Mayıs Ayı sonunda Afyon'dan 2007 model doblo almak için talip olduk. (babama alacaktık).Afyon'a gittik. Garanti olsun diye yetkili servise göztermek istediğimizi söyledik. OTO GÜL'e gittik. Araca baktılar. Yürüyen aksamında sorun olmadığını ve kaportada 1-2 darbe olduğunu ama değişen olmadığını (ki bunu kör bile görür) söylediler. Ve buna istinaden belge verdiler. Belgede aracın plakası, şasi numarası mevcuttur. Araç bu servise güvenilerek satın alındı. Ama Malatyaya dönerken Kayseride yolda kaldı. Şanzımanı kitlendi. kayserideki servis geldi birkaç defa yağı değişti. Yağda su olduğunu bilyelerin kitlendiğini... söylediler.Çok büyük bir kaza yapabilirdiniz diye ilettiler.(belgesi mevcuttur).Aracı yürür duruma getirdiler. malatyaya gidebileceğimizi ama orada mutlaka servise girmemizi söylediler. Malatyadaki yetkili Satış ve servisine gittiğimizde aracın FIAT'ın depolarında iken selin altında kaldığı, FIAT'ın bu araçları defolu olmalarına rağmen sattığını öğrendik. Malatyadaki Servis Şanzımanı gözümüzün önünde açtı. Ve su çıktı. İnanamadık. Kaportanın iç kısmında çürümeler başlamış. km ile oynanmış. Ve daha sayamadığım neler neler... FIAT'a durum iletildi. Bizi ilgilendirmiyor. Biz bu araçları satarken söyledik dediler. Peki sizin yetkili servisiniz ücret karşılığında araca bakarken neden söylemedi. Acaba bi çıkar ilişkisi mi var? Neden OTO GÜL bizi aldattı? Neden haklarında işlem yapmıyorsunuz? Bu anlattıklarımın gerçekliğini belirtecek Afyon, Kayseri, Malatya Yetkili Servislerinin belgeleri mevcuttur. Ne yapacağız. Servisinizden yediğimiz kazıkla mı kalalım. 2005 Opel astra kullanıyorum. 2009 linea almayı düşünüyordum. Ama aslaaaa. asla artık. OPEL servislerinde de sorun yaşamıştım. Fakat hepsi çözüldü. Hem de Generals Motor tarafından.
Üstadım geçmiş olsun, elinde temiz bir dava mevcut gül oto'ya bir tazminat davası açıver şöyle acılı tarafından
geçmiş olsun bencede sizin uğraşacağınız tek yer gül oto fiat ile alakası yok onlar bile bile satmışlar bence bu işin arkasını bırakmayın
kardeş çok geçmiş olsun. gerçekten zor bi durum. ve bu duruma fiatın sahip çıkmaması çok kötü. fiata konuyu gündemde tutarsak belki bi sonuç alırsın. bide bu şikayetini www.sikayetvar.com a ilet.çok etkili oluyo. vede istersen fiatada mail at ve kendilerini 1 günde binlerce kişinin olduğu donanim haberde şikayet ettiğini söyle. umarım etkili olur,bi cevap alırsın. ben bu yolla bir çok sorunumu hallettim. kolay gelsin.
geçmiş olsun.
geçmiş oLsun hep böLe oLan vatandaşımıza oLuyor..zengine hiç birşey oLmuyor en sinir oLdum şeydir....
Çok sağolun. Bakalım davayı araştırıyorum şimdi. sikayetvar.com a yazdım aynı metni.FIAT a da mail atacam. FIAT da oto gül size verdiği belgede belirtmemiş ama şifai belirtmiş diyor. Size belirtseler siz alırmısınız böyle bir araba dedim. susuyolar.
quote:
Orjinalden alıntı: medusa44
Çok sağolun. Bakalım davayı araştırıyorum şimdi. sikayetvar.com a yazdım aynı metni.FIAT a da mail atacam. FIAT da oto gül size verdiği belgede belirtmemiş ama şifai belirtmiş diyor. Size belirtseler siz alırmısınız böyle bir araba dedim. susuyolar.
selamlar...
çok geçmiş olsun.
yetkili servislerde tüm araçların geçmişi bilgisayardan seri no'su girilince görülebilmektedir.
böyle bir araç servise geldiğinde geçmişi görülebilmesine karşın,müşteriye kayıtlardan bilgi verilmemekte. o andaki durumu değerlendirilmektedir. bu durumu ticari bir sır,firma sırrı olarak saklamaktadırlar. Sanırım diğer servislerde kayıtlar incelenince sel baskını sonucu defolu olarak satışının yapıldığı anlaşılmaktadır.
ancak , böyle özel bir durumun kanunlar gereği alıcıya bildirilmesi ve hatta kanun açıklarının kapatılarak belgelerine işlenmesi gerekir.
elbette burada aracın teknik kontrolünü yapan teknik servisin verdiği rapor üzere ayıplı mal olduğu gizlenmiş görülmektedir.
burada tofaş'ın suçu yoktur..yetkili servisin ihmali söz konusudur.
dolayısıyla gerek tofaş gerekse mahkeme yetkili servis hakkında işlem yapmalı ve hüküm de ona göre verilmelidir.
saygılarımla...
Peki bir firma açısından hayati önem taşıyan bir modelin ayıplı,defolu olarak halka satışı ne derece doğru? Bu prestij kaybı,müşteriye verilen önemin derecesi değilmidir...
Koskoca Tofaş neden defolu malı satıyor.? En azından sel sonucu doğan arızaları sigorta yoluyla karşılayıp,aracı düzeltip öyle satabilirdi.Bu para sigortadan alınmıştır...
son derece doğru düşünüyorsunuz...
belki de öyle yapılmış,ancak expertiz işlemi özensiz yapıldığı için şanzımanın havalandırma deliklerinde su girip sorun çıkartacağını teknik lise 1. sınıf öğrencisinin bile bileceğini düşününce ihmal ve hatanın da ayrıca büyüklüğü ortaya çıkıyor....
Büyük geçmiş olsun.
Bayi de, böyle bir suistimale ortam hazırlayan Tofaş da suçludur. Tofaş "Beni ilgilendirmez aldığın yere git, ona şikayet et" mantığıyla devam ettiği sürece böyle bayilerde bitmez. Ayrıca defolu ürünü satıp sonrada biz o malın defolu olduğunu satarken söylemiştik demek nasıl bir sorumsuzluktur. Böyle bir eylemin suistimaller doğuracağı yüzde yüz, acaba Tofaş bunu akıl edememiş midir?! Ayrıca madem Tofaş bu aracın defolu olduğunu zamanında söylemiş, herhangi bir bayi bu aracı sattığı zaman Tofaş kendi sisteminden bu aracın satıldığını ve hangi şartlarda satıldığını görmüyor mu? Ben demiştim deyip sıyrılmak yeterli mi?! Acaba Tofaş bu "para kazan da nasıl kazanırsan kazan" mantığından ve bu küçük hesaplardan ne zaman vazgeçecek!
çok geçmiş olsun insallah davayı kazanırsın
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme