Şimdi Ara

Fiat Freemont aldım :) (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
715
Cevap
20
Favori
159.238
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
14 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Bu FREEMONT daha adı sanı piyasada yokken ben gittim Dodge Caliber ve Dodge Journey'i kısa bir süre kullandım. Dodge dede aynı fiatta olduğu gibi malzeme kalitesini düşük tutuyor ancak dayanıklı bir malzeme kullanıyor Dodge. Fiat hem kalitesiz malzeme kullandığı gibi hemde dayanıklılığı az malzemeleri tercih ediyor.

    Dodge ile bu aracı kıyaslayanlar yanılıyorlar. Journey bir efsanenin markasıydı. Sac kalınlığı, boya kalitesi mükemmeldi. Herşeyden önce DODGE JOURNEY 2.0 TDI 140 HP LİK VOLKSWAGEN MOTORUNU KULLANIYORDU. Chreysler Sebring, Dodge Avenger, Dodge Caliber, Dodge JOURNEY, tüm bu marka modellerin hepsi dizel motorda 2.0 TDI Volkswagen motorunu kullanıyordu.

    Ancak Fiat benim gözümde beş para etmeyen ama doblocuların ve astracıların pek sevdiği multijet motor kullanıyor.

    Bu arada 112 bin TL lik bu FİAT a 2 yıl sonra 50 bin TL ye zor alıcı bulacağınızdan emin olunuz.

    Hayırlı olsun

    Şimdi TDI motorun, multijetten daha iyi olduğunu mu söylüyor sunuz?
    Sizin gözünüzde neden 5 para etmiyor? Hangi konuda 5 para etmez? Elinizde somut veri var mı bu konuda?
    Ortada bir gerçek varsa TDI motorun selefi motorlar yanında daha sönük kalmasıdır. Neredeyse Tüm dünya multijet motoru sınıfının en iyi motoru (Bkz: Common rail Teknolojisi, artık neredeyse tüm dizel motorlar tarafından kullanılıyor) olduğunu kabul ederken, VW kullanıcısı olduğunuz için mi 5 para etmiyor?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 25 Ocak 2013; 0:40:30 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Bu FREEMONT daha adı sanı piyasada yokken ben gittim Dodge Caliber ve Dodge Journey'i kısa bir süre kullandım. Dodge dede aynı fiatta olduğu gibi malzeme kalitesini düşük tutuyor ancak dayanıklı bir malzeme kullanıyor Dodge. Fiat hem kalitesiz malzeme kullandığı gibi hemde dayanıklılığı az malzemeleri tercih ediyor.

    Dodge ile bu aracı kıyaslayanlar yanılıyorlar. Journey bir efsanenin markasıydı. Sac kalınlığı, boya kalitesi mükemmeldi. Herşeyden önce DODGE JOURNEY 2.0 TDI 140 HP LİK VOLKSWAGEN MOTORUNU KULLANIYORDU. Chreysler Sebring, Dodge Avenger, Dodge Caliber, Dodge JOURNEY, tüm bu marka modellerin hepsi dizel motorda 2.0 TDI Volkswagen motorunu kullanıyordu.

    Ancak Fiat benim gözümde beş para etmeyen ama doblocuların ve astracıların pek sevdiği multijet motor kullanıyor.

    Bu arada 112 bin TL lik bu FİAT a 2 yıl sonra 50 bin TL ye zor alıcı bulacağınızdan emin olunuz.

    Hayırlı olsun

    Şimdi TDI motorun, multijetten daha iyi olduğunu mu söylüyor sunuz?
    Sizin gözünüzde neden 5 para etmiyor? Hangi konuda 5 para etmez? Elinizde somut veri var mı bu konuda?
    Ortada bir gerçek varsa TDI motorun selefi motorlar yanında daha sönük kalmasıdır. Neredeyse Tüm dünya multijet motoru sınıfının en iyi motoru (Bkz: Common rail Teknolojisi, artık neredeyse tüm dizel motorlar tarafından kullanılıyor) olduğunu kabul ederken, VW kullanıcısı olduğunuz için mi 5 para etmiyor?

    Alıntıları Göster
    VW fanı damlamış konuya yarın buralar şenlenir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Bu FREEMONT daha adı sanı piyasada yokken ben gittim Dodge Caliber ve Dodge Journey'i kısa bir süre kullandım. Dodge dede aynı fiatta olduğu gibi malzeme kalitesini düşük tutuyor ancak dayanıklı bir malzeme kullanıyor Dodge. Fiat hem kalitesiz malzeme kullandığı gibi hemde dayanıklılığı az malzemeleri tercih ediyor.

