Şimdi Ara

FIAT LINEA - FIAT 500 L (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
63
Cevap
0
Favori
5.295
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eski çalıştığım yerde bize mal getiren adamda kangoo vardı, bir gün arabaya bakarken adama " abi siz bu arabayı hiç kullanmıyor musunuz sıfır gibi duruyor dedim" , derken gözüm km takıldı 180.000 bindeydi araç. Sordum nasıl diye daha hiç sıkıntı çıkarmadığı söyledi.

    Konu sahibi arkadaşa tavsiyem eğer ailecek binilecek bir araç bakıyorsa dacia lodgy bakması tavsiye ediyorum, 40.000 liraya 5 kişilik hemde 1.5 90 beygirlik renault motorlu bir araç, hemde sizin yaygın servis isteğinizi de karşılıyor her yerde renault ustası bulabilirsiniz. Birde tavsiyem sadece bir markaya takılıp kalmamak sonuçta servisi ve ustası yaygın başka modellerde mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lacano -- 3 Ağustos 2013; 12:53:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Eski çalıştığım yerde bize mal getiren adamda kangoo vardı, bir gün arabaya bakarken adama " abi siz bu arabayı hiç kullanmıyor musunuz sıfır gibi duruyor dedim" , derken gözüm km takıldı 180.000 bindeydi araç. Sordum nasıl diye daha hiç sıkıntı çıkarmadığı söyledi.

    dci lerde tahmin edemeyeceğiniz sıkıntılar var

    http://www.renaultclubtr.com/forum/symbol-kulubu/65785-2010-symbol-1-5dci-65hp-rampa-basinc-duzenleme-hatasi-ve-calismama-problemi.html




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Yazıyı komple okudum en sonunda sorun çözülmüş nedeni ise;

    "Selamlar, Sonunda problem bulundu. Servisim aracın pompasını başka bir araçla değiştirdi. Arızanın pompada olduğunu buldu. binde bir olan bir arızaymış. Bayramdan sonra garanti kapsamında yeni pompa ve triger setini değiştirecekler. Herkese iyi bayramlar."

    Demiş adam yalnız burada aracın suçu yok gibi yazıdan anladığım kadarı bu sorun yaşayan adam aracın ikinci sahibi ve bundan önceki sahibi de yakıt filtresini değiştirmemiş. Muhtemelen ilk sahibi araca nerede ucuz dizel bulduysa koydurmuş kalitesiz yakıttan pompa gitmiş gibi görünüyor. Yakıt ile sıkıntı olmadığını var sayarsak sonuçta kul yapısı birazda şans işi herkesin başına gelebilirdi. Birde bu kadar sorunlu olsa taksiciler dCi motorlu araçları duraklarının önlerinden geçirtmezlerdi diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Yazıyı komple okudum en sonunda sorun çözülmüş nedeni ise;

    "Selamlar, Sonunda problem bulundu. Servisim aracın pompasını başka bir araçla değiştirdi. Arızanın pompada olduğunu buldu. binde bir olan bir arızaymış. Bayramdan sonra garanti kapsamında yeni pompa ve triger setini değiştirecekler. Herkese iyi bayramlar."

    Demiş adam yalnız burada aracın suçu yok gibi yazıdan anladığım kadarı bu sorun yaşayan adam aracın ikinci sahibi ve bundan önceki sahibi de yakıt filtresini değiştirmemiş. Muhtemelen ilk sahibi araca nerede ucuz dizel bulduysa koydurmuş kalitesiz yakıttan pompa gitmiş gibi görünüyor. Yakıt ile sıkıntı olmadığını var sayarsak sonuçta kul yapısı birazda şans işi herkesin başına gelebilirdi. Birde bu kadar sorunlu olsa taksiciler dCi motorlu araçları duraklarının önlerinden geçirtmezlerdi diye düşünüyorum.

