Şimdi Ara

FİAT HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
38
Cevap
0
Favori
2.517
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fiatları çok sevenler var, sevmeyenler de var
    fiatlar diğer markalara göre daha çok eleştiriliyor
    bu konuda ne düşünüyorsunuz



  • eskiden çok beğenmiyordum oda görünümü ve türkiye yollarında araçların ön takımlarının çabuk aşındığının söylenmesindendi
    ancak şimdi biraz daha beğeniyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yuci

    eskiden çok beğenmiyordum oda görünümü ve türkiye yollarında araçların ön takımlarının çabuk aşındığının söylenmesindendi
    ancak şimdi biraz daha beğeniyorum
    Fiat;biraz daha ekonom,k fiyatlı;Fiat AUTO S.p.A'nın orta hâlli insanlar için piyasadaki üretim yapan markasıdır.

    özellikle ülkemizde baya bi tutulmuştur(hatta türkiye için fiat'ın italya'dan sonraki en büyük 2. üretim merkezi ve satış yaptığı ülke olarak tanımlanıyor).

    ama 2001 senesinden sonra mal bir kriz geçiren fiat firması beklentilere tam olarak cevap verememiştir;hele ki türkiye'de tempra-tipo-uno üretiminin bitmesi ve marea-brava üretimin başlaması;stilo'nun ithal gelmesi;ucuz fiat'a alışık olan halkımıza ne yazık ki fazla hitap edememiştir;tabi bu esnada diğer markaların daha da fazla öne çıkmasına sebep olmuştur.

    fakat 2004 yılında yollara çıkan g.punto modeliyle yeniden atılıma geçen marka;yapılan yatırmların meyvelerini toplamaya başlamıştır.
    linea-fiorino-bravo gibi 3 yeni modelin de ardı ardına pazara sürülmesi;mevcut modellerin yenilenmesi tüketicinin talebini karşılamıştır.

    ama burada da çok oluyor,millet bu markayı hâla kuş serisinden ibaret zannediyor.
    önyargılı yaklaşıyorlar.
    bu da markanın sevilmemesine neden oluyor doğal olarak.

    ama fiat markası yaptığı atılımlarla epey yol katetti.özellikle multijet teknolojisi ile satışları da yüksek oranda arttı gözlemlediğim kadarıyla.


    neyse fazla uzatmadan;yeni Fiat2lar artık daha sağlam;daha güvenli;daha eknomik;daha performanslı;sadece şu önyargı kırılsın artık..




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Qaghan

    fiatları çok sevenler var, sevmeyenler de var
    fiatlar diğer markalara göre daha çok eleştiriliyor
    bu konuda ne düşünüyorsunuz



    ilk söylediğin doğru
    ikincisine katılmıyorum yoruma açık artık kuş serisinde farklı araçlar. bugün linealar puntolar şahinden doğandan farklı megane lar torosdan farklı
    günümüzde artık parana göre araba alma ve seçme şansın var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: geremy

    quote:

    Orjinalden alıntı: Qaghan

    fiatları çok sevenler var, sevmeyenler de var
    fiatlar diğer markalara göre daha çok eleştiriliyor
    bu konuda ne düşünüyorsunuz