    Dodge ile bu aracı kıyaslayanlar yanılıyorlar. Journey bir efsanenin markasıydı. Sac kalınlığı, boya kalitesi mükemmeldi. Herşeyden önce DODGE JOURNEY 2.0 TDI 140 HP LİK VOLKSWAGEN MOTORUNU KULLANIYORDU. Chreysler Sebring, Dodge Avenger, Dodge Caliber, Dodge JOURNEY, tüm bu marka modellerin hepsi dizel motorda 2.0 TDI Volkswagen motorunu kullanıyordu.

    Ancak Fiat benim gözümde beş para etmeyen ama doblocuların ve astracıların pek sevdiği multijet motor kullanıyor.

    Bu arada 112 bin TL lik bu FİAT a 2 yıl sonra 50 bin TL ye zor alıcı bulacağınızdan emin olunuz.

    Hayırlı olsun

    Şimdi TDI motorun, multijetten daha iyi olduğunu mu söylüyor sunuz?
    Sizin gözünüzde neden 5 para etmiyor? Hangi konuda 5 para etmez? Elinizde somut veri var mı bu konuda?
    Ortada bir gerçek varsa TDI motorun selefi motorlar yanında daha sönük kalmasıdır. Neredeyse Tüm dünya multijet motoru sınıfının en iyi motoru (Bkz: Common rail Teknolojisi, artık neredeyse tüm dizel motorlar tarafından kullanılıyor) olduğunu kabul ederken, VW kullanıcısı olduğunuz için mi 5 para etmiyor?

    Volkswagen bildiğiniz gibi dizel motorun babasıdır. Sönük kalmak yada performanslı olmayı tartışmıyorum kullanılabilir uzun ömürden bahsediyorum. Ve bu konuda VW mi Fiatmı derseniz gözüm kapalı VW dizel motoru derim.

    5 para etmeme durumuna gelelim. Sıralayım size;
    - Marka değeri
    - Hem kullanıcılarının hemde potansiyel kullanıcıların Fiat markası üzerindeki olumsuz çok yönlü eleştirileri
    - Boya ve sac kalitesi, konfor, güvenlik, çok yönlü kalite alıgısından uzak duruşu
    - Bu sıralamayı olabildiğince uzatmak mümkün. Bu yüzden kısa kesiyorum.


    Bir diğer konu şudur ki bunu hiç aklınızdan çıkarmayınız: Dünyanın en iyi dizel motoru multijet değildir ancak ilk 100 e girme şansı vardır.

    Fiat, günümüzün tofaşıdır. Kendini yenilemiş, makyajlamış güvenlik, yol tutuşu ve kalite gibi algılardan olabilidğince uzak duran bir markadır benim için.

    Vw kullanıcı olduğum için Fiata sataştığımı düşünüyorsanız, DCI motor hayranı birisi olduğumu söylemem size yeterli gelir umarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar

    Genişliği kıyaslayan kim ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar

    Genişliği kıyaslayan kim ?

    O zaman hangi yönlerden üstün gördünüz çok merak ediyorum ? (imzama da dikkat çekerim, anti-vw komisyonundan değilim)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Bu FREEMONT daha adı sanı piyasada yokken ben gittim Dodge Caliber ve Dodge Journey'i kısa bir süre kullandım. Dodge dede aynı fiatta olduğu gibi malzeme kalitesini düşük tutuyor ancak dayanıklı bir malzeme kullanıyor Dodge. Fiat hem kalitesiz malzeme kullandığı gibi hemde dayanıklılığı az malzemeleri tercih ediyor.

    Dodge ile bu aracı kıyaslayanlar yanılıyorlar. Journey bir efsanenin markasıydı. Sac kalınlığı, boya kalitesi mükemmeldi. Herşeyden önce DODGE JOURNEY 2.0 TDI 140 HP LİK VOLKSWAGEN MOTORUNU KULLANIYORDU. Chreysler Sebring, Dodge Avenger, Dodge Caliber, Dodge JOURNEY, tüm bu marka modellerin hepsi dizel motorda 2.0 TDI Volkswagen motorunu kullanıyordu.

    Ancak Fiat benim gözümde beş para etmeyen ama doblocuların ve astracıların pek sevdiği multijet motor kullanıyor.

    Bu arada 112 bin TL lik bu FİAT a 2 yıl sonra 50 bin TL ye zor alıcı bulacağınızdan emin olunuz.

    Hayırlı olsun

    Şimdi TDI motorun, multijetten daha iyi olduğunu mu söylüyor sunuz?
    Sizin gözünüzde neden 5 para etmiyor? Hangi konuda 5 para etmez? Elinizde somut veri var mı bu konuda?
    Ortada bir gerçek varsa TDI motorun selefi motorlar yanında daha sönük kalmasıdır. Neredeyse Tüm dünya multijet motoru sınıfının en iyi motoru (Bkz: Common rail Teknolojisi, artık neredeyse tüm dizel motorlar tarafından kullanılıyor) olduğunu kabul ederken, VW kullanıcısı olduğunuz için mi 5 para etmiyor?

