Şimdi Ara

FİAT LİNEA 1.4 T-jet 120HP (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
30.072
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • esp evet opsiyonel olarak sunuluyor ama ben 206nm tork üreten bir motorda şahsen esp sisteminin standart olmasını beklerdim çünkü aracın hızlanması 9sn ve 206nm tork ile bu aracın ara hızlanma değerleri çok daha iyi olur rakiplerine göre..

    uzun ve dar yapısı aracı bilmeyen acemi sürücüler için virajlarda tehlike oluşturabilir burulma direncine olumsuz etki eder bana göre ama aracın yol tutuşunun iyi olduğu yazıyor nekadar iyi bir focus kadar değil astra golf hiç değil limitler zorlanmadığı takdirde aracın yol tutuşu güzel ama ayağının altında 120hp güç ve en önemlisi 206nm tork olan bir motor varken kim rahat durabilirki işte böyle çılgın acemi sürücüler için esp sistemi bence satndart olmalı idi..

    ben fiatı bir konuda kutluyorum böylesine güzel ve iddalı bir motoru çok iddalı bir fiyatla sunması diğer markalar örnek olur umarım vw tsi motoru evet oda çok harika bir motor ama aradaki fiyat farkı uçurumuna bakınca fiat lineanın autobest ödülünü boş yere almadığıda ortaya çıkıyor..

    hele ülkemize girecek olan bravo 1.4 t-jet 150hp motorla ve linea gibi iddalı bir fiyatla gelirse tsi motorun canını sıkabilirler..


    quote:

    Orjinalden alıntı: irf@n

    Motorun verileri kulağa hoş geliyor...

    ESP seçeneği var mı güvenlikte?




  • Teşekkür ederim! fiat.com.tr sitesi kesik kesik çalışıyor, bir türlü isteediğim sayfalara giremedim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: volkan_kolay

    dilerim ülkemize 2008 yılında gelecek bravoda linea ve punto gibi vasat işçiliğe sahip olmaz bravonun biraz daha özenerek yapıldığını okumuştum ama bunlar markaların iddası genelde testlere çıkmadan kalitesi hakkında bişey diyemeyiz şuan konuşmak peşin konuşmak olur..


    Umarım umduğumuz gibi olur. Bende bu araçtan eskiye nazaran ciddi bir kalite sıçraması bekliyorum.
    Bizde 2008 Punto var. Fiyatına göre malzeme kalitesi normal,işçilik özellikle bu sınıftaki bir Fiat için bence hiç olmadığı kadar iyi.

    Şimdi gözler Bravo da. Net ve minmal boşlulara sahip parça geçişleri,kapı içlerinde ve göğüste mümkün olduğunca yaygın yumuşak malzeme beklentisi içindeyim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Rockford Fosgate

    0-100 9 sn mı ana yandık ya uğraş dur şimdi bunlarla



    Çok güzel koptum ya
  • Yakıt tüketimi normalmi sizce bu arabanın ? bana bir turbo motor için az geldi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: türbülans

    ben aynı aracın dynamic versiyonunu 50 km boyunca kullanma fırsatını buldum..bana kağıt üzerinde yazılan veriler gibi seri bir araç olarak gelmedi..özellikle ilk 3 viteste bende hantal bir araç izlenimi bıraktı..açıkçası bu test sonucunu okuyunca biraz şaşırdım..belki de benim kullandığım araca özgü bir problem olabilir..ayrıca iç mekanının da punto dan bir farkı yok..ben çok beğenmedim..ama rakiplerine bakarsak ciddi bir seçenek gibi duruyor..

    valla inanamıyorum size özellikle ilk 3 vites olayınıza
  • yine esrarengiz biçimde hort olan bir konu 3 yıl sonra cevap yazılmış
  • Son olarak FİAT t-jet motorları lineadan kaldırmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay



    Boyutları şaşırtıyor

    4560 mm’lik uzunluğu ile sınıfının en uzun otomobillerinden bir olan Linea 1728 mm’lik genişliğiyle ise neredeyse sınıfının en dar otomobili. 1494 mm yükseklikle sınıfının en yüksek otomobillerinden biri olan Linea, tüm bu karmaşık ve dengesiz ölçüleriyle tasarım açısından anlamlı bir işaret vermiyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orijinalden alıntı: volkan_kolay



    Boyutları şaşırtıyor

    4560 mm’lik uzunluğu ile sınıfının en uzun otomobillerinden bir olan Linea 1728 mm’lik genişliğiyle ise neredeyse sınıfının en dar otomobili. 1494 mm yükseklikle sınıfının en yüksek otomobillerinden biri olan Linea, tüm bu karmaşık ve dengesiz ölçüleriyle tasarım açısından anlamlı bir işaret vermiyor.







