Şimdi Ara

Fiat 1.4 Turbo benzinli 120 bg ve 150 bg motorlar. (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
77
Cevap
1
Favori
47.864
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyi kötü çirkin

    t jet 7.9 mu yuh

    Alıntıları Göster
    Sayın Muradovskiy

    Vw topiğindeki bir çok yazınızı okudum.

    Eğer biraz sizin beklentilerinizi anlayabilseysem Gpunto sizi kesmez ve gpunto B sınıfı bir araba.

    Ama Fiat Bravo gerçekten güzel araba.

    Ve Bravoda 150 Bg lik T jet motor versiyonu var.

    Linea da T jet motorlu modelin fiyatı uygunken Bravoda fiyat epey yüksek.

    Sanıyorum bunun sebebi Bravo ların yurtdışından geliyor olması Linea nın Tr de üretilmesi.

    http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/bravo_teknik.aspx

    http://www.fiat.com.tr/Pages/tr/otomobiller/bravo_tekniktablo.aspx

    Fiyatı biraz uygun olsa bu 150 bg lik Bravo hiç düşünmeden alınır.

     Fiat 1.4 Turbo benzinli 120 bg ve 150 bg motorlar.


     Fiat 1.4 Turbo benzinli 120 bg ve 150 bg motorlar.




  • Sayın nohutcuk

    100 TL ile değilde bir depoda 45 litre yakıtla ne kadar km gidiyorsunuz bunu yazabilirmisiniz.

    Birde arabanın turbo olması nedeni ile normal benzinli arabalar gibi değilde dizeller gibi 2000-2500 devir aralığında kullanmak lazım.

    Zaten maksimum torku bu arada vermiş oluyor.

    Normal benzinliler gibi 3000-3500 devirde kullanılırsa yakıt sarfiyatı oldukça artacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: nohutcuk

    Bende LİNEA 1.4 T-JET EMOTİON(120HP 206Nm TORK) Okyanus Mavisi Olan Modeli Var. Gayet memlunum. Bursa otobanında hız demesi yaptığımda 220 yapabildim(TEST). ZATEN Fabrika verileirne görede 190KM Kadar hiç bir şekilde zorlanmıyor.Benzin Tüketimi sürüşünüze göre değişir. Benim önümde kimse durmasın En önde ben gideyim derseniz. Turbo Motor Cimrilik Yapmayıp Gayet Güzel Yakıyor. Şehir İçi:100 Tl Benzinle 383 Km Yapıyor. Şehirler Arası : 482 Km Yapıyor. En azından benim Sürüşümle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Sayın nohutcuk

    100 TL ile değilde bir depoda 45 litre yakıtla ne kadar km gidiyorsunuz bunu yazabilirmisiniz.

    Birde arabanın turbo olması nedeni ile normal benzinli arabalar gibi değilde dizeller gibi 2000-2500 devir aralığında kullanmak lazım.

    Zaten maksimum torku bu arada vermiş oluyor.

    Normal benzinliler gibi 3000-3500 devirde kullanılırsa yakıt sarfiyatı oldukça artacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: nohutcuk

    Bende LİNEA 1.4 T-JET EMOTİON(120HP 206Nm TORK) Okyanus Mavisi Olan Modeli Var. Gayet memlunum. Bursa otobanında hız demesi yaptığımda 220 yapabildim(TEST). ZATEN Fabrika verileirne görede 190KM Kadar hiç bir şekilde zorlanmıyor.Benzin Tüketimi sürüşünüze göre değişir. Benim önümde kimse durmasın En önde ben gideyim derseniz. Turbo Motor Cimrilik Yapmayıp Gayet Güzel Yakıyor. Şehir İçi:100 Tl Benzinle 383 Km Yapıyor. Şehirler Arası : 482 Km Yapıyor. En azından benim Sürüşümle.




    Bir depo benzinle yani 45 litre ile (arabayı ilk aldığım zamanlar 1 ay kadar tam doldurmuştum.) 550 Km civarında gititi ondan sonra genelde daha doğrusu hep 100 ytl lik alıyorum . (Bankaların Kampanyalarından Dolayı). Ayrıca Altınızda Turbo araba var ve siz aman fazla benzin tüketmesin ben şöyle gideyim 2500 devirde gideyim yok 3000 de gideyim diyorsanız niye turbo bir araba alasınız ki. Böyle yapanları görüyorum Genelde LPG taktırıp arabayı öldürüyorlar

    Bazende arabanın hakkını verebilmek lazım.