    Alıntıları Göster
    http://a1211.hizliresim.com/13/4/fm7g9.jpg

    Tiguanla freemont devle cuce her aracin her motorun uysun uymasin bir vosvos alternatifi dh de bulunur 3 cocuklu aile gitsin tiguane bir binsin dengi mi degil mi gorur benden de tavsiye freemont alacaklar cocuklari hanimi arabadan atsin SLK alsin daha iyi tercih madem sacma sapan ornekler verecegiz bari iyi olsun.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    Bu FREEMONT daha adı sanı piyasada yokken ben gittim Dodge Caliber ve Dodge Journey'i kısa bir süre kullandım. Dodge dede aynı fiatta olduğu gibi malzeme kalitesini düşük tutuyor ancak dayanıklı bir malzeme kullanıyor Dodge. Fiat hem kalitesiz malzeme kullandığı gibi hemde dayanıklılığı az malzemeleri tercih ediyor.

    Dodge ile bu aracı kıyaslayanlar yanılıyorlar. Journey bir efsanenin markasıydı. Sac kalınlığı, boya kalitesi mükemmeldi. Herşeyden önce DODGE JOURNEY 2.0 TDI 140 HP LİK VOLKSWAGEN MOTORUNU KULLANIYORDU. Chreysler Sebring, Dodge Avenger, Dodge Caliber, Dodge JOURNEY, tüm bu marka modellerin hepsi dizel motorda 2.0 TDI Volkswagen motorunu kullanıyordu.

    Ancak Fiat benim gözümde beş para etmeyen ama doblocuların ve astracıların pek sevdiği multijet motor kullanıyor.

    Bu arada 112 bin TL lik bu FİAT a 2 yıl sonra 50 bin TL ye zor alıcı bulacağınızdan emin olunuz.

    Hayırlı olsun

    Şimdi TDI motorun, multijetten daha iyi olduğunu mu söylüyor sunuz?
    Sizin gözünüzde neden 5 para etmiyor? Hangi konuda 5 para etmez? Elinizde somut veri var mı bu konuda?
    Ortada bir gerçek varsa TDI motorun selefi motorlar yanında daha sönük kalmasıdır. Neredeyse Tüm dünya multijet motoru sınıfının en iyi motoru (Bkz: Common rail Teknolojisi, artık neredeyse tüm dizel motorlar tarafından kullanılıyor) olduğunu kabul ederken, VW kullanıcısı olduğunuz için mi 5 para etmiyor?

    Volkswagen bildiğiniz gibi dizel motorun babasıdır. Sönük kalmak yada performanslı olmayı tartışmıyorum kullanılabilir uzun ömürden bahsediyorum. Ve bu konuda VW mi Fiatmı derseniz gözüm kapalı VW dizel motoru derim.

    5 para etmeme durumuna gelelim. Sıralayım size;
    - Marka değeri
    - Hem kullanıcılarının hemde potansiyel kullanıcıların Fiat markası üzerindeki olumsuz çok yönlü eleştirileri
    - Boya ve sac kalitesi, konfor, güvenlik, çok yönlü kalite alıgısından uzak duruşu
    - Bu sıralamayı olabildiğince uzatmak mümkün. Bu yüzden kısa kesiyorum.


    Bir diğer konu şudur ki bunu hiç aklınızdan çıkarmayınız: Dünyanın en iyi dizel motoru multijet değildir ancak ilk 100 e girme şansı vardır.

    Fiat, günümüzün tofaşıdır. Kendini yenilemiş, makyajlamış güvenlik, yol tutuşu ve kalite gibi algılardan olabilidğince uzak duran bir markadır benim için.

    Vw kullanıcı olduğum için Fiata sataştığımı düşünüyorsanız, DCI motor hayranı birisi olduğumu söylemem size yeterli gelir umarım.

    Multijet kısa ömürlü yani? Piyasadaki binek araçlarda en uzun ömürlü dizel motordur kendileri. İnternet elinizin altında.
    Marka değeri?? neyin değeri??
    Boya sac kalitesi falan ne alaka? Sac kalitesini yada boya kalitesini nasıl ölçtünüz?

