|
Fiat Egea 1.3 Multijet Urban Plus Aldim İlk İzlenimlerim (5. sayfa)
-
-
egeanın övülecek neyi var allah için iğrenç bir araba 4 teker ve direksiyon lineanın şahinin moderni
-
2019 sıfır 1.3 mjet easy egea kullanıyorum şirket aracı. Arabayı ne zaman yıkasam (1 -2 tl lik yerlerde) arabanın ön ve arka kapıların iç kısımlarına kadar su girmiş oluyor. Araç sahibi olmadığımdan pek sallamıyorum ama Egea'ların ortak sorunu olduğunu gördüm. Şimdiye kadar easy, urban ve mirror modellerine bindim hepsinde de aynı sorun vardı. Fabrikadan bu şekilde çıkıyor.
Kapı fitilleri eksik. Ekstra olarak alıp takmak gerekiyor. Mesela bendeki araçta neler eksik ?
Ön kaput bakalit ve fitil.
Ön 2 kapı alt fitil
Torpido altı koruma muhafaza (deri keçe)
Torpido içindeki aydınlatma yuvası var ama aydınlatma yok
-
quote:
Orijinalden alıntı: The Alim2019 sıfır 1.3 mjet easy egea kullanıyorum şirket aracı. Arabayı ne zaman yıkasam (1 -2 tl lik yerlerde) arabanın ön ve arka kapıların iç kısımlarına kadar su girmiş oluyor. Araç sahibi olmadığımdan pek sallamıyorum ama Egea'ların ortak sorunu olduğunu gördüm. Şimdiye kadar easy, urban ve mirror modellerine bindim hepsinde de aynı sorun vardı. Fabrikadan bu şekilde çıkıyor.
Kapı fitilleri eksik. Ekstra olarak alıp takmak gerekiyor. Mesela bendeki araçta neler eksik ?
Ön kaput bakalit ve fitil.
Ön 2 kapı alt fitil
Torpido altı koruma muhafaza (deri keçe)
Torpido içindeki aydınlatma yuvası var ama aydınlatma yok
Sedanlarda kapı fitili yok maalesef.
-
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawkSedanlarda kapı fitili yok maalesef.
Alıntıları GösterEvet ve çok saçma. Koskoca fabrika 2 tane fitili kasıtlı olarak koymuyor.
-
quote:
Orijinalden alıntı: The AlimEvet ve çok saçma. Koskoca fabrika 2 tane fitili kasıtlı olarak koymuyor.
Alıntıları GösterBuradaki tek kasıt maliyet kaynaklıdır. HB'lerde mesela birkaç fark var ilk etapta göze batmayan, e haliyle fiyata da yansıması oluyor.
-
Konuyu hortlattım ama hocam motor performansı nasıl? Özellikle yokuş performansı. Birde yol sesi, bozuk yollarda trim sesi durumu nasıl?
-
quote:
Orijinalden alıntı: SarıKomutanKonuyu hortlattım ama hocam motor performansı nasıl? Özellikle yokuş performansı. Birde yol sesi, bozuk yollarda trim sesi durumu nasıl?
Ben uzunyolda kullandım, performansı zayıf. Özellikle yokuşta 4 kişi zorlanıyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: deserthawkBuradaki tek kasıt maliyet kaynaklıdır. HB'lerde mesela birkaç fark var ilk etapta göze batmayan, e haliyle fiyata da yansıması oluyor.
Alıntıları GösterBu konuda Fiat'ı anlamakta zorlanıyorum. Kimi yerlerde Sedan'ı kırpmışlar kimi yerlerde HB / SW'u.
Mesela motorları bire bir aynı olmasına rağmen Sedan'da otomatik marş var anahtarı çevirip bırakınca kendisi marş alıyor ama HB ve SW'lerde motor marş alana kadar anahtarı MAR konumunda tutmak gerekiyor.
Sonra mesela Sedan'da bagajı içeriden açmak mümkünken HB ve SW'lerde böyle bir şey mümkün değil. En üst donanım paketini bile alsanız orta konsolda boş düğme kalıyor yani.
Ama Sedan'a gelince, bakalit ve fitil gibi 3 kuruşluk malzemeden kırpıyorlar, hoş olmuyor. Ayrıca Sedan ile HB/SW'nin sis farı yuvası da farklı. İki farklı ön tampon, sis farı v.b oluşturmak, varyantı artırmak ekstra maliyet getirmiyor mu ki?
