Şimdi Ara

Fiat Egea, Almanya'da 'sınıfının en dayanıklı otomobili' seçildi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
109
Cevap
1
Favori
7.585
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  • Bursa’da üretilerek dünyanın pek çok farklı noktasına “Tipo” ismiyle ihraç edilen Fiat Egea, Almanya’da yapılan bir araştırmada “sınıfının en dayanıklı ve sorunsuz aracı” seçildi.



    Söz konusu araştırma, Almanya’nın resmi araç muayene merkezi GTÜ tarafından gerçekleştirildi ve AutoZeitung dergisinin özel sayısında yayınlandı. Otomobillerin güçlü ve zayıf yanlarını ortaya koyan rapora göre Fiat Egea, tamir gerektiren sorunlar kategorisinde 100 araç içerisinde 0,84’lük hata oranı ile “kompakt otomobiller sınıfının en iyisi” olarak belirlendi.



    Tofaş'ın, 1 milyar dolarlık yatırım yaparak, 2015 yılının sonunda seri üretime geçirdiği ve Avrupa başta olmak üzere dünyanın pek çok farklı noktasına ihraç ettiği Egea aynı zamanda şasi, gövde, motor, yağ kaçağı ve egzoz gibi kontrol edilen tüm kategorilerde ortalama değerin üzerinde not alarak yeşil bantta yer aldı. Fiat Egea, 2016 yılında da AutoBest jürisi tarafından “Avrupa’nın En İyi Otomobili” seçilmişti.



    Ayrıca Bkz.2019'da dünyanın en çok tercih edilen otomobil markası Toyota



    Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Tofaş CEO’su Cengiz Eroldu, “Tofaş'ın üretim ve Ar-Ge gücünü yansıtan Egea'nın, Almanya'da üç yılını doldurmuş her araca yapılan kapsamlı testlerde rakiplerini önemli bir farkla geride bırakarak “segmentinin en dayanıklı otomobili" seçilmesinden büyük memnuniyet duyuyoruz. Egea'nın başta ülkemiz ve Avrupa olmak üzere, küresel pazarlardaki başarısını sürdüreceğine inanıyoruz” dedi.



    Fiat Egea (Tipo), Almanya’da 15 bin 490 eurodan başlayan fiyatlarla satılıyor. Ülkemizdeki fiyatlar ise 91.900 TL’den başlıyor.








  • Gurur duyulacak bir haber. Ülkemizde, mühendislerimizin büyük katkısı, azımsanmayacak yerlilik oranıyla üretilmiş bir araç hem buradan tüm dünyaya ihraç ediliyor hem de bu araç Otomobil sektörünün kalbinin attığı yerde "En dayanıklı, en az sorun çıkaran araç" seçiliyor, hemde ülkenin resmi araç muayene merkezi tarafından. Tebrikler Tofaş, tebrikler Egea.

    Bende 2009 da fiorino almış ve hala kullanan biri olarak söylemeliyim araba 150 bine geldi yıllık bakımları dışında masraf ettiren tek şey kulebaşındaki bilyası oldu yağını filtrelerini değiştirip biniyorum 10 yıldır şükür bir sorun yaşatmadı hiç sol arka sinyal lambası geçti geçenlerde aklımda kalan :) Gümrük duvarıyla rekabetsiz ortamda tofaş milleti kemirip sömürürdü şimdi burdakilerin çoğu bilmez o günleri sağ aynası bile olmayan şahin e 220 milyon tl vermişti bizimkiler 93 aralığında şimdiki egea parasına denk geliyor. O günki tofaş lar Almanyada ancak dalga konusu olurdu bu yüzden ülkesine kompleksle bakmayan kolonyalist ruhlu olmayan herkesin sevineceği bir gelişme olmuş
  • Japonlar şaşkın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • İlgincmis.

    Tebrikeler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güzel bir haber.

  • Hem de Almanya gibi ürettiği arabaların dayanıklılığı ,sağlamlığı ile ünlenmiş bir yerde?Enteresan. Bizim montajcı işi öğrenmeye başlamış desenize.Senelerlerce peynir tenekelerini araba diye kakaladılar millete.
  • almanlar da bu arabaya biniyorsa vay hallerine.
  • Lafontenden masallar

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • 9888 9 kullanıcısına yanıt
    Tok kapıcılar daha da şaşkın. İç sahada sürpriz rakipten golü yemişler. Gerçi yıllardır Japonlardan yiyorlardı o golleri.

  • Derginin adı AutoZeitung. Muhtemelen bizim Zaytung'un otomobil versiyonu.

  • Bence sürpriz değil.Zamanında Fıat Bravo yine almanların yaptığı dayanklılık testinde passatı golfü geride bırakarak 54 araç arasından 7.olmuştu
  • Dayanıklı derken parça dayanıklılığı anlıyorum. Güvenlik değil. Zaten haberde de ENCAP ile ilgili tek kelime yok.

  • Dayanıklılık derken motor, parça ömründen bahsediyor. Durable ile safe aynı şey değil

  • Yine ne olur ne olmaz ncap kenarda dursun 3 yıldızla






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burgfb -- 3 Şubat 2020; 15:32:10 >
  • Gurur duyulacak bir haber. Ülkemizde, mühendislerimizin büyük katkısı, azımsanmayacak yerlilik oranıyla üretilmiş bir araç hem buradan tüm dünyaya ihraç ediliyor hem de bu araç Otomobil sektörünün kalbinin attığı yerde "En dayanıklı, en az sorun çıkaran araç" seçiliyor, hemde ülkenin resmi araç muayene merkezi tarafından. Tebrikler Tofaş, tebrikler Egea.

    Fiat Egea, Almanya'da 'sınıfının en dayanıklı otomobili' seçildi
  • Atma recep bide Almanya’da 😂😂😂

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1.6 benzin ve dizel otomatik araçların sorunsuz olması

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kuş serisi çıraklıktı, egea ustalık dönemi oldu

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fiat Chrysler ile ortak olduktan sonra gerçekten sağlam araç üretmeye başladılar bayılıyorum bu Amerikan Kültürünü taşıyan arabalara Avrupa’ya pazarladıkları için motor küçülüyor ama sağlamlık olarak gene görevini yerine getirmişlere benziyorlar...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bence reklam kokuyor..

    Haa ama bir çok kişinin ihtiyacını fazlasıyla karşılayan bir araba.. 1.3 multijet ise zaten efsane bir motor.. Fiyat / performansı na ek yakıt tüketimi ve en düşük vergi diliminde olması (1.3 multijet için diyorum) daha da alınabilir kılıyor aracı..

  • Bende 2009 da fiorino almış ve hala kullanan biri olarak söylemeliyim araba 150 bine geldi yıllık bakımları dışında masraf ettiren tek şey kulebaşındaki bilyası oldu yağını filtrelerini değiştirip biniyorum 10 yıldır şükür bir sorun yaşatmadı hiç sol arka sinyal lambası geçti geçenlerde aklımda kalan :) Gümrük duvarıyla rekabetsiz ortamda tofaş milleti kemirip sömürürdü şimdi burdakilerin çoğu bilmez o günleri sağ aynası bile olmayan şahin e 220 milyon tl vermişti bizimkiler 93 aralığında şimdiki egea parasına denk geliyor. O günki tofaş lar Almanyada ancak dalga konusu olurdu bu yüzden ülkesine kompleksle bakmayan kolonyalist ruhlu olmayan herkesin sevineceği bir gelişme olmuş

  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.