    Sadece bir adetörnek konu o

    arzu edersen buraya dci lerle ilgili sıkıntıları tek tek koyarım




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Koymanıza gerek yokta forumu devamlı takip ederim, daha dCi motorlarla ilgili sıkıntısı olan v.s ben hiç görmedim yada benim gözüme hiç çarpmadı. Yukarıdaki lafımı yineliyorum sizin belirttiğiniz kadar sorunlu olsa taksiciler hayatta kullanmazlar bu araçları...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Donald Draper

    12 bin tl günümüz şartlarında büyük bir para. Maddi durumunuzu bilmiyorum ama bu 12bin tl'lik farkı çoluğunuz çocuğunuz rıskından ya da boğazınızdan kısmayarak 2 yıl içinde biriktirebiliyorsanız uzun süre kullanmayı planladığınızdan ötürü 500L'yi tercih ederim.

    Ama alım gücünüz fazla değilse ve sadece krediye güvenerek yeni aracınızı alacaksanız linea'dan şaşmayın.

    Yanlız fiyat listesine baktığınızda 1.3 dizel ile 1.4 benzin arasında 6.700 tl fark gözüküyor. Dizel olan 1.3 olduğu için benzinliye göre her yıl 300 tl az motorlu taşıtlar vergisi ödersiniz. Dediğiniz gibi 10 yıl kullanacak iseniz zaten sırf vergilerden 3000 tl'sini çıkartırsınız birde üstüne yakıt parasını düşündüğünüzde çok kısa sürede kendisini amorti eder üstüne kara bile gerçersiniz. 2-3 yıl sonra lpg taktırdınığınzda da hem taktırma, hemde yeni ruhsat, muayene vs derken 2 bin tl daha ekstra masraf yapacağınızıda unutmayın. Yetmediği gibi ilerde sattığınızda daha fazla paraya satarsınız benzinli araca göre. İlla Linea alınacak ise 1.3 multijet tavsiye ediyorum.

    Hakkınızda hayırlı olsun.

    500l de 5500 lira fark var dediğiniz gibi bakınca mantıklı aslında dizel almak vergi ile bile 2 3 bin kurtarıyor lpg montajı vs de var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Koymanıza gerek yokta forumu devamlı takip ederim, daha dCi motorlarla ilgili sıkıntısı olan v.s ben hiç görmedim yada benim gözüme hiç çarpmadı. Yukarıdaki lafımı yineliyorum sizin belirttiğiniz kadar sorunlu olsa taksiciler hayatta kullanmazlar bu araçları...

    Uğraşmak istemiyorum sen sıkıntı görmemiş duymamış olabilirsin demek ki renonun önünden geçmiyorsun

    http://www.youtube.com/watch?v=q_FxB3vIffY




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Üslup unuza biraz dikkat ederseniz iyi olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lacano

    Üslup unuza biraz dikkat ederseniz iyi olur...



    Bir şey anlatmaya çalışıyorum

    yok ben görmedim

    yok ben duymadım dan başka bir şey yazmıyorsun


    ya alıntı yapma ya da sıkıntın varsa özelden yaz
  • BernaGs2 B kullanıcısına yanıt
    bu arabayı sen kullanacaksın, başkalarının söylediğini değil, içine sineni alman en iyisi olur.

    yok ille tavsiye isterim dersen;

    linea ucuz araba serisinin devamıdır, fiyat performans olarak en iyi otomobillerden olmakla birlikte sundukları da fiyatı seviyesinde kısıtlıdır, 1.4 benzinli motor çekmez, tüp taktırınca daha da çekmez. Satarken 500l den daha az değer kaybetmesi kuvvetle muhtemel olmakla beraber 10 yıl gibi bir kullanımdan söz ettiğinize göre bu sizin için önemli bir kıstas olmayacaktır.

    eğer sonunda linea almaya karar verirsen, kesinlikle güvenlik paketi(abs vs) eklettir. hemen olsun diye aceleye getirme, bir süre bekle gerekirse. 10 yıl bineceksin bari daha güvenli olsun.