    Zaten multijet motoru kısa ömürlü olmakla ya da tdi motoru uzun ömürlü olmakla itham eden birisiyle konuşmak yersiz. 2008 senesinde traktor sesli, enjektör arızalı ile boğuşan motoru terk eden bir firmadır vw. ne yaptı peki terk edip? Fiat'ın bulduğu common raili kullanmaya başladı. Sallarken bile Fiat'ın bulduğu teknolojiyi kullanan motoru savunuyorsunuz. Birde dizel motorun babası vw miş. hahah
    neyse yeter bence yazmayın siz.
    Gerçekten fanatiksiniz. Gözünü VW simgesi kaplamış. Çıkartın artık şu gözlükleri.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Du Hast -- 25 Ocak 2013; 1:01:47 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar

    Genişliği kıyaslayan kim ?

    O zaman hangi yönlerden üstün gördünüz çok merak ediyorum ? (imzama da dikkat çekerim, anti-vw komisyonundan değilim)

    Alıntıları Göster
    Umut ve Janjan

    Şimdi insanlar niye vw sevmiyor anlayabildiniz mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Umut ve Janjan

    Şimdi insanlar niye vw sevmiyor anlayabildiniz mi?

    Gerçekten inanılmazlar. İnanmak mümkün değil. Bazı konularda tüm dünyanın kabullendiği şeyleri kafalarına göre silip atıyorlar falan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Umut ve Janjan

    Şimdi insanlar niye vw sevmiyor anlayabildiniz mi?

    Gerçekten inanılmazlar. İnanmak mümkün değil. Bazı konularda tüm dünyanın kabullendiği şeyleri kafalarına göre silip atıyorlar falan.

    Multijet yaramazmış, volvo da aktarma problemi varmış, fluence filo olmasa satmazmış vesaire

    kurmuşlar kendilerine göre bir dünya .
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar

    Genişliği kıyaslayan kim ?

    O zaman hangi yönlerden üstün gördünüz çok merak ediyorum ? (imzama da dikkat çekerim, anti-vw komisyonundan değilim)

    Freemontu yakından incelemiş birisi olarak konuşuyorum. Fotoğraflara bakıp yorum yapan kişilerden değilim. Ancak Tiguanıda sadece incelemekle kalmamış 3-5 kezde test etmiş biriyim. Freemont çıkmadan önce bilirsiniz Journey vardı. O dönem hem Caliber hemde Journeyi kullanma şansım oldu. Eğer Fiat Journey alt yapısını aynen kullanıyorsa şunu söylemeliyim ki bu araçta yol tutuşu diye bir durum malesef yok. Caliberdede aynı eksilik göze çarpıyordu. Arabanın bagajının sol kısmına 50 kiloluk bir yük koymuştum, araç 70-100 km arası hızda yoldaki bozuk asfaltlarda arka kısım sola doğru atma eğilimi gösteriyordu. DODGE olduğu zamanlarda durum böyleyse, Fiatta iken bunu hiç düşünemiyorum bile. Fiatında Linea, Doblo ve Puntosunu kısa bir süre kullandım. Hele punto hayatımın en berbat arabasıydı.

    Benmi yanlış düşünüyorum yoksa millettemi gariplik var anlamıyorum. Ancak Tiguanın direksiyonuna oturun ve oturduğun koltuktan tutun, elinizin altındaki direksiyon ve vites derisine; kokpitte ve kapı içlerinde kullanılan plastik kalitesinden ve ayaklarınızın altındaki gaz, fren, debriyaj pedallarına kadar bir dokunun demek istediğimi anlayacaksınız. Aracın bir kapısını açın. O kapının açışındaki hareket bile bazı şeyleri anlatmaya yetiyor.

    Kalite algısı bireyden bireye değişen bir kavram. Kimisi %100 Polyester takım elbiseyi sırf parladığı için kaliteli sanarken, Kimiside %100 pamuk bir takım elibiseyi tercih eder.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar

    Genişliği kıyaslayan kim ?

    O zaman hangi yönlerden üstün gördünüz çok merak ediyorum ? (imzama da dikkat çekerim, anti-vw komisyonundan değilim)

    Freemontu yakından incelemiş birisi olarak konuşuyorum. Fotoğraflara bakıp yorum yapan kişilerden değilim. Ancak Tiguanıda sadece incelemekle kalmamış 3-5 kezde test etmiş biriyim. Freemont çıkmadan önce bilirsiniz Journey vardı. O dönem hem Caliber hemde Journeyi kullanma şansım oldu. Eğer Fiat Journey alt yapısını aynen kullanıyorsa şunu söylemeliyim ki bu araçta yol tutuşu diye bir durum malesef yok. Caliberdede aynı eksilik göze çarpıyordu. Arabanın bagajının sol kısmına 50 kiloluk bir yük koymuştum, araç 70-100 km arası hızda yoldaki bozuk asfaltlarda arka kısım sola doğru atma eğilimi gösteriyordu. DODGE olduğu zamanlarda durum böyleyse, Fiatta iken bunu hiç düşünemiyorum bile. Fiatında Linea, Doblo ve Puntosunu kısa bir süre kullandım. Hele punto hayatımın en berbat arabasıydı.

    Benmi yanlış düşünüyorum yoksa millettemi gariplik var anlamıyorum. Ancak Tiguanın direksiyonuna oturun ve oturduğun koltuktan tutun, elinizin altındaki direksiyon ve vites derisine; kokpitte ve kapı içlerinde kullanılan plastik kalitesinden ve ayaklarınızın altındaki gaz, fren, debriyaj pedallarına kadar bir dokunun demek istediğimi anlayacaksınız. Aracın bir kapısını açın. O kapının açışındaki hareket bile bazı şeyleri anlatmaya yetiyor.

    Kalite algısı bireyden bireye değişen bir kavram. Kimisi %100 Polyester takım elbiseyi sırf parladığı için kaliteli sanarken, Kimiside %100 pamuk bir takım elibiseyi tercih eder.

    Punto'nun nesi berbat?
    Getirin Polo'yu bende Punto İle geleceğim deneyeceğiz virajlarda, frenlemede, sürüş dinamiklerinde. bundan öncede notere gidip anlaşma yapacağız. Ankara'da iseniz yarın yapalım kıyaslamayı. Madem bu kadar yorum yapıyorsunuz deneyelim?
    3 yıldır Grande Punto kullanıyorum neye kötü berbat? Hala göğüs okşayıp kalite kıyaslaması yapıyorsunuz. emin olun sürüş disiplini olarak Punto bu sınıfta üretilmiş bir çok araçtan üstündür dinamikleri açısından. Bunu çoğu kişi kabul ediyor.
    Otomotiv sektörü içinde olan birisiyim. Piyasada binmediğim araç yok. VW malzeme kalitesi ile öne geçebilir ancak diğer şartlar bu kadar önemsiz mi? Kapı plastiği sert diye berbat araba. Hımm ok.

    Kıyaslama konusunda ciddiyim. Gerekirse özel mesajdan telefon numaramı gönderebilirim. Boş atıp tutan birisi değilim. GrandePunto tr forumunda sizin gibi atıp tutan bir çok kişi ile münasebetim olmuştur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Ben o arabaya Fiat değilde Dodge olarak bakıyorum ve parasını fazlasıyla hakediyor.
    Fuarda inceledim baya. Koltukları falan çok rahat ve Deri

    Alıntıları Göster
    fiata o para çok bencede ama sonuçta para sizin zevk sizin araç sizin.kazasız belasız sürüşler dilerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Umut ve Janjan

    Şimdi insanlar niye vw sevmiyor anlayabildiniz mi?

    Arkadaşımız kesinlikle objektif bakamıyor, bunu rahatlıkla söyleyebilirim... Amerikan menşeli bir araçla bile Doblo Punto kıyaslanıyorsa ben daha birşey demem zaten.

    Ama bu sen ve senin ekürin tarafından sırf VW aldık diye, alım gücüme, araç alım mantığıma, maddiyatıma ettiğin hakaretlerin hiçbirisini haklı çıkartmaz Akif Bey.

    Fanatiklerle sonuna kadar savaş, amenna.

    Ama gelip, ona buna keriz-mal-gerizekalı vb. yaklaşımlarda bulunmaya da devam etme, bir önceki konuda da yazdım, bir sonraki aracım B segmenti olursa Güvenlik donanımdaki kırpmalar sebebiyle Polo olmayacaktır, ama gel gör ki 1.2 TSI Comfortline donanımlı Golf bence güzel bir seçenek ve eminim ben bu aracı alırsam sen yine demediğini bırakmayacaksın, yanlış mıyım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar

    Genişliği kıyaslayan kim ?

    O zaman hangi yönlerden üstün gördünüz çok merak ediyorum ? (imzama da dikkat çekerim, anti-vw komisyonundan değilim)

    Freemontu yakından incelemiş birisi olarak konuşuyorum. Fotoğraflara bakıp yorum yapan kişilerden değilim. Ancak Tiguanıda sadece incelemekle kalmamış 3-5 kezde test etmiş biriyim. Freemont çıkmadan önce bilirsiniz Journey vardı. O dönem hem Caliber hemde Journeyi kullanma şansım oldu. Eğer Fiat Journey alt yapısını aynen kullanıyorsa şunu söylemeliyim ki bu araçta yol tutuşu diye bir durum malesef yok. Caliberdede aynı eksilik göze çarpıyordu. Arabanın bagajının sol kısmına 50 kiloluk bir yük koymuştum, araç 70-100 km arası hızda yoldaki bozuk asfaltlarda arka kısım sola doğru atma eğilimi gösteriyordu. DODGE olduğu zamanlarda durum böyleyse, Fiatta iken bunu hiç düşünemiyorum bile. Fiatında Linea, Doblo ve Puntosunu kısa bir süre kullandım. Hele punto hayatımın en berbat arabasıydı.