    ilk söylediğin doğru
    ikincisine katılmıyorum yoruma açık artık kuş serisinde farklı araçlar. bugün linealar puntolar şahinden doğandan farklı megane lar torosdan farklı
    günümüzde artık parana göre araba alma ve seçme şansın var.
    Tempra ve Tipo'lar harikaydı ve halen daha efsane arabalardır bana göre. 96 yılında eski şirkette çalışırken ikinci el 93 model Tempra SX almıştık şirkete. 2 yıl kullandım o arabayı. Harika bir arabaydı ve çok beğenirdim o arabayı. Ancak digital gösterge aldığımız da bozuktu, yaptırmıştım. Bir de ön takımları 7-8 ayda bir değişirdi.
    Siena ve Palio çıktı sonra. Sienayı beğenirim. Sonra Albea oldu ancak Albea'nın arkasını pek beğenmiyorum. Palio'yu beğenirim. Grande Punto'yu beğenirim. Hoşuma gider GP. Bir de kırmızı ve parlament mavisi ise süper. Linea'yı da pek sevemedim. Uzun ve dar bir araba gibi duruyor.
    Bir ara Stilo'lar vardı fena değildi ama pek tutmadı sanki. Marea ve Bravo vardı, onlar da fena değildi. Tempra ve Tip döneminde Croma vardı. Bir de ismi aklıma gelmeyen tek kapılı spor modeli vardı Fiat'ın. Croma'yı beğenirdim. Tabi o tek kapılı spor modeli de beğenirdim. O dönemler de Uno'lar da vardı ama çok küçüktü.
    Günümüze dönersek tekrar, az önce de dediğim gibi GP, Palio ve şu yeni çıkan Bravo diyorum.
    Doblo ve Fiarino da ticari segment'de hoşuma gider.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 15 Nisan 2008; 19:46:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Tempra ve Tipo'lar harikaydı ve halen daha efsane arabalardır bana göre. 96 yılında eski şirkette çalışırken ikinci el 93 model Tempra SX almıştık şirkete. 2 yıl kullandım o arabayı. Harika bir arabaydı ve çok beğenirdim o arabayı. Ancak digital gösterge aldığımız da bozuktu, yaptırmıştım. Bir de ön takımları 7-8 ayda bir değişirdi.
    Siena ve Palio çıktı sonra. Sienayı beğenirim. Sonra Albea oldu ancak Albea'nın arkasını pek beğenmiyorum. Palio'yu beğenirim. Grande Punto'yu beğenirim. Hoşuma gider GP. Bir de kırmızı ve parlament mavisi ise süper. Linea'yı da pek sevemedim. Uzun ve dar bir araba gibi duruyor.
    Bir ara Stilo'lar vardı fena değildi ama pek tutmadı sanki. Marea ve Bravo vardı, onlar da fena değildi. Tempra ve Tip döneminde Croma vardı. Bir de ismi aklıma gelmeyen tek kapılı spor modeli vardı Fiat'ın. Croma'yı beğenirdim. Tabi o tek kapılı spor modeli de beğenirdim. O dönemler de Uno'lar da vardı ama çok küçüktü.
    Günümüze dönersek tekrar, az önce de dediğim gibi GP, Palio ve şu yeni çıkan Bravo diyorum.
    Doblo ve Fiarino da ticari segment'de hoşuma gider.

    Alıntıları Göster
    ben severim fiatı uygun fiyata yapılabilecek güzel araçlar yapıyor... 25000 ytl ye kadar sıfır araç alacak olsam direk fiata giderim.. daha fazlası içinse fiat tercihim olmaz ama 20-25 bin aralığında albealar falan iyi bir seçenek bence üst sınıfta ise beklentilerimi karşılamaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    Tempra ve Tipo'lar harikaydı ve halen daha efsane arabalardır bana göre. 96 yılında eski şirkette çalışırken ikinci el 93 model Tempra SX almıştık şirkete. 2 yıl kullandım o arabayı. Harika bir arabaydı ve çok beğenirdim o arabayı. Ancak digital gösterge aldığımız da bozuktu, yaptırmıştım. Bir de ön takımları 7-8 ayda bir değişirdi.
    Siena ve Palio çıktı sonra. Sienayı beğenirim. Sonra Albea oldu ancak Albea'nın arkasını pek beğenmiyorum. Palio'yu beğenirim. Grande Punto'yu beğenirim. Hoşuma gider GP. Bir de kırmızı ve parlament mavisi ise süper. Linea'yı da pek sevemedim. Uzun ve dar bir araba gibi duruyor.
    Bir ara Stilo'lar vardı fena değildi ama pek tutmadı sanki. Marea ve Bravo vardı, onlar da fena değildi. Tempra ve Tip döneminde Croma vardı. Bir de ismi aklıma gelmeyen tek kapılı spor modeli vardı Fiat'ın. Croma'yı beğenirdim. Tabi o tek kapılı spor modeli de beğenirdim. O dönemler de Uno'lar da vardı ama çok küçüktü.
    Günümüze dönersek tekrar, az önce de dediğim gibi GP, Palio ve şu yeni çıkan Bravo diyorum.
    Doblo ve Fiarino da ticari segment'de hoşuma gider.