Bir de makyajla bu durum değişse de multimedya ile ilgili şöyle bir durum vardı:
Şimdi Egea 3 temel donanım paketinden oluşuyor. Easy - Urban Plus - Lounge. Bir de Mirror diye bir stil paketi var. Aracın her yerine kromaj falan ekliyor. Easy pakette 5' konsola gömülü bir ekran geliyor. Urban Plus'ta ise 7' tablet geliyor. Mirror'daki tablet ise Urban Plus'taki tabletin Carplay desteği olan versiyonu. Ne yaparsanız yapın Urban Plus'taki tableti değiştirmeden (Ya da içindeki kartı) Carplay eklenmiyor. Yahu niye aynı tabletten iki farklı varyant üretiyorsun? Maliyeti artırmıyor mu?
Tuhaf iş vesselam.
-
Hb lerde var mı hocam?
-
quote:
Orijinalden alıntı: MancınıK*Hb lerde var mı hocam?
var.
-
quote:
Orijinalden alıntı: goodorevilBu konuda Fiat'ı anlamakta zorlanıyorum. Kimi yerlerde Sedan'ı kırpmışlar kimi yerlerde HB / SW'u.
Mesela motorları bire bir aynı olmasına rağmen Sedan'da otomatik marş var anahtarı çevirip bırakınca kendisi marş alıyor ama HB ve SW'lerde motor marş alana kadar anahtarı MAR konumunda tutmak gerekiyor.
Sonra mesela Sedan'da bagajı içeriden açmak mümkünken HB ve SW'lerde böyle bir şey mümkün değil. En üst donanım paketini bile alsanız orta konsolda boş düğme kalıyor yani.
Ama Sedan'a gelince, bakalit ve fitil gibi 3 kuruşluk malzemeden kırpıyorlar, hoş olmuyor. Ayrıca Sedan ile HB/SW'nin sis farı yuvası da farklı. İki farklı ön tampon, sis farı v.b oluşturmak, varyantı artırmak ekstra maliyet getirmiyor mu ki?
Bir de makyajla bu durum değişse de multimedya ile ilgili şöyle bir durum vardı:
Şimdi Egea 3 temel donanım paketinden oluşuyor. Easy - Urban Plus - Lounge. Bir de Mirror diye bir stil paketi var. Aracın her yerine kromaj falan ekliyor. Easy pakette 5' konsola gömülü bir ekran geliyor. Urban Plus'ta ise 7' tablet geliyor. Mirror'daki tablet ise Urban Plus'taki tabletin Carplay desteği olan versiyonu. Ne yaparsanız yapın Urban Plus'taki tableti değiştirmeden (Ya da içindeki kartı) Carplay eklenmiyor. Yahu niye aynı tabletten iki farklı varyant üretiyorsun? Maliyeti artırmıyor mu?
Tuhaf iş vesselam.
Alıntıları GösterBen otomatik marş olayını benim hb kasanın benzinli olmasına bağlamıştım mesela, teşekkürler bilgi için.
Tasarımda varyant olması normal, hb kasa biraz farklı ve bildiğiniz üzere bariz fiyat farkı var. O yüzden farklı görünmek isterim tabi.
Ekran olayı şöyle olabilir, mirror ile bildiğiniz gibi tasarımsal fark geliyor + geri görüş kamerası + android auto apple car play geliyor (ah ahhh çok almak istedim de üretimi yok o sıralar dendi). Bunlar için sanırım bir ücret ödüyorlardır üretici firmalara. Oradan kısmış olabilirler, tahmin sadece.
HB'ler bagajdaki yay mekanizmasından dolayı içeriden açılamıyor sanırım. Sedanda görülen bagaj kapağı yayları hb kasada yok çünkü.
-
quote:
Orijinalden alıntı: beyinsisBen uzunyolda kullandım, performansı zayıf. Özellikle yokuşta 4 kişi zorlanıyor
Alıntıları GösterTork değeri 200 nm. Yokuşta 4 kişi ile zorlanması çok tuhaf.
-
quote:
Orijinalden alıntı: SarıKomutanTork değeri 200 nm. Yokuşta 4 kişi ile zorlanması çok tuhaf.
Alıntıları GösterDizeller maks torkunu çok kısa bir aralıkta verir, aldatmasın. 1.3 turbo benzinli olsa fişek gibi olurdu. Puntoda da aynı motoru kullandım, çok iyiydi ama egea için zayıf kalıyor
-
Anladım hocam. Teşekkür ederim.
-
1.3 Multijet için hangi Aralık mesela -
quote:
Orijinalden alıntı: Mhmmd.239
1.3 Multijet için hangi Aralık mesela1500-2500/3000'dir büyük ihtimalle. dizellerde o kadar oluyor ancak. benzinliler 4000'e kadar koruyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X