    Benmi yanlış düşünüyorum yoksa millettemi gariplik var anlamıyorum. Ancak Tiguanın direksiyonuna oturun ve oturduğun koltuktan tutun, elinizin altındaki direksiyon ve vites derisine; kokpitte ve kapı içlerinde kullanılan plastik kalitesinden ve ayaklarınızın altındaki gaz, fren, debriyaj pedallarına kadar bir dokunun demek istediğimi anlayacaksınız. Aracın bir kapısını açın. O kapının açışındaki hareket bile bazı şeyleri anlatmaya yetiyor.

    Kalite algısı bireyden bireye değişen bir kavram. Kimisi %100 Polyester takım elbiseyi sırf parladığı için kaliteli sanarken, Kimiside %100 pamuk bir takım elibiseyi tercih eder.

    Punto'nun nesi berbat?
    Getirin Polo'yu bende Punto İle geleceğim deneyeceğiz virajlarda, frenlemede, sürüş dinamiklerinde. bundan öncede notere gidip anlaşma yapacağız. Ankara'da iseniz yarın yapalım kıyaslamayı. Madem bu kadar yorum yapıyorsunuz deneyelim?
    3 yıldır Grande Punto kullanıyorum neye kötü berbat? Hala göğüs okşayıp kalite kıyaslaması yapıyorsunuz. emin olun sürüş disiplini olarak Punto bu sınıfta üretilmiş bir çok araçtan üstündür dinamikleri açısından. Bunu çoğu kişi kabul ediyor.
    Otomotiv sektörü içinde olan birisiyim. Piyasada binmediğim araç yok. VW malzeme kalitesi ile öne geçebilir ancak diğer şartlar bu kadar önemsiz mi? Kapı plastiği sert diye berbat araba. Hımm ok.

    Kıyaslama konusunda ciddiyim. Gerekirse özel mesajdan telefon numaramı gönderebilirim. Boş atıp tutan birisi değilim. GrandePunto tr forumunda sizin gibi atıp tutan bir çok kişi ile münasebetim olmuştur.

    1989 doğumlu yetişkin aklı başında, forumda istikrarlı yazı yazabilecek kadarda entellektüel bir insana BENZİYORSUNUZ. Forumda genelde 15-19 yaş arası genellikle liselilerin yaptığı gibi " gel al arabayı kapıştıralım" tarzında muhabbetlerden hoşlanmıyorum ve inanın bana komik geliyor bu tür davranışlar bana.

    Puntoyu yaklaşık 3000 km kullandım araç 1,4 motor ve kaç hp olduğuna bakma ihtiyacı bile duymadım. Şehirler arası yolda kullandım. yakıt tüketimi fena değildi ancak araçta toplam 2 kişi ve bagajımız toplamda 200 kiloluk bir ağırlıkla 0-100 km arası hıza ulaşmak için gaza köklüyordum ve inanın bana neredeyse 20-30 saniye arasında 100 km hızı görüyordum. İç malzeme kalitesi kötü olduğu gibi içeriyede aldığı yol ve lastik seside bana fazla geldi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Elmanders

    Ben o arabaya Fiat değilde Dodge olarak bakıyorum ve parasını fazlasıyla hakediyor.
    Fuarda inceledim baya. Koltukları falan çok rahat ve Deri

    Alıntıları Göster
    aynı sınıfta bir araca göre f/p nasıl değerlendiriyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Umut ve Janjan

    Şimdi insanlar niye vw sevmiyor anlayabildiniz mi?

    Arkadaşımız kesinlikle objektif bakamıyor, bunu rahatlıkla söyleyebilirim... Amerikan menşeli bir araçla bile Doblo Punto kıyaslanıyorsa ben daha birşey demem zaten.

    Ama bu sen ve senin ekürin tarafından sırf VW aldık diye, alım gücüme, araç alım mantığıma, maddiyatıma ettiğin hakaretlerin hiçbirisini haklı çıkartmaz Akif Bey.

    Fanatiklerle sonuna kadar savaş, amenna.

    Ama gelip, ona buna keriz-mal-gerizekalı vb. yaklaşımlarda bulunmaya da devam etme, bir önceki konuda da yazdım, bir sonraki aracım B segmenti olursa Güvenlik donanımdaki kırpmalar sebebiyle Polo olmayacaktır, ama gel gör ki 1.2 TSI Comfortline donanımlı Golf bence güzel bir seçenek ve eminim ben bu aracı alırsam sen yine demediğini bırakmayacaksın, yanlış mıyım ?

