|
Bildirim
Tok kapıcılar daha da şaşkın. İç sahada sürpriz rakipten golü yemişler. Gerçi yıllardır Japonlardan yiyorlardı o golleri.
|
Gurur duyulacak bir haber. Ülkemizde, mühendislerimizin büyük katkısı, azımsanmayacak yerlilik oranıyla üretilmiş bir araç hem buradan tüm dünyaya ihraç ediliyor hem de bu araç Otomobil sektörünün kalbinin attığı yerde "En dayanıklı, en az sorun çıkaran araç" seçiliyor, hemde ülkenin resmi araç muayene merkezi tarafından. Tebrikler Tofaş, tebrikler Egea.
|
Zeitung Almanca'da "gazete" demek.
Dalga geçecekken rezil oluyorsunuz ya.... |
Derginin adı AutoZeitung. Muhtemelen bizim Zaytung'un otomobil versiyonu.
|
Bende 2009 da fiorino almış ve hala kullanan biri olarak söylemeliyim araba 150 bine geldi yıllık bakımları dışında masraf ettiren tek şey kulebaşındaki bilyası oldu yağını filtrelerini değiştirip biniyorum 10 yıldır şükür bir sorun yaşatmadı hiç sol arka sinyal lambası geçti geçenlerde aklımda kalan :) Gümrük duvarıyla rekabetsiz ortamda tofaş milleti kemirip sömürürdü şimdi burdakilerin çoğu bilmez o günleri sağ aynası bile olmayan şahin e 220 milyon tl vermişti bizimkiler 93 aralığında şimdiki egea parasına denk geliyor. O günki tofaş lar Almanyada ancak dalga konusu olurdu bu yüzden ülkesine kompleksle bakmayan kolonyalist ruhlu olmayan herkesin sevineceği bir gelişme olmuş
|
Dayanıklılık derken motor, parça ömründen bahsediyor. Durable ile safe aynı şey değil
|
Japonlar şaşkın
|
zeitung bildiğim kadarıyla gazete anlamında kullanılan bir kelime bizdeki zaytungla kelimenin anlamı dşında pek bir alakası yok.
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|