    Alıntıları Göster
    Fiat ticaride başarılı. Doblo ve yeni fiorino bunu kanıtlıyor. Fiat panda gibi küçük araçlardada özellikle avrupa ve menşei italyada çok başarılı. Panda avrupada en çok satılan otomobiller listesinde. Ama bravo, stilo gibi araçlarla durgunluğa girdiği segmenttede yeni bravo bile bence iyi bir çıkış yakalayacaktır. Bunu grand punto ile bşlanan yenilik çizgisi olarak görebiliriz. Sonuçta fiat içinde ferrari, maserati gibi markalarıda barındıran köklü bir firma ve daha iyi araçlar ortaya koyacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    Fiat ticaride başarılı. Doblo ve yeni fiorino bunu kanıtlıyor. Fiat panda gibi küçük araçlardada özellikle avrupa ve menşei italyada çok başarılı. Panda avrupada en çok satılan otomobiller listesinde. Ama bravo, stilo gibi araçlarla durgunluğa girdiği segmenttede yeni bravo bile bence iyi bir çıkış yakalayacaktır. Bunu grand punto ile bşlanan yenilik çizgisi olarak görebiliriz. Sonuçta fiat içinde ferrari, maserati gibi markalarıda barındıran köklü bir firma ve daha iyi araçlar ortaya koyacaktır.

    Alıntıları Göster
    ben fiat markasını seviyorum.sevmemim sebebi zamanına göre güzel tasarımlı otomobiller yapmaları.bir zamanlar kalite sorunları yaşayan bir marka olsada artık bunu aştıklarını düşünüyorum.fiat punto (1993) fiat tipo (1988) fiat brava ve bravo (1995) bence zamanının ötesinde tasarımlara sahip araçlardı.şu anda ise fiat 500 ü çok beğeniyorum.aracın kendine has bir tarzı var.ve bana göre piyasadaki en iyi fiyat/fayda dengesini sunan otomobilleri fiat yapıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mukeya

    Fiat ticaride başarılı. Doblo ve yeni fiorino bunu kanıtlıyor. Fiat panda gibi küçük araçlardada özellikle avrupa ve menşei italyada çok başarılı. Panda avrupada en çok satılan otomobiller listesinde. Ama bravo, stilo gibi araçlarla durgunluğa girdiği segmenttede yeni bravo bile bence iyi bir çıkış yakalayacaktır. Bunu grand punto ile bşlanan yenilik çizgisi olarak görebiliriz. Sonuçta fiat içinde ferrari, maserati gibi markalarıda barındıran köklü bir firma ve daha iyi araçlar ortaya koyacaktır.

    Alıntıları Göster
    fiat yıllardan beri albea/palio ile işi yürüttü diyebilirim, c sınıfta stilio ve marea hiç bir varlık gösteremedi, daha üst sınıfta bir arabasıda olmadı. pandaya ne demeli, hiç olmasaymış daha iyiymiş, tabi fiat arabalarının tasarımı biraz daha avrupa tüketicisine uyuyor ama burası türkiye. şimdi yeni bravo çıktı o da pek talep görmeyecek corolla gibi, golf gibi astra gibi... yani kısaca fiat sönük kalıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vestigo

    fiat yıllardan beri albea/palio ile işi yürüttü diyebilirim, c sınıfta stilio ve marea hiç bir varlık gösteremedi, daha üst sınıfta bir arabasıda olmadı. pandaya ne demeli, hiç olmasaymış daha iyiymiş, tabi fiat arabalarının tasarımı biraz daha avrupa tüketicisine uyuyor ama burası türkiye. şimdi yeni bravo çıktı o da pek talep görmeyecek corolla gibi, golf gibi astra gibi... yani kısaca fiat sönük kalıyor.

    Alıntıları Göster
    Tasarımı bir türlü beceremeyen bir firma aklıma geliyor ilk etapta...
    Bu denli büyük bir firma neden bu konuda başarısız oluyor anlamadım.Bıraksın İtalyan tasarımcıları...
    Alsın Türk tasarımcıları.Mis gibi Murat Günak sonra mazdanın tasarımcıs Türk var onun da ismi Murat dı soyadını hatırlayamadım...


    edit:yeni arabalarında ki tasarımları söylüyorum.Yoksa tipo lar tempra lar efsaneydi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mchll -- 15 Nisan 2008; 22:01:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vestigo

    fiat yıllardan beri albea/palio ile işi yürüttü diyebilirim, c sınıfta stilio ve marea hiç bir varlık gösteremedi, daha üst sınıfta bir arabasıda olmadı. pandaya ne demeli, hiç olmasaymış daha iyiymiş, tabi fiat arabalarının tasarımı biraz daha avrupa tüketicisine uyuyor ama burası türkiye. şimdi yeni bravo çıktı o da pek talep görmeyecek corolla gibi, golf gibi astra gibi... yani kısaca fiat sönük kalıyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: vestigo

    c sınıfta stilio ve marea hiç bir varlık gösteremedi, daha üst sınıfta bir arabasıda olmadı.