    Ben dizel ve dsg farkındaki fırsatçılığı eleştirin dedim

    donanımdaki eksiklikleri eleştirin dedim. daha gelmeden sıraya girilecek araç değil dedim.bazı arkadaşlar öyle şeyler söylediler ki

    doğuş bu kafadaki yorumları okur ise tabiki donanım koymaz dedim.

    ayrıca kimseye de gerizekalı demedim. birkez daha benim önüme bunu getirme.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: akifsari

    Umut ve Janjan

    Şimdi insanlar niye vw sevmiyor anlayabildiniz mi?

    Arkadaşımız kesinlikle objektif bakamıyor, bunu rahatlıkla söyleyebilirim... Amerikan menşeli bir araçla bile Doblo Punto kıyaslanıyorsa ben daha birşey demem zaten.

    Ama bu sen ve senin ekürin tarafından sırf VW aldık diye, alım gücüme, araç alım mantığıma, maddiyatıma ettiğin hakaretlerin hiçbirisini haklı çıkartmaz Akif Bey.

    Fanatiklerle sonuna kadar savaş, amenna.

    Ama gelip, ona buna keriz-mal-gerizekalı vb. yaklaşımlarda bulunmaya da devam etme, bir önceki konuda da yazdım, bir sonraki aracım B segmenti olursa Güvenlik donanımdaki kırpmalar sebebiyle Polo olmayacaktır, ama gel gör ki 1.2 TSI Comfortline donanımlı Golf bence güzel bir seçenek ve eminim ben bu aracı alırsam sen yine demediğini bırakmayacaksın, yanlış mıyım ?

    Ben dizel ve dsg farkındaki fırsatçılığı eleştirin dedim

    donanımdaki eksiklikleri eleştirin dedim. daha gelmeden sıraya girilecek araç değil dedim.bazı arkadaşlar öyle şeyler söylediler ki

    doğuş bu kafadaki yorumları okur ise tabiki donanım koymaz dedim.

    ayrıca kimseye de gerizekalı demedim. birkez daha benim önüme bunu getirme.

    "Gerizekalı VE BENZERİ yaklaşımlar demişim, kelime oyunu yapmaya gerek yok, ben forum dedektifi değilim, geçmişinde yazdığın tüm mesajlara teker teker bakamam."

    Bana şunu söyle o zaman, daha bir kere bile VW önerdiğini görmediğim, DSG ile ilgili en çok başlık açan, sevgili Haluk Abi'im neden hiç tepki almıyor da bu forumda senin bu kadar adın çıktı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Janjan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Sultan Baybars

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: WaRToX

    Eşiniz doğru demiş..

    Her ne kadar sıfır dahi olsa sonuç olarak fiat..

    Herşeye rağmen aracınız hayırlı olsun fakat bence yanlış bir tercih yapmışsınız..

    Yazdığınız meblalara çok daha güzel araçlar alabilirdiniz bence..

    Misal?

    Ne alabilirdi mesela SUV olarak?



    Bu alınabilirdi üç beş yıl kullan aldığın fiyata aynen sat

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-volkswagen-ekspres-plazadan-2012-vw-tiguan-2.0-tdi-sportstyle-109299956/detay

    Itiraz etmek durumundayım.

    Freemont'la Tiguan'ın genişliğini kıyaslamak son derece yersiz.

    Donanım olarak da Freemont daha zengindir muhtemelen.

    Ayrıca araçta Chrysler-Dodge altyapısı olduğunu hatırlatırım.

    Eğer ki Touareg bandında satılsaydı, bende eleştirirdim Freemont'u. Ancak, hayır.

    Korkunç vergi oranlarımıza rağmen iyi bir fiyatta getirildi bence. Fiyatla ilgili bir itirazınız varsa, Hükümet BaşDanışmanı Shadowgeist'e yönlendircektim sizi, kendisi üniverstelerde "Why and How we should obey the Government without reasoning?" başlıklı dersler veriyordu ki uzaklaştırma almış.

    Saygılar

    Genişliği kıyaslayan kim ?

    O zaman hangi yönlerden üstün gördünüz çok merak ediyorum ? (imzama da dikkat çekerim, anti-vw komisyonundan değilim)

    Freemontu yakından incelemiş birisi olarak konuşuyorum. Fotoğraflara bakıp yorum yapan kişilerden değilim. Ancak Tiguanıda sadece incelemekle kalmamış 3-5 kezde test etmiş biriyim. Freemont çıkmadan önce bilirsiniz Journey vardı. O dönem hem Caliber hemde Journeyi kullanma şansım oldu. Eğer Fiat Journey alt yapısını aynen kullanıyorsa şunu söylemeliyim ki bu araçta yol tutuşu diye bir durum malesef yok. Caliberdede aynı eksilik göze çarpıyordu. Arabanın bagajının sol kısmına 50 kiloluk bir yük koymuştum, araç 70-100 km arası hızda yoldaki bozuk asfaltlarda arka kısım sola doğru atma eğilimi gösteriyordu. DODGE olduğu zamanlarda durum böyleyse, Fiatta iken bunu hiç düşünemiyorum bile. Fiatında Linea, Doblo ve Puntosunu kısa bir süre kullandım. Hele punto hayatımın en berbat arabasıydı.

