Şimdi Ara

FİAT 500L nasıldır? (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
352
Cevap
11
Favori
123.569
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniinsan

    son söz şunu söyleyeyim: insan bir işi severek yapınca ya da bir şeyi severek alınca, kusurları gözüne çok daha küçük görünüyor. Yedi sene boyunca 2006 Cordoba 1.4 TDI kullandım, hiçbir olumsuzluğu gözüme batmadı, çünkü isteyerek, kendim karar vererek almıştım. 1.2 DSG Jetta'yı biraz etki altında kalarak ve biraz da denk gelmesi nedeniyle, kendi önceliklerimden ödün vererek aldım. Cordoba'dan kıyaslanmayacak ölçüde üstün olmasına rağmen bir türlü ısınamıyorum. ikinci kez aynı hatayı yapmak istemiyorum. kafanızı şişirdiysem bağışlayın:)

    Aslında otomotiv sektöründeki bir çok tartışmanın kaynağı bu işte hocam. Araçtaki kusurların gözünüze batıp batmaması ilk alım sırasındaki algınızdan çok etkileniyor.

    500L ile ilgili tespitlerinizde haklısınız. Bence de koltuklar genel olarak beklentileri karşılamıyor. Arka koltuğa bindiğimde, oturuş pozisyondan dolayı bir müddet sonra yoruluyorum. Koltuğu geriye yatırıyorsunuz ama rahat edemiyorsunuz, ergonomik olarak ayaklarınızın daha yüksekte olmasına ihtiyaç duyuyorsunuz. (Mesela Delta'ların arka koltukları yatırıldığında neredeyse yatak konforu sağlıyor.) Ön koltuklardaki minder kısmının kısa kalması, özellikle uzun boylularda şikayet sebebi oluyor.

    Ancak aracın neredeyse tek kusuru bu.. Aslında bir kısmı için kusur da demeyelim, tiyatro etkisi yaratmak için bilinçli olarak arka koltuğu yüksek tutmuşlar. Bu tasarım sırasında dikkate aldıkları konu arkaya oturacak kayınpeder/kayınvalide'den ziyade çocuklar olmuş Bizdeki problem algısı bu noktada başlıyor. Ön koltuk minderinin kısa olması ise bence tasarım hatası. Muhtemelen rahatsızlık yaratacağı öngörülememiş.

    Ancak aracın diğer bütün özellikleri, segment rakiplerinden bir adım ileride. Tasarımı ise fazlasıyla dikkat çekici. Ben şimdiye kadar, sarı renk/beyaz ve panaromik cam tavanlı Rockstar kadar ilgi çeken bir piyasa aracı (yani yüksek adetlerde satış yapan bir araç) görmedim.




  • American Hustle'ı izlemek için sinemedayım. Bu başlığa göz atarken Fiat 500L reklamı çıkması ilginç oldu...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FoxHound -- 22 Ocak 2014; 11:42:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeniinsan Y kullanıcısına yanıt
    Skydome özel sipariş oldu. İzmir'de Enriko Aliberti'den aldım. Yaklaşık 2.5 ay bekledim aracı.

    1.6 için de eğer dualogic olsaydı onu alırdım. Test aracı 1.6 idi ve gayet tatmin ediciydi benim için. Ancak eşim de aracı kullanacağı için otomatik seçtik.

    Önceki aracım Renault 9 olduğu için karşılaştırma yapmak pek anlamlı olmadı benim için yakıt konusunda :)

    İçinize sinen aracı kullanmak en güzeli. Hayırlısı olsun hakkınızda.

    Bu arada ne demek başını şişirmek? Burda birbirimize yardımcı olmaya çalışıyoruz. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba bende fıat 500L ve peuget 3008 arasında kararsızım
    yorumları okudum ama kafam çok karışık şuan landrover frelendır 2000 dizel otomatik kullanıyorum fıatın 500L modeli çok hoş görünüyo gittim bayide gördüm test sürüşü henüz yapmadım
    acaba kullananlar ıyı yada kotu bana bılgı verebılırler mı
  • helalilden 25-30 falan işler
  • WarSaw kullanıcısına yanıt
    :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serro55

    merhaba bende fıat 500L ve peuget 3008 arasında kararsızım
    yorumları okudum ama kafam çok karışık şuan landrover frelendır 2000 dizel otomatik kullanıyorum fıatın 500L modeli çok hoş görünüyo gittim bayide gördüm test sürüşü henüz yapmadım
    acaba kullananlar ıyı yada kotu bana bılgı verebılırler mı

    Hocam 500L de güzel araçtır, 3008 de.. Ancak ikisini kıyaslamak yanlış olur.

    500L B segmentidir.. 3008 C segmenti..
    500L MPV'dir.. 3008 Crossover/SUV..

    Bu fark doğal olarak fiyata da yansır. Sizi tatmin edecek bir 500L'yi, 2013 model olarak 55-60 bin lira arasına bulabilirsiniz. 3008 için ise 2013 bile olsa minimum 80 bin lirayı gözden çıkarmanız lazım.

    İki aracı illa ki kıyaslayın derseniz, 500L size daha az paraya neredeyse aynı iç hacmi verir. Hatta Rockstar alırsanız 3008'in versiyonlarını geride bırakabilecek donanım ve hatta onunla aynı seviyede hafif arazi kabiliyeti verir.

    3008 ise daha başarılı sürüş ve yol konforu ve sürüş dinamiği verecektir. Aynı zamanda malzeme kalitesi de bir çıt yukarıda olacaktır. Yani segment farkını muhakkak hissedersiniz.

    Tabi tekrar bütçe devreye girer :) maksimum 60.000 TL'ye 500L mi, minimum 80.000 TL'ye 3008 mi? Karar sizin.

