Şimdi Ara

fiat doblo hakkında yorumlarınız? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
89
Cevap
1
Favori
73.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .brian.

    peki doblo ların iç işçiliği kalitesiz diyorlar doğrumu. Bide doblo nun ses sistemi nasıl, yani kapılarda hoparlör varmı gördüğüm kadarıyla torpido da var. Sağ tarafta ve solta tarafta.


    arkadaşım doblonun iç malzeme kalitesi ne çok iyi ne çok kötü.işçilik sorunu yok.içindeki malzemeler düzgün yani.sen ilk önce bir fiat bayisine gidip aracı incele üstüne bir test sürüşüne geç kesinlikle.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .brian.

    dediğiniz gibi caddy güzel ama bi okada da pahalı, hem vergisi de çoktur onun doblo nun bile bu kadar vergibi varsa caddy i bi de siz düşünün. Connect için de çok yakıyo diyolar ama kullananların da hepsi başka şey söylüyo. Mesela kimi konforu süper derken kimi de kamyon kullanıyomuşsun gibi his veriyo diyo. Ama bakacaz artık doblo alacaz herhalde ama daha vazgeçirmek için 1 ayım var. Olumlu ve olumsuz yanlarını yazarsanız biraz içim rahat edebilir. Herkese yorumları için teşekkürler.



    Caddy ile 1.9 doblo'nun vergisi aynıdır. Bu sınıfta araçların vergilendirilmeleri şöyle..
    1.900 cm3 ve aşağısı
    1.901 cm3 ve yukarısı

    Caddy ile doblo 1.3 yıllık vergisi aynıdır zira Caddy'nin motoru 1.896cm3. Caddy 1.900cm3'ü geçmediği için Doblo 1.3 Connect 1.8 ile aynı vergi dilimine sahip. Doblo'nun 1.9 olan motoru 1.910cm3 olduğu için bir üst vergi dilimine giriyor.

    Doblo 1.248cm3 1.750devir de 190nm tork ............................... Vergisi yıllık 628.00 TL.

    Doblo 1.910cm3 1.750devir de 200nm tork ............................... Vergisi yıllık 946.00 TL.

    Caddy 1.896cm3 1.900devir de 250nm tork ............................... Vergisi yıllık 628.00 TL.

    Yani gördüğünüz gibi Doblo'nun 1.3 ile 1.9 motorları arasında tork yönünden bi fark yok. Zaten 1.3 75hp nin daha çok satılması da bence bu yüzden.
    Hem yakıt hem performans hem de vergi bakımından 1.3 75hp multijet daha avantajlı. Keşke 1.3 90hp koysalardı. Ben sordum o zaman 1.9 105hp yi kimseye satamayız dediler.
    Ama Caddy alırsanız vergisi fazla olur diye bir şey yok. 2.0SDI 69hp (Turbosuz motor) olan modellerde vergi yüksek ama piyasada çok az var.
    Bence aradaki farkı her ikisini de kullanma şansınız varsa kullanın ve kendiniz karar verin derim. Tabii maddiyat da çok önemli Caddy'ninservis ve parça fiyatları bayaa tuzlu ama Caddy alanların da bunu pek fazla önemsediğini sanmıyorum ya da aldıktan sonra şikayet etmeye kimsenin hakkının olmadığını..
    Kalın sağlıcakla..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi müMKÜNsüz -- 1 Mart 2009; 14:16:31 >




  • ertandogan haklısın en iyisi fiyat bayiine gitmek aracı incelemek. Mümkünsüz sanada teşekkür ederim vergilendirme için.
  • @.brian

    Rica ederim tarafısz olmaya çalıştım. Ben de aynı şeyleri söylüyorum zaten bence de kendiniz kullanın ve gözlemleriniz soncudunda en iyisinine karar verin ama teknik bilgilerini de bilmenizde fayda var. Arkadaşım geçen sene 2006 doblo'sunu (1.330kğ.) satıp Doblo Premio (1.445kğ) aldı. Biraz daha ağır olması ve sürekli klima çalıştırması yüzünden eskisinden daha fazla yaktğını onun dışında eski Doblo'suna göre daha memnun kaldığından bahsetti. Eğer Doblo'da karar kılmışssanız Premio modelini almaya bakın derim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: müMKÜNsüz

    quote:

    Orjinalden alıntı: .brian.

    dediğiniz gibi caddy güzel ama bi okada da pahalı, hem vergisi de çoktur onun doblo nun bile bu kadar vergibi varsa caddy i bi de siz düşünün. Connect için de çok yakıyo diyolar ama kullananların da hepsi başka şey söylüyo. Mesela kimi konforu süper derken kimi de kamyon kullanıyomuşsun gibi his veriyo diyo. Ama bakacaz artık doblo alacaz herhalde ama daha vazgeçirmek için 1 ayım var. Olumlu ve olumsuz yanlarını yazarsanız biraz içim rahat edebilir. Herkese yorumları için teşekkürler.