    Benmi yanlış düşünüyorum yoksa millettemi gariplik var anlamıyorum. Ancak Tiguanın direksiyonuna oturun ve oturduğun koltuktan tutun, elinizin altındaki direksiyon ve vites derisine; kokpitte ve kapı içlerinde kullanılan plastik kalitesinden ve ayaklarınızın altındaki gaz, fren, debriyaj pedallarına kadar bir dokunun demek istediğimi anlayacaksınız. Aracın bir kapısını açın. O kapının açışındaki hareket bile bazı şeyleri anlatmaya yetiyor.

    Kalite algısı bireyden bireye değişen bir kavram. Kimisi %100 Polyester takım elbiseyi sırf parladığı için kaliteli sanarken, Kimiside %100 pamuk bir takım elibiseyi tercih eder.

    Punto'nun nesi berbat?
    Getirin Polo'yu bende Punto İle geleceğim deneyeceğiz virajlarda, frenlemede, sürüş dinamiklerinde. bundan öncede notere gidip anlaşma yapacağız. Ankara'da iseniz yarın yapalım kıyaslamayı. Madem bu kadar yorum yapıyorsunuz deneyelim?
    3 yıldır Grande Punto kullanıyorum neye kötü berbat? Hala göğüs okşayıp kalite kıyaslaması yapıyorsunuz. emin olun sürüş disiplini olarak Punto bu sınıfta üretilmiş bir çok araçtan üstündür dinamikleri açısından. Bunu çoğu kişi kabul ediyor.
    Otomotiv sektörü içinde olan birisiyim. Piyasada binmediğim araç yok. VW malzeme kalitesi ile öne geçebilir ancak diğer şartlar bu kadar önemsiz mi? Kapı plastiği sert diye berbat araba. Hımm ok.

    Kıyaslama konusunda ciddiyim. Gerekirse özel mesajdan telefon numaramı gönderebilirim. Boş atıp tutan birisi değilim. GrandePunto tr forumunda sizin gibi atıp tutan bir çok kişi ile münasebetim olmuştur.

    1989 doğumlu yetişkin aklı başında, forumda istikrarlı yazı yazabilecek kadarda entellektüel bir insana BENZİYORSUNUZ. Forumda genelde 15-19 yaş arası genellikle liselilerin yaptığı gibi " gel al arabayı kapıştıralım" tarzında muhabbetlerden hoşlanmıyorum ve inanın bana komik geliyor bu tür davranışlar bana.

    Puntoyu yaklaşık 3000 km kullandım araç 1,4 motor ve kaç hp olduğuna bakma ihtiyacı bile duymadım. Şehirler arası yolda kullandım. yakıt tüketimi fena değildi ancak araçta toplam 2 kişi ve bagajımız toplamda 200 kiloluk bir ağırlıkla 0-100 km arası hıza ulaşmak için gaza köklüyordum ve inanın bana neredeyse 20-30 saniye arasında 100 km hızı görüyordum. İç malzeme kalitesi kötü olduğu gibi içeriyede aldığı yol ve lastik seside bana fazla geldi.

    Sidik yarıştırmıyorum fark ettiyseniz. Kıyas yapalım dedim, yarış yapalım demedim. Kimi kimi geçer gibi muhabbete girmem zaten B sınıfı araçlarla.
    Gelin deneyelim. En azından objektif bir değerlendirme olur. yapalım diyorsanız videoları çekeriz foruma koyarız. En azından bir paylaşım yapmış oluruz. Ben 1.3 mtj motorlu puntoyu 70 bin km'dir kullanıyorum. 1.4 77 hp'lik araçlar ne kadar gidiyorsa puntoda o şekilde gidiyor. Ne eksiği var ne de fazlası. aynı araç 1.4 T-jet 120 hp'lik motorlada satıldı. Bu motorla satılırken Polo'da hangi motorlar mevcuttu (binek olarak, sıradan olarak satılan araçlardan bahsediyorum)? Zaten 1.4 fire motorun 0-100 hızlanması 13 sn civarı. yük varkende yavaş kalması normal. Diğer rakipleride aynı bir farkı yok yani. 1.4 polo'da yüklüyken 9 sn'de çıkmıyor 100 km/h hıza. Bu arabalar yakıt ekonomisi için yapılmış sizde gözlemlemişsiniz.




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.