Şimdi Ara

FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
17.961
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2009 model 1.6 mjet 120 hp cam tavanlı emotion donanım olanı 2 yıl kadar ben kullandım şimdi de yeğenim kullanıyor yaklaşık 3 yıldır bizde. aldığımda 129 bindeydi şimdi 180 bine dayandı.
    1-Kronik sorunu yok ama kronik bir gürültüsü var giderken hiç hissedilmeyen o ses rolantide inanılmaz rahatsız ediyor.
    2-Debriyaj balatası galerici tarafından elden geçirilmiş sanayide, ben alınca volant dahil tekrar değiştirdim. Hiç bir sorun yaşamadım.
    3-Lancia&Alfa Romeo ortak platformudur, sorun yaşamazsınız.
    4-Yakıtı yaz-kış ortalayınca 6,5lt ş.içi 5-5,5 ş.arası.
    5-Sevmediklerim: Şanzıman tek kavrama olunca biraz konforsuz, arka koltukları dar cam tavana rağmen sıkıcı, ön panjur linea'yı andırıyor, kapıların tuşla kontrol edilebilen çocuk kilidi yok(en azından benimkinde yoktu sadece camları kilitliyordu. Sunroofu açık unutursanız kumandadan kapanmıyor. Rolanti sesini yazmıştık zaten, en dolu versiyonu bendekiydi bildiğim kadarıyla onda bile karartmalı ayna yoktu, katlanır ayna otomatik değil, kumandası doblo ile aynı. Sevdiklerim: Çok ama çok güçlü bir motoru(120 hp 300 Nm tork) ve sürüş dinamiği var, elektrik destekli direksiyonu inanılmaz yumuşak, kapı içindeki açma kollarında bulunan aydınlatmalar vites tablasında ve kokpitle beraber turuncu bir ziyafet oluyor geceleri, Torpido gözü geniş, soğutmalı kol dayama biraz dar olsa da kaynayan kutu içeceği 15 dakikada içilecek derecede soğutuyor. ve üst kısmında minik bir kapaklı gözü daha bulunuyor. Kapı iç kaplamaları temizse ve siz de temiz tutabilirseniz sınıfının üzerinde bir premium görüntü sunuyor. Kumandadan 4 cam açılabiliyor yaz aylarında avantaj. Trim sesi bence de yok bu araçta. arka havalandırma kanalları bulunuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    yaklaşık 1,5 yıldır 1.6 105 lik mjet kullanıyorum.ne yakıt ne de parça konusunda kesinlikle sıkıntı yaşamadım.kronik yolcu hava yastığı şişmesi aldığımda benim aracımda da vardı.araç 2008 ve servis bakımlı olmamasına rağmen,ücretsiz komple göğüs değişimi yapıldı.göğüs değişirken gene kronik klima arızasıda giderildi.temizini bulursanız hiç düşünmeden alın derim.