    Caddy ile 1.9 doblo'nun vergisi aynıdır. Bu sınıfta araçların vergilendirilmeleri şöyle..
    1.900 cm3 ve aşağısı
    1.901 cm3 ve yukarısı

    Caddy ile doblo 1.3 yıllık vergisi aynıdır zira Caddy'nin motoru 1.896cm3. Caddy 1.900cm3'ü geçmediği için Doblo 1.3 Connect 1.8 ile aynı vergi dilimine sahip. Doblo'nun 1.9 olan motoru 1.910cm3 olduğu için bir üst vergi dilimine giriyor.

    Doblo 1.248cm3 1.750devir de 190nm tork ............................... Vergisi yıllık 628.00 TL.

    Doblo 1.910cm3 1.750devir de 200nm tork ............................... Vergisi yıllık 946.00 TL.

    Caddy 1.896cm3 1.900devir de 250nm tork ............................... Vergisi yıllık 628.00 TL.

    Yani gördüğünüz gibi Doblo'nun 1.3 ile 1.9 motorları arasında tork yönünden bi fark yok. Zaten 1.3 75hp nin daha çok satılması da bence bu yüzden.
    Hem yakıt hem performans hem de vergi bakımından 1.3 75hp multijet daha avantajlı. Keşke 1.3 90hp koysalardı. Ben sordum o zaman 1.9 105hp yi kimseye satamayız dediler.
    Ama Caddy alırsanız vergisi fazla olur diye bir şey yok. 2.0SDI 69hp (Turbosuz motor) olan modellerde vergi yüksek ama piyasada çok az var.
    Bence aradaki farkı her ikisini de kullanma şansınız varsa kullanın ve kendiniz karar verin derim. Tabii maddiyat da çok önemli Caddy'ninservis ve parça fiyatları bayaa tuzlu ama Caddy alanların da bunu pek fazla önemsediğini sanmıyorum ya da aldıktan sonra şikayet etmeye kimsenin hakkının olmadığını..
    Kalın sağlıcakla..



    ama her şey vergi ile bitmiyor satış fiyatlarıda önemli en ucuz caddy kombi 38 bin tlden başlıyor doblola arasında en az 6bin tl satış farkı var




  • quote:

    Orjinalden alıntı: .brian.

    peki doblo ların iç işçiliği kalitesiz diyorlar doğrumu.


    önceden de dediğim gibi, bunlara en güzel sen kendin karar verebilirsin, aracın içine alıcı gözle, kendi aracına otururmuş gibi oturunca farkı anlıyorsun..

    connect-doblo-combo-partner-kangoo.. hepsini bayilerde kesinlikle iyice incele..
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis
    historiyst kango mu aldın sonunda? merak ediyordum ben de ne yaptı diye..

    Evet iyi mi yapmışım dersin sence ?
  • KAÇ MODEL ALDIN?
  • Connect için de 50 defa soru sormuştu bize...


    Daha İzmir'e gelecek de bize gösterecek? Bari plakasını söyleseydin, biz Manisa'ya geldiğimiz zaman trafikte seni görürsek GLX ile taciz edelim...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lukunku -- 3 Mart 2009; 18:09:35 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Lukunku

    Connect için de 50 defa soru sormuştu bize...


    Daha İzmir'e gelecek de bize gösterecek? Bari plakasını söyleseydin, biz Manisa'ya geldiğimiz zaman trafikte seni görürsek GLX ile taciz edelim...








  • Bizde 2008 1.3 multijet olanı var.
    1)Parasına göre güzel bi araçtır.
    2)Yüksektir.Çukurlardan geçerken düşünmezsin.
    3)Az yakar.( örn:50 lira mazotla 320 km gidiyor)Zorlarsan daha fazla yol gider tabi sıkılmazsan.
    4)Çok fazla sürat bekleme.150 km filan gider.
    5)Parçası ucuz, servis bakım ücretleri azdır.(örnek :ilk bakım 99 lira, son bakım 30 bin bakımı olması lazım 320 tuttu ama birkaç sorun vardı.)
    6)Satışı kolaydır.
    7)Vergisi diğer tüm ticarilerden düşüktür.

    Öyle çok konfor v.s beklemiyorsan iyi araçtır.
  • Arkadaşlar evet sordum.Sizler de sağolun beni kırmayıp cevap verdiniz.Ama nasip bu işler tabiki.Hayırlısı olsun diyelim.Hakkınız geçmiştir illaki helal edin.Bir kırgınlık olmasını istemem ayrıca her zaman buyrun gelin beklerim ...
  • peki doblo aile için caddy ye göre nasıl. Sırf aile için ve senede 2 veya 3 kere hiç durmadan 1000 er km yapabilir mi bu doblo lar yani hararet vs gibi sorunlar verir mi motoru. Yakıtta cimri ama uzun yola motor dayanabiliyomu. Çok yok gidince motor güçten düşebiliyor mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: .brian.

    peki doblo aile için caddy ye göre nasıl. Sırf aile için ve senede 2 veya 3 kere hiç durmadan 1000 er km yapabilir mi bu doblo lar yani hararet vs gibi sorunlar verir mi motoru. Yakıtta cimri ama uzun yola motor dayanabiliyomu. Çok yok gidince motor güçten düşebiliyor mu?