    Bahettiğin 2 araç da ilk geldiği zamanlarda yanlış fiyat politikalandırılması yüzünden beklenen satış grafiğini yakalayamadı.
    ne kadar marea sonra yerli üretim olsa da c sınıfı araçlar içinde başarı yakalayamadı.

    daha üst sınıf araca gelince;ilk mesajımda yazdığım gibi Fiat;Fiat AUTO S.p.A.'nın orta düzey insanlar için üretmiş oldukları araçlardır.
    fiat'tan sonra Alfa Romeo ve Lancia gelir.

    bu garip gelebilir ama bu grubun izlediği yol böyle.
    grubun lüks araç yapma görevini Alfa Romeo ve ondan sonra ise Lancia üstleniyor.
    bugün bi Alfa 159 ve ondan dah da lüks olan Lancia Thesis üst segmentte ve üst lüks segmentte Fiat'ı temsil etmektedirler.

    her ne kadar Fiat üst segmentte gözükmesede yıllardır içindedir aslında.

    Alfa Romeo 159:



    Lancia Thesis:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: vestigo

    c sınıfta stilio ve marea hiç bir varlık gösteremedi, daha üst sınıfta bir arabasıda olmadı.

    Bahettiğin 2 araç da ilk geldiği zamanlarda yanlış fiyat politikalandırılması yüzünden beklenen satış grafiğini yakalayamadı.
    ne kadar marea sonra yerli üretim olsa da c sınıfı araçlar içinde başarı yakalayamadı.

    daha üst sınıf araca gelince;ilk mesajımda yazdığım gibi Fiat;Fiat AUTO S.p.A.'nın orta düzey insanlar için üretmiş oldukları araçlardır.
    fiat'tan sonra Alfa Romeo ve Lancia gelir.

    bu garip gelebilir ama bu grubun izlediği yol böyle.
    grubun lüks araç yapma görevini Alfa Romeo ve ondan sonra ise Lancia üstleniyor.
    bugün bi Alfa 159 ve ondan dah da lüks olan Lancia Thesis üst segmentte ve üst lüks segmentte Fiat'ı temsil etmektedirler.

    her ne kadar Fiat üst segmentte gözükmesede yıllardır içindedir aslında.

    Alfa Romeo 159:



    Lancia Thesis:


    Alıntıları Göster
    2005 model Stilo kullanıyorum son derece güzel bir araç zamanında niye tutmamış anlamadım. Yakın zamanda kardeşime verip bir Audi alıcam inşallah nasip kısmet




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orjinalden alıntı: vestigo

    c sınıfta stilio ve marea hiç bir varlık gösteremedi, daha üst sınıfta bir arabasıda olmadı.

    Bahettiğin 2 araç da ilk geldiği zamanlarda yanlış fiyat politikalandırılması yüzünden beklenen satış grafiğini yakalayamadı.
    ne kadar marea sonra yerli üretim olsa da c sınıfı araçlar içinde başarı yakalayamadı.

    daha üst sınıf araca gelince;ilk mesajımda yazdığım gibi Fiat;Fiat AUTO S.p.A.'nın orta düzey insanlar için üretmiş oldukları araçlardır.
    fiat'tan sonra Alfa Romeo ve Lancia gelir.

    bu garip gelebilir ama bu grubun izlediği yol böyle.
    grubun lüks araç yapma görevini Alfa Romeo ve ondan sonra ise Lancia üstleniyor.
    bugün bi Alfa 159 ve ondan dah da lüks olan Lancia Thesis üst segmentte ve üst lüks segmentte Fiat'ı temsil etmektedirler.

    her ne kadar Fiat üst segmentte gözükmesede yıllardır içindedir aslında.

    Alfa Romeo 159:



    Lancia Thesis:


    Alıntıları Göster
    bucaklı@ Güzel bir noktaya temas etmişsin.Teşekkürler...





  • quote:

    Orijinalden alıntı: mchll

    bucaklı@ Güzel bir noktaya temas etmişsin.Teşekkürler...