    Hocam acaba hangi serviste yaptırdınız Ankarada kartaş problem çıkarıyor Tofaş artık yapmayacağız diye karar almış.
  • herkes bravo sahibi olamaz. bravo keyif aracidir. artik hicbir araba 3 kurusa 5 kofte fiyatına satilmamakta. ikinci el kaygısı olan, mahalle baskısından korkan icin focus astra megan oneririm.
  • 2012 model 78.000 de Fiat Bravo dualogic Mjet Dynamic Plus sahibiyim. Araçta Abs, ASR,ESP, Hill Holder, katlanabilir aynalar, cam tavan, sunroof, isofix, yağmur sensörü, far sensörü vs vs benim ihtiyaç duyduğum her şey mevcut. Yukarıda da bahsedilen arızaların içinde gerçekten kronik olarak bahsedilebilecek 2 arızası mevcut. Bir tanesi çift bölmeli dijital klimanın yönlendirme klapeleri. Servise giderseniz 2000-2500 liranın üstünde rakamlarla karşılaşıyorsunuz ama dışarıda özel servislerde en fazla 500 liraya ömürlük hallediliyor. Diğer sorun esanjör kapağı çatlaması. Gene serviste yüksek çıkarılan rakam başka bir markanın esanjör kapağının takılması ile yarısından daha düşük bir maliyete halledilebiliyor. Başka kronik bir problemi yok. Diğer bahsedilen problemlerin çoğu, nadiren Bravo'da görülse dahi Punto grubunda daha yoğun karşılaşılıyor. 86.000 km.dir ne dpf ne de egr problemi ne de şanzıman problemi yaşamadım. Otomatik vitesine gelirsek biraz konforsuzdur. Özellikle ilk 3 viteste vites geçişlerini hissedersiniz ve şöyle hafifçe öne doğru selam verdirir ama 4-5-6 ncı viteslerde yağ gibi akar. Kolay kolay da arıza yapmaz. 120 hp 300nm tork ile gitmek insana ayrı bir haz verir. Özellikle yokuşlarda çekişine hasta olursunuz. Yedek parça problemi yok ama özellikle bazı parçaları yurtdışından (İtalya) ithal edildiği için pahalı. Yan sanayi alırsanız çok daha ucuza mal olabiliyor. 1.6 ve kuvvetli bir motora sahip olmasına rağmen kışın 5.5-6.0 litre, yazın 5.0-5.5 litre aralığında bir tüketime sahip. Hem de şehir içi. Ama sakin kullanıyorum tabi. Kısaca ucuz alıp ucuz satacağınızı düşünerek alınabilecek bir araç.

    Edit: KM yi yanlış yazmışım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgboy -- 16 Ocak 2018; 19:30:23 >




  • Hocam karartmalı ayna lineada bile vardı bence opsiyon dahilindedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ykaya1983 Y kullanıcısına yanıt
    http://www.fiatbravotr.com/forum/showthread.php?4445-Direksiyonu-%E7evirince-gelen-ses&highlight=direksiyonu+%E7evirince+gelen



    26 sayfalık direksiyon konusu buyurun.Göz ucuyla bakıldığında bile kaç kişinin değiştirdiğini gördüm.Tr de kaç Bravo satıldı? kaçının sahibi dediğim sesi farketti? Kaçı foruma üye de şikayette bulundu ona rağmen konu 26 sayfayı bulmuş takdiri sizin.



    Egr kapağı sorunu nasil bütün arabalarda yoksa ve kronik deniyorsa bu arabaların direksiyon kutuları bal gibi kronik sorunludur.



    Yetmezse yine forumda arayarak başka direksiyon kutusu konularını da bulabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • otobilge kullanıcısına yanıt
    Emition paket cam tavan ve dualogic şanzımanlı versiyonda artık opsiyon olmamalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çoğu kullanıcı arkadaş güzel yazmış ellerine sağlık, 35 yaşında 3 yıllık Bravo 1.6 multijet dynamiq donanım kullanıcısı olarak bi kaç bişi bende yazayım

    Öncelikle şunu netleştirmek lazım forumlarda herkes arabasını över ama gider kendi marka forumunda arızalarına söver yani az yada çok kronik sorunu olmayan araba yok hangi segmentte hangi markada olursa olsun yok, benim arabam her noktadan kusursuz diyenede ben inanmam.

    Fiat Bravoyu dilim döndüğünce anlatmem gerekirse kusursuzmu tabiki hayır ama tam bir f/p aracı. Bu paraya bu segmentte bu donanımda dolulukta başka araç yok. Segmentinde aynı özelliklerde astra, golf, focus kardeşleriyle arasında en az 15-20 bin TL var. Bu ara iyice kıymetlendi değerlendi fiyatları arttı aynı paraya B segmenti kutu kadar benzinli arabaya binmek yerine insanlar dolu donanımlı C segmenti dizel Bravoya yönelmeye başladılar sanırım

    Önce övelim biraz Öncelikle araç italyan üretimi ve fiat markasının hepsi ve en yenisi egea dahil kalite olarak zerre alakası yok.

    1- 1.6 multijet motor gayet güçlü ve atak. 105 hp olan 290 nm tork - 120 hp modeli 300 nm torka sahip. Klima açık yokuşta millet bayılıp vites küçültürken sen vites yükseltip tam gaz devam edersin. 6 ileri vites hızlanma ve performansla uyumlu çalışıyor. 200 km hıza zorlanmadan rahatça ulaşıyor üstünü test eden çok var ama ben o kadar heyecanlı olamadım sonunu görmek için otobanda fiat markasına bakıp selektör atanların tamponuna yapışır şok edersin araba uzun yolda çok keyifli.