    Kendimce fikrim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohutcuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Sayın nohutcuk

    100 TL ile değilde bir depoda 45 litre yakıtla ne kadar km gidiyorsunuz bunu yazabilirmisiniz.

    Birde arabanın turbo olması nedeni ile normal benzinli arabalar gibi değilde dizeller gibi 2000-2500 devir aralığında kullanmak lazım.

    Zaten maksimum torku bu arada vermiş oluyor.

    Normal benzinliler gibi 3000-3500 devirde kullanılırsa yakıt sarfiyatı oldukça artacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: nohutcuk

    Bende LİNEA 1.4 T-JET EMOTİON(120HP 206Nm TORK) Okyanus Mavisi Olan Modeli Var. Gayet memlunum. Bursa otobanında hız demesi yaptığımda 220 yapabildim(TEST). ZATEN Fabrika verileirne görede 190KM Kadar hiç bir şekilde zorlanmıyor.Benzin Tüketimi sürüşünüze göre değişir. Benim önümde kimse durmasın En önde ben gideyim derseniz. Turbo Motor Cimrilik Yapmayıp Gayet Güzel Yakıyor. Şehir İçi:100 Tl Benzinle 383 Km Yapıyor. Şehirler Arası : 482 Km Yapıyor. En azından benim Sürüşümle.




    Bir depo benzinle yani 45 litre ile (arabayı ilk aldığım zamanlar 1 ay kadar tam doldurmuştum.) 550 Km civarında gititi ondan sonra genelde daha doğrusu hep 100 ytl lik alıyorum . (Bankaların Kampanyalarından Dolayı). Ayrıca Altınızda Turbo araba var ve siz aman fazla benzin tüketmesin ben şöyle gideyim 2500 devirde gideyim yok 3000 de gideyim diyorsanız niye turbo bir araba alasınız ki. Böyle yapanları görüyorum Genelde LPG taktırıp arabayı öldürüyorlar

    Bazende arabanın hakkını verebilmek lazım.

    Kendimce fikrim.

    Alıntıları Göster
    Turbo arabanın özelliği düşük motor hacmine rağmen yüksek bg gücü ve yüksek torkudur.

    Maksimum torku 2000 devirde elde ediyorsanız sizin 3 ve 4 viteslerde 3000 devirde kullanmanız büyük hatadır.

    Arabayı yorarsınız fazla yakıt yakar.

    Turbo motor arabalar 2000-2500 devir aralığında kullanılır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Computer -- 23 Temmuz 2009; 15:28:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Turbo arabanın özelliği düşük motor hacmine rağmen yüksek bg gücü ve yüksek torkudur.

    Maksimum torku 2000 devirde elde ediyorsanız sizin 3 ve 4 viteslerde 3000 devirde kullanmanız büyük hatadır.

    Arabayı yorarsınız fazla yakıt yakar.

    Turbo motor arabalar 2000-2500 devir aralığında kullanılır.

    Alıntıları Göster
    Araştırmalarım neticesinde şu sonuçlara vardım:

    1- Fiat ın T Jet motoru Vw TSİ motora göre daha fazla benzin yakıyor. TSİ motorlarda yol bilgisayarında 3.8 litre gördüğünü idda eden arkadaşlar var. T Jet motorda ise 7-8 litre arsında bir yakıt tüketimi var.

    2- TSİ motorun tersine gücü alt devirlerde değil hızlandıkça veriyor buda alt devirlerde TSİ motorları daha atik daha hızlı kılıyor.

    3- Motor ömrü konusunda TSİ ile 400.000 km deviren araçlar var iken Fiat T jet motorda şu an için bu km lere ulaşan ve motor hakkında yorum yapacak kimse yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Araştırmalarım neticesinde şu sonuçlara vardım:

    1- Fiat ın T Jet motoru Vw TSİ motora göre daha fazla benzin yakıyor. TSİ motorlarda yol bilgisayarında 3.8 litre gördüğünü idda eden arkadaşlar var. T Jet motorda ise 7-8 litre arsında bir yakıt tüketimi var.