    Bu arada ek bir bilgi vereyim.. Birileri çıkar 500L alınmaz malınmaz der.. 2014 ilk çeyrek sonuçlarına göre, 500L avrupada %23 pazar payıyla lider durumda. Türkiye'de de kendi segmentinde %50'den fazla payı var. Geleneksel olarak C-Max'den başka MPV satmazdı Türkiye'de, şimdi nerdeyse 500L'den başka MPV satmıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Integrale -- 24 Nisan 2014; 23:08:34 >




  • GÜZEL ARAÇ ALINIR PARA OLSADA FULL SKYWİNDOW LU ROCKSTAR VERSİYONU ALSAM
  • Sadece dış görünüş için yorum yapacağım KÖTÜ
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SonpoL

    1.3 bu kasaya az gelmiyor. İnsanları yanlış bilgilendiriyorsunuz. Performansı gayet tatminkar. Ben normal de kullanıyorum aracı, performanslı da kullanıyorum. Ben c180'nin poposuna yapışıp, o aracı kovalıyorsam, aracın performansı bana göre iyidir. Önemli olan doğru devir aralıklarında kullanmak aracı. İşin püf noktası bu. Bu arada yolculuklarımı genelde 4 kişi, klima açık ve full depo ile yapıyorum. Ve 1.000 km'yi geçtim aracımda.

    Elbetteki 1.6 daha iyi olacaktır fakat, ben 1.3 motorun performansından, tüketiminden memnunum..



    Yuh bu kadarda yalan olmaz.
    1.3 multijet ile c180 kovalıyormuş.
    Şu 500l fiat işte hani neyini övüyorsunuz ? 1.3 mutijet motor araçta 5 kişi olsun çekmiyor bile.
    Hayır abi neyini övüyorsunuz bu aracın, bilmesek inanacagız.
    1.3 multijet bu aracı alacagıma, c4 picasso 1.6 hdi alırım daha iyidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 60 bine 2.el dizel otomatik insignia alirim ama anneniz buyuk araba sevmiyo olabilor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • CarlBenz kullanıcısına yanıt
    hocam C4 picasso elbette daha iyidir de arada 20 bin TL fiyat farkı var, onu nasıl yapacağız?

    ben 1.6 500L kullanıyorum, performansından gayet memnunum. 1.3 motorlu manuel olanı içinde dört yetişkinle denedim, düz yolda araba kesinlikle gitmem demiyor. yokuşta ve klima açıkken nasıl olur bilmiyorum.

    500L düşünenlere ilk olarak şu söylenmeli: 500L temelde B sınıfı bir araçtır ve rakipleri Peugeot 2008, C3 Picasso, B-Max, Nissan Note, Meriva, belki bir de Captur olabilir. C-Max, C4 Picasso, Peugeot 3008, Scenic falan, bunlar başka arabalar.
  • Bunu yarisle kıyaslayan bile olmuş
    Universite'yi kazandığımda hediye olarak bu bütçede araç alacak olsam kesinlikle bu aracı alırdım birde kırmızı olsun tam benlik

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500L'nin üst segment araçlarla kıyaslanması bile insanlarda nasıl bir algı oluşturduğunu anlamaya yetiyor:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sorrento kullanıcısına yanıt
    aynen öyle. aracın hacimli görünmesi (ki gerçekten de rakiplerine kıyasla hem dışarıdan hem içeriden epey hacimli) bunda başlıca etken.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yeniinsan -- 1 Mayıs 2014; 12:33:40 >
  • Bence 500tarzı olan bir araç ben olsam hiç düşünmeden verirdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yeniinsan

    hocam C4 picasso elbette daha iyidir de arada 20 bin TL fiyat farkı var, onu nasıl yapacağız?

    ben 1.6 500L kullanıyorum, performansından gayet memnunum. 1.3 motorlu manuel olanı içinde dört yetişkinle denedim, düz yolda araba kesinlikle gitmem demiyor. yokuşta ve klima açıkken nasıl olur bilmiyorum.

    500L düşünenlere ilk olarak şu söylenmeli: 500L temelde B sınıfı bir araçtır ve rakipleri Peugeot 2008, C3 Picasso, B-Max, Nissan Note, Meriva, belki bir de Captur olabilir. C-Max, C4 Picasso, Peugeot 3008, Scenic falan, bunlar başka arabalar.

    çok haklısın hocam neyi neyle kıyaslamak çok önemli bu araç b mpv bi picasso yada senic 5008le asla kıyaslanmamalı aralarında dağlar var ki buda fiyata çok net yansıyor..

    sıfır düşünüyorsanız koltuk harici güzel araç sayılır bu fiyata.. 2. el de diğer seçeneklerede bakabilirsin elbette...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Silencebeach

    Merhabalar. Kısmetse Jazz'ı mızı satıp bu aracı almaya niyetlendik. Aracı %60 annem kullanacak dizel ve otomatik olması çok önemli. Bagaj hacmi bizim araçtan daha geniş. Hatlar yuvarlak countryman'in çakması tam bir bayan arabası aslında. Benim endişem FİAT'ın otomatik şanzımanı CVT den sonra adamı pişman eder mi?

    Sizce bu araba bu parayı hakediyor mu? Sağolun şimdiden.

    1.3 MULTIJET 85 HP POPSTAR DUALOGIC
    52.250

     FİAT 500L nasıldır?


    Sakın alma vıtes bayana gore degıl , cok buyuk sıkıntı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • görüntü bayan arabası.malzeme kalitesi berbat.heryerde sert plastik.yol tutuşu bir mpvden beklenemez.spor sürüş hiç beklenmez.bu aracı almak için bir neden yok bence çok ferah bir ortam var diyorlar ama içeri malzeme kalitesinden dolayı doblo gibiymiş
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.