    2- Direksiyon kontrollü Cd/mp3 çalara ve 6 hoparlöre sahip.

    3- 6 hava yastığı mevcut ( Bazı donanımlarında 7 ) zamanın euro ncaptan tam puanlı bir aracı.

    4- Tam otomatik, çift bölge ayarları,hava kalite sensörüne sahip dijital kliması var.

    5- Mercekleri farlar, dönüşe duyarlı viraj aydınlatma sistemli sis lambaları.

    6- 4 cam otomatik , sıkışma önlesi mevcut. Anahtardan camlar açılıp kapatılabiliyor.

    7- Soğutmalı torpido ve soğutmalı kolçak çok işe yarar.

    8- Diğer markalar gibi 2 tane ampulden çalınmamıştır, arabanın her yerinde her noktasında aydınlatma var gece ışıl ışıl gözükür.

    9- City düğmesi gibi bir efsane var zaten yumuşak olan direksiyonu serçe parmak ucuyla çevrilecek hale dönüştürür manevra yapmak sorundan zevk haline gelir.

    10- Hb araç için 400 lt bagaj hacmine sahip.

    11- Lassa impetus revo 2 lastiklerle ani panik frenlemede beni hiç üzmedi, abs çatır çatır devredeyken çizgisini bozmadı yalpalama yapmadı.


    Bu kadar övdük birazcıkta kulağını çekelim,

    1- Multijet motor gürültülü çalışır diğer dizellere göre sesi bir tık fazla.

    2- Benim gibi dci araçtan inip multijete binersen tüketim dizele göre fazla gelir. Herkesin şehir içi modu farklı ama ben şehir içinde hep yoğun trafikte kullanıyorum pek tasarruf modunda kullanmam aman yakmasın diye yolu buldummu kaçarım 6,5 LT ortalama aşağısına hiç düşemedim. Şehir dışında 6. vitas sabit 110 dersen çok makul tüketimde.

    3- maşallah diyeyim genelde olan Klima sorunu, egr kapağı çatlaması ve direksiyon kutusu sıkıntısı bende olmadı.

    4- Yolcu göğüs airbag şişmesi genelde var.

    5- Şirket aracım focus 3 olduğu için belkide hani bravonun yol tutuşu göreceli ama bir tık daha iyi olsun isterdim, esp gerekeni yapıyor gerçi.

    özetle Değeri arttı, temizi hızla satılıyor, arayanı soranı çok. Milletin B segmenti boş benzinli aldığı paraya sen dolu C segmenti dizel otomatik alabiliyorsun daha ne olsun marka fanboyu değilsen alınır binilir keyfine bakılır yok ben logo hastasıyım dersen aynı paraya 5 yaş aşağısına milletin hurdasınada biner şu marka aldım diyebilirsin

    FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?

    FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?

    FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melodychups


    quote:

    Orijinalden alıntı: anka0658

    yaklaşık 1,5 yıldır 1.6 105 lik mjet kullanıyorum.ne yakıt ne de parça konusunda kesinlikle sıkıntı yaşamadım.kronik yolcu hava yastığı şişmesi aldığımda benim aracımda da vardı.araç 2008 ve servis bakımlı olmamasına rağmen,ücretsiz komple göğüs değişimi yapıldı.göğüs değişirken gene kronik klima arızasıda giderildi.temizini bulursanız hiç düşünmeden alın derim.