    2- TSİ motorun tersine gücü alt devirlerde değil hızlandıkça veriyor buda alt devirlerde TSİ motorları daha atik daha hızlı kılıyor.

    3- Motor ömrü konusunda TSİ ile 400.000 km deviren araçlar var iken Fiat T jet motorda şu an için bu km lere ulaşan ve motor hakkında yorum yapacak kimse yok.


    O gören arkadaşlar selam söylersin. bende linea 1,4 turbo da 2.0 görüyorum (yokuş aşağı boş da:) ) ama toplam tüketim 3.8 miş görmüşler miş yalandan başka bir şey değil. Arabanın teknik değerlerine bile aykırı bir şey. Sallarken en azından destekli olursa makbule geçer.

     Fiat 1.4 Turbo benzinli 120 bg ve 150 bg motorlar.


    ikinci olarak arabanın fiyatlarınıda yazıp yazıp + ları şunlardır - bunlardır dersen bence daha iyi olur.

    16 binliralık farka neler yapılır veya yapılanlar 16 bin lira edermi bunları tartışmak gerekir.


     Fiat 1.4 Turbo benzinli 120 bg ve 150 bg motorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nohutcuk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Araştırmalarım neticesinde şu sonuçlara vardım:

    1- Fiat ın T Jet motoru Vw TSİ motora göre daha fazla benzin yakıyor. TSİ motorlarda yol bilgisayarında 3.8 litre gördüğünü idda eden arkadaşlar var. T Jet motorda ise 7-8 litre arsında bir yakıt tüketimi var.

    2- TSİ motorun tersine gücü alt devirlerde değil hızlandıkça veriyor buda alt devirlerde TSİ motorları daha atik daha hızlı kılıyor.

    3- Motor ömrü konusunda TSİ ile 400.000 km deviren araçlar var iken Fiat T jet motorda şu an için bu km lere ulaşan ve motor hakkında yorum yapacak kimse yok.


    O gören arkadaşlar selam söylersin. bende linea 1,4 turbo da 2.0 görüyorum (yokuş aşağı boş da:) ) ama toplam tüketim 3.8 miş görmüşler miş yalandan başka bir şey değil. Arabanın teknik değerlerine bile aykırı bir şey. Sallarken en azından destekli olursa makbule geçer.

     Fiat 1.4 Turbo benzinli 120 bg ve 150 bg motorlar.


    ikinci olarak arabanın fiyatlarınıda yazıp yazıp + ları şunlardır - bunlardır dersen bence daha iyi olur.

    16 binliralık farka neler yapılır veya yapılanlar 16 bin lira edermi bunları tartışmak gerekir.


     Fiat 1.4 Turbo benzinli 120 bg ve 150 bg motorlar.


    Alıntıları Göster
    linea golf le aynı kafada araç değil...bari bravo ile karşılaştırın..yuh artık.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uA_Y_C_A

    linea golf le aynı kafada araç değil...bari bravo ile karşılaştırın..yuh artık.

    Alıntıları Göster
    Bence de Linea ile Jetta karşılaştırılabilir. Kanımca benzinli alınacaksa en doğru seçenek turbolar. Tiguan'a bile 1.4 tsi koymuş vw.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucbessekiz

    Bence de Linea ile Jetta karşılaştırılabilir. Kanımca benzinli alınacaksa en doğru seçenek turbolar. Tiguan'a bile 1.4 tsi koymuş vw.

    Alıntıları Göster
    vw topiğindeki TSİ motorlar ile ilgili link

    http://forum.donanimhaber.com/m_19664733/tm.htm

    Güzel paylaşım olmuş çok faydalı bilgiler verilmiş.

    İlk sayfalarda motorun çalışması ile ilgili ayrıntılı bilgiler ve resimler var.

    Fiat kullanıcıları bu konuda kısır kaldı nedense.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ebu Computer -- 6 Ağustos 2009; 8:15:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    vw topiğindeki TSİ motorlar ile ilgili link

    http://forum.donanimhaber.com/m_19664733/tm.htm

    Güzel paylaşım olmuş çok faydalı bilgiler verilmiş.

    İlk sayfalarda motorun çalışması ile ilgili ayrıntılı bilgiler ve resimler var.