  • ben şunu soracağım linea 1.4 emotion plus bakıyorum, yakıtına baktığımda fabrika verilerine göre 6.7 lt / 100 km görünüyor, şu anda fiat marea 1.6 exclusive kullanıyorum ve model yükseltmek için bu aracı gözüme kestirdim, açıkçası ekonomi önemli ama ben araçta ilk önce güvenlik konfor ve performansa bakıyorum acaba sizce bu araç tatmin eder mi? yani aşağıda kendimce bir kıyaslama yaptım, linea 1.4 emotion plus kullanıcıları görüşlerini bildirirse çok sevinirim;

    marea 1.6 exclusive // linea 1.4 emotion plus

    yakıt : 8.1 lt/100 km // 6.7 lt /100 km
    motor : 103 bg // 120 bg
    güvenlik : abs+esp 6 havayastığı // abs+esp+ebd+hillholder+ 8 havayastığı
    performans (0-100) : 10.7 sn // 9 sn
  • Şehir içi 8.5, şehir dışı hız ve yükle birlikte 6-6.5 litre tüketirsiniz.
  • Arkadaşlar konu biraz eski ama 1.4 turbo active plus modelini 2. el alıcam gibi , fakat araç tüplü bu modeli tüpe uygunluğu nedir herhangi bir sorun olur mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nundina1st

    Arkadaşlar konu biraz eski ama 1.4 turbo active plus modelini 2. el alıcam gibi , fakat araç tüplü bu modeli tüpe uygunluğu nedir herhangi bir sorun olur mu ?

    İşinin ehli bir ustaya montaj yaptırırsanız sıkıntı yaşamazsınız..Ama siz zaten lpgli olarak alacaksınız galiba..En azından nerede montaj yapıldığını öğrenmeye çalışın hatta üzerinde hangi marka kit var bu da önemli..Ben aracımı aldıktan 2 gün sonra lpg dönüşümü yaptırdım..2010 model dynamic..BRC turbo kit var üzerinde..Sakin ş.dışı kullanımda sabit 90 ile sürersem ki sürdüğüm oluyor o zaman 5.7lt/100km lpg tüketimi oluyor..Yol bilgisayarında 4.9lt/100km benzin tüketimi görünüyor..Ancak hızım arttığı ölçüde de tüketim artıyor..Son ölçtüğümde (1 hafta önce) boş depoya 11.6lt lpg aldım 30tllik..İstanbul serbest trafiğinde 2 günlük kullanım sonucu 178km yol yaptım..Az miktarda dur kalklı trafiğe girdim yüzde 80-85 sabit 4-5. vites 70-100km arası hızlarla sürdüğüm stabil bir sürüş haliydi..4 km benzinle gidilen yolu düşünce 11.6lt gaz ile 174km..İyi değil mi?Bu aracın güzelliği 2000dv/dkda vites değiştirebilmen..5. viteste 50-60 km hız ile gidebilmen..Vites küçültme ihtiyacı olmuyor çoğu zaman..Ancak gaza nazik davranmak şart..Eğer spor sürüşler yaparsanız yakıtı sömürür bilesiniz..