    Hocam acaba hangi serviste yaptırdınız Ankarada kartaş problem çıkarıyor Tofaş artık yapmayacağız diye karar almış.

    kavaklıdere fiat servisinde yapıldı değişim.ben geçen sene ocak ayında başvuru yapmıştım,eylül ayında değişim yapıldı.yanlız değişim onayı servisten değilde,fiat genel merkezden onaylanıyor bildiğim kadarıyla.servis göğüsün fotoları çekip merkeze yolluyor,merkez olur verirse parça siparişini geçip,ücretsiz değişim yapıyorlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Çoğu kullanıcı arkadaş güzel yazmış ellerine sağlık, 35 yaşında 3 yıllık Bravo 1.6 multijet dynamiq donanım kullanıcısı olarak bi kaç bişi bende yazayım

    Öncelikle şunu netleştirmek lazım forumlarda herkes arabasını över ama gider kendi marka forumunda arızalarına söver yani az yada çok kronik sorunu olmayan araba yok hangi segmentte hangi markada olursa olsun yok, benim arabam her noktadan kusursuz diyenede ben inanmam.

    Fiat Bravoyu dilim döndüğünce anlatmem gerekirse kusursuzmu tabiki hayır ama tam bir f/p aracı. Bu paraya bu segmentte bu donanımda dolulukta başka araç yok. Segmentinde aynı özelliklerde astra, golf, focus kardeşleriyle arasında en az 15-20 bin TL var. Bu ara iyice kıymetlendi değerlendi fiyatları arttı aynı paraya B segmenti kutu kadar benzinli arabaya binmek yerine insanlar dolu donanımlı C segmenti dizel Bravoya yönelmeye başladılar sanırım

    Önce övelim biraz Öncelikle araç italyan üretimi ve fiat markasının hepsi ve en yenisi egea dahil kalite olarak zerre alakası yok.

    1- 1.6 multijet motor gayet güçlü ve atak. 105 hp olan 290 nm tork - 120 hp modeli 300 nm torka sahip. Klima açık yokuşta millet bayılıp vites küçültürken sen vites yükseltip tam gaz devam edersin. 6 ileri vites hızlanma ve performansla uyumlu çalışıyor. 200 km hıza zorlanmadan rahatça ulaşıyor üstünü test eden çok var ama ben o kadar heyecanlı olamadım sonunu görmek için otobanda fiat markasına bakıp selektör atanların tamponuna yapışır şok edersin araba uzun yolda çok keyifli.

    2- Direksiyon kontrollü Cd/mp3 çalara ve 6 hoparlöre sahip.

    3- 6 hava yastığı mevcut ( Bazı donanımlarında 7 ) zamanın euro ncaptan tam puanlı bir aracı.

    4- Tam otomatik, çift bölge ayarları,hava kalite sensörüne sahip dijital kliması var.

    5- Mercekleri farlar, dönüşe duyarlı viraj aydınlatma sistemli sis lambaları.

    6- 4 cam otomatik , sıkışma önlesi mevcut. Anahtardan camlar açılıp kapatılabiliyor.

    7- Soğutmalı torpido ve soğutmalı kolçak çok işe yarar.

    8- Diğer markalar gibi 2 tane ampulden çalınmamıştır, arabanın her yerinde her noktasında aydınlatma var gece ışıl ışıl gözükür.

    9- City düğmesi gibi bir efsane var zaten yumuşak olan direksiyonu serçe parmak ucuyla çevrilecek hale dönüştürür manevra yapmak sorundan zevk haline gelir.

    10- Hb araç için 400 lt bagaj hacmine sahip.

    11- Lassa impetus revo 2 lastiklerle ani panik frenlemede beni hiç üzmedi, abs çatır çatır devredeyken çizgisini bozmadı yalpalama yapmadı.


    Bu kadar övdük birazcıkta kulağını çekelim,

    1- Multijet motor gürültülü çalışır diğer dizellere göre sesi bir tık fazla.

    2- Benim gibi dci araçtan inip multijete binersen tüketim dizele göre fazla gelir. Herkesin şehir içi modu farklı ama ben şehir içinde hep yoğun trafikte kullanıyorum pek tasarruf modunda kullanmam aman yakmasın diye yolu buldummu kaçarım 6,5 LT ortalama aşağısına hiç düşemedim. Şehir dışında 6. vitas sabit 110 dersen çok makul tüketimde.

    3- maşallah diyeyim genelde olan Klima sorunu, egr kapağı çatlaması ve direksiyon kutusu sıkıntısı bende olmadı.

    4- Yolcu göğüs airbag şişmesi genelde var.