    Fiat kullanıcıları bu konuda kısır kaldı nedense.

    Alıntıları Göster
    Merhabalar arkadaşlar bende Stilo Actual ile Linea 1,4 16V takasını yaptım daha doğrusu sıfırını aldım.Güzel Araba .İnşallah memnun kalırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cgn -- 2 Ağustos 2009; 23:26:21 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cgn

    Merhabalar arkadaşlar bende Stilo Actual ile Linea 1,4 16V takasını yaptım daha doğrusu sıfırını aldım.Güzel Araba .İnşallah memnun kalırım.

    Alıntıları Göster
    T jet motorla bir depo ile yapılan yolu yazabilirmisiniz.

    Örneğin 45 lt yakıtla sakin kullanımla uzun yolda 750 km yi gören oldumu.

    Ben şu an kullandığım 1.3 getz ile 40 lt yakıtla ortalama şehir içinde 500 km yol yapıyorum.

    uzun yoldada sakin kullanımda 700 km ye yaklaşıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    T jet motorla bir depo ile yapılan yolu yazabilirmisiniz.

    Örneğin 45 lt yakıtla sakin kullanımla uzun yolda 750 km yi gören oldumu.

    Ben şu an kullandığım 1.3 getz ile 40 lt yakıtla ortalama şehir içinde 500 km yol yapıyorum.

    uzun yoldada sakin kullanımda 700 km ye yaklaşıyor.

    Alıntıları Göster
    800 km yi 135 liraya gittm benzin 2.94 tü hesapla
  • 135 TL benzin fiyatı 2,94 den

    135 / 2.94 = 45,9 yuvarlak hesap 46 Lt diyelim.

    46 / 800 = 0,0575

    100 km de 5,75 şehirler arası iyi rakam.

    135 / 800 = 168,75 km de yakılan miktar.

    120 bg ve 200 torklu araba için iyi rakamlar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyi kötü çirkin

    800 km yi 135 liraya gittm benzin 2.94 tü hesapla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    135 TL benzin fiyatı 2,94 den

    135 / 2.94 = 45,9 yuvarlak hesap 46 Lt diyelim.

    46 / 800 = 0,0575

    100 km de 5,75 şehirler arası iyi rakam.

    135 / 800 = 168,75 km de yakılan miktar.

    120 bg ve 200 torklu araba için iyi rakamlar.

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyi kötü çirkin

    800 km yi 135 liraya gittm benzin 2.94 tü hesapla


    Alıntıları Göster
    http://www.youtube.com/watch?v=Dki8xfk_KMI&feature=related

    Linea T Jet dyno testi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    http://www.youtube.com/watch?v=Dki8xfk_KMI&feature=related

    Linea T Jet dyno testi.

    Alıntıları Göster
    sakin araba kullanırım dersen turboyu boşver abi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    Doğrusunu söylemek gerekirse Linea çok çirkin bir araba.

    Fakat F/P oranı ve üzerindeki motor beni fiat linea almaya zorluyor.

    Yahu Ebucompitercim, sen araba alacan mı gercekten ? Hyundai forumunda matrix alacagını ,yazmıssın.Passatın 2.0TDi ile TSi nın karsılastırılmasını ve bunlardan bırını alacagını yazmıssın burada da lınea alacam dıyon .Sonuc olarak senın bisiklet alacagını zannediyorum




  • arkadaslar 1.4 tsi skoda octavia 2011 kullanicisi olarak turbo arac alacaklari bilgilendirmek istiyorum.arkadaslar fabrikasyon yakit verilerine bakarak bu araclara sakin yonelmeyin.arac yakiti az gorunuyor ama nasil? 5.viteste 2000 devirde giderken yakit verileri az evet buda saatte 90 km hiza denk geliyor eger araba 2000 deviri gectiyse resmen icmeye basliyor benzini.simdi kimse bana metetmesinki bu arabalar az yakiyor diye.resmek benzin iciyorlar.ama ben turbo aracla kagni gibi 90 la giderim diyorsaniz evet az yakiyor.soyle bir aciklama getireyim 1.6 toyota corolla 3003 model sedan arabamla 120 ile giderken 2011 skoda tsi ima gore cok cok daha az yakiyorum.ikiside 90 la giderken evet skoda az yakiyor ama kimse otobanda 90 la gitmiyor. eger yakiti sorun etmem ve performans istiyorsaniz daha 5000 km deki aracim satilik.ben toyota istiyorum TURBOSUZ ama uzerine basarak soyluyorum genel klasmanda turbosuz 2.0 benzinli araba ile turbolu 1.4 aracin yakit tuketimi arasinda hic far yok. bu konuda test etmis birisi olarak herkesi bilgilendirmek istedim ayrica tsi motorlara LPG TAKILMIYOR. ozel sistemler varsa bilmiyorum.benzinin 4.20 tl ye dayandigi ulkemizde turbo benzinli motorlari bizim ki normal gelirli insanlarin kullanmasi imkansiz.
    SAYGILARIMLA