    500l bambaşka bir araç. motor güçlerine bakınca daha iyi bir performans vadediyor. muhtemelen bakım, ve tamir masrafları lineanın üzerinde olacaktır. panaromik tavan, cc vb. güzel ekstraları var. fiyatın 12 bin daha fazla olması ilk bakışta göze çok büyük görünüyor ama biraz düşününce, 10 yıl kullanacaksanız yıllık 1200 tl fark ödeyecekseniz. benim gözümde de aradaki farka değer.

    lpg konusu biraz farklı. forumda daha bugünkü konularda euro 5 emisyon uyumluluğu olan motorların piston ve subaplarının magnezyumdan yapıldığı, magnezyum sibopların da belli kmlerden sonra eriyip çeşitli masraflara yol açtığı konusunda yorumlar vardı. bu durumda sibopların çelik olanlarla değiştirilmesi gibi işlemler yapılabilir ama bu da bir miktar masraf daha demektir.

    emin olmak için ikisininin siboplarını da araştırabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi S_O_S -- 3 Ağustos 2013; 13:55:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: S_O_S

    bu arabayı sen kullanacaksın, başkalarının söylediğini değil, içine sineni alman en iyisi olur.

    yok ille tavsiye isterim dersen;

    linea ucuz araba serisinin devamıdır, fiyat performans olarak en iyi otomobillerden olmakla birlikte sundukları da fiyatı seviyesinde kısıtlıdır, 1.4 benzinli motor çekmez, tüp taktırınca daha da çekmez. Satarken 500l den daha az değer kaybetmesi kuvvetle muhtemel olmakla beraber 10 yıl gibi bir kullanımdan söz ettiğinize göre bu sizin için önemli bir kıstas olmayacaktır.

    eğer sonunda linea almaya karar verirsen, kesinlikle güvenlik paketi(abs vs) eklettir. hemen olsun diye aceleye getirme, bir süre bekle gerekirse. 10 yıl bineceksin bari daha güvenli olsun.

    500l bambaşka bir araç. motor güçlerine bakınca daha iyi bir performans vadediyor. muhtemelen bakım, ve tamir masrafları lineanın üzerinde olacaktır. panaromik tavan, cc vb. güzel ekstraları var. fiyatın 12 bin daha fazla olması ilk bakışta göze çok büyük görünüyor ama biraz düşününce, 10 yıl kullanacaksanız yıllık 1200 tl fark ödeyecekseniz. benim gözümde de aradaki farka değer.

    lpg konusu biraz farklı. forumda daha bugünkü konularda euro 5 emisyon uyumluluğu olan motorların piston ve subaplarının magnezyumdan yapıldığı, magnezyum sibopların da belli kmlerden sonra eriyip çeşitli masraflara yol açtığı konusunda yorumlar vardı. bu durumda sibopların çelik olanlarla değiştirilmesi gibi işlemler yapılabilir ama bu da bir miktar masraf daha demektir.

    emin olmak için ikisininin siboplarını da araştırabilirsin.

    Sağolun oki arabanın da dizeline yoneldim lpg vergi vs bakınca aynı miktara geliyorlar multijet 2 500 l nin , galiba 500l alacam dizel otomatik 53500 liste fiyatı ya da linea easy dizel 40 civarıydi galiba liste fiyatı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Capturun arkası dar demişsiniz amam capturun arka koltukları ileri geri oynayabiliyor.Belki siz en dar açıda gördünüz yani benim aracın boş versiyonuna bakmam gibi benim incelediğim fiat500l bu videodakihttp://www.youtube.com/watch?v=5z618J1tZBk bende yorumları bunun üstünden yaptım karşılaştırmayı arbalar.gentr.den yaptım zaten mesajımda link olarak vermiştim. @akifsari
  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Abi 1 bg dalga geçemek için yazmadım 15 bg olucak.Birde ben motor ömrü hakkında konuşmadım o ömür konusu yarı bir konu multijetin zor şartlara dayandığı doğru ama verilen verilere göre fiatın 1300cc motoru renaultun 1500cc motorundan daha fazla yakıyor ve buna reğmen performansı daha düşük bunlar kağıt üstünde ama renaultun dizel konforunu rahatça söyleyebilir.buna karşın multijetin fiattaki konforunu bilemem ama opl astra içi biraz ahntal kalıyor.Bu fiatta kötü olucağı anlamına geşmez fiatın çoğu aracı opel astradan hafif ama 500l daha ağır astradan ama motoru geliştirmiş olabilirler @akifsari buda incelediğimhttp://www.youtube.com/watch?v=5z618J1tZBk fiat 500l bence artık arkadaşın konusna uzatmaya ve gereksiz bilgiye gerek yok onu yerine sizde kabul ederseniz Captur ve 500l karşılaştırma konusu açalım @akifsari