    5- Şirket aracım focus 3 olduğu için belkide hani bravonun yol tutuşu göreceli ama bir tık daha iyi olsun isterdim, esp gerekeni yapıyor gerçi.

    özetle Değeri arttı, temizi hızla satılıyor, arayanı soranı çok. Milletin B segmenti boş benzinli aldığı paraya sen dolu C segmenti dizel otomatik alabiliyorsun daha ne olsun marka fanboyu değilsen alınır binilir keyfine bakılır yok ben logo hastasıyım dersen aynı paraya 5 yaş aşağısına milletin hurdasınada biner şu marka aldım diyebilirsin

    FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?

    FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?

    FİAT BRAVO BİLGİSİ OLAN DENEYİMLEYEN YARDIMCI OLABİLİR Mİ?






    Hocam zaten arabanın kusursuz olması mümkün değil. Benim Doblo'nun da bir çok parçası italya üretimi ve dediğinize katılıyorum. Parçalar arasında ciddi kalite farkı var ama fiyat farkı da var. Sağ ön aks kazadan 6 ay sonra boşluk yapıp sıkıntı yaratmaya başlayınca periyodik bakımda onu da değiştirdik. Yerli Doblo'nun yaklaşık 290 lira olan orjinal aksı benim arabaya olmuyor. Benim arabaya olan İtalya üretimi olan aksı da 1900 lira civarına taktık



    Sorunsuzluk konusunda Fiat üretimi parçalar kolay kolay sorun yaşatmaz ancak arabanın üstündeki BOSCH GMBH parçalar sorun yaşatabilir. Benim arabada kullanıma bağlı olarak ömrünü bitiren ve kullanıcı hatası yüzünden değişenleri ayırdığımda şöyle bir tablo çıkıyor.



    * Alternatör (Bosch) (2 kere revizyon, 1 kere komple değişti.)

    * lambda Sensörü (Bosch)

    * Krank mili sensörü (Bosch)

    * Vuruntu Sensörü (Bosch)

    * Boğaz kelebeği potansiyometresi (Bosch)



    Bosch markası dışında 17 senede bozulan 3 parça var.

    * Arka silecek motoru

    * Elektrikli Cam motorları

    * Silecek suyu deposu. (3. Depoyu taktım. Arabadaki en büyük kronik problem gerçi su akıtmaya başladığında da depodaki su bitene kadar 1 hafta dayanıyor. 7 litre su bitmiyor kolay kolay )



    Bu şartlar altında Bosch üretimi parça kullanılan bir arabanın kusursuz olması mümkün değil. O kadar dandik bir üretim kalitesi var ki bosch'un sürekli bir parça bozuluyor. Değiştiriyorsun değiştiriyorsun yine bozuluyor. Hatta bozulup aküyü de beraberinde götürüyor. Şu alternatör yüzünden biten aküleri saymayı bıraktım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba, benim de 2009 model grande punto 1.3 multijet kullanmisligim var şehiriçi gayet yeterli bir araç ve şehirdisi da segment ve boyutlarına göre fena değil



    ama araç içi insanı rahatsız edici bir ses gürültü var maalesef,, ve kasis, çukur, tümsek geçişler çok sert gerçekten sert ve kötü, yani darbeyi emen yumuşatan bir süspansiyon her ne zıkkım sa adı artık bayağı kötü



    bravo da aşağı yukarı bu şekilde mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar, 2012 easy manuel sahibiyim. 85000 de aldım şu anda 118000 km de. Ege turundan tutunda bi çok uzun yolu yazın en sıcak günü ve kışın en soğuk günü yaptım. Araçta 2 sorun var karşıalaşabileceğiniz . 1. si motor sesi. Eğer takıntınız varsa bulaşmayın derim ancak ben müziğimle gayet mutlu oluyorum. 2. si klima. Klimayı 350 tl civarında hallediyorlar.

    Genel olarak durum şu, araba şanzuman, motor vb. parçalarda sorun çıkarmadığı için cebinizden doğru düzgün para çıkmıyor. Bu nedenle 6 - 7 yaşında bir araba alıp 350 tl ye klimasını yaptırmak baya komik bir maliyet.