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluestone10

    arkadaslar 1.4 tsi skoda octavia 2011 kullanicisi olarak turbo arac alacaklari bilgilendirmek istiyorum.arkadaslar fabrikasyon yakit verilerine bakarak bu araclara sakin yonelmeyin.arac yakiti az gorunuyor ama nasil? 5.viteste 2000 devirde giderken yakit verileri az evet buda saatte 90 km hiza denk geliyor eger araba 2000 deviri gectiyse resmen icmeye basliyor benzini.simdi kimse bana metetmesinki bu arabalar az yakiyor diye.resmek benzin iciyorlar.ama ben turbo aracla kagni gibi 90 la giderim diyorsaniz evet az yakiyor.soyle bir aciklama getireyim 1.6 toyota corolla 3003 model sedan arabamla 120 ile giderken 2011 skoda tsi ima gore cok cok daha az yakiyorum.ikiside 90 la giderken evet skoda az yakiyor ama kimse otobanda 90 la gitmiyor. eger yakiti sorun etmem ve performans istiyorsaniz daha 5000 km deki aracim satilik.ben toyota istiyorum TURBOSUZ ama uzerine basarak soyluyorum genel klasmanda turbosuz 2.0 benzinli araba ile turbolu 1.4 aracin yakit tuketimi arasinda hic far yok. bu konuda test etmis birisi olarak herkesi bilgilendirmek istedim ayrica tsi motorlara LPG TAKILMIYOR. ozel sistemler varsa bilmiyorum.benzinin 4.20 tl ye dayandigi ulkemizde turbo benzinli motorlari bizim ki normal gelirli insanlarin kullanmasi imkansiz.
    SAYGILARIMLA
    Fiat Marea Turbo vardı bir zamanlar fabrika çıkışlı olarak brezilya da...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ***Leopard*** -- 10 Mart 2011; 15:36:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ***Leopard***

    Fiat Marea Turbo vardı bir zamanlar fabrika çıkışlı olarak brezilya da...

    Alıntıları Göster
    120 bg 1.4 t-jet bravo ile 122 bg 1.4 tsi leon kapışması :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_50917663/mpage_1/key_/tm.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ebu Computer

    120 bg 1.4 t-jet bravo ile 122 bg 1.4 tsi leon kapışması :)

    http://forum.donanimhaber.com/m_50917663/mpage_1/key_/tm.htm

    Alıntıları Göster
    Konuyu biraz hortlatıcam galiba arkadaşlar ama yazmadan edemedim :)
    Birkısım arkadaşlar WV ve Fiat turbo motorları karşılaştırmış ikiside aynı diyenler bile var :)
    Öncelikle ben bir araca Türkiye'de LPG siz binmem :) ben bir araca lpg takılıyomu ona bakarım :)
    Fiatın Tjet motoru lpg ye tam uyumlu olduğundan Türkiye şartlarında çok iyi bir motor olduğunu düşünüyorum. Eski klasik 1.4 motora torbo desteğiyle 120 Hp güç elde edilmiş. WV de ise tamamen farklı bir motor sistemi var, adamlar drek silindire benzin püskürterek farklı bir benzinli mtor üretmiş bu da LPG ile kullanamayacağımızı (şimdiki kitlerle) ortaya koyan ve bence çok büyük bir eksi olan durumu ortaya koyuyor. 1.8 turbo passat bence hala bir efsane :) WV Almanyada halk arabası bizde lüx kardeşim...




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.