Şimdi Ara

Fiat Bravo 1.4 Multiair Yakıt Tüketimi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
5.869
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Forumda son zamanlarda moda olan yakıt tüketimi konularına bir yenisini de ben ekleyeyim.İzmit'ten Şanlıurfa'ya Bravo 1.4 Multiair lpg'li aracımla seyahat ettim.Yol boyunca 120 km/h ile cruise kontrol ile gittim.Sollamalarda 140-150 ye kadar çıktım ve bir süre bu hızlarda gittim.Aksaray'da ışıklara biraz takıldım.4 kez mola verdim.Yol boyunca lpg fiyatları çok oynaktı.Ankara'da 3,40'a aldığım lpg Gaziantep'te 3,63 idi.
    Toplam ödenen ücret:246 TL
    Katedilen yol:1220 km
    l/100 KM:5,94 LPG
    1 km başına ödenen ücret:0,202 TL
    Araç durumu:Yarım depodan fazla benzin 3 adet büyük boy valiz 8-10 tane poşet 1 kişi sürekli klima açık
    Fiat Bravo 1.4 Multiair Yakıt Tüketimi
    Fiat Bravo 1.4 Multiair Yakıt Tüketimi
    Fiat Bravo 1.4 Multiair Yakıt Tüketimi
    Fiat Bravo 1.4 Multiair Yakıt Tüketimi







  • Gayet iyi yakmış. Şu akaryakıt fiyatlarıyla ekonomi için tek yol LPG gerçekten.

    Sizin aracın hem performanslı hem de LPG'ye uyumlu olması ise ayrı bir avantaj.

    Aynı koşullarda 1.6 e-HDi motorlu bir otomobil 4.7 4.8 lt'den daha az yakamaz bu da güncel akaryakıt fiyatlarıyla 29-30 kuruşa denk geliyor kilometrede.

    140 beygirlik MultiAir'den sonraki performans düşüşü de bariz olur
  • Poşetler dolumuydu hocam boşmuydu? Eğer doluysa az yakmış. Boşsa poşetler fazla tüketmiş bence
  • Valla bu hızda gerçekten çok güzel değerler.Dizelden az yakmış.140 beygirlik benzinli motorun lpg ye uyumlu olması ayrı bir güzellik zaten.Ben bunun 1.6 dizelini kullanıyorum ama hız ve yakıt tüketimine bakıldığında artıl lpg li araçlar tasarruf konusunda bariz olarak dizeli geçmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 3 Eylül 2018; 23:2:30 >
  • @doblocu yarı doluydu



    @ykaya1983LPG'li araçlar artık daha avantajlı fakat 4 bin liraya yaklaşan LPG montaj ücretlerinin yüzünden sıradaki aracim 1.6 e-hdi olacak gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gayet iyi yakmış. Şu akaryakıt fiyatlarıyla ekonomi için tek yol LPG gerçekten.

    Sizin aracın hem performanslı hem de LPG'ye uyumlu olması ise ayrı bir avantaj.

    Aynı koşullarda 1.6 e-HDi motorlu bir otomobil 4.7 4.8 lt'den daha az yakamaz bu da güncel akaryakıt fiyatlarıyla 29-30 kuruşa denk geliyor kilometrede.

    140 beygirlik MultiAir'den sonraki performans düşüşü de bariz olur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    @doblocu yarı doluydu



    @ykaya1983LPG'li araçlar artık daha avantajlı fakat 4 bin liraya yaklaşan LPG montaj ücretlerinin yüzünden sıradaki aracim 1.6 e-hdi olacak gibi
    e-hdi seni kesmez Multiair'den sonra hocam. Sana bir onda altı tidiay lazım.

    Bana göre iyi yakmış. Yada ayağına iyi hakim olmuşsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Abstraction

    Gayet iyi yakmış. Şu akaryakıt fiyatlarıyla ekonomi için tek yol LPG gerçekten.

    Sizin aracın hem performanslı hem de LPG'ye uyumlu olması ise ayrı bir avantaj.

    Aynı koşullarda 1.6 e-HDi motorlu bir otomobil 4.7 4.8 lt'den daha az yakamaz bu da güncel akaryakıt fiyatlarıyla 29-30 kuruşa denk geliyor kilometrede.

    140 beygirlik MultiAir'den sonraki performans düşüşü de bariz olur
    +1

    Bu fiyatlarla hangi dizel olursa olsun avantajlı olmaz çünkü benzin fiyatlarından bir farkı kalmadı dizelin.Oysa lpg neredeyse dizelin yarı fiyatı.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.6 8V renault clio, yakıt
    13 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Öooaaah dedim valla değeri görünce.affola

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bedavadan biraz pahalı gitmişsiniz hocam. Hâlâ 20 kuruş yakan var demekki.
    Multiair ile tjet arasında ne fark var hocam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anaconda41 -- 4 Eylül 2018; 1:40:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerler çok başarılı. Bunu pompa verileriyle dogrulamaniz da yerinde olmuş.



    Forumda çok konu açılıyor ama genelde yol bilgisayar verisi oluyor sadece. Firmalar az sahtekar değil, çok güvenmemek lazım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Spor araba az yakmış

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Bedavadan biraz pahalı gitmişsiniz hocam. Hâlâ 20 kuruş yakan var demekki.
    Multiair ile tjet arasında ne fark var hocam?
    Aradaki fark Multiair modülünün olması.(Subap zamanlamasini ayarlıyor.)Bu yüzden daha az yakıyor.Ama t-jet e göre daha sesli çalışıyor.Bu motorun en güzel ozelligi 1.4 fire motoruyla aynı parçaları paylaşıyor olması.Contalari yağ filtresi ayni.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 41gokhan41 kullanıcısına yanıt
    Tjet'in parça bulunabilirliği Multiaire göre daha mı sıkıntılı? Bravonun iç ve dış tasarımı hoş hoşuma gidiyor, kafamda tjet vardı da ondan soruyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Tjet'in parça bulunabilirliği Multiaire göre daha mı sıkıntılı? Bravonun iç ve dış tasarımı hoş hoşuma gidiyor, kafamda tjet vardı da ondan soruyorum?
    Multiair ünitesi güzel sistem. Fakat sakata gelme ihtimali oluyor özellikle güçlü versiyonlarda. Parçası da biraz tuzlu. T-jet bana göre daha mantıklı Zaten 1.4 t-jet giulietta'lara falan italya'da fabrika çıkışlı lpg takıyorlar.
  • msansertekin kullanıcısına yanıt
    Bana da tjet daha mantıklı, 1.4 Multiair de 140 yada 160 (tam hatırlamıyorum) hp abartı gibi sanki. Bu tür motorlarda benim gibi ani dip gaz yaparsak fazla yaşamaz gibime geliyor. 120lik tjet daha favorim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Serçe de var bende, lpg'de 12 lt yakıyor 😃

    merak ediyorum benzinde belki de daha az ya da aynı mı yakar diye?

    Çok güzel bi değer, bravoları severim, multijetleri çok araştırdım.

    Sonra mantık focus dedi focus aldım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel değerler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel değerler, içine binmesemde bravolara dışarıdan bakınca yakışıklı araba, tipi eskimiyor.
  • Araban t-jet multiair değil.multiairde sport kadran oluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cwebb20

    Araban t-jet multiair değil.multiairde sport kadran oluyor.
    Hocam birakta arabamı biliyim.Spor göstergeler Sport Style Multiair'lerde oluyor.Benim ki Dynamic Plus olduğu için normal göstergeler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.