    Bir arkadaş yukarıda bu arabaya binenler kendini ayrıcalıklı çok akıllı zannediyor yazmış.

    Nedeni şu; alfa 159 ve bravo üretimi durdurulduğu için insanlar göz ardı etti. Ancak bu 2 arabada kendi alanlarında diğer araçların çok önünde olmasına rağmen 20 binlira daha ucuz.

    Direksiyonun sol altından tek elle tutarken şehirler arası yolda 170 - 200 km hızda sigara içerek keyifle gidebileceğiniz bir araç. Benzer araç için diğer modellere ne kadar ödemeniz gerektiğini biliyorsunuz zaten ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    http://www.fiatbravotr.com/forum/showthread.php?4445-Direksiyonu-%E7evirince-gelen-ses&highlight=direksiyonu+%E7evirince+gelen



    26 sayfalık direksiyon konusu buyurun.Göz ucuyla bakıldığında bile kaç kişinin değiştirdiğini gördüm.Tr de kaç Bravo satıldı? kaçının sahibi dediğim sesi farketti? Kaçı foruma üye de şikayette bulundu ona rağmen konu 26 sayfayı bulmuş takdiri sizin.



    Egr kapağı sorunu nasil bütün arabalarda yoksa ve kronik deniyorsa bu arabaların direksiyon kutuları bal gibi kronik sorunludur.



    Yetmezse yine forumda arayarak başka direksiyon kutusu konularını da bulabilirsiniz
    Saçmalıyorsun kardeşim kusura bakma.Kronik sorun dediğin şey belli bir zaman içinde her arabada görülen arızadır.Klepe,airbag şişmesi ve egr kapağı her bravoda var ama direksiyon problemi kronik sorun değildir.Verdiğin link bir kere açılmıyor.Direksiyonu çevirince gelen ses diyorsan her arabada olabilecek bir problemdir.Yani z-rotlar,aks kafaları,amortisör takozları,salıncaklar vs vs herşeyden olabilecek genel bir arıza çeşididir.Her direksiyon sesi direksiyon kutusu değildir.4 yıldır bravo kullanıyorum bana kullandığım aracı öğretme.Asla direksiyon kutusu diye kronik bir sorunu yoktur bravonun.İstersen gir bravo forumuna konu aç linkini de buraya kopyala.Eğer orda herkes böyle bir sorun var diyorsa sen haklısın diyeceğim.




  • Bravo alacaklara tavsiyem 2011 model 1.4 multiair sport style olacak, diğer bravolar da iyidir fakat bu onlardan da iyidir, tek tip olarak türkiye ye gelmiştir, fiat LL7 idi sanırım LL7 kodlu spor paket yüklü geliyor, direksiyon mili dahi farklıydı sanırım, sport tuşu vardır pedal tepkilerini değiştirir araba daha da atik olur, cam tavan standarttır, fiyat performans oranı yüksektir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmxksk

    Çoğu kullanıcı arkadaş güzel yazmış ellerine sağlık, 35 yaşında 3 yıllık Bravo 1.6 multijet dynamiq donanım kullanıcısı olarak bi kaç bişi bende yazayım

    Öncelikle şunu netleştirmek lazım forumlarda herkes arabasını över ama gider kendi marka forumunda arızalarına söver yani az yada çok kronik sorunu olmayan araba yok hangi segmentte hangi markada olursa olsun yok, benim arabam her noktadan kusursuz diyenede ben inanmam.

    Fiat Bravoyu dilim döndüğünce anlatmem gerekirse kusursuzmu tabiki hayır ama tam bir f/p aracı. Bu paraya bu segmentte bu donanımda dolulukta başka araç yok. Segmentinde aynı özelliklerde astra, golf, focus kardeşleriyle arasında en az 15-20 bin TL var. Bu ara iyice kıymetlendi değerlendi fiyatları arttı aynı paraya B segmenti kutu kadar benzinli arabaya binmek yerine insanlar dolu donanımlı C segmenti dizel Bravoya yönelmeye başladılar sanırım

    Önce övelim biraz Öncelikle araç italyan üretimi ve fiat markasının hepsi ve en yenisi egea dahil kalite olarak zerre alakası yok.