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Abi 1 bg dalga geçemek için yazmadım 15 bg olucak.Birde ben motor ömrü hakkında konuşmadım o ömür konusu yarı bir konu multijetin zor şartlara dayandığı doğru ama verilen verilere göre fiatın 1300cc motoru renaultun 1500cc motorundan daha fazla yakıyor ve buna reğmen performansı daha düşük bunlar kağıt üstünde ama renaultun dizel konforunu rahatça söyleyebilir.buna karşın multijetin fiattaki konforunu bilemem ama opl astra içi biraz ahntal kalıyor.Bu fiatta kötü olucağı anlamına geşmez fiatın çoğu aracı opel astradan hafif ama 500l daha ağır astradan ama motoru geliştirmiş olabilirler @akifsari buda incelediğimhttp://www.youtube.com/watch?v=5z618J1tZBk fiat 500l bence artık arkadaşın konusna uzatmaya ve gereksiz bilgiye gerek yok onu yerine sizde kabul ederseniz Captur ve 500l karşılaştırma konusu açalım @akifsari

    Ezbere konuşmaya devam ediyorsun. 500 L , astradan ağır falan değil

    konu falan açmaya gerek yok sen captur al




  • akifsari A kullanıcısına yanıt
    Araba motoru ağır demedim 500l nin kütlesi daha ağır dedimhttp://www.arabalar.gen.tr/araba_karsilastirma.php @akifsari
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BernaGs2
    çok kullanılmıyor araca 13 yıllık araba bıle 100 000 de suan sıfır alınan
    o yüzden benzın düşünüyorum... performans olarakta hız yapmayan bırıyım , kamyonları vs sollayım yeter

    buna göre yılda ortalama 7500 km yapmışsınız. dizel arabaya gerçekten ihtiyacınız var mı? bence yok hocam.

    lpgli ile ilgili olarak oraya en kötü senaryoyu yazdım. neticede fiat fabrika çıkışlı olarak lpgli araç satan nadir firmalardan. dolayısıyla lpg uyumu konusunda da en az sorun çıkartan firma.

    kısacası dizele 53500 çok göründü benim gözüme. benzinli tavsiye ederim, tüpü de ehil bir yerde taktırın. dizelin bakım masrafı daha yüksektir, alırken ödediğiniz miktardan ayrı olarak. ilerde mtv sistemi de ab ile uyumlu hale getirilecek ki o zaman da emisyon yüzünden çevreyi daha çok kirleten dizel araçların vergisi artacak.


    yok çalıştırdın hareket etmeden 1 dk bekle turbo yağlansın, gideceğin yere vardın park ettin, kontağı kapatmadan 1 dakika bekle turbo dursun yağlamayı kesmesin.




  • 500L cok tipsiz degilmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Araba motoru ağır demedim 500l nin kütlesi daha ağır dedimhttp://www.arabalar.gen.tr/araba_karsilastirma.php @akifsari

    500 L nin kütlesi astradan daha hafif.
  • 500 L o motorla yürümez. Puntoyu bile zor kaldırıyordu. 500 L kocaman araba. rüzgar direnci yüksek. 1.3 MJ veya 0.9 twinair alın.

    Ama tabi 44 bin verdikten sonra 1.6 MJ full+full Linea alınıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    500 L o motorla yürümez. Puntoyu bile zor kaldırıyordu. 500 L kocaman araba. rüzgar direnci yüksek. 1.3 MJ veya 0.9 twinair alın.

    Ama tabi 44 bin verdikten sonra 1.6 MJ full+full Linea alınıyor.


    48 bın kusur lınea ?
    48 bın kusur lınea ? lounge donanım
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.