Şimdi Ara

FİAT LİNEA ELEKTRİKLİ OTOMOBİLE DÖNÜŞÜM (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
429
Cevap
82
Favori
102.299
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • enginos E kullanıcısına yanıt
    Bende fluence ze aracım geliştirmek ıcın sıze ulaşmaya calsııyorum. Herhalde bu kadar yıl sonra deneyımlemıs olabılırsınız. Hızlı şarj yaptırmak ıstıyorum bataryam 19 kw ılerde değişime gırecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozzzy222

    noldu bu araba bittimi takip ediyorduk :D
    Alttaki haberde "Türkiye için Fiat'ın Linea aracını elektrikliye çevirdik. Bütün testleri geçtik. Şuan için Türkiye'de onay alan ilk ve tek elektrikli otomobil" ibaresi geçiyor.


    Fakat konu sahibi testlerden geçmenin ve tip onayı almanın imkansızlığından bahsediyor.




  • Elektrikli araca dönüşüm arkadaşın yaptığı gibi münferit olarak yapılamaz ancak seri tadilat yöntemi ile yapılabilir. Seri tadilatta elektrikli araç için bir marka modelin iznini alırsınız ve yeterli şartları sağlarsanız yapabilirsiniz. Burada en önemli nokta üreticinin iznidir, bu aracı elektrikliye seri olarak çevirmek için üreticinin izni gerekir ve üreticiler bu izni vermiyorlar dolayısı ile tadilat yapılamıyor. Örneğin DMA firması toyotanın bir önceki kasası için bu dönüşümü seri olarak yapabiliyordu çünkü Toyota izin vermişti ve DMA'nın seri tadilat izni vardı. Ancak şu anda hiçbir firma bu izni vermediği ve münferit olarakta yapılamadığı için elektrikli araca dönüşüm ülkemiz için hayal şu aşamada.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: edgar1899

    Elektrikli araca dönüşüm arkadaşın yaptığı gibi münferit olarak yapılamaz ancak seri tadilat yöntemi ile yapılabilir. Seri tadilatta elektrikli araç için bir marka modelin iznini alırsınız ve yeterli şartları sağlarsanız yapabilirsiniz. Burada en önemli nokta üreticinin iznidir, bu aracı elektrikliye seri olarak çevirmek için üreticinin izni gerekir ve üreticiler bu izni vermiyorlar dolayısı ile tadilat yapılamıyor. Örneğin DMA firması toyotanın bir önceki kasası için bu dönüşümü seri olarak yapabiliyordu çünkü Toyota izin vermişti ve DMA'nın seri tadilat izni vardı. Ancak şu anda hiçbir firma bu izni vermediği ve münferit olarakta yapılamadığı için elektrikli araca dönüşüm ülkemiz için hayal şu aşamada.
    Hocam münferit olarak iznin alakasını çözemedim. Şahıs zaten aracı satın almış. Aracın şase nosu falan bütün kayıtlar üzerinde. Sadece var olan içten yanmalı motoru ve diğer donanımları iptal edip elektrikliye çevrilecek.




  • Münferit tadilata zaten hiçbir şekilde mevzuat cevaz vermiyor. İzin durumunda seri tadilat yapılıyor. AİTM yönetmeliğinde elektrikli ve hibrit araca dönüşümün münferit olarak yapılamayacağı ile ilgili madde var. Bunun sebebi de yine üreticiler, böyle bir dönüşüm için araç gövdelerinin kullanılmasını istemiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gerçekten var mı böyle bir şey?
  • Noldu bu proje bir gelişme destek vs varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • engin abi 5 yıldır forumda değil, umarım yaşıyordur ve sağlıklıdır, press f to pay respect

  • Savunmadım Çıkar Göster kullanıcısına yanıt

    Buradaki linkteki içerik kaldırılmış, o yüzden Arşivden güncel linki atıyorum (Okumak isteyene):

    İMECar'ın yüzde 100 yerli elektrikli otomobili gün sayıyor - İŞ'TE KOBİ - KOBİ'lerin Sitesi @ Web.Archive.org [Kayıt Tarihi: 16.11.2018]

  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.