    1- 1.6 multijet motor gayet güçlü ve atak. 105 hp olan 290 nm tork - 120 hp modeli 300 nm torka sahip. Klima açık yokuşta millet bayılıp vites küçültürken sen vites yükseltip tam gaz devam edersin. 6 ileri vites hızlanma ve performansla uyumlu çalışıyor. 200 km hıza zorlanmadan rahatça ulaşıyor üstünü test eden çok var ama ben o kadar heyecanlı olamadım sonunu görmek için otobanda fiat markasına bakıp selektör atanların tamponuna yapışır şok edersin araba uzun yolda çok keyifli.

    2- Direksiyon kontrollü Cd/mp3 çalara ve 6 hoparlöre sahip.

    3- 6 hava yastığı mevcut ( Bazı donanımlarında 7 ) zamanın euro ncaptan tam puanlı bir aracı.

    4- Tam otomatik, çift bölge ayarları,hava kalite sensörüne sahip dijital kliması var.

    5- Mercekleri farlar, dönüşe duyarlı viraj aydınlatma sistemli sis lambaları.

    6- 4 cam otomatik , sıkışma önlesi mevcut. Anahtardan camlar açılıp kapatılabiliyor.

    7- Soğutmalı torpido ve soğutmalı kolçak çok işe yarar.

    8- Diğer markalar gibi 2 tane ampulden çalınmamıştır, arabanın her yerinde her noktasında aydınlatma var gece ışıl ışıl gözükür.

    9- City düğmesi gibi bir efsane var zaten yumuşak olan direksiyonu serçe parmak ucuyla çevrilecek hale dönüştürür manevra yapmak sorundan zevk haline gelir.

    10- Hb araç için 400 lt bagaj hacmine sahip.

    11- Lassa impetus revo 2 lastiklerle ani panik frenlemede beni hiç üzmedi, abs çatır çatır devredeyken çizgisini bozmadı yalpalama yapmadı.


    Bu kadar övdük birazcıkta kulağını çekelim,

    1- Multijet motor gürültülü çalışır diğer dizellere göre sesi bir tık fazla.

    2- Benim gibi dci araçtan inip multijete binersen tüketim dizele göre fazla gelir. Herkesin şehir içi modu farklı ama ben şehir içinde hep yoğun trafikte kullanıyorum pek tasarruf modunda kullanmam aman yakmasın diye yolu buldummu kaçarım 6,5 LT ortalama aşağısına hiç düşemedim. Şehir dışında 6. vitas sabit 110 dersen çok makul tüketimde.

    3- maşallah diyeyim genelde olan Klima sorunu, egr kapağı çatlaması ve direksiyon kutusu sıkıntısı bende olmadı.

    4- Yolcu göğüs airbag şişmesi genelde var.

    5- Şirket aracım focus 3 olduğu için belkide hani bravonun yol tutuşu göreceli ama bir tık daha iyi olsun isterdim, esp gerekeni yapıyor gerçi.

    özetle Değeri arttı, temizi hızla satılıyor, arayanı soranı çok. Milletin B segmenti boş benzinli aldığı paraya sen dolu C segmenti dizel otomatik alabiliyorsun daha ne olsun marka fanboyu değilsen alınır binilir keyfine bakılır yok ben logo hastasıyım dersen aynı paraya 5 yaş aşağısına milletin hurdasınada biner şu marka aldım diyebilirsin





    yazdıklarınıza imzamı atarım. kazasız belasız iyi günlerde kullanın

    siz almayın bravo millet, fiat teneke. aynen o teneke sol şeritte 220'yle selektör çakıp yol isteyince afallıyorsunuz ama (1.4 t-jet )

    bir dönem auto show dergisinde bile (2008 sanırım), golf'ten daha iyi bir araç olarak seçildiğini hatırlıyorum. bravo fiat tarihindeki en kaliteli araçlardandır, belki de en kalitelisidir.




  • Bravodan sonra bindigim arabalardan keyif alamıyorum.