    Merak etme.Motora düzgün temiz bi yakıt alırsan kesinlikle üzecek bi motor değil.Biz bahsettiğin km leri defalarca yaptık.Hararet kesinlikle yapmadı.Motoru zaten ödüllü motor.Ayrıca biz normal mazot da koyuyoruz.Çok şükür bi problem olmadı.
    Evli ve çocuklu aileye sahip arkadaşlarım kullanıyolar.Bi şikayetlerini duymadım.Aile için caddy kadar konforlu olmaz.Ama caddy kadar da pahalı değil.Caddy nin kronik volan kırma hikayelerini çok duydum.Böyle sorunlar da dobloda olmaz.(ben hiç duymadım.)
    Bence azcık konforlu filan diyosan ve doblo diyosan doblonun vip versiyonları var.Onu tavsiye ederim.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: yavuzhz

    Bizde 2008 1.3 multijet olanı var.

    7)Vergisi diğer tüm ticarilerden düşüktür.

    Öyle çok konfor v.s beklemiyorsan iyi araçtır.


    ne kadar ki vergisi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dragotreis


    quote:

    Orjinalden alıntı: yavuzhz

    Bizde 2008 1.3 multijet olanı var.

    7)Vergisi diğer tüm ticarilerden düşüktür.

    Öyle çok konfor v.s beklemiyorsan iyi araçtır.


    ne kadar ki vergisi


    1.9 un altındaki bütün araçların vergisi aynı

    caddy = connect = doblo 1.3 = kango= partner =combo ....
  • kesinlikle berbat bi araç verdiğin paraya değmez yani biraz daha ekleyip adam gbi bi araba alabilirsin mesela bn olsam yeni connectlerden düşünürdüm
  • son 1 yildir sirkette hemen her gun 90'lik connect kullaniyorum.
    bundan once de cok daha faal olarak 3 yil doblo kullandim.(2 yil 1.3 mjt, 1 yil 1.9 jtd)
    connect kesinlikle daha agir ve oturakli bir araba.
    doblo'ya gore icinde kendinizi guvende hissediyorsunuz.
    ancaak, yakit tuketimi ve performans doblo ile kiyaslanmaz bile.
    benim tavsiyem, nacizane,
    sehir ici agirlikli kullanilacaksa doblo aliniz.
    1.9'un yakit tuketimi 1.3'ten cok cok fazla degildir, performansi dusunerek 1.9 tercih ediniz.

    bu kategorinin krali tartismasiz caddy'dir.
    butcenizin durumuna gore, olay doblo vs caddy seklinde gecmelidir.
  • Merhaba Arkadaşlar. Öncelikle Yorumlarınızı Cok Beyeniyorum Gerçekden Çok Doğru Şeyler Söylüyorsunuz. Ve benimde sizlere bir kaç sorum olucak .
    bügün Fiat Doblo Safeline 1,3 mljet. 75 Hp Arabayı Sipariş Ettik Bizim Arabayı alma amacımız İşimizi Görmesi Ve Yakıt'da Cmri Olması Sizce İyi birşey Yapmışmıyız? araba hakkındaki yorumları yazarsanız Sevinirim ;)
  • Onu alma bunu al demiyeceğim..Kullanım amacınız Doblo gerektriyorsa onu alın..Dobloyla çok fazla maceram yok arkadaşın 1.9 105 hp olan aracıyla bir kaç kez dolaştık aracın çekişi gayet güzel..Direksiyonda ben olmadığım için yol tutuş konusunda ne desem yalan olur ancak her iki aracı da kullanan arkadaşlar Connect'in yol tutuşunun daha iyi olduğunu söylüyorlar..Kasisten, çukurdan geçerken mümkün olduğunca yavaşlıyorum..Çok sakin geçerseniz hissettirmiyor bizim araçlar sert geçerseniz de çok fazla hissetmiyorsunuz(Bir çırpıda atlayıp geçiyorsunuz)..Ancak ikisinin ortasında kalırsanız(ne hızlı ne yavaş) arkadaki adamın böbreklerini verirsiniz eline..Doblo'nun hem ön koltuğunda hem arka koltuğunda oturma şansım oldu bizim araçlardan pek farkı yok bu hususta..İkinci el ve bakımlar konusunda üzmeyecek bir araç olduğunu düşünüyorum 1.3 yeterli olur hersene 400tl fazla vergi ödemenin anlamı yok..Hem 1.3 lerin namı var..Premio donanımının arka amortisörleri daha yumuşak olduğu için sarsıntı daha az diye duymuştum Doblo kullanıcılarından..Premio alabiliyorsan çok daha iyi olur..İkinci elde üzmeyecek araçlardan biridir..




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.