    Alıntıları Göster
    Lancia Thesis kadar saçma bir araba görmedim
    tarz yaratacağım derken berbat etmiş kendisini bence
    filmlerdeki eski tip mafya arabalarının çakması gibi olmuş bence kaç kere gördüysen hep aynı şeyi düşündüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: desiya

    Lancia Thesis kadar saçma bir araba görmedim
    tarz yaratacağım derken berbat etmiş kendisini bence
    filmlerdeki eski tip mafya arabalarının çakması gibi olmuş bence kaç kere gördüysen hep aynı şeyi düşündüm

    Alıntıları Göster
    Elime yedek parça fiyat listesi geçti. Multijet Doblo parçaları Transporter ile yarışıyor. Artılar ve eksiler değerlendirildiğinde başka alternatiflere gidilebiliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ben Kemal Geliyorum

    Elime yedek parça fiyat listesi geçti. Multijet Doblo parçaları Transporter ile yarışıyor. Artılar ve eksiler değerlendirildiğinde başka alternatiflere gidilebiliyor.

    Alıntıları Göster
    zamanında amcam ıtalyadan gelen marea lardan almıstı hlx olanlardan. 10 nmara bır aractı cok ıyı gıdıyordu ve amcamın kullanmasına ragmen arıza falan yapmıyordu motor sesıde cok ıyıydı(amcam kamyon kullanır gıbı kullanır arabaları)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yavuzazgin

    zamanında amcam ıtalyadan gelen marea lardan almıstı hlx olanlardan. 10 nmara bır aractı cok ıyı gıdıyordu ve amcamın kullanmasına ragmen arıza falan yapmıyordu motor sesıde cok ıyıydı(amcam kamyon kullanır gıbı kullanır arabaları)

    Alıntıları Göster
    Ben de yaklaşık 2 yıl fiat marea kullandım. Rahat, sürüşü konforlu arabaydı. ancak sanıldığı gibi parça fiyatları ucuz değil hatta çoğu avrupa arabadan pahalı ! O ucuzluk eski tofaş şahinlerdeymiş meğer...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UGUR19

    Ben de yaklaşık 2 yıl fiat marea kullandım. Rahat, sürüşü konforlu arabaydı. ancak sanıldığı gibi parça fiyatları ucuz değil hatta çoğu avrupa arabadan pahalı ! O ucuzluk eski tofaş şahinlerdeymiş meğer...

    Alıntıları Göster
    tek görüş italyada iyi türkiyediki modelleri koçun hırsızlığına uğruyo o yüzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: teknox

    tek görüş italyada iyi türkiyediki modelleri koçun hırsızlığına uğruyo o yüzden

    Alıntıları Göster
    3 yıldır babamın 1999 model paliosunu kullanıyorum.Bu arabadan sonra tipo dışında kolay kolay fiat arabası almam.Halen kullanmakta olduğum palioya her binişimde acaba bugün bir arıza çıkaracak mı veya neresinden gıcık bir ses gelecek diye korkuyorum.Süper fren sistemi sayesinde iki ufak kaza yaptım hem arabanın orjinalliği gitti hemde bana 1000 liralık masraf açtı.Yüksek yakıt tüketimi,olmayan yol tutuşu ve düşük viteste silkeleme sorunuyla araba kullanma zevkimi bitirdi.Parçaları sanılanın aksine pahalı.Hele beyin veya rolanti motoru bozulsa ayvayı yedik çok pahalı.Rolanti motoru bozulma problemini marealarda çok görüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Indigo

    3 yıldır babamın 1999 model paliosunu kullanıyorum.Bu arabadan sonra tipo dışında kolay kolay fiat arabası almam.Halen kullanmakta olduğum palioya her binişimde acaba bugün bir arıza çıkaracak mı veya neresinden gıcık bir ses gelecek diye korkuyorum.Süper fren sistemi sayesinde iki ufak kaza yaptım hem arabanın orjinalliği gitti hemde bana 1000 liralık masraf açtı.Yüksek yakıt tüketimi,olmayan yol tutuşu ve düşük viteste silkeleme sorunuyla araba kullanma zevkimi bitirdi.Parçaları sanılanın aksine pahalı.Hele beyin veya rolanti motoru bozulsa ayvayı yedik çok pahalı.Rolanti motoru bozulma problemini marealarda çok görüyorum.

    Alıntıları Göster
    Dış tasarımları güzel ama iç tasarımları çok kötü yakışmıyo. Malzeme kaliteside rakiplerine göre berbat(vw-opel-renault-ford v.s.)




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.