    Aracım ilanda idi şimdi kaldırmayı düşünüyorum ne kadar borcum olsa da :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bravo sahibiyim, bu fiyatlara alınacak en güzel araç. şimdi eşim ehliyet alacak, aracımı satıp otomatik bravo almayı planlıyorum.

    sebebi bende ki en boşu ama altyapı var araçta. hız sabitleyici ve sis farları fabrikasyon eklendi. isofix bağlantısı var, follow me home var. benim en çok kullandığım donanım şerit değiştirme sinyali var. sürücü yolcu ve yan hava yastıkları standart. multimedya takılı aldım birde, başka birşey aramıyorum pek. bu kez aldığım araçta cam tavan ve bi xenon olsun istiyorum, satıp otomatik 1.6 dizele devam edeceğim yine.

    kesinlikle memnun kalırsınız. motor gürültülü. otomatik klimada klape arızası yaşayan çok fazla insan var ancak 400 ile 600 arasında tamiri mümkün. parça diğer fiat modellerine göre pahalı. ancak gidişi, duruşu, viraj kabiliyeti iyi bir araç. en basiti 120000 bakımını geçen yıl yetkili serviste yaptırdım, alan arkadaş yakıt koyup gidecek. bende çok masraf etmedim, ilk aldığımda aklım rahat etsin diye 2000 lira masraf ettim. triger devirdaim alternatör ve şanzıman takozlarına. çok şükür o zamandan beri biniyorum. 1.5 yılda yaptığım masraf buydu toplamda ki yetkili servis bakımlı ya da iyi bir ustada değişim yapıldıysa bu parçalar buna da masraf etmezsiniz.

    yakıt uzun yolda hız limitleri dahilinde giderseniz 4.4 ile 4.8 arasında yakıyor. şehir içi kullanmıyorum aracımı o yüzden net birşey söyleyemem ancak ortalama kastamonu-ankara-ankara şehir içi-ankara dönüşü 5.3 ortalama ile dönüyorum geri.

    45000 liraya 1.6 dizel güzel bir araç bulursunuz. ama biraz daha çıkıp 50yi gözden çıkarırsanız çok çok rahat temiz bir araç bulabilirsiniz. 50den sonrası donanım olarak dolu araç aramanıza bağlı. en dolularına 60 istemeye başladı bravo sahibi arkadaşlar.




  • Multiair motorlu olan versiyonunu kullanıyorum.Aracımdan oldukça memnunum.2 yıllık ve 40 bin kilometrelik süreç içerisinde periyodık bakım haricinde sadece aks kafası değişti o da 1.4 t-jet linea ile aynıydı 150 tl ye değişti.Yedek parça vs diğer Fiat modelleriyle ortak olduğu için fiyatları oldukça ucuz fakat Bravo ya özgü parçalar her yeni nesil otomobil gibi pahalı.Klima klapesi daha bende olmadı fakat sıkça rastlanan bir durum.Bana göre tek sıkıntısı yalıtım.Fakat 2013 Elentra dan daha sessiz.Ayrıca bagajı oldukça iyi.
  • 1- Piyasada görebileceğiniz en çok kronik soruna sahip olan araç desem kendisine abartmış olmam. Biraz araştırınca çok az satılmasına rağmen çok fazla sorunu internette bulunabiliyor.

    2- Otomatiği rezalet.

    3- Net bulunur.

    4- Ne az, ne fazla.

    5- İç hacmi ve donanımı dışında C sınıfı olmayan bir araç, herhangi bir + yönü olduğunu düşünmüyorum.

    O aracı alacağıma satış derdim yoksa temiz bir Cruze alırım ama şahsen direkt Ford Fiesta'ya yönelirim o bütçeyle. Yüksek model az kilometre bulunur Bravo'ya göre. Daha hızlı satabilirim, parça bakım sorunum olmaz ve yalıtım, sorunsuzluk gibi konularda Bravo'nun içinden geçer.
  • armutsever A kullanıcısına yanıt
    Fiesta bin yalıtım anlamında iyi olarak görüyorsanız sanırım cabrio bir araca biniyorsunuz.Ayrica sorunsuz dediğiniz Fiestanin boya atma problemleri olmakta ve yoldaki suya hızlı girerseniz elektronik arıza verme olasılığı oldukça fazladir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.