  • helisel kullanıcısına yanıt
    Ben 4 yildir kullaniyorum işiklarda toyota fluence gibi arabalar yanaşamiyo bile ben kullandim agirdi diyen arkadaş arabada sorun vardir soracaginiz soru varsa sorabilirsiniz ben 0 almiştim 2 kişi denedik 0 100 km yi lastiklerde 38 hava vardi 7.6 da ulasti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sonercetinok

    Ben 4 yildir kullaniyorum işiklarda toyota fluence gibi arabalar yanaşamiyo bile ben kullandim agirdi diyen arkadaş arabada sorun vardir soracaginiz soru varsa sorabilirsiniz ben 0 almiştim 2 kişi denedik 0 100 km yi lastiklerde 38 hava vardi 7.6 da ulasti

    kardeşim bende 1.4 turbo emotion plus almayı düşünüyorum. 24bin ile 29 bin arasında fiyatlar var sence bu fiyatlar bu model araclar için normalmi 2007_2009 modeller için. aracı biraz anlatırmısınız nelere dikkat etmeliyim kronik problemi varmı vergi ve yedek parca hakkında bilgi verirmisin.bende suanda siena var değiştireceğim en yakın zamanda bide aklımda bravo tjet var 6 ileri kıyaslama yapabilirmisin tesekkürler
  • kalite kontrol K kullanıcısına yanıt
    Arkadasim sehirlerarasi 85 95 km aralarinda gidersen gazda 22 kurus civari yakiyor su anda sehiricinde ise araba 1200 kg yüksüz agirligi oldugu icin bu 30 kurusa bile cikabiliyo kullanmana bagli benzinde ise uzun suredir kullanmiyorum ama corolladan az yakiyor kendi sinifinda en az yakan arac diyebilieim ama gaza cok yüklenirsen digerlerinden hic bi farki yok alacaksan km ile oynanmismi baktir ekonomik ve buyuk bir bagaji oldugu icin sirketler tarafindan cok tercih ediliyo. Magdur olma sonra. Virajlara corolla ya da vollsvagen gibi giremezsin ama savurmaz süspansiyon õnde cok rahatsin 0 sarsinti kasisi bile hissetmezsin ama arka süspansiyon cok zayif sarsiyo. Benimki emotion plus 2010 satsam 28 bucuga veririm 30 diyenler ucmus. Yedek parcada 0 sıkinti. Normal ilcelerde bile imkan var. Ben servise ilk 10 binde gittim baktim yontuyolar bi dahada gitmedim.. bagaji anlatmama gerek yok doldur doldurabildigin kadar. Gazi her servis takamiyo ben bursada sarigaza taktirdim şükur 2 yili gecti hic bir sikinti yok. Dizelleri hantal alma derim blue me abs asr hildholder karartali dikiz kapi alti aydinlatma isiklari 4 cam otomatik sofor koltugu sisirebiliyon dijital klima 6 hava yastigi mesaj okuyucu ses sistemide iyi benim tek begenmedigim yani dedigim gibi arka suspansiyon yavas kullanicci ise gozun kapali al ama arabaya iyi baktir @kalite kontrol

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sonercetinok S kullanıcısına yanıt
    Bide turboya cok sert gecersen gazda ise hafif sarsiyo bide arkadasin biri bahsetmis 70 de 5 vites gidebiliyon duz yollarda 20 kurusun altina indiriyo bu durum hiz sabitleyici var ama yakiti arttirdigi icin ben kullanmiyorum 3 sensor var yagmur park ve far bu ozelliklerde bulamazsin bu fiyata arac. Adam klakmis vosvagenle toyota ile karsulastiriyo ama demiyo ki ayni ozelliklerdeki araclatin arasinda 30 bin lira fark var......

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonercetinok S kullanıcısına yanıt
    tesekkür ederim kardeşim verdiğin bilgiler için üstad 23 e bile tjet var ama ben onların güvensiz olduguna inanıyorum sizin aractada esp varmı o modellerde oldugunu biliyorum yol tutusu için cok önemli bir özellik
    ama lineada tjette tek gıcık olan 5 vites olması bravolar 6 ileri onun için yakıt biraz daha düşer lineaya göre bu konuda ne dersin kardeşim motorundan filan sıkıntı olmaz değilmi bana az yardımcı olursan sevinirim.
    teskler
  • Bide 38 hava cok tehlike ben 32 de kullaniyorum onu denemek icin yapmistik gazda 175 benzinde 210 u gordum ilk ve tek olarak acil bi durumda ne kadar yukselebiliyo diye yoksa surate karsiyimdir ayrica 205 tork var ust siniflarda bile o kadar tork yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.