar aynı sorun oldu..Servis ben yokken gelmiş hallettik deyip gitmişler.Düne kadar sorun yoktu gene başladı.Servis geldi gene beyin degişimi oldu.Hayır yani parasında fln degilimde ben evde yokken yanıpta patlamasın.

    Böyle bi sorunu olan oldu mu?
    Acaba bu seri mi sorunlu?

    Tesekkürler simdiden.



  • brevity kullanıcısına yanıt
    Aynı arızayı üç kez üst üste yapan cihazı kanunen değiştirme hakkınız var Ferroli ile görüşün.

    Not: Garanti devam ediyorsa.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zebza -- 31 Aralık 2013; 9:26:31 >
  • eğer sıcak su kullanıyorken petekleriniz ısınıyorsa içersindeki ayrıştırıcı valf arızalı olabilir. sıcak suyu uzun süre açık tutup en yakın kalorifer peteğini kontrol edermisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zebza

    Aynı arızayı üç kez üst üste yapan cihazı kanunen değiştirme hakkınız var Ferroli ile görüşün.

    Not: Garanti devam ediyorsa.

    Zebza, Yönetmelik değişti. Bu yüzden yeni durumu aşağı alıyorum.

    Sanayi Mallarının Satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik

    ""Diğer Yükümlülükler
    Madde 14 — Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;
    a) (Değişik:RG-24/4/2011-27914) Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    c) Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,
    durumlarında, tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep edebilir.""




  • sserin S kullanıcısına yanıt
    Zaten servislerde her seferinde farklı bi hata yazıyo oraya bilerek.Birine kart degişimi ötekine kontrol vs
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brevity

    Arkadaslar 1,5 yıl önce basladı bu sorun.Kombi kapalıyken bile (yani sıcaklık dügmesi ) petekler ısınmaya başladı.Bi baktım gösterge 60larda.Sigortasından kapattım.Servis geldi beyni degişti.
    7 ay önce tekrar aynı sorun oldu..Servis ben yokken gelmiş hallettik deyip gitmişler.Düne kadar sorun yoktu gene başladı.Servis geldi gene beyin degişimi oldu.Hayır yani parasında fln degilimde ben evde yokken yanıpta patlamasın.

    Böyle bi sorunu olan oldu mu?
    Acaba bu seri mi sorunlu?

    Tesekkürler simdiden.

    patlama olayı olmaz rahat olabilirsiniz en fazla kombi aşırı ısınma emniyetini devreye sokar ve arızaya geçip kendini kapatır. arıza için bence iki secenek var ya servisin dediği gibi ana kart arızalı yada üç yollu vana arızalıdır yani çözüm serviste eğer memnun değilseniz işin ehli bi kombici bulun sorununuz çözülmeyecek bişey değil. servisdeki arkadaşlar acemi olabilir hele hele yetkili servis geliyorsa kesin acemidir. iyi akş..




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.